View Full Version : N91:seen navigointiohjelma?
Tietäiskö joku saako tähän puhelinmalliin(N91) navigointiohjelmaa jos saa niin minkä, oon neljää eriohjelmaa koittanut ei mitkään toimi??
Kiitokset kaikille vastauksista!
Sun avatar on kuule aivan liian iso.
Esim. Tomtom 6:nen on tehty näille S60 3rd kännyille.
Tässä nyt on ydin ongelmana se, että N91:ssä ei ole muistikorttipaikkaa, kun taas kaikki johtavimmat navigointi softat vaativat sen toimiakseen. Tietääkseni esim WayFinder, NavForAll ja Soneran antamat GPS -palvelut pitäisi tässäkin toimia. Takuuseen en mene..
Tässä nyt on ydin ongelmana se, että N91:ssä ei ole muistikorttipaikkaa, kun taas kaikki johtavimmat navigointi softat vaativat sen toimiakseen. Tietääkseni esim WayFinder, NavForAll ja Soneran antamat GPS -palvelut pitäisi tässäkin toimia. Takuuseen en mene..
Periaatteessa tuo muistikortti ei ole vaatimus. Ohjelman saa ladattua netistä, ja asennusohjelma kysyy mihin asemalle asennetaan. Ja kun puhelin näkyy levyasemana, pitäisi olla mahdollista. Vai? :)
Esim. Tomtom 6:nen on tehty näille S60 3rd kännyille.
Löytyy jo koneelta.Ei valitettavasti pelaa tämäkään tässä mallissa, N73 kyllä toimii..
Periaatteessa tuo muistikortti ei ole vaatimus. Ohjelman saa ladattua netistä, ja asennusohjelma kysyy mihin asemalle asennetaan. Ja kun puhelin näkyy levyasemana, pitäisi olla mahdollista. Vai? :)
Näin itsekin ajattelin, mutta mitä olen muiden kokemuksia kuuullut, niin yksikään ei ole saanut ohjelmaa ladattua massamuistille. Aina valittaa jostain.
Pikkusen oon kuullut huhua että tää vois toimia
http://www.66.com/route66/products.php?cid=FI&sec=7&ssec=0&prodid=1738#top
onks jollai kokemuksia?
En ole kuullut, että kukaan olisi saanut tätäkään toimimaan(vaikka sivuilla puhelin on merkitty tuettujen listalle). Aiheesta löytyy topicceja ja tiedusteluja N91:n käyttökokemukset ja datatuoteet -ketjuista.
EDIT: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=61011
Juu en ole minäkään, kiitokset!Täytyy varmaan pistää toi luuri verkon painoksi..jos ei se sit perkele jää kellumaan :)
Juu en ole minäkään, kiitokset!Täytyy varmaan pistää toi luuri verkon painoksi..jos ei se sit perkele jää kellumaan :)
eiköhän joku navisofta jossain vaiheessa saada tuossakin toimimaan... ;)
91:ssä ei vissiin saa sitä muistia poin luurista mitenkään?
Itelläkään ei onnistunu kortin juureen asentelu N93 ssa muuten kuin lukijalla.
Jos oli kortti oli kännykässä, herjaili ettei pysty liittään tompan kansioita tähän.
Miten lienee sitte jos tekis kansion johon laittelin ne Tomtom6:n rojut?
Jos oli kortti oli kännykässä, herjaili ettei pysty liittään tompan kansioita tähän.
Sulla kuitenkin toimii se N93:ssa?
Sen kovalevyn poistaminen N91:stä on varmaa sellasta ropausta, jota ei pysty suorittamaan ilman kaikkien takuiden raukeamista ja hampaiden kiristystä
Noh, kyllä tohonkin kapulaan ratkaisua aikanaan keksitään...
Eikös Nav4All pitäisi toimia n91:ssä? Se asennetaan puhelimeen puhelimen omalla selaimella..
Gyllä pitäis ja siitä jo ylhäällä mainitsinkin. Itse en tosin ole testannut sen toimivuutta..
