View Full Version : Samsung 3G-känny 1,3mpix LOPPU! ja HSDPA-känny 2mpix 240e
Saunalahdelta saa nyt Samsungin SGH-Z540 läppä 3G-kännykän LOPPU!. Puhelimessa on myös 1,3mpix kamera.
Samsungin läppä HSDPA-kännykän SGH-Z560 saa 10e/kk, eli 240e. Puhelimessa on myös 2mpix kamera automattitarkennuksella.
Kannattaa tilata nopsaa jos meinaa omansa saada.
Taidanpahan tilata, on kuitenkin puoli-ilmainen ja voi sitten lykätä vaikka isälle 3g-motukaks...
Ilmottelen kunhan saapuu..
Juu tilaisn tuon z540 aamulla, tykkäsin z150 silloin joskus, mutta siinä mikrofoni kusi ihan kympillä joten se lähti vaihtoon. Joskos tuo toimisi...Mahtaakohan tuossa olla jotain saunalahti "kilkkeitä" paljonkin softassa? Vai onko niin kuin esim. nokian n91 että kaikki operaattorin brandi hommat saa pois...
Ja oliks se niin et saunalahdella voi maksaa vaiks ekassa laskussa tuon 120e, liittymä laatikkoon ja laskuja ei tule?
Ja oliks se niin et saunalahdella voi maksaa vaiks ekassa laskussa tuon 120e, liittymä laatikkoon ja laskuja ei tule?
Kyllä näin on, saunalahdelle maksaa vaan laskussa 120euroa ja se jää sinne talteen. Itsellä juuri näin W880i:n kanssa ja kohta myös tuon Z540:n..
Lähtipä tilaukseen tuo Z540... Eipä kovin kallis...
Onko kellään tietoa, toimiiko tuo SGH-Z540 Kolumbuksen liittymällä?
Onko kellään tietoa, toimiiko tuo SGH-Z540 Kolumbuksen liittymällä?
90% varmuudella uskailtasin sanoa että toimii.
90% varmuudella uskailtasin sanoa että toimii.
uskaltaako joku sano mikä on asian laita dna liittymien kanssa ? lisäksi olisi kiva kuulla puhelimen tilanneilta että ovatko olleet lukittuja vai eivät
Onko kellään kokemusta tuon Z560:n HSDPA:n maksiminopeudesta Elisan verkossa? Eli Saunalahden sivuilla sanotaan, että HSDPA -laajakaistayhteys (jopa 1 Mbit/s). Mutta esim. Samsungin sivuilla ja gsmarenalla maksiminopeudeksi ilmoitetaan 1,8 mbps. Jos tuo todellinen maksimi tuolla luurilla on toi 1,8 mbps, niin silloinhan se olis suunnilleen se, mihin Elisan verkko antaa myöden.
Onko käytännön tietoa, onko kukaan päässy tuolla luurilla yli 1 mbit/s ?
Kyllä näin on, saunalahdelle maksaa vaan laskussa 120euroa ja se jää sinne talteen. Itsellä juuri näin W880i:n kanssa ja kohta myös tuon Z540:n..
Tämä olikin mahtava tieto. Tulipa laitettua Z540 vaimikäsenyoli tilaukseen.
Todellinen heräteostos!
En todellakaan arvannut tätä ketjua avatessani, että ostan minuutin päästä uuden puhelimen, liittymä joutaa laatikon pohjalle pölyä keräämään. :-)
Kiitoksia kaikille tasapuolisesti.
underground
07.04.07, 22:33
Kirjoitin tuonne toiseen viestiin jo samasta asiasta. Pitäisi tietää ennekuin tilaa tuolta saunikselta, että saako puhelimesta vaihdettua fontin kokoa tekstareita kirjotettaessa. Ja sitten onko erikoimerkit hankalien näppäin yhdistelmien takana?
Päivän parin mietin mutta kun on niin perkeleen halpa niin piti tilata :) Se on kyllä hyvä puhelin tuohon hintaan. En muista tuota fonttiasiaa, muistaakseni pystyi vaihtamaan. Varma en kyllä ole asiasta. Mutta puhelin on hyvä että sen puolin kannattaa ostaa :)
Minäkään en yleensä heräteostoksia tee,mutta nyt tuli sellainen tehtyä.
Saunalahti PerusPaketti 3G 0 euroa/kk + Samsung Z540 5 euroa/kk.Yhteensä 24x5=120 euroa.
Ei paha hinta tuosta luurista joka hintaseurannan mukaan maksaa n. 300 euroa.
Itse kanssa laitoin tuon peruspaketin ja Z540 puhelimen tulemaan.
Pitkään olen kaipaillut Samsungin simpukkaa takaisin ja nyt tuli hyvä tilaisuus saada halvalla niin pakkohan se oli tilata.
Täytyy myöntää että tuli pitkästä aikaa tehtyä heräte "ostos" .. Toivottavasti tuossa ei kuuloke kuse korvaan niinkuin niissä viimeisissä sampoissa jota kokeilin (X700)
Tuo E61 onkin ollu vakikäytössä jo monta kk:tta ja on huippulaite. Kesä-aikaan vaan en tartte sen kaikkia hienouksia niin pärjää simpukallakin.. Syksylla taas (paikannuskäyttö) palaan viimeistään E61 käyttäjäksi kun kartat on aika bueno tuon näytöllä..
Meni vähän ot:ksikin
"voi olla sim-lukittu". kuinka on todellisuudessa, millaisia sieltä on tullut?
Kyllä tuo "puhelin voi olla sim-lukittu" varmaankin tarkoittaa, että puhelin on sim-lukittu. Ei ainakaan siinä toivossa kannata tilata, että se ei olisi lukittu. Kannattaa ennemmin tilata noita "puhelin ei ole sim-lukittu" puhelimia, jos haluaa varmistaa, että se ei ole lukittu.
Ei kai Mr. Soneraakin (apache) ole alkanut Saunalahden puhelimet kiinnostaa?
Ei kai Mr. Soneraakin (apache) ole alkanut Saunalahden puhelimet kiinnostaa?
puhelimet kiinnostaa, saunalahti ei. simin voi laittaa kaappiin, niitä kun on jo tarpeeksi asti
Höh, tulipahan tilattua tuo Samsungin SGH-Z540 kun sai halavalla...
Nopeata toimintaa SL:llä, nyt on tilaus käsitelty ja postin seurantakoodilla voipi kyttäillä sampan liikkeitä...
Nopeata toimintaa SL:llä, nyt on tilaus käsitelty ja postin seurantakoodilla voipi kyttäillä sampan liikkeitä...
WTF, itse tilasin 6.päivä eikä ainakaan vielä näy :/
Onko joku jo saanut puhelimensa? Oliko samppa lukittu vai ei?
WTF, itse tilasin 6.päivä eikä ainakaan vielä näy :/
Joo taisin liian aikaisin riemuita. Tuolla omasaunalahti sivuilla näkyy tuo seurantakoodi mutta ei sillä vielä postin sivuilta mitää näe...
