PDA

View Full Version : Sony E w300i vs. Samsung sgh-x670 vs. mikä?

jaggi
16.01.07, 12:20
Tarvis olisi suht' peruspuhelimelle ja vaatimukset olisivat;
-Läppämalli
-FM-radio oltava
-MP3 soitin
-Kamera plussaa, muttei paljon
-Kestävä ja mahdollisimman ongelmaton
-Akku/puheaika?

Hintaluoka olisi jotain 200+-, mutta halpuus ei ratkaiseva seikka koska kyseessä on korvauspuhelin.
Olen alustavasti katsellut tuota Samsung x670, mutta nyt huomio kiinnittynyt myös Sonyn w300i;hin, lähinnä komean ulkonäkönsä vuoksi. Kumman laittaisin? Kokemuksia, suosituksia! En ole omistanut kumpaakaan merkkiä aikaisemmin....
Toki jos olen jättänyt jonkun varteenotettavan vaihtoehdon huomioimatta niin sitäkin saa ehdottaa!

Johan_
19.01.07, 19:14
Mielestäni SE w300i on parempi vaihtoehto. Samsungit eivät useastikaan ole "ongelmattomia", eli pientä bugia tuppaa vähän väliä. Myöskin akun kesto on parempi tuossa SE:ssä. x670:ssä ei ole myöskään muistikortti paikkaa, joka on melko ehdoton, jos MP3-soitinta aikoo käyttää.

TIETOPULLA
20.01.07, 13:46
SE w200 mutta ei ole vielä kaupoissa.

jaggi
20.01.07, 20:27
Kiitos vastauksista!
Kävin katsomassa puhelimia kaupassa mutta eihän niistä näytillä olleista tekopuhelimista selvinnyt muuta kuin ulkonäkö ja se miltä tuntuu kädessä! Kummaa touhua!

Olen kaatumassa hieman tuon SE:n kannalle, kaupassahan ei tuota Samsungia ollut, tarjosivat jotain toista tilalle, mutta se ei oikein sytyttänyt ulkonäöltään.
Tarjosivat myös SE:n z500 mallia samaan rahaan kuin w300. Erot eivät kuitenkaan oikein minulle selvinneet/jääneet mieleen....Kumpi näistä olisi käyttööni parempi mielestänne?
Olisiko joku muu merkki/malli vielä?