Aikaa on viime kyselystä hiukan kulunut..olisko jollain uutta tietoa saisiko jonkun navigointiohjelman toimimaan N91:sessä?
Mutta eikö se toimi jos kytkee N91:sen tietokoneeseen kovalevynä..? Sehän on periaatteessa sama asia kuin muistikortinlukiaan pistäisi muistikortin..
Aikaa on viime kyselystä hiukan kulunut..olisko jollain uutta tietoa saisiko jonkun navigointiohjelman toimimaan N91:sessä?
Mikä tässä on se perimmäinen ongelma? Eikö ohjelmaa saa asennettua kovalevylle lainkaan? Vai asentuuko se ok, mutta ei toimi asennuksen jälkeen?
Jos ja kun puhelimen kovalevyn saa datakaapelin avulla näkymään tietokeen levyasemana, niin onko silloin koko kovalevy käytössä? Juurihakemistosta alkaen? Jos ei, niin onko hakemistoja mahdollista siirrellä oikeaan paikkaan esim. y-browserilla?
Entä millaisia polkuviittauksia löytyy Navicoren asetustiedostoista? Jos ne ovat muotoa e:\ tai e:/, niin onko kukaan kokeillut käsityönä muuttaa e-asemalle viittaavia polkuja osoittamaan vastaavaan paikkaan c-asemalla? (tai mikä se nyt N91:ssä onkaan)
Hei. Jos joku voisi koittaa seuraavaa:
Asentaa Navicoren normaalisti muistikortille muistikortin lukijaa käyttäen. Tämän jälkeen kopioi muistikortin sisällön piilotiedostoineen N91:n kovalevylle? Ilmeisesti koitettu, mutta ajattelimpa kysyä että mistä sitten herjaa?
Mutta eikö se toimi jos kytkee N91:sen tietokoneeseen kovalevynä..? Sehän on periaatteessa sama asia kuin muistikortinlukiaan pistäisi muistikortin..
Juuri näin se toimii. Itse asensin tunti sitten Navicore 2006/1 Scandinavian onnistuneesti N91 8GB- puhelimeen.
Lataa ensin asennuspaketti Navicoren sivulta lisenssikoodillasi ja siitä eteenpäin homma menee näin:
1. Liitä luuri tietokoneeseen USB-kaapelilla
2. Valitse puhelimen "Yhteydet"-valikosta datakaapelin yhteystyypiksi "massamuisti".
3. Aloita Navicoren asennus asennuspaketin ensimmäisessä kansiossa olevasta "Navicore"-kuvakkeesta.
Tämän jälkeen Navicoren ohjelma tarjosi ainakin minulle asennuspaikaksi suoraan F:/- aseman eli tuon ulkoiseksi kovalevyksi ilmestyneen N91 8GB:n. Ainoa herja tulee tässä kohtaa eli "Muistia ei ole alustettu FAT-muotoon, asennetaanko silti?", tähän vaan että OK...
4. Valitse puhelinmalliksi esim.Nokia 3250 (sama käyttöjärjestelmä ja näytön resoluutio).
Sitten vaan asennus loppuun ja hyviä navigointeja... ;)
Juuri näin se toimii. Itse asensin tunti sitten Navicore 2006/1 Scandinavian onnistuneesti N91 8GB- puhelimeen.
Lataa ensin asennuspaketti Navicoren sivulta lisenssikoodillasi ja siitä eteenpäin homma menee näin:
2. Valitse puhelimen "Yhteydet"-valikosta datakaapelin yhteystyypiksi "massamuisti".
3. Aloita Navicoren asennus asennuspaketin ensimmäisessä kansiossa olevasta "Navicore"-kuvakkeesta.
Tämän jälkeen Navicoren ohjelma tarjosi ainakin minulle asennuspaikaksi suoraan F:/- aseman eli tuon ulkoiseksi kovalevyksi ilmestyneen N91 8GB:n. Ainoa herja tulee tässä kohtaa eli "Muistia ei ole alustettu FAT-muotoon, asennetaanko silti?", tähän vaan että OK...
