PDA

View Full Version : M/V: Samsung Z720 ja gigan kortti

Acidnator
06.03.07, 19:16
Eli tuollainen musta kaunotar myynnissä, ostettu 30.12.06 ja takuuta se 24kk siitä eteenpäin. Elisan kytkynä alunperin ollut vekotin, erona "vakioon" siis SIM-korttitoimivuus. ja oletusnäytössä näkyvä Elisa-nappi joka vie selaimen etusivulle, eli periaatteessa pikanäppäin nettiin. Myös selaimessa on pari kirjanmerkkiä viitaten Elisaan, mutta ei siis mitään kovin häiritsevää. En kyllä tiedä että miten tämä on "lukittu" kun itse käytän Saunalahdella jonka oletinkin toimivan, mutta myös tyttökaverin Soneran ja Kolumbuksen kortit toimivat että lukitusta ei liene olemassakaan. Varoitan kuitenkin koska en voi olla 100% varma.

Mukana tulee siis:
Laatikot, ohjekirjat, levy ja kuitti tietysti
Puhelin
Laturi
HF-kuulokkeet
Datakaapeli (lataa myös ollessaan kiinni koneessa, kätevää nettikäytössä)

Noutaa saa Vaasasta ja posti kulkee. Parhaiten saa kiinni sähköpostista simoisto@gmail.com

Vaihdossa voi tarjota kaiken sortin leluja, kivointa olisi nyt vain päästä tästä puhelimesta jo eroon kun kolmea puhelinta en tarvitse.

Acidnator
23.06.07, 11:48
Ylöös, inttikin loppuu jo kohta eikä vieläkään ole saanu myytyä. Otsikosta en jostain syystä saanut poistettua gigan korttia, sillä se on mennyt jo parempaan käyttöön. Myyn siis ilman sitä!

Acidnator
08.02.08, 12:24
Nostetaanpa jälleen ikivanhaa threadia kun puhelin palautui jälleen minulle oltuaan siskolla lainapuhelimena.

Vaihdossa otetaan edelleen rahan lisäksi sekalaisia leluja PSP, verkkokiintolevy, keksi itse lisää.