View Full Version : N73ME vai 7390?
Olen vaikean päätöksen edessä... :S En tiedä kumpi on parempi puhelin N73me tai 7390...Auttakaa mua..kummassa enemmän plussia?
kummassa enemmän plussia?
ainakin seuraavat:
N73me
+ S60 3rd edition=
+ monipuolisimmat käyttömahdollisuudet
+ ulkonäkö pienin varauksin
- näppäimet vähän pieniä
7390
+ ulkonäkö
+ luultavasti hieman yksinkertaisempi käyttää kuin N73
+ suurempikokoiset näppäimet
- tukee vain Java-sovelluksia
tämän perusteella näyttäisi tasaväkiseltä, mutta itse hankkisin N73:n juuri S60 3rd editionin takia! Mutta ellei sinua hirveästi kiinnosta uudet pelit, ohjelmat yms niin sitten en osaa auttaa enempää valinnassa kun en tiedä esim. kameroiden eroista; tietäiskö joku muu?
kiitos :) no mä tykkään monipuolisista käyttö mahdollisuuksista.Se voi olla että toi N73 vetää enemmän puoleensa.Ja kun on aika paljon samaa mun 6280 kans ku katsoin vaan tota vertailua.
kiitos :) no mä tykkään monipuolisista käyttö mahdollisuuksista.Se voi olla että toi N73 vetää enemmän puoleensa.Ja kun on aika paljon samaa mun 6280 kans ku katsoin vaan tota vertailua.
Tarkotatko ominaisuuksia? Luulen, että 7390:ssa ja 6280:ssa on enemmän samaa sen puolesta, kun on kummatkin kuitenkin s40 3rd? 7390 on reilusti halvempikin kuin N73me.
Niinhän se on mut mul on kans tärkeitä kuvan laatu...Onhan niissä kaikissa jotain samaa mut mä yleensä haen kaikkia mahdollisia toimintoja :D N73 on jotenki hyvän näkönen ja on kyl 7390kin hitto en tiiä hinta eroa niillä on kyl ihan kiitettävästi et sekin kyllä on aika ratkaseva.Ei hitto tästä tule mitään.... :D
N73:ssa on parempi akku ja kamera.
N73:ssa on parempi akku ja kamera.
Onko?
s40-käyttöliittymä on varmaankin jouhevampi, mutta sitten taas jos tosiaan haluat niitä ominaisuuksia niin ei pitäisi olla epäselvää kumman valitset.
N73:sen S60v3:lle on todella paljon ohjelmia ja lisää tulee koko ajan.
Myöskin videoita N73 toistaa uskomattoman hyvin. Suosittelen.
Hintaero 100e.
Hintaero 100e.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta (ja MS calc) kertoo että ero N73 olisi vain 60 € ja ero N73 music edition 114 € alimpia hintoja kun vertailin..eli 54 euroa kalliimpi on ME mutta oma maku ratkaisee..itse valitsisin, jos vain budjetti kestäisi, ME:n :)
Niinpä :P kyllä mä kans tohon me:hen kallistun mutta ehkä sen näkee...
Niin juuri ME:hen vertasinkin vaistomaisesti.
N73 hintakin on tullut 100e alas joten hintalaatusuhdekin on kasvanut :)
Jos Symbiania ja Series40 -sarjalaista joutuu vertaamaan, niin silloin Series40 (eli 7390), koska Symbianilla tuskin teet mitään kerta olet asettanut tuollaisen toiseksi vaihtoehdoksi.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.