4. Valitse puhelinmalliksi esim.Nokia 3250 (sama käyttöjärjestelmä ja näytön resoluutio).
Terve...
Oletko kokeillut, että oikeasti myös toimii? Nimittäin N91 4Gb:n malliin kyllä asentuu myös mutta ei toimi!
Olisiko toi 8Gb:n malli sitten sen verran muuttunut niiltä osin?
Kumpaakaan ei kyllä löydy Navicoren tuetut listasta...Eikä aspakaan luvannut, että toimii...
Waiski
Juu kaikki konstit oon kans kokeillut 4gb n91:seen ja ei toimi..on tullut kysyttyä sitä jo useammasta liikkeestä tuloksetta,jos joku siis aikuisten oikeesti on saanut tossa toimimaan jonkun navicoren niin olis kyllä kiva tietää minkä ja miten??
Juu kaikki konstit oon kans kokeillut 4gb n91:seen ja ei toimi..on tullut kysyttyä sitä jo useammasta liikkeestä tuloksetta,jos joku siis aikuisten oikeesti on saanut tossa toimimaan jonkun navicoren niin olis kyllä kiva tietää minkä ja miten??
Jos saan käsiini N91:n (tiedän paikan josta saattaa sellainen löytyä), niin voin yrittää omalla 2007 Scandinaviallani. Muistuttakaa jos mitään ei ala kuulua.
Jos saan käsiini N91:n (tiedän paikan josta saattaa sellainen löytyä), niin voin yrittää omalla 2007 Scandinaviallani. Muistuttakaa jos mitään ei ala kuulua.
En saanut toimimaan. Alku näytti jo lupaavalta, kun ensimmäisen asennuksen jälkeen ohjelma lähti nätisti käyntiin ja toimi normaalin näköisesti, mutta siinä vaiheessa en vielä ollut ottanut bluetoothia käyttöön. Toisella käynnistyksellä otin bt:n käyttöön, jolloin Navicore jämähti välittömästi ja jumitti samalla koko puhelimen niin että akku piti repiä irti. Tämän jälkeen sama kuvio toistui joka kerralla: uninstallin, kovalevyn formatoinnin ja kolmisormi-resetin jälkeen Navicore asentui ok ja kyseli lisenssikoodin, mutta jämähti joko heti logoruudussa tai viimeistään bt:tä aktivoitaessa.
Koitin myös päivittää puhelimeen uuden firmiksen (15-09-06), mutta sen jälkeen Navicore ei lähtenyt käyntiin edes ensimmäisellä kerralla. Yritin estää bt:n käytön muokkaamalla \navicore\settings.txt -tiedostoa ennen ensimmäistä käynnistystä, mutta silläkään ei ollut mitään vaikutusta. Ilmeisesti ainakin bt & lisenssien hallinta ovat epäyhteesopivia N91:n uudempien firmiksien kanssa.
Aika ja huumori ei riittänyt enempään (n. 6h) testamiseen.
tuttua puuhaa..kovalevy formatoitu ja uusi ohjelmisto päivitys mutta ei ni ei tähän perkele kyllä mitään saa toimimaan..kiitokset kuitenkin taas kaikille!
Mulla kyllä toimii N91 8GB:ssä. Piti oikein erikseen vielä kokeilla kun tuossa oli noita epäilijöitä. Pienen lenkin autoilin ja kaikki toimi ihan niinkuin pitääkin. Ilmeisesti tässä 8GB-version softassa on jotain erilaista tai sitten kyseessä on ihan vaan sattuma. Mun tässä puhelimessa oleva Navicore on 2006/1.6.
Mulla on n91 4gb ja Wayfinder toimii tosi hyvin. Mistään hinnasta en vaihtais pois. :)
Ainakin Route 66 toimii n91 4gb versiossa. Näyttäis olevan tuettujen listallakin.