Joo taisin liian aikaisin riemuita. Tuolla omasaunalahti sivuilla näkyy tuo seurantakoodi mutta ei sillä vielä postin sivuilta mitää näe...
Itsellä W880i:n kanssa ei se siellä postin sivuilla heti näkynyt, mutta silti se oli jo lähtenyt tulemaan.
Meikäläisellä lukee vain tuon Z540 liittymän kohdilla 'tilauksessa' :(
Tilasin kuitenkin 'jo' 6.4, vaikka tuo olikin pitkä perjantai niin siltikään ei ole vieläkään tuota käsitelty..
Itsellä W880i:n kanssa ei se siellä postin sivuilla heti näkynyt, mutta silti se oli jo lähtenyt tulemaan.
Meikäläisellä lukee vain tuon Z540 liittymän kohdilla 'tilauksessa' :(
Tilasin kuitenkin 'jo' 6.4, vaikka tuo olikin pitkä perjantai niin siltikään ei ole vieläkään tuota käsitelty..
Laitoin lauantaina tilaukseen ja minulla lukee "lähetetty" ja seurantakoodi löytyy, sillä ei vaan vielä löydy postin sivuilta mitään.
Sunnuntaina tein tilauksen ja nyt näkyy olevan postin lajittelukeskuksessa paketti.
Elikkä pitäisi olla huomenna Oulussa.
No mitäköhän vittua ne minulla sit kuppaa, varmaan eivät myy kun olen 'vanha' saunalahden asiakas.
Eikä ole edes mitään laskuja maksamatta, kun tuosta W880i:stä ei ole vielä yhtään laskua tullut.
EDIT: ja siis tilausvahvistuksen olen saanut ja toisen liittymän oma.saunalahti.fi kautta pystyn tuota hallitsemaan (näkyy siellä juuri gsm-liittymät kohdassa)..
No mitäköhän vittua ne minulla sit kuppaa, varmaan eivät myy kun olen 'vanha' saunalahden asiakas.
Eikä ole edes mitään laskuja maksamatta, kun tuosta W880i:stä ei ole vielä yhtään laskua tullut.
EDIT: ja siis tilausvahvistuksen olen saanut ja toisen liittymän oma.saunalahti.fi kautta pystyn tuota hallitsemaan (näkyy siellä juuri gsm-liittymät kohdassa)..
Teitkö muuten tilauksen siten että varmistit henkilöllisyyden pankkitunnuksilla?
Voi olla että jos et varmistanut niin tilaus kestää kauemmin.
Ite tilasin kans 6.4 ja varmistin henkilöllisyyteni pankkitunnuksilla. Tänään klo.20.27 kirjattu paketti lajitteluun.
Teitkö muuten tilauksen siten että varmistit henkilöllisyyden pankkitunnuksilla?
Voi olla että jos et varmistanut niin tilaus kestää kauemmin.
Kyllä varmistin.
No mitäköhän ***** ne minulla sit kuppaa, varmaan eivät myy kun olen 'vanha' saunalahden asiakas.
Veikkaan, että nuo lähtee liikkeelle ihan arpomalla tms. Tilausjärjestyksellä ei välttämättä ole mitään merkitystä tässä jutussa, mutta kyllä se sieltä tulee. :-)
no niin, nyt samppa näkyis olevan postin logistiikkakeskuksessa. Eli eiköhän tuota
kohta pääse näpelöimään...
uuh :D halpaa lystiä :) sääli kun ei ole tarvetta moiselle puhelimelle.
uuh :D halpaa lystiä :) sääli kun ei ole tarvetta moiselle puhelimelle.
No eipä ole mullakaan, kunhan aikani leikin ja annan vaikka lapsille.
Tuskinpa kuitenkaan N70:stä luovun...liian juurtunut tuohon symbianiin.
No oishan tuo hyvä kapakkikänny.
Näyttääpä olevan lajittelukeskuksessa, parin tunnin kuluttua pääsee hypistelemään puhelinta :)
Testataan nyt SL:n toimitusnopeus. Tilattu Z540 11.4. klo 14.20.
Eletään toivossa, että saapuva yksilö olisi lukitsematon. Muuten menee vaimon DNA-littymä vaihtoon tai sitten pitää tuo G-pisteliittymän lisäksi hankkia SL ykkönen.
Lasketaanko Saunalahden ja Elisan asiakkuudet samaksi? Kun tilasin liittymään niin hlötunnuksellani löytyi jo saunalahden asiakkuus. Ei mulla ole ikinä mitää saunalahtea ollut (muistaakseni ainakaan). Elisan laajakaista sen sijaan löytyy.
Tilattu 09.04.2007 n. klo 22.30.
Pitäis olla postista haettavissa tänään 11.04.2007 klo 16.00.
Eli aika nopeata toimintaa.
Hitto olo on kuin lapsella jouluaattona, hih.
Kävin hakemassa Z540:n postista. Mukana tuli X-Men 2 dvd :) Pitääpi kohta avata laatikko ja ruveta ihmettelemään.
edit: On kyllä todella komea puhelin, laitoin piuhan päähän latautumaan.
Tilattu 9.4.2007. n. klo 21.30.
Nyt näyttäis olevan noudettavissa lähipostista---> duunista kotiin postin kautta...
Nopeeta toimintaa.
Olli, oliko lukittu?
En tiedä, sitten kun on latautunut niin pitää koittaa tuolla yhdellä DNA:n kortilla onko lukittu...
Nyt voi kyllä sanoa vaikka että vähän vituttaa.
Tilasin heti kun huomasin tämän threadin ja odotin että tänään keskiviikkona se olisi niin vittu vieläkin näkyy olevan "Tilauksessa" grrrrrrrrrrrr.
Tilattu 9.4.2007. n. klo 21.30.
Nyt näyttäis olevan noudettavissa lähipostista---> duunista kotiin postin kautta...
Nopeeta toimintaa.
Grrrrrghh , Minä tilasin samana päivänä klo:14.21 eikä mitään ole missään noteerattu tilausvahvistusta lukuunottamatta...
Kävin hakemassa Z540:n postista. Mukana tuli X-Men 2 dvd :) Pitääpi kohta avata laatikko ja ruveta ihmettelemään.
edit: On kyllä todella komea puhelin, laitoin piuhan päähän latautumaan.
Samanlainen sisältö oli myös minulla.
Lukituksista en tiedä mutta Saunalahden logoja näkyy olevan luurissa.
Kolumbuksen kortilla toimii hyvin.
Arska9500i
11.04.07, 17:53
Tämä oli hyvä uutinen, koska ajattelin laittaa myös tuohon elisan kortin sisään. Pieni pelko oli, että puhelin toimii vain tilaamalleni liittymälle/numerolle, mutta toivottavasti elisa,kolumbuskin käy, eli ei ole sim-lorttisidonnainen. Halpa luuri oli ja sain ylipuhuttua tuollaisen myös Nokiaorientoidulle faijallenikin toideksi luuriksi.
