View Full Version : M:2X Ericsson R310 "hainevä" lähes postareiden hinnalla
Mittarimato
28.01.07, 12:10
2X konetta , kunnosta en tiedä mutta lähes postimaksujen hinnalla...molemmissa koneissa akut
Hp 15e sisältäen postikulut koko paketille !
Myyty Rooivalkille.
Ostan pois. vjpk@suomi24.fi
Ostan, pistä yv:nä tiedot.
albatross22
28.01.07, 13:21
Korotan 18 euroon sisältäen postit.
Edit: ostan pois. vjpk@suomi24.fi
Sorry olet puol tuntia myöhässä ;)
Korotan 18 euroon sisältäen postit.
Eikö myyntihinta ollut 15e posteineen? ;)
albatross22
28.01.07, 13:32
Voi vaan todeta että nopeus on valttia :) Olisin kyllä korottanut vielä tuostakin summasta.
No myyjä varmaan päättää näistä asioista.
Joo mutta jos reilun pelin mukaan menee niin itse ilmoitin ostohaluni ensimmäisenä myyjän ilmoittamalla hinnalla!
Vaikka niin. Tarjoan 20€ posteineen.
Reilu peli.
albatross22
28.01.07, 13:42
21e posteineen.
albatross22
28.01.07, 13:54
Hinta oli liian edullinen tällä kertaa :) Joten on melkein pakko tarjota yli myyntihinnan. Myyjä saa sitten arvioida kenelle hän myy puhelimet.
Kyllä minäkin voin vielä korottaa :) Mutta jos myyntihinta ilmoituksessa on 15e niin käsittääkseni olen ostanut puhelimet..
Kai sitä nyt saa tarjota enemmän kuin on hintapyyntö?, laitteet on käsittääkseni myynnissä niin kauan kunnes ne on myyty. Niinkuin sanoin, myyjä ratkaisee pelin.
Ja laitetaan 22€. Olisi mukava tietää, tuleeko laturit mukana.
Ilmoituksessa ei lue että tarjouksien mukaan, lukee selvä hintapyyntö.
Ja jos ilmoitan ostavani hintapyynnöllä niin käsittääkseni olen ostanut puhelimet.
Oikeasti mitä urpoilua, olet ostanut puhelimet sillä hetkellä kun myyjä toteaa asian olevan niin ja raha ja tuotteet vaihtavat omistajaa.
albatross22
28.01.07, 14:23
Nimimerkki Rooivalk kysyi ensimmäisessä viestissään latureita, mutta on nyt jälkeenpäin kirjoittanut tuon "ostan pois". Joten vtormane ilmaisi ostohalukkuutensa ensin.
Joten eiköhän joko minä tai vtormane ole tällä hetkellä etusijalla? Katson että Rooivalk pitää tarjota yli 21e sisältäen postit jos hän meinaa ostaa puhelimen.
Nimimerkki Rooivalk kysyi ensimmäisessä viestissään latureita, mutta on nyt jälkeenpäin kirjoittanut tuon "ostan pois". Joten vtormane ilmaisi ostohalukkuutensa ensin.
Joten eiköhän joko minä tai vtormane ole tällä hetkellä etusijalla? Katson että Rooivalk pitää tarjota yli 21e sisältäen postit jos hän meinaa ostaa puhelimen.
Näin olen toiminut, editoin ensimmäistä viestiäni, se ei liene kiellettyä. Ja muutamia viestejä tätä vastaustani ylempänä tarjoan 22€.
Eli 22€.
Mittarimato
29.01.07, 16:57
Pahoittelen hieman myöhästynyttä loppu "kaneettia" eli laitan tarjouskilvalle jne lopun. Myyty Rooivalkille koska hän oli ensimmäisenä liikenteessä eli ilmoitus pläjähti ilmoille klo 10.10 ja em hlö ilmoitti ostavansa laitteet pois klo 10.48. Ja hintahän oli ja on 15e kuten ilmoitin aiemmin.
-mato
Kuten tuossa ilmoituksessa oli puhetta niin minä ilmoitin haluni ostaa laitteet puoli tuntia aiemmin kuin Rooivalk. Huomaat että Rooivalk on muokannut ilmoitustaan puoli tuntia sen jälkeen kun sanoin että ostan puhelimet. Rooivalk kysyi alunperin että tuleeko laturit mukaan. Tämän voi todistaa esim. Albatross22.
Puhelimet kuuluisivat minulle jos mennään reilun pelin mukaan.
Totta tämä. Enempää en ota kantaa.