Ainakin Route 66 toimii n91 4gb versiossa. Näyttäis olevan tuettujen listallakin.
Ei muuten toimi toi route66 on jo testattu..
Kiinnostas kanssa toi navisofta N91 luuriin.
Onko kellään tietoa????
Mulla on n91 4gb ja Wayfinder toimii tosi hyvin. Mistään hinnasta en vaihtais pois. :)
Onkos tästä kenelläkään muulla kokemusta?
Juu onhan se tuettujen listalla. Syytä listalla olemiseen en vielä ole oivaltanut. Nimimerkillä: Varmaan toistasataa asennusyritystä ilman tuloksia.
Kiinnostas kanssa toi navisofta N91 luuriin.
Onko kellään tietoa????
Nav4all toimii muuten muttei ainakaan meikäläisen gps palikkaa tahdo tunnistaa.
Paremmin kuitenkin kuin yksikään muu softa jota olen yrittänyt. Muut kun eivät ole edes käynnistyneet.
Luulisin (mitään nykypuhelimista tietämättä) että tällekkin jo pikkuhiljaa olisi navigaattori mahdollista saada toimimaan. Nokialta kuitenkin löytyy varmaan resursseja ja tietotaitoa moisen yhteensopivuuskikkareen korjaamiseen.. Mutta ei.. Ja kai näitä N91:sen eri mallejakin jo alkaa maailmalla olemaan pirunmoinen läjä joten olisihan se navigaattorivalmistajienkin edun mukaista runnoa tällainen tuote markkinoille..?!
Ei mahdu meikäläisen kaaliin, että mikä tässä mättää..
Mulla kyllä toimii N91 8GB:ssä. Piti oikein erikseen vielä kokeilla kun tuossa oli noita epäilijöitä. Pienen lenkin autoilin ja kaikki toimi ihan niinkuin pitääkin. Ilmeisesti tässä 8GB-version softassa on jotain erilaista tai sitten kyseessä on ihan vaan sattuma. Mun tässä puhelimessa oleva Navicore on 2006/1.6.
Mietin että pitäisikö joku hankkia, jos kerran 8GB versiossa toimii... Asustelen Italiassa, joten voisi olla ihan kiva lelu, kun en paikkoja kovin hyvin tunne...
EDIT: Asensin TomTomin s60v3 softan, ja se käynnistyy ok. Sen jälkeen valitaan jotain asetuksia.. Viimeinen asetus on puheen kieli. Kun valitsen jonkun, softa sammuu... Mikäköhän vikana? Minulla ei ole vielä gps-palikkaa, vaan kokeilin ihan vaan softaa muuten..
Onkos tästä kenelläkään muulla kokemusta?
Juu onhan se tuettujen listalla. Syytä listalla olemiseen en vielä ole oivaltanut. Nimimerkillä: Varmaan toistasataa asennusyritystä ilman tuloksia.
Nav4all toimii muuten muttei ainakaan meikäläisen gps palikkaa tahdo tunnistaa.
Paremmin kuitenkin kuin yksikään muu softa jota olen yrittänyt. Muut kun eivät ole edes käynnistyneet.
Luulisin (mitään nykypuhelimista tietämättä) että tällekkin jo pikkuhiljaa olisi navigaattori mahdollista saada toimimaan. Nokialta kuitenkin löytyy varmaan resursseja ja tietotaitoa moisen yhteensopivuuskikkareen korjaamiseen.. Mutta ei.. Ja kai näitä N91:sen eri mallejakin jo alkaa maailmalla olemaan pirunmoinen läjä joten olisihan se navigaattorivalmistajienkin edun mukaista runnoa tällainen tuote markkinoille..?!
Ei mahdu meikäläisen kaaliin, että mikä tässä mättää..
Juu ei mahdu minunkaan tais tulla sellanen susiversio tästä n91:sestä !
Nostetaas taas ettei unohdu ja jos joltain löytyis vaikka uutta tietoa..
huhuu? onko kellään uutta tietoa??
huhuu? onko kellään uutta tietoa??