Tämä oli hyvä uutinen, koska ajattelin laittaa myös tuohon elisan kortin sisään. Pieni pelko oli, että puhelin toimii vain tilaamalleni liittymälle/numerolle, mutta toivottavasti elisa,kolumbuskin käy, eli ei ole sim-lorttisidonnainen. Halpa luuri oli ja sain ylipuhuttua tuollaisen myös Nokiaorientoidulle faijallenikin toideksi luuriksi.
Lukittu näyttää olevan, ei toimi DNA:n kortilla.
Tämän ketjun innoittamana tuli itsekin tehtyä eilen illalla siinä puoli yhdentoista maissa heräteostos ja tilasin Z540:n.
"11.04.2007, klo 18:05 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS"
Kai tuo sitä tarkoittaa, että huomenna noudettavissa Käpylän postista...?
Arska9500i
11.04.07, 19:08
Tämän ketjun innoittamana tuli itsekin tehtyä eilen illalla siinä puoli yhdentoista maissa heräteostos ja tilasin Z540:n.
"11.04.2007, klo 18:05 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS"
Kai tuo sitä tarkoittaa, että huomenna noudettavissa Käpylän postista...?
Nyt tulee tyhmä kysymys. Miten tuon tilauksen etenemistä voi seurata, että missä paketti menee??Sähköpostiin tuli tilausvahvistus, mutta pakettikoodia ei ole. Eli miten homma oikein menee?
Nyt tulee tyhmä kysymys. Miten tuon tilauksen etenemistä voi seurata, että missä paketti menee??Sähköpostiin tuli tilausvahvistus, mutta pakettikoodia ei ole. Eli miten homma oikein menee?
Sait tilausvahvistuksessa ne oma.saunalahti.fi tunnukset.Mene niillä Saunalahden sivulle ja valitse sieltä GSM-ja laitetoimitusten seuranta.
Siellä näkyy se postin seurantanumero.
Arska9500i
11.04.07, 19:22
Sait tilausvahvistuksessa ne omasaunalahti tunnukset.Mene niillä Saunalahden sivulle ja valitse sieltä GSM-ja laitetoimitusten seuranta.
Siellä näkyy se postin seurantanumero.
Kiitos Pate;)
Tilasin maanantaina tuon Z560 muuttamalla nykyisen saunalahden liittymän 3g-setiksi. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut, luki muistaakseni niin että joskus sitten tulee tekstiviestillä tietoa tilauksesta ja mahd. seurantakoodista.
Ihan näppärä peli.
Onko kukaan kokeillu uuden firmiksen vaihtoa...sais nuo SL:n kuvat pois.
Arska9500i
11.04.07, 21:57
Ihan näppärä peli ja toimii nyt kaikilla liittymillä.
Onko kukaan kokeillu uuden firmiksen vaihtoa...sais nuo SL:n kuvat pois.
Mistä mallista nyt puhut, kun sulla toimii kaikilla liittymillä?
siis tämä z540.
Kokeilit siis muulla kuin elisa-konsernin kortilla?
DNA tai Sonera tms.
Vai poistitko lukituksen kikkakuutosella?
Toivottavasti itsellekin sattuisi lukitsematon, jos tuo sinun kerran toimii muilla kuin elisaan johdannaisilla korteilla..
Itse tilasin sunnuntaina tuon puhelimen ja tänään kävin postista sen noutamasta ja tuossakin paketissa oli mukana X-men 2 DVD.
Kyselin tiistaina asiakaspalvelusta kauan toimitus kestää ja he sanoivat 1-2 viikkoa. Oli kiva yllätys huomata lähetysseurannasta, että paketti olikin lähtenyt heti.
Pari kysymystä sitten hieman offtopiccina:
Saako oikean puolen pikanäppäimeen määritettyä jonkun muun kuin tuo vakiona oleva sauna wap?
Onko noiden ohjelmistojen flashaaminen helppoa ja onko siihen jossain jotain hyviä ohjeita?
No huh huh, onpas sauniksella nopeaa toimintaa!! Eilen puolen päivän jälkeen pistin tuon kännyn tilaukseen ja nyt jo iltapäivällä näyttää tulleen postiin. Noh, huomenna haen sitten! =)
Toivon, että minun ei olisi sim-lukittu..
Joo, helppo nuo on aukoa ja ohjelmistot päivittää mutta itse en ainakaan sitä tee kun takuu taitaa mennä siinä hommassa.
Itse tilasin sunnuntaina tuon puhelimen ja tänään kävin postista sen noutamasta ja tuossakin paketissa oli mukana X-men 2 DVD.
Kyselin tiistaina asiakaspalvelusta kauan toimitus kestää ja he sanoivat 1-2 viikkoa. Oli kiva yllätys huomata lähetysseurannasta, että paketti olikin lähtenyt heti.
Pari kysymystä sitten hieman offtopiccina:
Saako oikean puolen pikanäppäimeen määritettyä jonkun muun kuin tuo vakiona oleva sauna wap?
Onko noiden ohjelmistojen flashaaminen helppoa ja onko siihen jossain jotain hyviä ohjeita?
Vakisoftalla ei saa saunawap valikkoa pois. Flashaaminen on suht helppoa. TST:n bootloaderin mukana tulee selkeät ohjeet, lontooks kylläkin. Suomenkielistä firmistä on hiukan vaikea löytää juuri mistään.
Tuolta (http://ameba.lpt.fi/~elfvanss/samppa/) löytyy ainakin enkuks softa ja lataaja jos jollain on tarvetta.
Vakisoftalla ei saa saunawap valikkoa pois. Flashaaminen on suht helppoa. TST:n bootloaderin mukana tulee selkeät ohjeet, lontooks kylläkin. Suomenkielistä firmistä on hiukan vaikea löytää juuri mistään.
Tuolta (http://ameba.lpt.fi/~elfvanss/samppa/) löytyy ainakin enkuks softa ja lataaja jos jollain on tarvetta.
Kiitoksia näistä, toivottavasti nuo kestää tuolla, laitoin jo bookmarkkiin..
Vielä kun saunalahti sais sen puhelimenkin tänne, edelleen liittymä 'Tilauksessa', vituttaa.
Tänään oli päivällä kolmen maissa saapunut puhelin lähipostiin eli tilauksesta alle 40:ssä tunnissa oli luuri kädessä. Esimerkillisen nopeaa toimintaa.
Ähh, entiset saunalahtelaiset ei näköjään ole niin tärkeitä´. Laitoin oikein piruuttani kyselin tilauksesta. Tuli vain yksioikoinen vastaus että 3G pakettien toimitusaika on kaksi viikkoa ja teidän tilaus odottaa "tarkistusta"
Sylettäää...
Ei JUMALAUTA sanon minä.
