View Full Version : 6610/7210:aan tullut uusi näyttö!
Eli ainakin meille tuli tänä aamuna uusia(hiukan eri malli) näyttöjä tuohon koneeseen. Näyttöjen pitäisi olla edeltäjää parempia mutta käytäntö kai sen sitte osoittaa ajan myötä...
Eli ainakin meille tuli tänä aamuna uusia(hiukan eri malli) näyttöjä tuohon koneeseen. Näyttöjen pitäisi olla edeltäjää parempia mutta käytäntö kai sen sitte osoittaa ajan myötä...
Lasketaanko näytön värinä, haamuilu ja kontrastin heittelehtiminen vioiksi, eli voiko näillä perusteilla käydä vaatimassa uutta näyttöä?
Helmi!! Taidanpa mennä kohta kyselemään huollosta jos vaikka saisivat näytön ja poppari portin kuntoon samalla.
Lasketaanko näytön värinä, haamuilu ja kontrastin heittelehtiminen vioiksi, eli voiko näillä perusteilla käydä vaatimassa uutta näyttöä?
Kyllähän tuon voi viaksi laskea mutta myös toisaalta "ominaisuudeksi", vika se mun mielstä on. Sitä auttaako uusi näyttö kuinka paljon en tiedä mutta se kannattaa käydä kokeilemassa. Jos viet koneen huoltoon kannattaa varmistaa että siihen vaihdetaan uudempi eikä vanhempaa näyttöä. Vanhempia näyttöjä nimittäin voi vielä hyllyssä olla...
Kyllähän tuon voi viaksi laskea mutta myös toisaalta "ominaisuudeksi", vika se mun mielstä on. Sitä auttaako uusi näyttö kuinka paljon en tiedä mutta se kannattaa käydä kokeilemassa. Jos viet koneen huoltoon kannattaa varmistaa että siihen vaihdetaan uudempi eikä vanhempaa näyttöä. Vanhempia näyttöjä nimittäin voi vielä hyllyssä olla...
No tuo haamuilu on kyllä enemmänkin ominaisuus passiivimatriisi näytöissä.
Blue Joker
19.12.02, 17:54
Hyvä että tuo näyttö on nyt tullut.
Toivottavasti se korjaa näytön "väreilyn".
Käykää "vinkumassa" uus huollosta takuuseen :))
Onko kukaan käynyt vielä hakemassa uutta näyttöä? Ja jos on, niin onko auttanut näytön vikoihin?
Mä kävin just tänään kyl se parempi on huomattavasti ei väreile lainkaan.
No ei ny. Nyt meni päivän valehtelu kiintiö täyteen. Mut voi se parempi olla. Meinaan tuskin Nokia uutta näyttöä olis tuonu jos se paska olis...
Blue Joker
21.12.02, 20:03
Mä kävin just tänään kyl se parempi on huomattavasti ei väreile lainkaan.
Hyvä. Puhelimista on taas yksi ongelma karsittu.
onko kukaan käynyt vaihtamassa näyttöä helsingin suunnalta? en jaksa käydä kiertelemässä huoltopaikkoja näytön takia. eli, tietääkö kukaan, mistä saisi helsingistä uuden näytön?
onko kukaan käynyt vaihtamassa näyttöä helsingin suunnalta? en jaksa käydä kiertelemässä huoltopaikkoja näytön takia. eli, tietääkö kukaan, mistä saisi helsingistä uuden näytön?
Kiinnostaa muuten minuakin, eli ilmoitelkaa missä paikassa/paikoissa näitä olisi jo hyllyissä.
saako ton näytön takuuseen ihan tosta vaan jos siinä ei oo muita vikoja kuin että se väreilee ja välillä näyttö vilkahtaa kerran (taustavalo pois ja heti taas päälle)???
ja mistä näkis nokian huollot (esim paikka kunnittain) tosin en tartteis ku turun suunnan) :)
mutta kertokaas ku ei oo näiunamatöörinä oikeen taitoo tälläsiin asioihin ilman apua
ja mistä näkis nokian huollot (esim paikka kunnittain) tosin en tartteis ku turun suunnan) :)
Siinä: http://www.nokia.fi/puhelimet/asiakastuki/huoltoliikkeet14.html
Kiitoksia
sittenkun vielä tietäis ton näyttö kysymyksen joku...eli saako sen takuuseen pelkästään noilla kahdella "vialla"(katso 2 viestiä ylöspäin :D)
Kiitoksia
sittenkun vielä tietäis ton näyttö kysymyksen joku...eli saako sen takuuseen pelkästään noilla kahdella "vialla"(katso 2 viestiä ylöspäin :D)
Käy kokeilemassa :) En tiiä saako, mutta valita että toi pilaa silmät sun muuta ja on muutenkin häiritsevä että niitten on pakko vaihtaa :)
:) :) :) täytyypä koittaa ...hommaan sellaset pullon pohja silmä lasit ja sinne "silmät menny ihan piloille yhyy uutta näyttö HETI :)"
Kyllä niiden pitäis vaihtaa se näyttö, sillä on toi aika paha moka, itsekkin ovat "myöntäneet" sen.
ok no ei sit mitään....heti uuden vuoden jälkeen ku ollaan eka selvitty siitä ni sitten marssin huoltoon ja lyön kännyn tiskiin
saakos huollosta muuten toista puhelinta tilalle
saako ton näytön takuuseen ihan tosta vaan jos siinä ei oo muita vikoja kuin että se väreilee
Riippuu varmaan siitä mistä väreily johtuu, monet ovat kertoneet täällä ajoittaisen väreilyn johtuvan määrätynlaisesta taustakuvasta.
ja välillä näyttö vilkahtaa kerran (taustavalo pois ja heti taas päälle)???
