PDA

View Full Version : Chatti (tai muu)

horna
14.12.02, 00:54
Voisikohan tänne hommata sellasen "chatin" tai samanlaisen, eli sellasen realiaikaisen keskustelukanavan? Voisivat ihmiset täällä ns. "jutella" tai kirjoitella toisilleen, niin, että viestin näkee heti.

Sellanen vois olla hyvä...

Esa Isopahkala
14.12.02, 02:35
http://www.matkapuhelininfo.com/chat/ eli täällä on ollut chat (www-irc), mutta nykyisellään ei ole, koska irc-kanava #matkapuhelininfo :n vakiokäyttäjien mielestä www-ircistä tuli kanavalle "liikaa peeloja".

Canis lupus
14.12.02, 09:39
Totta.
Aivan turha juttu.

horna
14.12.02, 10:29
Juu, mutta jos se ois sellanen netissä, eikä IRCissä, niin sinne ei välttämättä eksyisi niin paljoa näitä peeloja. Jos olis vielä sellanen, että pitäis olla täällä rekisteröitynyt... =)

Saukki
14.12.02, 11:06
Juu, mutta jos se ois sellanen netissä, eikä IRCissä, niin sinne ei välttämättä eksyisi niin paljoa näitä peeloja. Jos olis vielä sellanen, että pitäis olla täällä rekisteröitynyt... =)

eikähön se IRC kanava aja parahaiten asian, tule vaan keskutelee jos kiinnostaa #matkapuhelininfo

sovelias
14.12.02, 12:17
Juu, mutta jos se ois sellanen netissä, eikä IRCissä,Netissä se IRCin on...

horna
14.12.02, 15:02
Ihan sama...

puh
14.12.02, 15:13
eikähön se IRC kanava aja parahaiten asian, tule vaan keskutelee jos kiinnostaa #matkapuhelininfo
Kaikilla ei ole mahdollisuutta ajaa omia ohjelmia koneella.

Conda
14.12.02, 18:59
Ärsyttää sana "peelo".

Jollemi
14.12.02, 19:15
Ärsyttää sana "peelo".

Samaa mieltä :)

nhk_
14.12.02, 19:47
Ärsyttää sana "peelo".

Sana peelo ei ärsytä niin paljoa kuin ne joista sitä nimeä aiheesta käytetään.

horna
14.12.02, 21:01
Ärsyttää sana "peelo".

Muaki kyllä ärsyttää se. Sanoin tossa vaan sen takia, että niistä oli aikaisemmin puhuttu...

=Henkkis=®
15.12.02, 19:32
Olen perustanut Matkapuhelinchatin, koska kaikki eivät valitettavasti ole tervetulleita irciin #matkapuhelininfo. Chat toimii osoitteessa http://www.matkapuhelinchat.cjb.net/ Jos käytät Internet Exploreria sivut näyttävät siltä että ne eivät toimi, mutta odota kärsivällisesti niin sivut avautuvat myös IEllä. Ja ainakin Operalla ja Netcapella chat ohjelma toimii. TERVETULOA!!

Conda
17.12.02, 00:52
Olen perustanut Matkapuhelinchatin, koska kaikki eivät valitettavasti ole tervetulleita irciin #matkapuhelininfo. Chat toimii osoitteessa http://www.matkapuhelinchat.cjb.net/ Jos käytät Internet Exploreria sivut näyttävät siltä että ne eivät toimi, mutta odota kärsivällisesti niin sivut avautuvat myös IEllä. Ja ainakin Operalla ja Netcapella chat ohjelma toimii. TERVETULOA!!

Onko ollut suosittu?

=Henkkis=®
17.12.02, 07:20
Onko ollut suosittu?
Onhan siellä vähän väliä joku käyny...

JS
20.12.02, 14:52
Olen perustanut Matkapuhelinchatin, koska kaikki eivät valitettavasti ole tervetulleita irciin #matkapuhelininfo.

Ettet vaan puhu itsestäsi. ;D;D

=Henkkis=®
20.12.02, 15:56
Ettet vaan puhu itsestäsi. ;D;D
Sitä mä tässä juuri tarkoitan, että itse en ole tervetullut sinne... ;)