View Full Version : Varattu/myyty
Myydään N73 silver(elisa kytky) + 1 GB miniSD. Puhelin on noin 4kk vanha ja hyvässä kunnossa lukuunottamatta 3mm kulumaa yläkulmassa.
Vain puhelinta ja akkua on käytetty. Laatikon muut tarvikkeet ovat käyttämättömiä.
Hintaa 200€!
Mukana tuleva tilpehööri(laturi,kuulokkeet,datapuiha,pyyhe ja cd levy/ohjekirjat ovat kaikki käyttämättömiä sineteissään. Puhelinta ja akkua on ainoastaan käytetty.
Puhelin jälleen myynnissä ja luovutus kunnossa heti kun posti palauttaa sen turusta.
Miettikää ihmiset ennen kuin käytte kauppaa tämän herran kanssa. Hän ei pidä sopimuksista kiinni ollenkaan. Hänen suustaan kuulin myös, että haista huora vittu. Kiitos tästä. Luottamus tähän myyjään meni täydellisesti.
Miettikää ihmiset ennen kuin käytte kauppaa tämän herran kanssa. Hän ei pidä sopimuksista kiinni ollenkaan. Hänen suustaan kuulin myös, että haista huora vittu. Kiitos tästä. Luottamus tähän myyjään meni täydellisesti. Älkää vaan lähettäkö tälle akalle ennakolla mitään!
Aina olen pakettini lunastanut, mutta jos sovitaan muunlaisesta toimitustavasta, niin sinä et yksin voi niitä muuttaa kysymättä minulta. Matkahuolto oli kaupan ehtona, mutta sinä keksitkin sitten omassa pienessä päässäsi muuta.
olen itsekin kuullut tästä TEE nimimerkillä kauppaa tekevästä henkilöstä että on lupaillut puhelimen ja vetänyt maksuvaiheessa puhelimen pois.
olen itsekin kuullut tästä TEE nimimerkillä kauppaa tekevästä henkilöstä että on lupaillut puhelimen ja vetänyt maksuvaiheessa puhelimen pois.
Sitten se on joku muu kuin minä. Aina olen lunastanut tuotteen ja maksanut kanssa. Täällä ja kaikkialla muuallakin olen saanut vain kiitosta. Kysy vaikka keneltä. Käsi sydämellä. Nuuhi, sinä olet tässä kohtaa velvollinen pyytämään anteeksi, jos sinulla ei kerran ole näyttöä asiasta. Näyttöähän ei tule löytymään, vaikka miten etsit.
Aina olen pakettini lunastanut, mutta jos sovitaan muunlaisesta toimitustavasta, niin sinä et yksin voi niitä muuttaa kysymättä minulta. Matkahuolto oli kaupan ehtona, mutta sinä keksitkin sitten omassa pienessä päässäsi muuta.
No menepäs sit lunastamaan paketti postista,jos kerran aina pakettisi lunastat ja pääni muuten on aika valtavan kokoinen.
No menepäs sit lunastamaan paketti postista,jos kerran aina pakettisi lunastat ja pääni muuten on aika valtavan kokoinen.
Olisin sen lunastanut TÄNÄÄN MATKAHUOLLOSTA, kuten SOPIMUS oli. Tarvitsin puhelimen jo tänään, mutta sinä et sitä lupauksestasi huolimatta toimittanut.
Olisin sen lunastanut TÄNÄÄN MATKAHUOLLOSTA, kuten SOPIMUS oli. Tarvitsin puhelimen jo tänään, mutta sinä et sitä lupauksestasi huolimatta toimittanut.
Jättäisitkö tämän ketjun jo rauhaan.
Ai että päivän takia kaatu homma :D ????sellasia ne naiset on.joo pyydän anteeksi sinulta TEE !pysyy maine kunnossa.
Ai että päivän takia kaatu homma :D ????sellasia ne naiset on.joo pyydän anteeksi sinulta TEE !pysyy maine kunnossa.
