View Full Version : Viallisia puhelimia (Nokia)
Lähinnä näyttövialliset, uudemmat mallit kiinnostaa, saa muutenkin viallisia tarjota. Ei kaapin perältä kaivettuja vaarin vanhoja luureja, kiitos. Tarjota voi yv:llä tai mailiin kelomies@gmail.com
Voin myös vaihtaa rikkoutuneita näyttöjä tai suorittaa muita korjaustöitä korvausta vastaan.
on 1 5100 musta
Hiukan liian vanha malli.
Mielellään uudempia, jos löytyy.
SonyEricsson p900, näyttö jasmana, toimii muuten, ainakin viimeksi kokeillessani toimi. Tarjoa. Oulussa. Mukana tikku, 116 m muistari, pöytäteline
SonyEricsson p900, näyttö jasmana, toimii muuten, ainakin viimeksi kokeillessani toimi. Tarjoa. Oulussa. Mukana tikku, 116 m muistari, pöytäteline
Tulee noin vanhan mallin korjaaminen vähän turhan kalliiksi.
samsung p510 olis 1kpl ja melkein ehjä 6610i myös 5210 löytyy,myös siemens sx1
Eikö noistakaan mikään käy?
No ei kauhean mielenkiintoisia ole nuo tarjotut.
löytyisi motorola a1000 josta näyttö hajalla
Tarjota saa uudempia malleja, otan kyllä yhteyttä jos kiinnostus herää. Uudemmilla malleilla tarkoitan 2005 ja sen jälkeen syntyneitä yksilöitä,
Ei sulla sattuisi olemaan ylimääräistä Nokia 6680 raatoa?
Omassa ei toimi 4 nappia, niin tartteis varaosaluurin :)
Pelkkä näyttö löytyy, ei muuta. :-) Runkoa olen itekin katsellu näytön ympärille.
Löytyis pari lg:tä... Laita yv:tä jos kiinnostaa.
Mulla olis 2kpl n70.
Toinen ei lähde päälle ja toinen ei löydä sim-korttia.
Molemmissa näytöt ehjät ja toisessa priimat vaaleet kuoret!
Kerro jos kiinnostaa..
Mua kiinnostaa! mispäin ne on?
Minävaa92, kun kasvat aikuiseksi, ymmärrät että on epäkohteliasta tuppautua toisten keskusteluihin, varsinkin kun YKSITYISVIESTIT on keksitty...
olis 6600 mut entiä myynkö tollasille;)
Fartos mainitsi etsivänsä uudehkoja puhelimia. Onko 3-4 vuotta vanha 6600 sellainen? Tosin mikäs minä olen hänen puolesta vastaamaan.
uudemmat mallit kiinnostaa
Myy mutta ei myy. Pitäkööt suunsa kiinni sitten.
No niin pojat, pysytäänpä asiassa. Minävaan92, sinun ei tarvitse minulle myydä, tarjoa vain ihan rauhassa muille noita aarteitasi. Kaikki muut, tarjouksia vain niistä uudemmista, kiitos!
rokkitapsa
03.04.07, 12:59
Olisi N73, hankittu lokakuussa 2006. Vikaa on ainoastaan siinä osassa, johon laturin pistoke tulee, eli se täytyy vaihtaa. Kuoret ovat taskussa hieman nuhjaantuneet, ja joystick kenkkuilee välistä (saattaa vaatia vaihdon), mutta puhelin toimii muuten moitteettomasti.
Luuri on Dna -kytky, ei Sim-lukittu, testattu muilla liittymillä.
Yhteydenottoa mailiin rokkitapsa@gmail.com tai puhelimitse 0440336975
ei se niin vanha oo
Eikös? 6600 julkaistiin vuonna 2003, Suomessakin tuli viimeistään myyntiin vuonna 2004.
Kokeilepas laskea, esim. 2007 - 2004 = 3. Eli kyllähän tuostakin jo se kolme vuotta tulee.
No niin, pysytäänpä asiassa.
Ihan kelpo nokian n-gage löytyy, ei vain käynnisty. Akussakin voi olla vika, en vain ole jaksanut alkaa korjailla.
