View Full Version : M: design multimediapuhelin UPEA! katso kuvat!!
kyseisestä puhelimesta ei löydy mitään tietoja. googlesta ainakaan?
up.
tarjotkaa vaihdossa puhelinta ja suoria tarjouksia otetaan avosylin vastaan!!!
Mikä on näytön koko cmXcm? Laitatko kuvia softan ulkonäöstä? Saako mitään händsfriitä kiinni siihen? Onko kamerasssa autofookus ja mikä on videonauhoituksen reso?
laitanpas huomenna tulemaan kun mittailen ja otan selville.
uudestaan myyntiin vahingon vuoksi :(
Slipknot84
23.12.07, 10:55
niin laitatko jotain tietoja puhelimesta? :D
hintaa vaikea määritellä, en ole yrittänyt puhelinta korjata liikkeessä koska vahinko tapahtui eilen.[/QUOTE]
Ei sitä varmaan edes pysty korjauttaa liikkeessä. Roskiin vaan, ellei joku tyhmä osta.
Voihan tuon joku keräilijä ostaa kokoelmiinsa, mutta tuskin siitä kovin paljoa saa.
öö miten kuvittelet että tuollaisen kiinan ihmeen korjaa suomessa? Huoltomanuskaa et saa mistään. osia ei saa mistään. Sehän se noissa kiinan ihmeissä on että jos vikaa tulee niin lähin roskis on puhelimille oikea osoite. Ja tätä et sitten ota vittuiluna, vaan kylmänä totuutena.
Turhaan täällä on alapään sanastoa huudella. Tuollaista kiinan ihmettä kun et suomessa huollettua saa, vaikka sulle soittaisikin ja juttelisi ummet ja lammet. Romua myyt mikä ehkä kelpaa keräilijälle (ei tosin minulle) taikka sitten joku ostaa varaosiksi jos sattuu samanmoisen omistamaan.
Katsot itteäs peiliin ja toteat ettei tässä vitun huudatukset auta.
Noni, mikä saatana pistää tiedät äpisemään minun myynti-ilmoitukseeni?!
On se kummaa kun jotain myy niin heti ollaan inisemässä, vänisemässä, aukomassa päätä tai muuta yhtä fiksua.
Katsokaahan itse peiliin ja miettikää miksi on niin saatanan vaikeaa pitää omat mielipiteet omana tietonaan! OI MIKSI?!!!
Olen antanut puhelinnumeroni mihin voi soitella koskien puhelintani, miksi sitten pitää tänne avautua ja olla "viisas".
Ei taida kovin välkkyä porukkaa täälläkään liikkua kun jo edellisestä viestistä huomaa että tämä ei ole oikea paikka teidän avautumiselle tai pätemiselle!
Voi saatanan kullikorvat! :)
No sanoppa sinä puhelinmyyjä että jos ostaisin sulta tuon puhelimen niin mitä iloa siitä minulle olisi kun puhelin on rikki?
Toki kyllähän tuo johonkin puhelinkokoelmaan voisi jollekin keräilijälle kelvata hyvinkin. Mutta mietippä nyt vielä kertaalleen mitä olet myymässä kun mietit sille luurille hintaa.
No sanoppa sinä puhelinmyyjä että jos ostaisin sulta tuon puhelimen niin mitä iloa siitä minulle olisi kun puhelin on rikki?
Toki kyllähän tuo johonkin puhelinkokoelmaan voisi jollekin keräilijälle kelvata hyvinkin. Mutta mietippä nyt vielä kertaalleen mitä olet myymässä kun mietit sille luurille hintaa.
Pakko kommentoida...mikäli oikein olen ymmärtänyt,niin luurillehan ei ole ilmoitettu hintaa. Ja mitä sillä on väliä vaikkei sitä saisi korjattua? Ilmoituksessa kerrotaan reilusti laitteen olevan rikkinäinen,joten eiköhän mahdollinen ostaja ota sen huomioon ettei sitä välttämättä saa korjattua missään.
Menköön sitten vaikka verkonpainoksi tai koristeeksi hyllyyn,mutta antaa toverin kaupata sitä rauhassa ilman turhia kommenteja,OK?
Kiitokset ensimmäisestä "asiallisesta" viestistä!
Tässäpä vaihtoehtoja/syitä puhelimen ostoon
A) Ostat sen ja pidät itselläsi lisäten puhelinkokoelmaasi
B) Ostat sen lapsellesi leikkipuhelimeksi
C) Ostat puhelimen ja yrität korjata sen:
C1)et onnistu siinä, olet saanut rikkinäisen puhelimen kokoelmiisi
C2)Onnistut siinä ja myyt eteenpäin ehjänä jolloin nettoat satoja euroja
D) Ostat puhelimen varaosiksi
E)Puhelin on niin kaunis että se oli pakko ostaa eikä haittaa että se on rikki
F) Ostat puhelimen kotisi sisustamista varten.
