View Full Version : Nokia 6610/7210 logo pois.
Olen ladannut itselleni operaattorilogon täältä. (http://www.tampere.as/logo)
Nyt on ongelmana, että miten sen saa pois? Tyhjän kuvan lataaminen ei auta. On ärsyttävää, että logo näkyy kaikkien operaattoreiden korteilla kun ollaan kotiverkossa.
En osaa varsinaiseen kysymykseen vastata mutta laita valikosta kokonaan logo pois näkymästä.Turhaa sitä siinä taustakuvaa pilaamassa pitää.
muistaakseni asetukset näyttö, siltä voi valita näkyykö logo kyllä vai ei. jos valitset ei näy logo, niin silloin näkyy operaattiri txt tunnus joko simmiltä tai luurista.
En nyt muista...Mutta siittä olen varma että se siellä jossain oli,ainakin 7210 sai kokonaan pois.Mielestäni kätevä homma.Joku operaattorin tunnuskuva...tai jotain...Asetukset ja sieltä eti joku tuon kaltainen.
Ei välttä toimi, mut kokeile kans *#67705646#
Blue Joker
18.12.02, 17:10
Eipä toimi.
Eipä toimi.
Mjoo, se onkin kolmetonnisten ominaisuus. (Ainakin 3310 ja 3330)
Eli miten ootte saanut ton operaattorin nimi tekstin pois, asetukset/näyttöasetukset/verkon tunnus on valikossa, mutta se on vaaleana ja kun painaa siinä "valinnat" nappia, tulee teksti "ei tunnuksia puhelimen muistissa"
Minä hain transparent logon 6610 ja nyt kun menen asetukset->näyttöasetukset->verkon tunnus niin voin valita jos haluan sonera tekstin takaisin vai haluanko pitää transparent logoa.
Poistaako tuo siis operaattorilogon?
Minä hain transparent logon 6610 ja nyt kun menen asetukset->näyttöasetukset->verkon tunnus niin voin valita jos haluan sonera tekstin takaisin vai haluanko pitää transparent logoa.
Mistähän RL:n liitymällä sais ton tranparent logon??
Teet esim. rätinän omalla logoeditorilla tyhjän logon.
Teet esim. rätinän omalla logoeditorilla tyhjän logon
Sillä ei saa tehtyä tyhjää logoa, Logomanagerillakin yritin mutta siirto ei onnistunut tämän puhelimen kanssa??
Jos sinulla on wappailumahdollisuus, niin saat sen osoitteesta http://tampere.as/logo . Sen pitäisi löytyä sieltä aika helposti, kun selailet.
Kiitos! Viimeinkin onnistui!
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.