View Full Version : Htc tytn saksasta
Onko ideaa tilata saksasta kun saisi hintaan 649 ilman kytkyjä ja suomesta halvin näyttää pyörivän hinnassa 775 mites lokalisointi ym. englannin kielellä häkkyrät näyttää toimivan?
Onko ideaa tilata saksasta kun saisi hintaan 649 ilman kytkyjä ja suomesta halvin näyttää pyörivän hinnassa 775 mites lokalisointi ym. englannin kielellä häkkyrät näyttää toimivan?
Meillä myydään nyt tuota kamppiksena tuota 739 e ja normaalistikin 759 e:
http://www.luurinetti.com/products.php?p=d11501
Jos saksasta saa 649 e ja siihen toimituskulut paikasta riippuen yleensä 20-50 e, niin jäähän siihen vielä eroa kuitenkin jonkun verran.
Meillä www.nokianpuhelimet.fi on suomen halvin TyTN hintaan 718€
Takuu 2 vuotta
edit: lisään vielä että huolto on sitten myös Suomessa joten saksasta tuonti on vähän siinä ja siinä.Laita miellummin minulle YV ja aletaan Tinkimään :)
-Sauli
Näyttää olevan hintaa 589 + 23,50....
Itse olen tilannut aina PDA:t(3kpl) suoraan U.K;sta ja olen saanut k.o laitteet aina edullisesti ja ilman ongelmia...ja takuuasioitahan ei periaatteessa tarvita jos kone/ohjelmat takkuaa niin uudelleenasennus yleensæ auttaa ja EU;ssa kun ollaan niin takuunhan pitæisi myøs pelata.Laturi pitææ hommata Suomesta jos ei halua kæyttææ adapteria mutta nehæn ei paljoa maksa nykypæivænæ onneksi.(HTC x7500 tulossa)
Tai sitten jos kiinnostaa, niin ota Saunalahden kytky. Kertamaksuna hoidat puhelimen 576e, ei tule kuukausimaksua liittymästä, joten voit heittää sen SIM-kortin vaikka järveen. Ainut että muistat vain sulkea liittymän sitten kahden vuoden päästä =) Skanditkin löytyvät eikä ole SIM-lukittu.
Ehkäpä vuodessa se laite on jo tilattu :)
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.