Soitin Saunalahden asiakaspalveluun, josta henkilö tiesi kertoa, että luotonvalvonta on asettanut 240euron VAKUUSMAKSUN tuosta Z540:sta, joka pitäisi maksaa ja joka olisi vuoden heillä, jonka jälkeen saisin puhelimen. Eli siis maksaisin heille nyt 240euroa ja maksaisin kaksi vuotta tuota Z540:aa yhteensä 120euroa, saisin kyllä tuon 240euroa takaisin vuoden kuluttua, mutta ei hirveästi kiinnostaisi rahaa laittaa Saunalahdelle talteen, joka ei edes kasva korkoa.
Minulla EI ole mitään maksuhäiriömerkintöjä ja kaikki on kunnossa, joten suhteellisen älytöntä toimintaa.
Niinjoo, minulla on SE W880i puhelin myös saunalahdelta kytkypakettina ja sen ensimmäinen lasku oli ilmestynyt oma.saunalahti.fi-sivuille tänään, jonka maksoin samantien pois..
Pitipä eilen laittaa tilaukseen pari tuommoista pakettia, yksi minulle toiseksi..eikun kolmanneksi puhelimeksi ja toinen faijalle.
Itse katselen myös että ei ole muuttunut tuo tilauksen tila, eli tilauksessa on vielä.
Vertaan tilausta viime saunisluuriin, V3xx jonka sain seuraavana päivänä kätöseen postista.
Mietin juuri että aika jännä kuitenkin että tilauksien toimitusajat vaihtelevat vähän miten sattuu, ilmoittelen kun tuo luuri on lähtenyt niin nähdään kauanko kestää.
Vai käykö minulle myös kuten edelliselle että vakuutta pitäisi maksaa, vaikka vanha asiakas olenkin ;)
Noniin, minäkin tilasin tuollaisen samsungin saas nähä miten käy. Mitenkäs voiko saunalahdelle maksaa noita laskuja miten halajaa? Eli maksan vaikka ensimmäisessä laskussa 20e, toisessa 80e ja kolmannessa 20e, jolloin laskujen tulo loppuu ellen käytä liittymää?
Arska9500i
12.04.07, 18:33
Eilen tilaus sisään aamulla ja tänään sain seurantakoodilla hakea luurin postista. Mullakin oli dvd leffa laitettu extrana. Nopea toimitus ,siitä kiitosta .
Noniin, minäkin tilasin tuollaisen samsungin saas nähä miten käy. Mitenkäs voiko saunalahdelle maksaa noita laskuja miten halajaa? Eli maksan vaikka ensimmäisessä laskussa 20e, toisessa 80e ja kolmannessa 20e, jolloin laskujen tulo loppuu ellen käytä liittymää?
Kyllä tämä onnistuu.
Arska9500i
12.04.07, 19:25
Saako tästä luurista mitenkään vaihdettua päänäytön oikeassa alalaidassa olevaa sauna-wap pikakuvaketta pois, ja vaihdettua vaikka esim herätyskelloksi napin takaa?. Vasemmassa alalaidassa on viestikuvake ja se on ihan ok.
Toinen kysymys, että jos maksan sen 120eur kerralla, niin saako puhelimen purkukoodin heti?
Uudelleen flashäyksellä lähtee kuulemma saunishilkkeet pois. Onko kukaan tehny? onko mitään vaikeeta toimenpiteessä?
Mieli tekis kokeilla mutta ei uskalla ennen kuin sais lisätietoo...suomen kielellä...heh.
Näyttäis olevan matkalla puhelin, joten huomenna saattaisi olla lähipostissa. Nopiaa toimintaa.
Näyttäis olevan matkalla puhelin, joten huomenna saattaisi olla lähipostissa. Nopiaa toimintaa.
Hah, katselin että tilasin pari tuntia ennen sinua, mutta minulla ei vielä mitään ole tapahtunut.
Voiko olemassa oleva asiakkuus vaikuttaa tilauksen nopeuteen ?
Eli minulla näkyy paketit saman asiakasnumeron takaa, onko joku täällä "vanhoista" asiakkaista saannut paketin nopeasti vai ovatko kaikki uusia asiakkaita ?
No mun SL kytkökset ovat Wippies ja nettipuhelinliittymä. Olenko siis vanha asiakas? :)
Kävin pistämässä saunalahden keskusteluun juttua. Tilausjärjestyksessä toimittaminen ei voi ainakaan pitää paikkaansa koska monet minua myöhemmin tilanneet ovat jos saaneet puhelimen.
Eli minulla näkyy paketit saman asiakasnumeron takaa, onko joku täällä "vanhoista" asiakkaista saannut paketin nopeasti vai ovatko kaikki uusia asiakkaita ?
Olen Saunalahden vanha asiakas kännykkä- ja laajakaistapuolelta ja tilasin uuden numeron samoilla käyttäjätunnuksilla. Tuli paketti siis alle parissa päivässä.
Arska9500i
13.04.07, 07:56
Itse en ole missään tekemisessä ollut koko lafkan kanssa koskaan ja laitoin tilauksen sisään keskiviikko aamupäivällä ja torstaina klo 16 oli luuri kourassa. Arvosana luurille 7+ ja kelpaa ihan hyvin vara/vara/varapuhelimen virkaa hoitamaan.
Uudelleen flashäyksellä lähtee kuulemma saunishilkkeet pois. Onko kukaan tehny? onko mitään vaikeeta toimenpiteessä?
Mieli tekis kokeilla mutta ei uskalla ennen kuin sais lisätietoo...suomen kielellä...heh.
Kertokaas idiootille mitä tuo fläshäys tekee ja miten se tehdään. Ja mitä jos homma menee pieleen niin mitä voi tapahtua.
Siihen fläshäykseen jota itse olen tehnyt kuuluu paljaat pakarat ja siitä ei nyt varmaan ole kyse...
Fläshäys kirjoittaa vanhan ohjelmiston päälle uuden. Näin voi saada operaattorin menut ja kilkkeet mäkeen ja ulkomailta ostettuun puhelimeen skandit (suomenkilen kielipaketin) asennettua. Merkkikohtaisesti mutuilen seuraavaa:
Nokia: Uusimmat noksut (N ja E sarja) voi päivittää itse. Ei vaikuta kielipakettiin, eli se pitää huollossa sorkkia kohdilleen. Ei tarvitse ostaa erillistä datakaapelia, vaan mukanatullut riittää. Ei vaikuta takuuseen. En tiedä saako virallisella päivitystyökalulla operaattorin kilkkeet mäkeen.
Sonyerkki: Voi päivittää itse, ilmeisesti tässäkin tapauksessa import laitteisiin kielipaketti huollosta. Ei vaikuta takuuseen. Joissain tulee kaapeli mukana joissan pitää ostaa ite. En tiedä saako virallisella päivitystyökalulla operaattorin kilkkeet mäkeen.
Siemens: Saa ite päivitettyy. Kaapelista en ole varma, että mikä käy joku tietävä päivittäköön tiedon. En tiedä saako virallisella päivitystyökalulla operaattorin kilkkeet mäkeen.