Tämä (http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=33915&page=6) toimii. Paaaaaljon helppokäyttöisempi kuin nav4all.
Lisenssiä mulla ei vielä tuolle ole mutta karttaohjelmana erinomainen, helppokäyttöinen ja selkeä. Kun uusi gps saapuu niin maksan tuon "navilisenssin".
Nav4All toimi mun N91:ssä, Vaikkakin ei ole mikääm huippu navigaattori...
Noniin nyt olen paripäivää testannut tuota smart2go:ta navigoinnissa. Pari-kolme hölmöä ohjetta on antanut (kuten moottoritien rampilta ylös ja heti toisesta takaisin.. Ohi kun rampista ajoin niin korjasi luonnollisesti opastusta) ja tuota "osta" valikkoa tyrkyttää ~joka neljännellä navigoinnin aloituksella, mutta muuten on kyllä kertakaikkisen hyvä tuote. :) Toimii omassa 4gb N91:sessa hyvin ja kaatuilematta.
Nav4All toimi mun N91:ssä, Vaikkakin ei ole mikääm huippu navigaattori...
Koitappa ihmeessä tuota smart2go:ta. :) Viikon lisenssi maksaa muistaakseni 6€ joten ei ole iso menetys ellet pidäkkään. :) Kuukauden käyttöoikeus taisi olla euron enemmän. Ilman lisenssiäkin voi tutustua käyttöliittymään ja selailla karttoja.
Onko kukaan kokeillut jos osiois tuon kovon. Yhden osan koko olis esim 256mb ja sille asentais sitten Navicoren.
Toimiskohan?
Ainakin 2005 Navicore vei koko muitikortin tilan, oli se sit minkä kokoinen tahansa. Jos 2006 tekee samaa, niin ei varmaan tykkää hyvää jos kovolla on muutakin kun pelkkä Navicore.
Siinä vaiheessa viimeistään kun ruvetaan poistamaan musiikkia tms. tiedostoja, navicore tod. näk. sekoaa.
Olenko ihan väärässä?
Onko kukaan kokeillut jos osiois tuon kovon. Yhden osan koko olis esim 256mb ja sille asentais sitten Navicoren.
Toimiskohan?
Ainakin 2005 Navicore vei koko muitikortin tilan, oli se sit minkä kokoinen tahansa. Jos 2006 tekee samaa, niin ei varmaan tykkää hyvää jos kovolla on muutakin kun pelkkä Navicore.
Siinä vaiheessa viimeistään kun ruvetaan poistamaan musiikkia tms. tiedostoja, navicore tod. näk. sekoaa.
Olenko ihan väärässä?
Väärässä olet. Yksi wareversio Navicoresta vie koko muistikortin tilan, mutta viralliset versiot eivät vie.
Nokia N73 to N73ME
08.03.07, 11:25
Väärässä olet. Yksi wareversio Navicoresta vie koko muistikortin tilan, mutta viralliset versiot eivät vie.
Väärässä olet muuten sinäkin. Ei se wareversiokaan vie koko muistikortin tilaa, jos on osaava asentaja. Eli pitää imagesta asentaa muistikortille Winimage 8:lla ja windows XP-käyttöjärjestelmällä. Tällöin muuttaa kokoa siten että tulee kaikki muistikortin tila käyttöön.
tähän kun ei nyt löydy kiinteää ja kertamaksuista toimivaa karttaohjelmaa..niin täytyy varmaan tota kokeilla mutta miten se ladataan tai mistä kun ei tue toi kotisivukaan kyseistä mallia ???
http://www.smart2go.com/en/index_html
sieltä vaan lataat n80 version pelittää ihan hyvin ainakin itselläni. siis n91ssä :D
Ei muuten toimi toi route66 on jo testattu..
Kyllä minulla ainakin toimii Route66 (4gb mallissa). Tosin asetuksiin ei kannata mennä, sillä kaatuu heti. Mutta hyvin toimii vakioasetuksillakin opastus :) Miten olette yrittäneet asentaa tuota?