Eipä ollut myöskään Rooivalkista miestä sanomaan miten asianlaita todella on. Olisin todella tarvinnut puhelimia tuonne ulos lumitöihin.
5410 on kova sana, ellet tarvitse puhelinta ja lumilapiota samassa paketissa.
albatross22
29.01.07, 18:10
vtormane:lle olisivat luurit ilman muuta kuuluneet. Rooivalk kysyi ensimmäisessä viestissään vaan latureita, mutta muutti myöhemmin viestin sisältöä. Minäkin olen todella kiinnostunut tästä mallista, koska minulla on kyseiseen malliin uusi akku paketissaan. Joten siksi menin turhaan sotkemaan kaupankäyntiä.
No ainakin nyt tiedän mikä Rooivalk on miehiään(en kehtaa sanoa ääneen) ja myyjänkin kannattaisi lukea mitä ihmiset kirjottaa.
Vitunko tuolla on enää väliä.
edit. tämä on enemmän periaatekysymys, nappikauppaahan tämä on rahallisesti. Vituttaa vaan tommoset luikerot.
Viestissä numero 19 myönnän muuttaneeni aloitusviestiäni.
Ikävää että tästä tuli tämmöinen hässäkkä. Jos molemmat puhelimet toimivat, niin otan sinuun Vtormanen yhteyttä, myyn toisen sinulle postikuluilla. Katsotaan nyt kunhan saan nuo käsiini ja vielä laturin hommattua että pääsen kokeilemaan toimivuuden. Myyjä postittaa kapulat minulle viikon puolivälissä, joten varmaankin tämän viikon aikana asia ratkennee.
Rooivalk.
Isot miehet jaksaa. Elämä on.
Ja toiset jaksaa paskaa kommentoida. Elämä on.
Mutta oikeassa olet, minä kyllä jaksan :)
Harvoin näihin juttuihin kantaa otan. Varmasti olet asiassa oikessa, mutta aina asiat ei aina mene niin kuin toivoisi. Pyydän anteeksi, jos jotenkin loukkasin sinua.
Jyrki
Ja jos haluat rehellinen olla niin sanot myyjälle että lähettää ne luurit mulle. Kyllä minä voin myös sen toisen sulle lähettää jos tarvis on. Kuten itsekin ehdotit.
Siinäpä puntaroi asiaa.
Puhelimet ehdin jo maksaa, joten ne tulevat nyt ensin minulle. Erikoinen kauppa tämä kyllä oli, oletin kyllä että korjaat potin, sen vuoksi yritin parantaa asemiani korottamalla tarjoustani. Jostain syystä sitten myyjä kuitenkin päätti myydä puhelimet minulle alkuperäiseen hintaan. Ihmettelin sitä tovin itsekin.
No ainakin nyt tiedän mikä Rooivalk on miehiään(en kehtaa sanoa ääneen) ja myyjänkin kannattaisi lukea mitä ihmiset kirjottaa.
Vitunko tuolla on enää väliä.
edit. tämä on enemmän periaatekysymys, nappikauppaahan tämä on rahallisesti. Vituttaa vaan tommoset luikerot.
Kannattaa viskata ostotarjouksesta kopsu yv:nä.... siinä myyjä ainakin näkee kuka oli astialla ensin.
Mittarimato
31.01.07, 08:27
Puhelimet ehdin jo maksaa, joten ne tulevat nyt ensin minulle. Erikoinen kauppa tämä kyllä oli, oletin kyllä että korjaat potin, sen vuoksi yritin parantaa asemiani korottamalla tarjoustani. Jostain syystä sitten myyjä kuitenkin päätti myydä puhelimet minulle alkuperäiseen hintaan. Ihmettelin sitä tovin itsekin.
Myyn ne siksi siihen hintaan koska en tiedä/muista miten hyvin laitteet toimivat. Ovat maanneet laatikossa suht kauan sen jälkeen kun ostin Nokia 5100 joka oli huomattavasti pienempi kuin aiemmat laitteet.
pentti_kotiaho
18.04.07, 15:44
Kun noita kerran kysellään, niin voisin mainita, että olemme välittäneet noita (R310s ja R250 pro) ja niiden tarvikkeita maailmalta tarpeen mukaan. Hinnat tosin ovat jotain toista kuin mitä nuo tässä kaupatut :-( Mutta ovatkin sitten uusia. Jos asiaa kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä, yhteystiedot sivulla http://www.savantum.com/puhelin/
Tv Pentti
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.