PDA

View Full Version : MPF miitti ?

Tanjuzka
06.02.06, 01:13
Minua on lähestytty muutamista suunnista, ja kyselty koska järjestän uutta miittiä.

Enpä uskonut siihen enää ryhtyväni, mutta katsotaan nyt.

Mitä mieltä olette, olisiko miitille esim. kesällä aikaa ja paikkaa ?

Täällä on paljon uusia käyttäjiä, mutta haitanneeko tuo, uudet ja vanhat kokoontuu yhteen pitämään hauskaa ja jubailee puhelimista :)

Eli, kerro mielipiteesi.

Missä miitti järjestettäisiin ?
Kuka sen hoitaisi ?
Millon se olisi ?

säätäjä
06.02.06, 08:31
Missä miitti järjestettäisiin ?

IRC?

kenopäänaali
06.02.06, 10:41
Puhuttas mieluummin asian vierestä, kuin puhelimista :)
Nojoo, en kyllä varmaankaan ole tulossa.
--kpn

Tanjuzka
06.02.06, 12:02
Ircissähän me kaik tavataan 24/7 (tai voidaa tavata jos halutaan)

kenopäänaali voidaan toki puhua siitäkin, mutta yleensä jos on tieytyn "alan" miitti niin puheet kääntyy siihen :)

Ehdottakaa nyt jottain, jos ei ehdotuksia tule, ymmärrän sen niin ettei ketää kiinnosta miitti.

MaTiAz
06.02.06, 18:32
Kyllä se muuten kävis mulle, mutta kun kyyti paikalle ois vähän epävarmaa ja jos miitti olisi baarissa niin sinne en ite pääsis... :S

Edi
06.02.06, 18:33
Otahan kpn johto pois seinästä niin sullakin on "matkapuhelin", otat sen sitten miittiin matkaan. ;)

http://www.fakta.us/images/lankapuhelin.JPG

Miitti tulisi järjestää jossain puistossa (kaivari) omat mehut mukaan, ja kaikilla on niin mukavaa...

Sitten kaikki jotka tunnistautuu Nörtiksi, ottaa pallon mukaan.

MaTiAz
06.02.06, 18:38
Otahan kpn johto pois seinästä niin sullakin on "matkapuhelin", otat sen sitten miittiin matkaan. ;)

(kuva)

Miitti tulisi järjestää jossain puistossa (kaivari) omat mehut mukaan, ja kaikilla on niin mukavaa...

Sitten kaikki jotka tunnistautuu Nörtiksi, ottaa pallon mukaan.
Niin, puistohan ois mukava kunhan ei sada :) Otetaan muutama viltti ja istuskellaan niiden päällä ja näprätään toistemme puhelimia :D

Hiisty
06.02.06, 18:42
mä voin tuoda pallon.

htavilap
06.02.06, 18:43
Niin, puistohan ois mukava kunhan ei sada :) Otetaan muutama viltti ja istuskellaan niiden päällä ja näprätään toistemme puhelimia :D

Ja tunnelma mukavan vaivaantunut.

Tanjuzka
06.02.06, 19:28
Noh miksei puistokin, mutta jos jonnekin sisätilaan niin ois kiva.

Tampereen miitin talo oli huippu, mutta tuskin sinne pääsemme uudestaan :D

Jokin samanlainen paikka ?
Mistäs vois löytyä ?

Paikkana Helsinki / Espoo / Vantaa , vai muu ?

marttiny
06.02.06, 19:39
Miten olis espanja? =)
Meitsi haluu mukaan myös...

McTom™
07.02.06, 00:00
No jos ajattelee ajankohtana kesää, niin mille kuulostaa mökin vuokraaminen järven tai meren rannalta?
Jokainen voi tuoda omat mehut, sen mukaan mitä ikä sallii.
Löytyy sisä ja ulkotilaa.
Voi saunoa ja grillata.

Ei välttämättä paras paikka, mutta ideaa ja hintatasoa näkee alla olevasta linkistä:
http://www.santalahti.fi/content.php?&id=134&frontbanner=4

Tanjuzka
07.02.06, 04:54
McTom™ :n ehdotus ja ajatus on todella loistava.

Joku tuollainen ihana 10-20 hengen mökki meren tai järven rannalta.

Pitääkin alkaa etsimään vaihtoehtoja.