Taitaa kuitenkin olla liian vanha malli? Muuten kyllä ihan hyvässä kunnssa, joku muistikorttikin löytyisi mukaan.
Taitaa kuitenkin olla liian vanha malli?
Puhut vähän mutta asiaa.
hei!
elikä mulla on nokia 6670 jossa taustavalot ei toimi niin monella sää tän mulle korjaisit tai monella sää ostaisit ja sitten mulla on kosketus näyttö puhelin jos on kosketus häikkä monellasää sellateen ostaisit
HumanErection
06.04.08, 19:27
mulla on kosketus näyttö puhelin jos on kosketus häikkä monellasää sellateen ostaisit
Ihanko kosketus näyttö puhelin? Onneksi sentään
rajasit vaihtoehdot moneen sataan malliin,
vai onko tämä tietovisa? Arvaan Nokia 6600?
Tämä topick on 4kk vanha, joten en usko että on enään voimassa.
Voin toki olla väärässä, joten Fartos puhukoon:
Ihanko kosketus näyttö puhelin? Onneksi sentään
rajasit vaihtoehdot moneen sataan malliin,
vai onko tämä tietovisa? Arvaan Nokia 6600?
Tämä topick on 4kk vanha, joten en usko että on enään voimassa.
Voin toki olla väärässä, joten Fartos puhukoon:
Eihän noita kosketusnäyttömalleja nyt niin paljon ole, mutta lisätieto ei tietenkään haittais. Töiltä vaan ei kauheasti ehi korjailemaan, joten suoralta kädeltä en voi luvata vielä mitään.
Olis Motorola RAZR V3.
Mikäs siinä vikana?
Mikäs siinä vikana?
En tiedä, koska ei ole akku en voi kokeilla. Fyysisesti ehjä.
En tiedä, koska ei ole akku en voi kokeilla. Fyysisesti ehjä.
Vaikea tuollaisesta mitään tarjota kun ei ole mitään tietoa. Mistä olet hommannut?
Vaikea tuollaisesta mitään tarjota kun ei ole mitään tietoa. Mistä olet hommannut?
Ollut itellä jo kauan. Jossain vaiheessa tuli näyttöön "viallinen akku" ja ei käynistyny enää, jten nakkasin akun roskiin.
Ollut itellä jo kauan. Jossain vaiheessa tuli näyttöön "viallinen akku" ja ei käynistyny enää, joten nakkasin akun roskiin.
ehjä 5500sport, vähän läppä rikki
ehjä 5500sport, vähän läppä rikki
Laittakaas molemmat mailiin kelomies@gmail.com hintapyyntö ja kuvaa jos mahollista.
Mulla ois Nokia N80, ei lähe käyntiin. Ilmeisesti yks sellanen pinni mitä vastaan akku laitetaan on rikki, eikä lähe käyntiin. Näytössä yks isompi naarmu ja yks pienempi naarmu. #- näppäin puttuu. Muuten täysin toimiva. Se oli kyllä Elisan kytky, mutta en tiedä onko SIM- lukittu? :O
Mulla ois Nokia N80, ei lähe käyntiin. Ilmeisesti yks sellanen pinni mitä vastaan akku laitetaan on rikki, eikä lähe käyntiin. Näytössä yks isompi naarmu ja yks pienempi naarmu. #- näppäin puttuu. Muuten täysin toimiva. Se oli kyllä Elisan kytky, mutta en tiedä onko SIM- lukittu? :O
Mitäs tuosta olisit vailla? Kauheita ei kehtaa maksaa, jos on vielä kytky.
No tarjoa jotain, en mä siitä kyllä kauheita vaadikkaan ;)
Käy mulle, mutta nyt täytyy vielä sanoa että siinä on jonkun verran kulumisen merkkejä ylä- ja alareunoissa, ja jossain muuallakin.
pystytkö laittamaan kuvaa? Se vielä piti kysyä tuleeko muuta mukaan kuin puhelin? Mailiin kelomies@gmail.com infoa, kiitos.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.