View Full Version : Nokia 6310i ja DNA-GPRS asentaminen kaapelin kautta
Onko kenelläkään kokemuksia Nokia 6310i & Dna-gprs:n asennuksesta datakaapelin kautta Xp:hen???
Pc suite 4,81:n kanssa pitäisi kuulema toimia???
Itse en saa millään puhelinta tunnistetuksi.
Onko kenelläkään kokemuksia Nokia 6310i & Dna-gprs:n asennuksesta datakaapelin kautta Xp:hen???
Pc suite 4,81:n kanssa pitäisi kuulema toimia???
Itse en saa millään puhelinta tunnistetuksi.
PC Suitea ei tarvita modeemikäyttöön. Voit käyttää Modem Setup -ohjelmaa (löytyy samasta paikasta mistä PC Suite) tai tavallista standardimodeemia, molemmilla toimii hyvin, ensimmäisessä tulee HSCSD asetuksien ja GPRS access pointin säätöä helpottava käyttöliittymä. dna:n sivuilla on aika selvät ohjeet koko asennusprosessista.
Mulla ainakin pelittää vallan mainiosti -ei ole ollut mitään ongelmia. PC Suiten version on vielä 4.8, mutta en ole vielä jaksanut ladata 4.81 kun tuokin tuntuu toimivan.
mutta tietääkö joku miten saa tuon gprs:n soiton toimimaan niin että pcsuite-ohjelmakin on asennettuna? tuo ohjelma varaa mielestäni com-portin käyttöön eikä pysty soittamaan minnekkään :]
jos pcsuiten poistaa niin sitten kyllä soittaa..
elikkä saako tuota connection manageria tai mikä onkaan pois käytöstä?
uusimmassa versioissa (4.81) on ainakin muistaakseni sellainen valinta, että portin "kuuntelun" saa pois päältä. Eli ei kun ohjelma auki ja kuuntelukiinni jne....
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.