View Full Version : Vodafone V175
Eli haluaisin tietää mitä ko puhelin maksaa(tiedän että suomessa melko harvinainen) itse sain sellaisen lahjaksi ja olis kiva tietää mitä nämä uutena maksaa...?
Eli haluaisin tietää mitä ko puhelin maksaa(tiedän että suomessa melko harvinainen) itse sain sellaisen lahjaksi ja olis kiva tietää mitä nämä uutena maksaa...?
Tuolta löytyy tuolle "harvinaisuudelle" hinta
http://www.r-kioski.fi/Tarjoukset.60.0.html
kytky systeemit on ain haalvempii mut mitä on ilma liittymää...?
kytky systeemit on ain haalvempii mut mitä on ilma liittymää...?
Tuohan juuri EI ole mikään kytkysysteemi. Tai no. Sim-lukittu se on 12kk, mutta tuossa et sitoudu mihinkään kuukausimaksuihin. Hinta on se 99e prepaid liittymän kanssa sisältäen 10e puheaikaa. Eli kaiken järjen mukaan 99e - 10 eurolla puhetta, niin itse puhelimen hinnaksi tulee 89e. Ei tuon tasoinen puhelin yhtään sen enempää voisi maksaakaan. Piste
vai niin..1.3mpx kamera umts gprs bluetooth...3g
Käytettynä 70-80e ehkäpä. Uusi ärrällä 99e.
siis miks tää o halvempi ku moni huomattavast vähemmän varusteltu malli..?
siis miks tää o halvempi ku moni huomattavast vähemmän varusteltu malli..?
Kiinalaiset kännykät tuppaa olemaan.
eihän vodafone kiinalainen oo..?
Tuossa luurissa Vodafonea on vain brändi, valmistaja joku kiinalainen firma minkä nimi ei nyt tule edes mieleen.
Saitko kenties rippilahjaksi? :)
Tuossa luurissa Vodafonea on vain brändi, valmistaja joku kiinalainen firma minkä nimi ei nyt tule edes mieleen.
Huawei U120
Saitko kenties rippilahjaksi? :)
Joo en;D mikä tähä auttaa ku kokoaja pitää ostella puhelimia(kaapis yli 10) jaksaa hetke käyttää ja taas uus -_-
Joo en;D mikä tähä auttaa ku kokoaja pitää ostella puhelimia(kaapis yli 10) jaksaa hetke käyttää ja taas uus -_-
Kannattaa varmaan mennä hoitoon lähimmän terveyskeskuksen kautta.
Kannattaa varmaan mennä hoitoon lähimmän terveyskeskuksen kautta.
Kannatetaan.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.