Onkos kukaan kysellyt mahtaako Navicore tehdä tulevaisuudessa tähän N91 malliin sopivaa softaa?
sieltä vaan lataat n80 version pelittää ihan hyvin ainakin itselläni. siis n91ssä :D
Mitähän toi palvelu kustantaa..kun kysyy matkapuhelin numeroa ?
Mitähän toi palvelu kustantaa..kun kysyy matkapuhelin numeroa ?
Kysyy numeroa, koska ilmeisesti valitsit asennuksen suoraan puhelimeen, et pc:n kautta. Silloinhan sen täytyy tietää numero, johon lähettää latauslinkki.
Maksullista on vain navigointi toiminnot, ei itse ohjelma.
Datasiirto tietysti maksaa kun lataat puhelimella sen ohjelman.
Olisko kenelläkään uutta tietoa????Navigoinnista..
Kyllä minulla ainakin toimii Route66 (4gb mallissa). Tosin asetuksiin ei kannata mennä, sillä kaatuu heti. Mutta hyvin toimii vakioasetuksillakin opastus :) Miten olette yrittäneet asentaa tuota?
Tunteeko route66 Suomen kuinka hyvin?
Onko karttapeitto samaa tasoa kun TomTomilla/Navicorella??
Tunteeko route66 Suomen kuinka hyvin?
Onko karttapeitto samaa tasoa kun TomTomilla/Navicorella??
Enpä ole noita ohjelmia käytellyt joten hankala vertailla. Tuolla (http://www.66.com/route66/products.php?cid=FI&sec=9&ssec=0&prodid=1738) tuo peittoalue on näkyvissä, tiedä sitten miten hyvin pitää paikkansa. Itsekään en ole kovin laajasti kerennyt tätä testaamaan kun en ole matkustellut, mutta erittäin täsmällisesti ainakin Oulun ympäristössä pelannut.
Enpä ole noita ohjelmia käytellyt joten hankala vertailla. Tuolla (http://www.66.com/route66/products.php?cid=FI&sec=9&ssec=0&prodid=1738) tuo peittoalue on näkyvissä, tiedä sitten miten hyvin pitää paikkansa. Itsekään en ole kovin laajasti kerennyt tätä testaamaan kun en ole matkustellut, mutta erittäin täsmällisesti ainakin Oulun ympäristössä pelannut.
Tuon peittokartan perusteella ei ole 100% suomi hallussa.
On se kyllä ihme kun ei saada kunnon navisoftaa tähän luuriin.
Juu niin on ja ihmettelen jos joku on saanut ton route66:n toimimaan tässä 4gb n91:ssä
Mietin että pitäisikö joku hankkia, jos kerran 8GB versiossa toimii... Asustelen Italiassa, joten voisi olla ihan kiva lelu, kun en paikkoja kovin hyvin tunne...
EDIT: Asensin TomTomin s60v3 softan, ja se käynnistyy ok. Sen jälkeen valitaan jotain asetuksia.. Viimeinen asetus on puheen kieli. Kun valitsen jonkun, softa sammuu... Mikäköhän vikana? Minulla ei ole vielä gps-palikkaa, vaan kokeilin ihan vaan softaa muuten..
Hei! Yritin tuossa aiemmin etsiä samaan ongelmaan ratkaisua mutta en edes löytänyt vastaavaa tapausta. Minulla on sama ongelma, paitsi että puhelin on 3250...
Hei! Yritin tuossa aiemmin etsiä samaan ongelmaan ratkaisua mutta en edes löytänyt vastaavaa tapausta. Minulla on sama ongelma, paitsi että puhelin on 3250...
ja olet päivittänyt puhelimesi firmwaren?
http://www.nokia.fi/A4368250
Juu, olen päivittänyt uusimpaan ja tarkistin juuri että se on vieläkin uusin saatavilla oleva versio.
Löytyisköhän jo joltain toimivaa navicorea N91 4gb malliin???