Motorola: Ihan perus usb kaapelilla vaan ohjeiden mukaan uusin softa sisään. Päivittämiseen riittää perus usb letku. Takuut menee, ja voi särkee puhelimen siihen kuntoon että vaan huollossa osaavat elvyttää. Myös teemoja jne. voi sorkkia jos osaa. Operaattorin sonnat lähtee tehokkaasti.
Samsung: Erillisellä kaapelilla mutta muuten sama homma kuin Motorolan kohdalla. Teemoja / menuja voi osaava päivittää. Operaattorin sonnat saa mäkeen suit sait sukkelaan.
LG: En tiiä kertokaa jos ootte ite softannu luurinne.
Kävin pistämässä saunalahden keskusteluun juttua. Tilausjärjestyksessä toimittaminen ei voi ainakaan pitää paikkaansa koska monet minua myöhemmin tilanneet ovat jos saaneet puhelimen.
Minulle asettivat vakuusmaksun, koska heillä on käytäntö että yhden 3G-paketin saa ilman vakuutta, mutta toisesta pitää sitten jo maksaa. Noh tilataan sitten jonkun muun nimellä..
Mitään ei oleoman tilauksen kohdalla tapahtunut...... ei seurantatietoja ei mitään. Luottotiedot on kunnossa .
Siskolle laitettiin eilen tilaus sisään. Maanantaina pitäs olla Mikkelissä.
Minulle asettivat vakuusmaksun, koska heillä on käytäntö että yhden 3G-paketin saa ilman vakuutta, mutta toisesta pitää sitten jo maksaa. Noh tilataan sitten jonkun muun nimellä..
Voi olla että minulla on sama tilanne, itselläni ei ole lähtenyt paketti tulemaan vielä kun taas faijalla on lähtenyt, samaan osoitteeseen tilattiin mutta minä tilasin omani vain aikasemmin samana päivänä.
Katsotaan jos soittelen saunikselle ja kyselen mitä meinaavat.
Minulla on kyllä kaksi 3G-pakettia Saunalahdelta, mutta mitään vakuuksia ei ole tarvinnut maksaa. Vissiin aika uusi käytäntö. Toinen on puhekäytössä ja toinen datakäytössä. En tiedä onko sillä vaikutusta, että minulla oli molemmat liittymät numeronsiirtoja DNA --> Saunalahti?
Noniin selvisi näinkin paljon että tilaukseni odottaa lisätarkistusta :D
Muihin tilauksesta koskeviin mietteihin tarjosi aspan neiti emmää tiiä vastausta..
Ratkean kyllä nauruun jos ei tuommoista 5€ pakettia saisi, kun kerran on jo monta kertaa kalliimpi tuotepaketti saunikselta käytössä.
Oma saunalahdessa on nyt liittymä auenneena ja puhelimen takuu/toimitus päivätty tälle päivälle. Seurantatietoja ei ole . Eli tullee viikon alussa.. On muuten päivälleen sama kuin 6630 tilaus vuosi sitten . Toivottavasti samsung ei osoittaudu yhtä murheenkryyniksi kun tuo 6630 joka on tällä haavaa synnynsijoillaan huoltoreissulla jatkuvan tilttailun takia.
Arska9500i
13.04.07, 19:00
Ratkean kyllä nauruun jos ei tuommoista 5€ pakettia saisi, kun kerran on jo monta kertaa kalliimpi tuotepaketti saunikselta käytössä.
Itse ratkesin nauruun, kun nämä ählämin ja vinosilmien risteytykset ei jumalauta saa näihin Samsungeihin tuota kuulokeääntä laitettua kunnolliseksi(Z540). Jos et saa pakettia, niin multa saa päivän vanhan huntilla:)
Itse ratkesin nauruun, kun nämä ählämin ja vinosilmien risteytykset ei jumalauta saa näihin Samsungeihin tuota kuulokeääntä laitettua kunnolliseksi(Z540). Jos et saa pakettia, niin multa saa päivän vanhan huntilla:)
Mulla tuo kuulokeääni on tosi hyvä ja selkeä. Ei kaiu, eikä kuulosta niinkuin puhuja olis jossain maan alla ja ei mitää suhinoita. Tuollaisia oireita oli joskus samppa 530 jotain.
Onkohan sun luurissa jotain vikaa kun minun mielestä tuossa on hyvä ellei jopa loistava kuulokeääni.
Arska9500i
13.04.07, 19:30
Onkohan sun luurissa jotain vikaa kun minun mielestä tuossa on hyvä ellei jopa loistava kuulokeääni.
Mulla kuuluu, kuin olisi tynnyrissä, eli kaikuu ja kuuluu tosi oudolle, kun vertaan esim 9500n ja E61i puhelimiin. Voluumin kun laitan maksimista yhden pienemmälle, niin kuuluvuus korjantuu hitusen, mutta edelleen arvosana paskamiinus.
Mulla kuuluu, kuin olisi tynnyrissä, eli kaikuu ja kuuluu tosi oudolle, kun vertaan esim 9500n ja E61i puhelimiin. Voluumin kun laitan maksimista yhden pienemmälle, niin kuuluvuus korjantuu hitusen, mutta edelleen arvosana paskamiinus.
Ainakin X700 oli just tuollainen shit kuulokeääni... E700 taas aikoinaan kuulokeääni oli hyvä.
Arska9500i
13.04.07, 19:44
Ainakin X700 oli just tuollainen shit kuulokeääni... E700 taas aikoinaan kuulokeääni oli hyvä.
Nimenomaa samoilla linjoilla, että X700 ja E760, ja sitten se elisan 79eur maksava Z150 malli, niin sama kuulokeääni. Mutta kaikki ei olekaan tällaisia pilkuttelijoita, kuin mä;)
Tänään tuli ja ihan passelilta peliltä vaikuttaa.
Lähettääkö Saunalahti ihan fyysisen kirjeen laskuista, vai pitäisikö ne itse oivaltaa katsomalla netistä/sähköpostista?
Lähettääkö Saunalahti ihan fyysisen kirjeen laskuista, vai pitäisikö ne itse oivaltaa katso netistä/sähköpostista?
Kyllä meidän perheelle ainakin tulee paperilasku SL:lta. Oma.saunalahdessa voit myös käydä katsomassa laskutietojasi, siellä voit myös samalla maksaakin sen.
Saunalahti ei ihan tätä tarkoittanut kun lanseerasi 5e/kk 3g puhelimen :D Plehti sanoikin palstalla että:
Puhelimien toimittaminen liittymien kanssa, joita ei ole tarkoituskaan käyttää ei ole Saunalahden tarkoitus.
/ panu.
Kohta menee siihen että kaikki luurit on lukittuja ja kellään ei ole kivaa :D vois periaatteessa tollasen 5e sampan ottaa laatikkoon jos sattuu tarviimaan :D ei ainakaan ois hinnalla pilattu ... ei sillä että saunalahden dataa käyttäsin :D
Kohta menee siihen että kaikki luurit on lukittuja ja kellään ei ole kivaa :D
Paitsi niillä jotka ostavat luurinsa käteiskaupalla.