Kiitos. Tässä on nyt kysymys siitä, että kun lennart ei pitänyt sopimuksesta kiinni, niin luottamus meni. Tällä kertaa oli tärkeää saada puhelin tänään ja näin sovimme. Luuria ei vaan kuulunut, eikä sen puoleen lennartistakaan. Jätän tämän asian tähän. Jatkossa tiedän kenen kanssa en kauppoja hiero.
Kiitos. Tässä on nyt kysymys siitä, että kun lennart ei pitänyt sopimuksesta kiinni, niin luottamus meni. Tällä kertaa oli tärkeää saada puhelin tänään ja näin sovimme. Luuria ei vaan kuulunut, eikä sen puoleen lennartistakaan. Jätän tämän asian tähän. Jatkossa tiedän kenen kanssa en kauppoja hiero.
Minä ainakin olen tehnyt monta kauppaa lennart:in kanssa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa.
Varmaan vielä jatkossakin teemme kauppoja.
siis pelkillä elisan korteilla toimii ?
Minä ainakin olen tehnyt monta kauppaa lennart:in kanssa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa.
Varmaan vielä jatkossakin teemme kauppoja.
Minä olen tehny yhden kaupan Teen kanssa ja jäi tosi huono kuva!
Minä olen tehny yhden kaupan Teen kanssa ja jäi tosi huono kuva!
Emme ole tehneet kauppoja keskenämme. Jos sinulla on todisteita tästä, niin kehiin vaan. Niitä ei nimittäin ole. Ellet sitten sinäkin taas keksi omiasi. Koskaan, paino sanalla koskaan, en ole saanut negatiivista palautetta täällä. Sopii vaikka tutkia luotettavien kauppakumppanien listaa. Lennart on toki keksinyt näitä syitä, koska itse lähetti postiennakolla, vaikka siitä ei oltu sovittu. Nyt saa siis loppua tämä paskan jauhaminen ja minun mollaaminen aivan syyttä suotta! Jos jollakin on urputtamista, niin suoraan yhteyttä vaan.
Emme ole tehneet kauppoja keskenämme. Jos sinulla on todisteita tästä, niin kehiin vaan. Niitä ei nimittäin ole. Ellet sitten sinäkin taas keksi omiasi. Koskaan, paino sanalla koskaan, en ole saanut negatiivista palautetta täällä. Sopii vaikka tutkia luotettavien kauppakumppanien listaa. Lennart on toki keksinyt näitä syitä, koska itse lähetti postiennakolla, vaikka siitä ei oltu sovittu. Nyt saa siis loppua tämä paskan jauhaminen ja minun mollaaminen aivan syyttä suotta! Jos jollakin on urputtamista, niin suoraan yhteyttä vaan.
En laittanut negatiivista palautetta kaupastamme. Ostin sinulta N80 puhelimen, mutta siitä puuttui se "laturiadapteri" ja sitten syytit että minä olisin hukannu sen. Ja muutenkin tuli ongelmia niiden postikulujen kanssa! Mutta puhelin oli kuitenkin muuten mitä lupasit niin en antanut foorumilla negatiivista palautetta. Jäi vain jotenkin huono kuva kaupoista! Muistatko enää tapausta?
Kai tämä toimii myös Kolumbuksen liittymässä?
EDIT: ilmeisesti kyllä
[QUOTE=Gozzilla;536848Muistatko enää tapausta?[/QUOTE]
En kyllä muista. Ostan ja myyn täällä ja muualla useita luureja kuukaudessa. Hankalat tapaukset muistan, mutta sinua en muista. Vaadin aina mutkattoman kaupan molempian kannalta. Aina sitä ei saa, vaikka haluaisi ja sopisi miten. Täällä on pellejä moneen menoon. Jääköön nimet mainitsematta.
Kai tämä toimii myös Kolumbuksen liittymässä?
EDIT: ilmeisesti kyllä
pitäisi toimia
kyllähän lennart on ylivertainen ja luotettava kauppakumppani,tarjoan180€.eli silleen.
kyllähän lennart on ylivertainen ja luotettava kauppakumppani,tarjoan180€.eli silleen.
200€ on tiukka
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.