PDA

View Full Version : Viestien statuksen muuttuminen luetuista lukemattomiksi

personal jesus
06.12.02, 22:40
Mikähän foorumia vaivaa, kun kerta toisensa jälkeen varmasti lukemiani viestejä merkkaantuu lukemattomiksi? Vai voiko se olla paikallinen ongelma? Selaimen asetuksiin ei ole tarvinnut aikoihin koskea, mutta nyt sitä on alkanut esiintyä. Onpa ärsyttävää!

Esa Isopahkala
06.12.02, 22:42
Minulla on joskus (harvoin) tuollaista tapahtunut, mutta selitystä asialle en tiedä parannuskeinosta puhumattakaan.

Anonymous
06.12.02, 22:44
Mulla välillä käy niin että kaikki muuttuu luetuiksi kuin luen vain yhden. Ärsyttävää, mutta tottunut jo siihen..

personal jesus
06.12.02, 22:44
Voisikohan se johtua tietokannasta tms.?

personal jesus
06.12.02, 22:57
Luulen ongelmaan auttaneen sen, että ongelmapalstoilla käytin "merkitse kaikki aiheet luetuiksi".

personal jesus
09.12.02, 00:37
Jälleen ongelmaa esiintyi, tällä kertaa Asian vierestä- ja Puhelintori -palstoilla. Tiettyjen ketjujen viimeisten viestien aikaleimat olivat tunteja vanhoja ja edelleen ne olivat luettuja jo aiemmin. (FYI)

Jussi
09.12.02, 00:38
Nyt tätä on pari kertaa esiintynyt itselläkin, jo luettu viesti muuttuu lukemattomaksi. Samoin ainakin kerran olen huomannut, että luetuksi merkattu viesti on todellisuudessa lukematon.

personal jesus
09.12.02, 00:41
Toivottavasti tällainen toiminta ei ole oire jostain tulevasta hankalammasta ongelmasta.

personal jesus
02.01.03, 05:36
Sama ongelma on esiintynyt jälleen useamman kerran tässä aamuyöllä. Voiko ongelma liittyä kekseihin?

Marjo.
02.01.03, 11:35
Mulla taas merkkautui eilen aamupäivällä koko foorumi luetuksi, kun kävin yhdellä palstalla (mikä mahtoi olla? datatuotteet tai asian vierestä varmaankin) pari viestiä lukemassa.

Jace
02.01.03, 15:22
Tuossa "luetut muuttuvat lukemattomiksi" -tapauksessa, oletteko painaneet päivitystä(F5) ? Tuo näyttää joskus toimivan täällä. Tuohon ärsyttävämpään "lukemattomat muuttuvat luetuiksi"-ominaisuuteen ei valitettavasti auta mikään =(

personal jesus
30.01.03, 00:15
Taas uusii otsikossa mainittu ongelma...

---
31.01.03, 02:15
Mulla tekee kaikkea edellämainittua silloin tällöin.

Canis lupus
31.01.03, 16:55
Kiinnitin asiaan nyt huomiota. Yksi viesti luettiin ja muitakin muuttui luetuksi vaikka en niitä ollut lukenut.
Sinänsä mulla ei kyllä ole vaivaa asiasta.Jos en muista otsikkoa on syytäkin kerrata asia.

Marjo.
01.02.03, 22:55
Kiinnitin asiaan nyt huomiota. Yksi viesti luettiin ja muitakin muuttui luetuksi vaikka en niitä ollut lukenut.
Sinänsä mulla ei kyllä ole vaivaa asiasta.Jos en muista otsikkoa on syytäkin kerrata asia.

No nyt on mullakin esiintynyt näin päin tätä ongelmaa. Koko foorumi on merkkautunut luetuksi yhteensä 2 kertaa.

peku
03.03.03, 14:04
Minulla viestit näyttävät aina luetuilta vaikka uusia on tullut! Miksi?

Sunny boy
03.03.03, 17:40
Mulla on tänään tullut kans sellanen ongelma, että vaikka joka osiossa olis uusia viestejä ja mä meen ja luen Nokia-osiosta yhdän viestin, niin näyttäis niin kuin koko foorumis ei olisi enää yhtäkään uutta viestiä.

pahkis
30.03.03, 14:26
No niin, foorumisofta (?) teki sen taas; kaikki viestit muuttuivat luetuiksi... ai kun on kivaa. Olosuhteiden pakosta joudun toistaiseksi käyttämään tätä mäkkiä surhvailuun, ja nyt ovat nämä kosmeettiset ongelmat alkaneet häiritä. Sen jummarran kylli, että kun ensimmäistä kertaa loggaudun sisään "uudella" koneella, niin nuo viestistatukset eivät pidä paikkaansa, eikös tuo osittain perustu kekseihin, jos ei, niin sitten tämä mättö on alkanut jo aikaisemmin. Kolme kertaa jo kirjautumisen jälkeen tapahtunut se, että lukemattomat ovat muuttuneet luetuiksi, vain kaikkein uusimmat ovat lukemattomina. Ärsyttävää. Ja selaimena toistaiseksi Exploitteri for Mac ver. 5.

OT: Tästä Macista alkaa pitämään päivä päivältä enemmän, taisi tulla tavallista vaikeampi päätös seuraavan koneen hankinnan suhteen :(

Jollemi
30.03.03, 15:01
Mulle on itseasias kerran käyny noin että viestit muuttu luetuiksi. Huomasin vasta kun rupesin kattomaan aikoja...