G) Ostat puhelimen ja keräät ehjät komponentit ja kasaat itsellesi mieleisen puhelimen käyttäen osia joita jo omistat.
Tässäpä sinulle seitsemän hyvää syytä ostaa juuri tämä puhelin! :)
Hintaa en ole tietääkseni maininnut, otan tarjouksia vastaan!
Pakko kommentoida...mikäli oikein olen ymmärtänyt,niin luurillehan ei ole ilmoitettu hintaa. Ja mitä sillä on väliä vaikkei sitä saisi korjattua? Ilmoituksessa kerrotaan reilusti laitteen olevan rikkinäinen,joten eiköhän mahdollinen ostaja ota sen huomioon ettei sitä välttämättä saa korjattua missään.
Menköön sitten vaikka verkonpainoksi tai koristeeksi hyllyyn,mutta antaa toverin kaupata sitä rauhassa ilman turhia kommenteja,OK?
JEE!
Ensimmäinen viesti joka on tosiasiallinen!
Tästä isot propsit Karviselle :)
Sitähän minä juuri utelin sitä hintapyyntöä myyjältä(kuten puhelintorin ohjeissakin neuvotaan ilmoittamaan), ei muuta. Kiitos.
Jos olet huomannut niin löytyy ilmoituksia missä ei ole hintapyyntia laitettu esille. Tämä ilmoitus on samanlainen vastoin siis puhelintorin ohjeita kuten paskanjauhaminenkin muiden myynti-ilmoituksiin ;)
Tarjotaan 5e + postit. Jos toimii, niin saa baaripuhelimen. Jos ei, niin rahaa voi heittää suoraakin roskikseen.
Jos olet huomannut niin löytyy ilmoituksia missä ei ole hintapyyntia laitettu esille. Tämä ilmoitus on samanlainen vastoin siis puhelintorin ohjeita kuten paskanjauhaminenkin muiden myynti-ilmoituksiin ;)
Jos pistää hinnan esille niin jospa se paskanjauhaminenkin loppuu? ;)
Tarjotaan 5e + postit. Jos toimii, niin saa baaripuhelimen. Jos ei, niin rahaa voi heittää suoraakin roskikseen.
Nyt en ymmärrä, puhelin on rikki ja myydään rikkinäisenä.
Jos se toimisi niin luuletko tosiaan että 5e olisi kohtuullinen hinta tällaisesta puhelimesta vaikka onkin ulkolainen?!
Jos pistää hinnan esille niin jospa se paskanjauhaminenkin loppuu? ;)
Hintaa en laita näkyviin koska se on vaikea määritellä enkä usko että hinnan julkistaminen vähentää paskanjauhamista joten turhaa puuhaa
Tarjouksia otetaan vastaan! :)
Laskin 1+1, enkä ole varma onko oikea vastaus kaksi vai kolme. :P
Eli onko näin, että puhelimen näyttöön ei tule kuvaa, vaan ainoa mitä tapahtuu, on valojen syttyminen näppäimistöön. Vai onko niin, että puhelin toimii näytön taustavaloa lukuunottamatta?
Laskin 1+1, enkä ole varma onko oikea vastaus kaksi vai kolme. :P
Eli onko näin, että puhelimen näyttöön ei tule kuvaa, vaan ainoa mitä tapahtuu, on valojen syttyminen näppäimistöön. Vai onko niin, että puhelin toimii näytön taustavaloa lukuunottamatta?
Itse kun lasken niin 1+1 on 2 ;)
näppäimistöön syttyy valot ja näyttöön syttyy taustavalot mutta näyttöön ei tule kuvaa.
Tänään kun on aikaa niin vien puhelimen tutulleni joka on ammattilainen näissä hommissa. kun hän sitä lupasi vilkaista. Jospa siihen joku syy löytyisi miksi ei näyttöön tule kuvaa...
En usko että näyttö on rikki vaan jotain muuta mystistä syytä epäilen :)
Päivitystä tulee tänne kun asia selvenee...
Nyt en ymmärrä, puhelin on rikki ja myydään rikkinäisenä.
Jos se toimisi niin luuletko tosiaan että 5e olisi kohtuullinen hinta tällaisesta puhelimesta vaikka onkin ulkolainen?!
No eipä romusta enempää kannata maksaa ja ite oon noita korjaillut, niin olisi ehkä saanut toimimaankin. En koskaa olettanut, että tota myisit 5e:llä. Mutta oletat, että joku maksaa edes viikonlopun baarireissun rahat? =)
Miksi pitää toisten myynti-ilmoihin mennä jauhamaan paskaa jos ei aikomustakaan
ostaa kyseistä tuotetta. Eikö riittäis pelkkä ilmon lukeminen ja sitten pitäis turpansa tukossa?
Tämäkään kommentti ei tänne kuuluisi mutta sanoinpa siltikin...
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.