Jos jollain on suositella suoraan jotain niin tänne vaa vinkkiä :)

Ja kesällä miitti ois ajatuksissa pitää, jos porukalla on kiinnostusta.

mik-ko
07.02.06, 10:53
Voisin ehkä kuvitella osallistuvan. Mutta saa nähdä nyt minkälaiseksi miitti muodostautuu ja minne.

muokkedee
07.02.06, 11:00
Millon ja missä? ;)

Nemesis-88
07.02.06, 19:40
Mukana ollaan jos vain miitti järjestetään ;) Joku mökki voisi tosiaan olla hyvä idea. Tampereen miitti oli kyllä ihan täydellinen.

veppis
07.02.06, 21:51
Joku ikäraja vois olla hyvä idea...

Jussi2000
07.02.06, 22:16
Vois olla tarpeen.

dexta
07.02.06, 22:28
Eiköhän sitä nyt kerrankin voisi olla mukana...
saas nähdä onko sitä liian laiska lähtemään mihinkään yli sadan kilsan päähän :)

Saukki
07.02.06, 22:46
Mukana ollaan jos sattuu sopivaan aikaan.

McTom™
07.02.06, 22:56
Itsekkin voisin olla mukana, mikäli tapaaminen järjestetään ja sovittu päivä sopii itselleni.

kimmo
07.02.06, 23:12

45v>? Saataisiin jutella it-teknologian kehityksestä 60-luvulta tähän päivään. Ja jos tollasen ikärajan saisi, niin uskoisin olevani melko ainut osanottaja, jos ei sitten Veikko tulisi kanssani keskustelemaan kuntataloudesta. Voisi mennä melko hyvin, koska itsekseni riitelen erittäin harvoin vaikka olisinkin juovuksissa.

Tanjuzka
08.02.06, 05:30
Ikärajalla tarkoitettiin esim. 18v rajaa.
Joka voi olla ihan OK.

Riippunee missä miitti pidetään.

Yritän saada Adapterin kimpaani järjestelemään tätä miittiä.

adapter-
08.02.06, 06:42
Messissä ollaan.

Jollemi
08.02.06, 07:15
Riippuu paikasta ja ajasta. Toivottavasti vaan tällä kertaa tulis niitä edustajiakin paikalle ettei menisi pelkäksi ryyppäämiseksi.

Jussi2000
08.02.06, 08:34
Vois olla mukana jos tosiaan olisi jotain muutakin kuin ryyppäämistä, sitä varten ei viitsi lähteä.

Edi
08.02.06, 08:53
Vois olla mukana jos tosiaan olisi jotain muutakin kuin ryyppäämistä, sitä varten ei viitsi lähteä.

Ei tässä ole mitään ongelmaa, samana päivänä on kaksi yhtäaikaista miittiä, toinen boozing/hauska yhdessäolo, toinen jossa räpelletään puhelimia. :)

Tapahtuu jossain isolla nurmikentällä omien eväiden kanssa, lajeina:
-frisbee heittoa
-fudis (kevyttä)
-kroketti?
-ym.

MPF Boozing partyihin voisi teettää oman paidan, olisko mitään?

Harald
08.02.06, 09:30
Mites se MPF ulkojääturnaus? Tuolla lätkäketjuissa on jo sivuttu aihetta, mutta tämä taitaa mennä kesään?

kimmo
08.02.06, 17:42
Ikärajalla tarkoitettiin esim. 18v rajaa.

Kiitos selvennyksestä. Kun on jo yli tuon 45v, niin aivot ei oikein pysty enää kovin laajoja kokonaisuuksia/pitkiä lauseita hahmottamaan, saati että niistä jotain ymmärtäisi.
Minä kun ihan tosissani meinasin laittaa oman mpf-miitin pystyyn yksinäni. Valitettavasti itselläsi ei vielä ikä siihen riitä.

apache
08.02.06, 17:44
voisin tulla mukaan, jos miitti olisi lähempänä. sovitaan että miitti järjestetään esim ouluun, sehän on "melkein" puolivälissä suomea :)

juppelis
08.02.06, 17:55
voisin tulla mukaan, jos miitti olisi lähempänä. sovitaan että miitti järjestetään esim ouluun, sehän on "melkein" puolivälissä suomea :)
Paikkakuntakartoituksen mukaan miitin pitäisi olla Jyväskylässä, kun siellä se keskiverto mpf:lainen asustaa.

Harald
08.02.06, 18:11
Paikkakuntakartoituksen mukaan miitin pitäisi olla Jyväskylässä, kun siellä se keskiverto mpf:lainen asustaa.