Arska9500i
15.04.07, 08:06
Saunalahti ei ihan tätä tarkoittanut kun lanseerasi 5e/kk 3g puhelimen :D Plehti sanoikin palstalla että:
Puhelimien toimittaminen liittymien kanssa, joita ei ole tarkoituskaan käyttää ei ole Saunalahden tarkoitus.
/ panu.
Kohta menee siihen että kaikki luurit on lukittuja ja kellään ei ole kivaa :D vois periaatteessa tollasen 5e sampan ottaa laatikkoon jos sattuu tarviimaan :D ei ainakaan ois hinnalla pilattu ... ei sillä että saunalahden dataa käyttäsin :D
Itse en puhu sekuntiakaan tuolla sauniksen liittymällä, vaan maksan kiltisti sen vitosen kuussa pelkästä puhelimesta. Lukituksen sain purettua siitä ja nyt on dna korttikin Z540:n sisässä. Eli jokainen taaplaa tyylillään.
Onko isokin homma tuo lukon purkaminen? Vois periaatteessa alkaa maksaa femmaa saunikselle ... ei tuo ole hinnalla pilattu. Antaa vaikka vaimokkeelle käyttöön :)
Arska9500i
15.04.07, 13:17
Onko isokin homma tuo lukon purkaminen? Vois periaatteessa alkaa maksaa femmaa saunikselle ... ei tuo ole hinnalla pilattu. Antaa vaikka vaimokkeelle käyttöön :)
Foorumissa annettiin vinkkinä tällainen ohje ja se ainakin oman lukituksen avasi. Tod näk koodi muuttuu, kun sauniksen sällit sen näkee.
Take out SIM CARD
Press: *7465625*228#
Power off. Put your SIM CARD. Power on.That's all
Ja omalla vastuulla jokainen sen tehköön, koska kolmen väärän yrittämisen jälkeen menee miilut kiinni ja tulee huoltokeikka.
Sain myös Samsungin Z150 luurin avattua itse, kun muutti kolme viimeistä numeroa. Samoin Nokian N91 on purettu. Jokainenhan saa tehdä omille luureille mitä lystää ja ainakin itse puran lukitukset kaikista, jos vaan pystyn.
Mite muka purit n91:sen? Eikös noksut oo niitä joita ei pureta.
Arska9500i
15.04.07, 14:00
Mite muka purit n91:sen? Eikös noksut oo niitä joita ei pureta.
Ei tuo nyt mitään ydinfysiikkaa ollut. Näillä ohjeilla se onnistui ja itse avauskoodin löytäminen on sitten mun oma juttu.
avauskoodi:En julkista Nokian koodia yleisesti!
SIM-lukituksen purkukoodin syöttöohje Nokia N91/elisan kytky
Purkukoodin voi syöttää puhelimeen ilman korttia, Elisan kortin- tai vieraan operaattorin kortin ollessa puhelimessa. Jos puhelimessa on vieraan operaattorin kortti näytöllä lukee "SIM-kortti ei kelpaa". Etene tarkasti alla olevan ohjeen mukaisesti. Puhelin lukittuu täysin 3 yrityskerran jälkeen.
1. Paina # näppäintä kerran. Saat näytölle #-merkin.
2. Paina *-näppäintä 3 kertaa. Saat näytölle p-merkin.
3. Paina *-näppäintä 4 kertaa. Saat näytölle w-merkin.
4. Paina *-näppäintä 2 kertaa. Saat näytölle +-merkin.
5. Syötä 15-numeroinen avauskoodi.
6. Paina *-näppäintä 2 kertaa. Saat näytölle +-merkin.
7. Syötä nro.1.
8. Paina oikealla alhaalla olevaa # näppäintä kerran. Puhelin ilmoittaa SIM-lukko avattu.
Oikea avauskoodi näyttää puhelimen näytöllä siis tältä #pw+xxxxxxxxxxxxxxx+1# jossa (xxxxxxxxxxxx=avauskoodi).
Arska9500i
15.04.07, 14:35
Tässä vielä koodi Samsungin lukituksen tarkastamiseen:
Lukituksen tilan tarkastus:
» Näppäile *#7465625#
Tässä vielä koodi Samsungin lukituksen tarkastamiseen:
Lukituksen tilan tarkastus:
» Näppäile *#7465625#
Onko kellään tietoja mitä nuo muut tuolla olevat lukitukset ovat?
Ja mikä noista näyttää sen kortin lukituksen?
Arska9500i
15.04.07, 17:26
Onko kellään tietoja mitä nuo muut tuolla olevat lukitukset ovat?
Ja mikä noista näyttää sen kortin lukituksen?
1(ON) Network lock
2(off) Subset lock
3(off) SP lock
4(Off) CP lock
5(ON) Activa lock
Ja kun purin lukituksen, niin Activa lock muuttui offista on asentoon. Nuo muut (1-4) Pysyivät samana. Lopputuloksena sauniksen kytky purettu ja dna simi sisään. Kohtien 1-4 merkitystä en osaa sanoa.
1(ON) Network lock
2(off) Subset lock
3(off) SP lock
4(Off) CP lock
5(ON) Activa lock
Ja kun purin lukituksen, niin Activa lock muuttui offista on asentoon. Nuo muut (1-4) Pysyivät samana. Lopputuloksena sauniksen kytky purettu ja dna simi sisään. Kohtien 1-4 merkitystä en osaa sanoa.
Joo, samanlailla on mullakin, vaikka tein poiston ohjeiden vastaisesti; sim paikallaan. Toimi silti...
Kaveri lämpeni luurille, muttei saunalahden liittymälle. Saako sgh-z560:stakin lukon mäkeen? Helposti?
Kaveri lämpeni luurille, muttei saunalahden liittymälle. Saako sgh-z560:stakin lukon mäkeen? Helposti?
Mitä noita ulkomaalaisia forumeita olen selaillut niin tuossa mallissa lukon poistaminen on hieman vaikeampi kuin Z540:ssä.
Ilmeisesti ei ainakaan ole mitään näppäilykoodia, vaan tarvitsee ohjelman ja kaapelin.
Mitä noita ulkomaalaisia forumeita olen selaillut niin tuossa mallissa lukon poistaminen on hieman vaikeampi kuin Z540:ssä.
Ilmeisesti ei ainakaan ole mitään näppäilykoodia, vaan tarvitsee ohjelman ja kaapelin.
Varmistus vielä, että elisan ja kolumbuksen kortit käy ilman lukituksen poistoa z560:ssa?
Oma saunalahdessa on nyt liittymä auenneena ja puhelimen takuu/toimitus päivätty tälle päivälle. Seurantatietoja ei ole . Eli tullee viikon alussa.. On muuten päivälleen sama kuin 6630 tilaus vuosi sitten . Toivottavasti samsung ei osoittaudu yhtä murheenkryyniksi kun tuo 6630 joka on tällä haavaa synnynsijoillaan huoltoreissulla jatkuvan tilttailun takia.