Löytyisköhän jo joltain toimivaa navicorea N91 4gb malliin???
Kyllä mulla ainakin toimii tuo navicore 4gigasessa n91:ssa.Laitoin puhelimen massamuistille ja asensin navicoren suoraan puhelimeen eikä valittanut mitään.
puhelin päivitetty vasta joten oliskohan sitten siinä syy et mulla toimii..
Kyllä mulla ainakin toimii tuo navicore 4gigasessa n91:ssa.Laitoin puhelimen massamuistille ja asensin navicoren suoraan puhelimeen eikä valittanut mitään.
puhelin päivitetty vasta joten oliskohan sitten siinä syy et mulla toimii..
Mikä ohjelma,sanotko tarkaan ohjelman nimen/mallin?olisi mielenkiintoinen tietää?oot eka joka on saanut jonkun toimimaan 4gb:ssä kunnolla..
Mikä ohjelma,sanotko tarkaan ohjelman nimen/mallin?olisi mielenkiintoinen tietää?oot eka joka on saanut jonkun toimimaan 4gb:ssä kunnolla..
N91:een on ilmestynyt uusi (parikin uutta) firmis viimeksi tekemäni testin jälkeen. Se on saattanut parantaa yhteensopivuutta niin paljon, että Navicore toimii. En kuitenkaan pysty varmistamaan asiaa.
Mikähän noista navigointi ohjelmista on helpoimmin asennettava? Olen aika käsi näissä asennuksissa. Vieläkin muistelen kauhulla kun yritin asentaa emännän TyTn:iin Route 66 taannoin.
Löytyykö helposti ilmaiskarttoja esim Etelä Amerikkaan tms hevon tuuttiin?
Asensin juuri Navicore Personal Suomi 2007:n N91 4GB-malliin. Rekisteröidyin Navicoren sivuille lisenssikoodilla ja hain tuoreimman? asennuspaketin. Tämän asensin suoraan puhelimen kiintolevylle usb-massamuistimoodissa. Puhelinmallina käytin yleistä v2/v3 -mallia.
Asennuksen jälkeen sovellus herjasi käynnistettäessä "Valikko: suojaussyistä tiedostoa ei voi suorittaa.". Navicoren sivulla kerrottiin, että v3-softissa pitää Navicore asentaa uudestaan muistikortille, joten asensin kiintolevyllä olevan asennuspaketin uudestaan kiintolevylle.
Tämän operaation jälkeen ohjelma käynnistyi normaalisti ja bluetooth-yhteyskin tuntui toimivan gps:n kanssa. Itse navigointia en ole vielä kokeillut, mutta toiminta vaikutti normaalilta.
Samalla tavoin asensin minäkin ja toimii. Ainoana erona oli asennus Symbian S60 V3-asennuksena. Hieno homma!
Ohjelma on navicore personal 2006/1..
Niin ja tosiaan asennusvaiheessa asensin sen nokian 3250:n version.eli samalla tavalla kun sivulla 2 Nimimerkki mie
eli näin:
N91 8GB
Kyse on alusta saakka ollut 4GB-mallista, joka on eri laite, kuin 8GB. Eli toimiiko Navicore nyt molemmissa, vai vain 8GB:ssä?
Kyse on alusta saakka ollut 4GB-mallista, joka on eri laite, kuin 8GB. Eli toimiiko Navicore nyt molemmissa, vai vain 8GB:ssä?
Minulla on 4Gb N91 ja Navicore 2007 Scandinavia ja toimii. Puhelimen ohjelmistoversio on 2.20.998, päiväys 7.2.07.
Minulla on 4Gb N91 ja Navicore 2007 Scandinavia ja toimii. Puhelimen ohjelmistoversio on 2.20.998, päiväys 7.2.07.
ai tämä vai?
http://shop.digitoday.fi/index.php?tuote_id=1016&page=0&kategoria=151&sub=43
ai tämä vai?
http://shop.digitoday.fi/index.php?tuote_id=1016&page=0&kategoria=151&sub=43
Jep. Juurikin tuo.
siitähän puuttuu vallan n91;seen yhteensopivuus??
siitähän puuttuu vallan n91;seen yhteensopivuus??