Taitaa olla softavika taustavalojen ohjauksessa.
Onkos muuten monikin saanut tuon uuden näytön ja onko siinä mitään suurempia eroja vanhaan verrattuna??
=Henkkis=®
29.12.02, 18:24
Onkos muuten monikin saanut tuon uuden näytön ja onko siinä mitään suurempia eroja vanhaan verrattuna??
Juu on tää pal parempi "verkko" ja kaikki, ei värise ja kuva tulee hyvin jne... ;) (6210)
joo no mulla ainakin väreilee joka taustakuvalla...ja tuo vilkkuminen ei tule muissa kuin java sovelluksissa joten oisko siinä vika
niin sitä vielä et saako korjauksen ajaksi kännykän tilalle
joo no mulla ainakin väreilee joka taustakuvalla...ja tuo vilkkuminen ei tule muissa kuin java sovelluksissa joten oisko siinä vika
Java sovelluksissa (lähinnä peleissä) vilkkuminen johtuu ruudunpäivityksestä. Ei ruutu pysy koneen vauhdissa :)
ruudunpäivitys ongelmat on mun mielestä sitä kun se peli pätkii mutta esim mikäs se ny on bounce tai joku...kun siinä on hetken paikallaan niin valot hävii taustalata ja palaa samassa takaisin
ruudunpäivitys ongelmat on mun mielestä sitä kun se peli pätkii mutta esim mikäs se ny on bounce tai joku...kun siinä on hetken paikallaan niin valot hävii taustalata ja palaa samassa takaisin
Se johtuu siitä että taustavalon pitäisi palaa 15 sekuntia mutta peli laittaa puhelimen pitämään valoa päällä koko ajan. Siis kun 15 sek on kulunut niin valot sammuu ja ohjelma käynnistää ne taas.
ahaa no nyt valkeni
edelleenkään en oo tuohon kysymykseen saanut vastausta mitä olen jo pari kertaa kysynyt...eli saako huollon ajaksi toisen puhelimen käyttöön (edes club nokia kortilla vai onko sillä mitään käyttöä :D)
ahaa no nyt valkeni
edelleenkään en oo tuohon kysymykseen saanut vastausta mitä olen jo pari kertaa kysynyt...eli saako huollon ajaksi toisen puhelimen käyttöön (edes club nokia kortilla vai onko sillä mitään käyttöä :D)
Minä soitin luurini huoltoon ja kysyin vaihtoluurista (nokian valtuutettu huolto) niin ukkeli vastasi että hyvällä onnella saa 6110.
ahaa no nyt valkeni
Jos oot club nokian jäsen ja kävelet kortin kanssa valtuutettuun huoltoon(Pitää olla huolto, pelkkä myyntiliike ei käy) niin ilmaiseksi saa koneen korjauksen ajaksi!
No onkos kukaan vaihdattanut näyttöä 6610:aan tai 7210:aan?
Millaisia kokemuksia? Väriseekö näyttö eri taustakuvilla? Näyttääkö Bounce paremmalta?
Blue Joker
20.01.03, 14:26
Millaisia kokemuksia? Väriseekö näyttö eri taustakuvilla? Näyttääkö Bounce paremmalta?
Bounce tuskin näyttää hirveästi paremmalta koska
tuo "haamuilu" kuuluu STN-näyttöjen ominaisuuksiin.
Juu tiedän kyllä, mutta lähinnä ajattelin josko softapäivityksellä olisi vaikutusta tähänkin, jossakin määrin... jos se kerran näytön värinäänkin vaikuttaa.
Ei taida olla kukaan näyttöään vaihdattanut? Vielä?
mun piti jättää mutta 3210:iä ois tarjottu tilalle niin en jaksanut jättää huoltoon koska olisin saanut sen vasta 2 viikon päästä koska asun eri paikassa ja isä olisi hakenut sen huollosta
Juu tiedän kyllä, mutta lähinnä ajattelin josko softapäivityksellä olisi vaikutusta tähänkin, jossakin määrin... jos se kerran näytön värinäänkin vaikuttaa.
Ei taida olla kukaan näyttöään vaihdattanut? Vielä?
Mä vaihdoin näytön jo ajat sitten enkä siinä mitään ongelmaa huomannu, vanhakin tosin toimi mulla ihan ok. Sit myöhemmin päivitin uuden ohjelman ja siitä puhelin vasta tykkäsikin ja vaihtoon meni joten otinpa 6610:an käyttöön.
mulla on toiminut puhelin suht hyvin...kaikki pikku via mitä on ollut niin eivät ne ole haitanneet mitään mutta toisilla käyttötavoilla nuo varmasti haittaavat.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.