Seurantakoodia ei ole vieläkään ilmestynyt saunalahden sivuille. Puhelimen imei kuitenkin löytyy . Käyn postista kyselemässä tänään klo:16.00 jälkeen..
Tuli kans tilattua heräteostoksena tuo Z540 kun oli niin edullinen. :) Lauantaina pistin tilauksen vetämään ja tänään maanantaina aamupäivällä tuli tekstiviesti että palvelupaketti on lähetetty ja seurantakoodi luki myös. Tätä aiemmin ei näkynyt mitään tietoa koko tilauksesta oma.saunalahdessa. Tein tilauksen vanhana asiakkaana. Nyt oma.saunalahdessa lukee että nykyinen liittymätyyppi sulkeutuu ja uusi on sitten tuo 3g peruspaketti huomisesta lähtien. Laite / tilausseurantaan ilmestyi myös tuo seurantakoodi. Nopeaa toimintaa ainakin minun kohdallani.
Torstaina tilasin ja perjantaina laite oli jo matkalla. Oma saunalahdesta katsoin, että puhelin on saapunut toimipaikkaan/terminaaliin klo 11, mutta mitään lappua ei ole tipahdellut tai muutakaan tietoa....voinko siis seurantanumeron perusteela käydä postissa tuo hakemassa?
Torstaina tilasin ja perjantaina laite oli jo matkalla. Oma saunalahdesta katsoin, että puhelin on saapunut toimipaikkaan/terminaaliin klo 11, mutta mitään lappua ei ole tipahdellut tai muutakaan tietoa....voinko siis seurantanumeron perusteela käydä postissa tuo hakemassa?
Kyllä voit.
Tilailin kanssa heräteostoksena viiden minuutin miettimisen jälkeen viime perjantaina. Eilen oli tullut jo postiin, mutta tänään sen sieltä noudin. Nopeaa toimintaa kyllä, ja mukana tuli vielä tuo aiemmin mainittu X-men2-leffakin...
Ainakin Kmo:n GSM-STORE mainostaa tuota Z540 Sauniksen kytkynä 5e/kk eli tuota suapi suoraan liikkeestäkin näköjään.
Ainakin Kmo:n GSM-STORE mainostaa tuota Z540 Sauniksen kytkynä 5e/kk eli tuota suapi suoraan liikkeestäkin näköjään.
Saa kaikista Saunalahden jälleenmyyjiltä samaan hintaan... tosin puhelin tulee kuitenkin postissa.
Saa kaikista Saunalahden jälleenmyyjiltä samaan hintaan... tosin puhelin tulee kuitenkin postissa.
Ok, luulin että sen sais liikkeestä mukaan.
1(ON) Network lock
2(off) Subset lock
3(off) SP lock
4(Off) CP lock
5(ON) Activa lock
Onkohan tässä nyt sitten lukko poistettu lopullisesti? Olen eräänkin Z-sarjalaisen lukituksen purkanut ja siinä ainakin tuo Activa lock toimi jotenkin siten että tuollaisen 'yleiskoodin' näpyttelyn jälkeen ensimmäinen sisään laitettu kortti toimi, mutta taas kun vaihtoi uuden "väärän operaattorin" kortin, lukitus meni uudestaan päälle ja jotkut kai saivat puhelimen jopa solmuun. Oikeaoppinen lukon purkaminen onnistui tuossa mallissa datakaapelilla ja ohjelmalla, joka luki puhelimesta 'master coden', joka sitten näpyteltiin luuriin purkukoodin kanssa. Kaikki lukot olivat off-asennossa ja siinä pysyivät. Tuo Activa lock vain vähän ihmetyttää, kun ei ole aavistustakaan mikä sen tarkoitus on.
eli nämä luurit ovat siten kaikki olleet lukittuja? jos tilais kokeeksi tuollaisen, jos tulee lukittu niin palauttais se saman tien
Noniin sopimuspaperit tulivat, mutta ei mitää muuta. Soitto aspaan kertoi 240€ julistuksen, eli vakuutta laitettu.
Huomenna soitto luotonvalvontaan missä selvitän tämän asian, tai ainakin tappelen hyvän hetken asiasta. No tilataan sitten toisella nimellä jos hommat ei luista.
eli nämä luurit ovat siten kaikki olleet lukittuja? jos tilais kokeeksi tuollaisen, jos tulee lukittu niin palauttais se saman tien
Ei onstu, jos menet tunkemaan sinne simmin, niin saunis ei enää ota luuria takasin, vaan sanoo et se on käytetty. Sauniksella on omat käsityksensä kuluttajakaupasta, kunnes joku laittaa sen puljun tuomiolle.
Mitenköhän tuo tarkalleenottaen on :D jos vaikka joku kävis kuluttajavalituslautakunnasta hakee päätöksen tolle.
Mitenköhän tuo tarkalleenottaen on :D jos vaikka joku kävis kuluttajavalituslautakunnasta hakee päätöksen tolle.
Sitä juuri yritin tuossa aiemmin esittää. Nämä sanomiseni ovat vain niitä, mitä johtaja plehti on palstalla sanonut.
Kyllä mielestäni jonkun pitäisi laittaa tämä yhtiö ruotuun, on sillä sen verta mielenkiintoinen näkemys verkkokaupasta.
Ei onstu, jos menet tunkemaan sinne simmin, niin saunis ei enää ota luuria takasin, vaan sanoo et se on käytetty. Sauniksella on omat käsityksensä kuluttajakaupasta, kunnes joku laittaa sen puljun tuomiolle.
en olisi tunkemassa korttia paikoilleen, puhelimen pakkaus kertoo suoraan onko puhelin lukittu vai ei
en olisi tunkemassa korttia paikoilleen, puhelimen pakkaus kertoo suoraan onko puhelin lukittu vai ei
Jaa mistäs sen näkee? Nokia n91 laatikossa kyllä luki että elisa, mutta tuossa z540 laatikosta en kyllä löytänyt minkäänlaista merkintää mistään saunalahteen viittaavasta.
Jaa mistäs sen näkee? Nokia n91 laatikossa kyllä luki että elisa, mutta tuossa z540 laatikosta en kyllä löytänyt minkäänlaista merkintää mistään saunalahteen viittaavasta.
vai niin, suoraan sanottuna ei ole kokemusta kuin soneran laitteista, niissä lukee paketissa että sim-lukittu. tyhmää kun muut eivät sitä harrasta
vai niin, suoraan sanottuna ei ole kokemusta kuin soneran laitteista, niissä lukee paketissa että sim-lukittu. tyhmää kun muut eivät sitä harrasta
Muut eivät ole yhtä tyhmiä, kuin Sonera.
Oma tilaukseni saa jäädä, koska kehittävän keskustelun myötä luotonvalvonnan kanssa, saunalahden osalta sanoivat että käytännössä heillä on käytäntö 1kpl 3G paketteja / asiakas.