Niin puuttuu virallisesti, mutta toimii silti, kuten aikaisemmista viesteistä voi lukea. Puhelimen ohjelmaversio tulee olla tuo viimeisin.
onko kenelläkään uutta tietoa?mikä oikeesti toimii ja mikä ei?
onko kenelläkään uutta tietoa?mikä oikeesti toimii ja mikä ei?
Eikö se nyt vielä ole käynyt selväksi?? Kyllä tuo Navicore toimii ihan oikeesti.
Sain Route 66 toimimaan N91:sessä
http://www.66.com/route66/products.php?cid=FI&sec=0&ssec=0&prodid=1714
perse_arska
12.12.07, 20:27
Onko kukaan saanut toimimaan Tomtom 6:sta tuossa? Jos ei ole niin sitten jää N91 ostamatta.
Onko kukaan saanut toimimaan Tomtom 6:sta tuossa? Jos ei ole niin sitten jää N91 ostamatta.
Ei toimi tossa paskassa kokeiltu on, jätä ihmeessä se ostamatta, hae mieluummin N73 ja iso muistikortti siinä toimii kaikki ohjelmat.
Eli asensin tuon puhelimeeni käyttämällä massamuistina ok
Mutta miten sen navicoren kuvakkeen saa puhelimen valikkoon?
Onko muilla ilmennyt Navicoren kanssa tällaisia ongelmia, eli jos yrittää "moniajoa", eli esim. jättää navigaattori taustalle pyörimään vaikkapa viestin kirjoitusta varten, niin yrittäessä siirtyä takaisin Navicoren puolelle jumittuu puhelin yleensä kokonaan?
Toinen ongelma koskee virransäästöä. Navigoidessahan taustavalo sammuu ja näytönsäästäjä aktivoituu jos ei tule risteystä tms. infoa, mutta silloin kun opastus alkaa, niin puhelin ei herääkään näytönsäästäjätilasta. Opastusäänet kyllä kuuluvat, mutta näyttö pitää herättää painamalla jotain näppäintä.
Joskus molemmat ovat toimineet ok, mutta useimmiten ei.
Sillä vanhoja nämäkin tiedot jo että mikäs ohjelma tossa 4gb:n laitteessa toimii.. Toimiiko esim navicoren 2006/1 ?
Sillä vanhoja nämäkin tiedot jo että mikäs ohjelma tossa 4gb:n laitteessa toimii.. Toimiiko esim navicoren 2006/1 ?
Navicore 2007 toimii myös.
Yep.. tällä viikolla tulee tuo gps-mokkula niin saapi sit jollain ohjelmalla sen pelittään.
Asensin luuriin navicoren 2006/1 Asentui ihan ok ja tuli valikkoon navicoren logo. vaan siitä kun yrittää käynnistää niin tulee vain ilmoitus että muistikortti viallinen
Asensin luuriin navicoren 2006/1 Asentui ihan ok ja tuli valikkoon navicoren logo. vaan siitä kun yrittää käynnistää niin tulee vain ilmoitus että muistikortti viallinen
Onko ihan virallinen versio.
Onko ihan virallinen versio.
Aivan on virallinen versio paketista riipaistu, juuri äsken..
Ja lisätään vielä että puhelimessa on viimeisin saatavilla oleva päivitys.
Aivan on virallinen versio paketista riipaistu, juuri äsken..
Ja lisätään vielä että puhelimessa on viimeisin saatavilla oleva päivitys.
Ja on asennettu juureen? Ainakaan muistikortillisessa herjasi tuota jos oli asennettu alihakemistoon.
Ai juu.. Niinhän siitä olikin juttua... Pitääpäs koittaa
Yep.. Juureen asentamalla alko toimiin.. nyt sit testaillaan että kuin hyvin toi pelittää..
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.