OT: onneksi mulla ei oo tuollaista ongelmaa. Mac ei sovi mulle sitten yhtään...

Tanjuzka
17.05.03, 12:07
Mulla on käynyt tässä lähiaikoina, Lukemattomat viestit muuttuvat luetuiksi.

Mäksä
17.05.03, 12:33
mulla on silleen että jos luen kaikki kerralla niin vain yksi muuttuu luetuksi

Jussi
17.05.03, 12:36
Painatko back-nappia selaimessa?

Mäksä
17.05.03, 12:38
Painatko back-nappia selaimessa?
en vaan painan tosta foorumin ylhäältä tota päävalikko nappia tai sitten sen alueen kohtaa jossa olen

Jussi
17.05.03, 12:39
en vaan painan tosta foorumin ylhäältä tota päävalikko nappia tai sitten sen alueen kohtaa jossa olen
Siinä tapauksessa selaimesi taitaa kaivella sivua välimuististaan esille. Myös tuo back-napin painelu sekoittaa viestien statusta, mutta siihen suuntaan ettei ne näy luettuina.

Mäksä
17.05.03, 12:41
jep..no ei tuo kyllä mua edes mitenkään häiritse sillä olen niin paljon foorumilla että muistan mitkä olen lukenut ja mihen kellon ikaan eli jos se aika on muuttunut niin sitten vaan katselemaan uudestaan :)

personal jesus
22.05.03, 01:28
Sama, vanha, ketjun alkuperäisen aiheen mukainen ongelma uusii, nyt kahtena viimeisenä vuorokautena. File cache on tyhjennetty ja sivua reloadattu (ctrl+f5), mutta yhä uudestaan joillakin palstoilla yhdet ja samat (ainakin tässä tapauksessa aiemmin luetuiksi forcatut) ketjut näkyvät uusina. Mitä luulette (tai tiedätte), voiko pitkäkestoinen logon vaikuttaa asiaan? Logon voi olla tuntikausia voimassa ilman, että kirjoitan tai edes luen (saati olen maisemissakaan), kunnes taas jatkan. Ainakin vastikään ongelma on näyttänyt ilmaantuvan näissä olosuhteissa.

zonem
25.05.03, 16:50
Mullakin on tuota nyt tapahtunut.. harmillista :(

pahkis
22.06.03, 09:14
Ja taas. Kirjauduin juuri sisään, ja melkein kaikkien alueiden viestien status on muuttunut luetuiksi. Ärsyttävää. Ja poiskirjautuminen tapahtui aivan normaalisti, eli siitä tuo ei voi johtua.

E: tutkailin vähän asiaa, niin on tainnut käydä niin, että _kaikki_ viestit ovat merkkautuneet luetuiksi. Uloskirjautumiseni jälkeen tulleet viestit näkyvät uusina.

Esa Vuolas
03.07.03, 23:58
No nytpä näyttäis käyneen hassusti. Ennen noin klo 23:25 tulleet uudet viestit on merkkautunu mulla nyt luetuiksi, ei yhtään kivaa. :(

Edit: Eli siis topicin käänteis tapatuma. :P

Esa Vuolas
10.07.03, 23:40
Nyt on pari päivää putkeen käynyt sillä tavalla, että jos klikkaan "Merkitse aiheet luetuiksi" ja menen takaisin etusivulle ne näkyvät luettuina, mutta kun lataan pari sivua ja palaan takaisin etusivulle viestit ovat jälleen merkkautuneet lukemattomiksi, kyllä alkaa ketuttaa pikkuhiljaa.

personal jesus
11.07.03, 12:57
Nyt on taas aivan sekaisin viestiketjujen merkinnät. Jokaisella alueella lukuisat aiemmin lukemani ketjut ovat merkkautuneet lukemattomiksi. Onko tämä serverin vai oma ongelma? Mrr...

Jace
15.07.03, 22:10
Taas kerran kiitos softan muuttui kaikki LUKEMATTOMAT viestit luetuiksi kun kone meni solmuun... Vanha hyvä foorumi olisi näyttänyt lukemattomat lukemattomina kun kirjautuu uudestaan sisään...
Ei tässä muuten mitään, mutta viimeksi olen lukenut pe foorumia joten 3päivän viestit läks.

Tanjuzka
15.07.03, 22:13
Sama tapahtui minulle, kun kirjauduin äskettäin.

djj
15.07.03, 23:18
Otsikonmukaista tilannetta ei minulle ole koskaan tapahtunut mutta päinvastoin kylläkin: viestien statuksen muuttuminen luetuiksi. Yleensä näin on käynyt Operan kaatumisen jälkeen, liekö siinä selitys.

Tanjuzka
17.07.03, 00:35
Ja taas lukemattomat muuttuivat luetuiksi. Tämä tapahtui kun tulin yksityisviesteistä pääsivulle.

veppis
21.07.03, 08:23
Taas kerran kiitos softan muuttui kaikki LUKEMATTOMAT viestit luetuiksi kun kone meni solmuun... Vanha hyvä foorumi olisi näyttänyt lukemattomat lukemattomina kun kirjautuu uudestaan sisään...
Ei tässä muuten mitään, mutta viimeksi olen lukenut pe foorumia joten 3päivän viestit läks.

Todella ärsyttävää (minullekin käynyt useasti noin), mutta kyseessä on foorumisoftan "ominaisuus", joten sen kanssa on kai yritettävä elää.