Eikö se ole tuossa Äänekoskella? :D

http://jupix.info/mpfkartta/

apache
08.02.06, 18:15
no, saatte sitten heitellä frisbeetä ihan keskenänne :D

Harald
08.02.06, 18:32
Onko apachella Rukalla tai Kitkalla mökkiä? Sinne...? ;)

aimo
08.02.06, 18:32

45v>? Saataisiin jutella it-teknologian kehityksestä 60-luvulta tähän päivään. Ja jos tollasen ikärajan saisi, niin uskoisin olevani melko ainut osanottaja, jos ei sitten Veikko tulisi kanssani keskustelemaan kuntataloudesta. Voisi mennä melko hyvin, koska itsekseni riitelen erittäin harvoin vaikka olisinkin juovuksissa.
Jos se olisi 45 vuotta, niin siinä tapauksessa olisin minäkin mukana ;)
Ja kuntatalous on todella mainio keskustelunaihe, mukaanlukien valtion kuntapolitiikka. Mikäs sen parempaa kuin parantaa maailmaa oluttuoppien äärellä ;)

apache
08.02.06, 18:39
Onko apachella Rukalla tai Kitkalla mökkiä? Sinne...? ;)

ei ole omaa mökkiä, mutta tutuilla on useampikin mökki kitkan rannalla. sinne siis :)

Tanjuzka
08.02.06, 19:38
Mikäli minä ja adapter järjestetään miitti, se on pääkaupunkiseudulla.

Jos joku muu haluaa hoitaa järjestelypuolen, saa järjestää miitin siellä missä pystyy / haluaa.

:D

Tanjuzka
08.02.06, 19:53
Laitoin äänestyksen, vastailkaa mitä tunnettu :D

MaTiAz
08.02.06, 19:56
Laitoin äänestyksen, vastailkaa mitä tunnettu :D
Vastattu.
OT: Näytät aika pelottavalta tossa sun avatarissas :D (ei millään pahalla siis :P)

Panda
08.02.06, 20:21
Jos seutulipulla (YTV) pääsee niin voisi harkita vakavasti. Muuten ei, tulee liian kalliiksi.

Katti
08.02.06, 21:26

Jos se olisi 45 vuotta, niin siinä tapauksessa olisin minäkin mukana ;)
Ja kuntatalous on todella mainio keskustelunaihe, mukaanlukien valtion kuntapolitiikka. Mikäs sen parempaa kuin parantaa maailmaa oluttuoppien äärellä ;)
Yksi lisää kerhoon :)
Tosin tiukkapipoisena kännykkäortodoksina toivoisin keskustelujen sisällön pysyvän ahtaasti matkapuhelimissa. Jälkipuheet sitten erikseen ;)
Ja kaikki laite-edustajat uusine kikkeineen paikalle, tietysti edustustileineen.

=Henkkis=®
08.02.06, 21:52
Ja kaikki laite-edustajat uusine kikkeineen paikalle, tietysti edustustileineen.
Niin niitä on ennenkin yritetty, toisin aika vahtelevalla menestyksellä. Yleensä aika heikosti tainnut olla heidän puolelta osan ottoa.

Mutta mutta... mun mielipide kans Turkuun kaikki.. Joo oli huono eli PK seutu se sitten taitaa olla. Mut tota joo mukana ollaan kuhan on ennen vuoden 2006 toista saapumiserän saapumista inttiin. :D Eli mä mene nyt sitten heinäkuussa, et miellään ennen sitä, lomilla tuppaa olemaan muuta tekemistä kun tulla miitteihin.

No emt kannattaako ihan K18 ikärajaa ottaa, esim K15 voi olla hyvä. Tai onko sillä enää mitään väliä, kyllä ne nuoretkin on jupuneita ihmisiä nähny? Matiaz taitaa olla nuorin joka olisi tulossa? Mitään juontikieltoa siellä ei saa olla, mutta oksennuskielto voidaan ottaa.

Ascona kestää sillä sitten pääsee pelipaikalle ja mielellään ei ihan sitten 12 aikaan mökkiä pois, koska helposti on promilleja veressä viel sillon. Turun suunnalta pääsee mun kyytiin, jos vaan kehtaa tulla opelin kyytiin. ;)

P.S. Ajankohta aikasin selville koska kesäsunnuntaisin mulla on muuten töitä. Järjestyspäivän pitää olla aurinkoinen, lämmin ja lauantai. :)

jannyman
08.02.06, 22:10
Ääni meni juuri vaihtoehdolle En tulisi, olisi se missä vaan eli ei voisi vähempää kiinnostaa.No offence..

lemon
08.02.06, 22:35
Tuli tälläerää minultakin kielteinen ääni. Jotenkin se edellinen kerta sai minun mieleni täyteen. Elikäs taodan antaa tällä erää prokoiden ihan rauhassa sekoilla siellä mökissä ja sitten jälkikäteen katsella sivusta mitäs tällä kertaa sitten menikään pieleen. Viime kerralla selvittiin 'vain' kadonneella korulla ja tukkeutuneella uima-altaalla. Mitä nyt, se jää arvoitukseksi. Toivattavasti ei kivijalkaan mennyttä mökkiä parilla -----.