Eli tästä johtuen vakuusmaksu 240€ jotta sama asiakas karttaisi ottamasta toista pakettia itselleen.Tämä se vasta on markkinointia ja asiakas suhteiden ylläpitoa, hyvä lisäkokemus tämänhetkisiin markkinoinnin kursseihin ;)
Oliskohan tämä vastaveto Saunalahdelta noita "pöytälaatikkoliittymiä" vastaan? Kuten sanoin itse olen saanut 2 3G-pakettia ilman vakuusmaksuja, toinen on puhekäytössä ja toinen datakäytössä, saa nähä miten käy kun vaihdan toisen paketin kännykän.
Ilmoittaako ne tuosta vakuusjutusta mitenkään, vai onko se tieto ihan asiakkaan oman aktiivisuuden varassa?
Muut eivät ole yhtä tyhmiä, kuin Sonera.
näin juuri, hyvä että kerroit
Oliskohan tämä vastaveto Saunalahdelta noita "pöytälaatikkoliittymiä" vastaan? Kuten sanoin itse olen saanut 2 3G-pakettia ilman vakuusmaksuja, toinen on puhekäytössä ja toinen datakäytössä, saa nähä miten käy kun vaihdan toisen paketin kännykän.
Ilmoittaako ne tuosta vakuusjutusta mitenkään, vai onko se tieto ihan asiakkaan oman aktiivisuuden varassa?
Käytännössä omaan tapaukseeni viitaten mietit ensin kun menee noin viikko, ja kaikki muut saa puhelimiaan kuten täällä on todettu, sitten tulee sopimuspaperit. Mutta ei mitään puhelinta / liittymää.
Silloin soitin itse ja selvisi tämä vakuus systeemi, mutta olisi kuulemma tullut kirje asiasta myös parin päivän sisällä tuosta sopimuspapereiden saapumisesta. HUOM. sopimuspapereissa kiitellään vain että olet valinnut saunalahden, ei mitään siitä että et saa liittymää ilman tätä kyseistä vakuutta.Tilauksesta menee noin viikko puolitoista niin saat tiedon vakuudesta.
Käytännössä omaan tapaukseeni viitaten mietit ensin kun menee noin viikko, ja kaikki muut saa puhelimiaan kuten täällä on todettu, sitten tulee sopimuspaperit. Mutta ei mitään puhelinta / liittymää.
Silloin soitin itse ja selvisi tämä vakuus systeemi, mutta olisi kuulemma tullut kirje asiasta myös parin päivän sisällä tuosta sopimuspapereiden saapumisesta. HUOM. sopimuspapereissa kiitellään vain että olet valinnut saunalahden, ei mitään siitä että et saa liittymää ilman tätä kyseistä vakuutta.Tilauksesta menee noin viikko puolitoista niin saat tiedon vakuudesta.
Itselle kävi tämä sama, paitsi että soitin sinne jo ennen sopimuspapereiden saapumista, koska täällä moni minun jälkeen tilannut oli jo puhelimen saanut.
Taidan tilata muulla nimellä nyt itsellenikin..
Täytyy kehua vähän saunalahtea. 1. luuri oli rikki, soitin aspaan ja lupasivat mukisematta kokonan uuden puhelimen koska täällä ei ole huoltoa eikä elisa liikettä. Viikossa lähetyksestä tuli uusi luuri + toinen x-men2 :)
Taitaa olla melkoiset varastot myymättä tätä Z540-mallia sauniksella. Tai sitten ovat hommanneet ison ja halvan erän, mallihan alkaa olla poistotuotetta.
Täytyy kehua vähän saunalahtea. 1. luuri oli rikki, soitin aspaan ja lupasivat mukisematta kokonan uuden puhelimen koska täällä ei ole huoltoa eikä elisa liikettä
eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, aivan normaali proseduuri
eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, aivan normaali proseduuri
Kuulemma "normaalisti" hoidetaan huollon kautta. En tiedä olisko saanut silloin uuden puhelimen vai olisiko huollettu. En minä sanonutkaan että tuossa mitään ihmeellistä olisi, kunhan kehuin :) Ymmärrän kyllä sinua, veli punainen :)
Tänään tuli 3. SL-kytkyluuri (Z540)meitin perheeseen. Kaikki samalla nimellä ja ilman vakuuksia. Joten käytäntö vissiin vaihtelee naamataulun mukaan. Leffa paketin kyljessä(X-men2), joku toinen olisi voinut olla. Puhelin kuitenkin asiallisen tuntuinen, käyttökokemuksia ei toistaiseksi ole, kun vasta latausvaihe menossa.
Kaikki samalla nimellä ja ilman vakuuksia. Joten käytäntö vissiin vaihtelee naamataulun mukaan
Kyllä kai ne katsoo iän mukaan etc. Riskiluokitus normaaliin tapaan.
X-men II meni avaamattomana hyllyyn (mokomakin Ruåttalainen)
Puhelin vihdoin matkalla. Homma jumitti, koska sopimuspaperit menivät vanhaan osoitteeseen, vaikka käyttäjäosoite ja laskutusosoite oli netissä vaihdettu. Sopimusosoitteen sai vaihtaa vain aspan kautta.
Luurista en tiedä mutta X-men II oli aika köyhä.
Tuleeko n. kuukauden päässä tilauksesta ensimmäinen lasku, vai onko minulta mennyt jotain lappuja ohi?
Tuleeko n. kuukauden päässä tilauksesta ensimmäinen lasku, vai onko minulta mennyt jotain lappuja ohi?
Oletan viisaana(?) että kyseessä on sl. Mikset siis menisi oma.saunalahti.fi-osoitteeseen ja katsoisi sieltä miten laskutus kohdaltasi sujuu. Ollaan yhtiöstä mitä mieltä hyvänsä, niin sillä on suomen paras sivusto liittyen omiin tietoihisi.
Oletan viisaana(?) että kyseessä on sl. Mikset siis menisi oma.saunalahti.fi-osoitteeseen ja katsoisi sieltä miten laskutus kohdaltasi sujuu. Ollaan yhtiöstä mitä mieltä hyvänsä, niin sillä on suomen paras sivusto liittyen omiin tietoihisi.
0e olisi noiden sivujen mukaan maksettavaa. Olisi kiva vaan päästä eroon koko maksusta kerralla, mutta kun tilinumeroakaan ei ole sattunut vastaan.
0e olisi noiden sivujen mukaan maksettavaa. Olisi kiva vaan päästä eroon koko maksusta kerralla, mutta kun tilinumeroakaan ei ole sattunut vastaan.
Älä murehdi..mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, niin lasku tulee. Sln tilinumero on Sampo 800014-70824575, oman tilinumeroni saat tarvittaessa yvllä.
Tämä ei osu suoraan alkuperäisen otsikon alle, mutta myös Nokia N93 on näemmä Saunalahdella "loppuunmyynnissä" 19€/kk.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.