PDA

View Full Version : Monitasoiset lainaukset

personal jesus
07.12.02, 01:00
Nuo 3-n -tasoiset lainaukset ovat todella rasittavia ja niitä harrastavat jatkuvasti muutamat tietyt henkilöt. Eikö foorumisofta mahdollista niiden raakkaamist vai pitääkö niitä tosiaan editoida käsipelillä?

Canis lupus
07.12.02, 19:49
Totta niitä on rasittava lukea.
Itse pyrin aika usein litistämään ja vain oleellinen mukaan.
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (kiire)

Conda
07.12.02, 20:19
Nuo 3-n -tasoiset lainaukset ovat todella rasittavia ja niitä harrastavat jatkuvasti muutamat tietyt henkilöt. Eikö foorumisofta mahdollista niiden raakkaamist vai pitääkö niitä tosiaan editoida käsipelillä?

Esim. minua tarkoitit? En osaa (=jaksanu opetella) lainausten järkevää käyttöä. Opeta lyhyesti niin voin parantaa tapani.

Ville Korhonen
07.12.02, 20:46
Esimerkki:
Minä olen EsimerkkiMikä on merkki?Minä kerään postimerkkejä

Jos tästä halutaan lainata Erkki Merkin teksti, voidaan tekstistä

(quote="ESIM ERKKI")Minä olen Esimerkki(quote="MERKIN ERKKI")Mikä on merkki?(quote="ERKKI MERKKI")Minä kerään postimerkkejä(/quote)(/quote)(/quote)

ottaa vain osa (quote="ERKKI MERKKI")Minä kerään postimerkkejä(/quote)
--
(Hakasulut korvattu tavallisilla, jotta koodi näkyisin halutulla tavalla)

Toivottavasti oli apua...

mirake
19.12.02, 19:43
olen täysin samaa mieltä personal jesuksen kanssa - on todella ärsyttävää lukea vastauksia, joista pahimmillaan 95% on lainausta. viestiketjujen täyttyminen tällaisesta ja turhista "merkki x on parempi kuin merkki y" -viesteistä (esimerkkinä juuri äsken lukemani thread http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=6231) on tämän muuten niin loistavan foorumin suurin ongelma.

mainittakoon myös, että lienen nähnyt enemmän lapsellista kinastelua vain sektori.comissa.

Dumari
19.12.02, 19:54
mainittakoon myös, että lienen nähnyt enemmän lapsellista kinastelua vain sektori.comissa.
:))

Et ilmeisesti ole koskaan vielä käynyt täällä (http://www.jippii.fi/forumit/)?