Tanjuzka
08.02.06, 23:19
OT: Näytät aika pelottavalta tossa sun avatarissas :D (ei millään pahalla siis :P)

Selevä, tarkoitus ei ole pelästyttää teitä, mutta ehkei sekään ole pahasta.

Panda
09.02.06, 01:04
OT: MAtiaz on vielä siinä iässä että hymyilevä nainen pelottaa ;)

kenopäänaali
09.02.06, 07:33
Hymyilevät naiset pelottaa aina.
Itse olen ainakin ikärajan kannalla, mutta milläpäs laillisin konstein estät nuorisoa tulemasta isojen setien (ja tätien) puskaan?
Jos miitti on pk-seudulla, niin fifty-sixty tulenko.
--kpn

veppis
09.02.06, 09:53
Itse olen ainakin ikärajan kannalla, mutta

No kunhan siinä täysi-ikäisyyden kieppeillä olevat eivät vedä änkyröitä ja hanki porttaria miittipaikkaan kuten viimeksi kävi. Ei tee pitemmän päälle kovin hyvää tämän harrastajaryhmän imagolle.

Alkoholivapaa miitti olisi varmaan fiksuin valinta...kai sitä kesäiltaa voi viettää hauskasti ilmankin. Ehkä... ;)

kenopäänaali
09.02.06, 11:42
Kyllä vanhakin vielä osaa hyvät kumarat kiskaista ;)
Alkoholiton miitti kesällä... hmh... Kuka on vapaaehtoinen kirjoittamaan agendan ja pitämään pöytäkirjaa? ;)
--kpn

veikko
09.02.06, 16:00

Minä taas olen absolutisti, eli ainakaan juovuksissa en riitele koskaan. Tuskin kuitenkaan paikalle tulisin, vaikka seura noin hyvää olisikin...

MaTiAz
09.02.06, 16:22
Ei se hymy, vaan se katse :D

dexta
09.02.06, 16:44
Ehdottomasti alkoholiton, tai lähes alkoholiton tappahtuma. Örveltää voi muulloinkin

juppelis
09.02.06, 18:28
Ei se hymy, vaan se katse :D
Ei vaan se on pelottavaa, kun tajuaa naisia olevan oikeassa elämässä eikä pelkästään pikseleinä näytössä

=Henkkis=®
09.02.06, 22:20
Jos on alcohol free miitti niin turha odottaa mua sinne. Kesällä ja viikonloppuna ja pitäs olla viellä selvinpäin. Ei helpolla, ehkä jos on kiinni niin on pakko olla selvinpäin, muuten kaikki sitten kännissä.

MaTiAz
09.02.06, 22:25
Jos on alcohol free miitti niin turha odottaa mua sinne. Kesällä ja viikonloppuna ja pitäs olla viellä selvinpäin. Ei helpolla, ehkä jos on kiinni niin on pakko olla selvinpäin, muuten kaikki sitten kännissä.
No ehkä low alcohol vois viel menetellä kunhan ette vedä räkäkännejä ja oksentele joka paikkaan. :)
(niin ja mä noudatan lakia, ei alkoholia mulle, EI varsinkaan kiljua x))

nossi
09.02.06, 22:38
No ehkä low alcohol vois viel menetellä kunhan ette vedä räkäkännejä ja oksentele joka paikkaan. :)

MaTiAz:han voikin tuua omat kiljut mukaan niin maistellaan porukalla minkälaista siitä tuli :)

=Henkkis=®
09.02.06, 23:10
No kuten jo kerran sanoin oksentelu kielto olisi hyvä olla. :) Jos ei tiedä omia rajoja on parempi olla juomatta, kun juoda liikaa. Joten ekoja eikä tokia eikä kolmansia jne jne.. kännejä tuolla ei kannata vetää.

Niin vaikka olen sinisilmänen ymmärtämätön alkoholisoitunut nuori, niin mietin että jos esim. (huom! vain esimerkki!) matiaz tuo omat kaljansa mukaana (ketään meistä EI ole OSTANUT), niin mitä me ruvetaan holhoomaan ja kieltämään? Mun mielestä myös vaikka 15 vuotias saa tuolla juoda, kuhan hoitaa itse juotavapuolensa ja tarkkailee juomista jos se ei ole kontrollissa.

Kun juotte ketkä ette viellä ole siinä tilassa että viikottain ryypätään, oli sitten rahaa tai ei, niin koittakaa pysyä erossa. Olen hyvä esimerrki miten ei kannata elää. Ajaa ooppelilla ja ryypätä, toisin en aja edes ooppelilla kun ryyppään! Kännissä EI AJETA!

Tanjuzka
10.02.06, 03:02
Kun tämä alkoholiasiakin on jo selvä, pitäisi enää olla miittipaikka ja päivämäärä jne

:D

kenopäänaali
10.02.06, 10:39
Pilalle meni näköjään jo valmiiksi koko miitti.
--kpn

MaTiAz
10.02.06, 15:36
--kpn
Millä perusteella?

Itse ehdottaisin puistoa.

kenopäänaali
10.02.06, 16:26
--kpn
Millä perusteella?

Ei ikärajaa / ikäraja riittämätön
Ei alkoholia / alkoholi riittämätön
--kpn

MaTiAz
10.02.06, 16:28
--kpn
Millä perusteella?

Ei ikärajaa / ikäraja riittämätön
Ei alkoholia / alkoholi riittämätön
--kpn
No okei, mä voin peruuttaa osallistumiseni niin ikärajaa saadaan nostettua :)

kenopäänaali
10.02.06, 16:30
Ei kannata, emmä kuitenkaan oo tulossa
--kpn

Jussi2000
10.02.06, 19:04
Ikäraja 20v. ja viinaa saa ottaa kuka haluaa niin, että tolkku omissa tekemisissään säilyy ja paikat ehjänä.

Zepi
10.02.06, 19:12
--kpnMiks sitten valittaa että "miitti" meni pilalle?

kimmo
10.02.06, 19:25
--kpnMiks sitten valittaa että "miitti" meni pilalle?
Meinas vissiin, et se meni pilalle, kun hän ei osallistu. Itseltä ääni, en tule oli missä vaan, mikä varmaan kaikkia helpottaa.
Jos itse järjestäisin tälläisen, niin se pidettäisiin meillä, täällä Haminan ja Vaalimaan välissä. Ohjelmanumeroina olisi 7-tiellä ajelu, paikallisen pirtun nauttiminen, paikallisessa kapakassa muutama kalja ja suunsoitto, jos näistä kaikista selviää, niin loppuhuipennuksena iltapalan pyynti vaimoltani humalassa. Extreme weekend.

personal jesus
10.02.06, 21:47
Ääni miitille Helsingin Senaatintorilta enintään 250 km:n säteellä (kuivalla maalla Suomen tasavallan rajojen sisäpuolella (myös varsinais Suomi laskettakoon mukaan)). Ikäraja >=18v, alkoholin suhteen nollatoleranssi (niin säästytään turhilta lässytyksiltä).

;)

juppelis
11.02.06, 15:50
Jos itse järjestäisin tälläisen, niin se pidettäisiin meillä, täällä Haminan ja Vaalimaan välissä. Ohjelmanumeroina olisi 7-tiellä ajelu, paikallisen pirtun nauttiminen, paikallisessa kapakassa muutama kalja ja suunsoitto, jos näistä kaikista selviää, niin loppuhuipennuksena iltapalan pyynti vaimoltani humalassa. Extreme weekend.
Mitäpä sitä ihminen muuta miitiltä voisi toivoakaan, joten sano vaan ajankohta :)

Jace
11.02.06, 15:57
Jos sattuu sopivaan aikaan sopivassa paikassa, niin mukana. Pk-seutua kannatan tietysti sattuneista syistä ;)

Täytyy sanoa, että varmaan parhaat fiilikset on jäänyt ensimmäisestä miitistä Tapiolan Päämiehessä, Adapterhan se oli niitä tainnut väsäillä silloin ja pisteet matkapuhelinvalmistajien edustajille, jotka olivat kiitettävästi paikalla. Taisi olla ensimmäisiä ja viimeisiä kertoja.. Jälkikäteen tuli sitten niitä ohareita, poislukien se motorolan oma miitti.
Tapiolassa homma ainakin pysyi mukavassa meiningissä ja epävirallisille jatkoille mentiin sivistyneesti kulman taakse raflaan, ja SE:n silloinen edustajakin matkassa.

Edit.

Jos itse järjestäisin tälläisen, niin se pidettäisiin meillä, täällä Haminan ja Vaalimaan välissä. Ohjelmanumeroina olisi 7-tiellä ajelu, paikallisen pirtun nauttiminen, paikallisessa kapakassa muutama kalja ja suunsoitto.
Mitäpä sitä ihminen muuta miitiltä voisi toivoakaan, joten sano vaan ajankohta :)
Lisätään nyt sitten vielä samaan syssyyn Hamina Tattoo (http://www.haminatattoo.com) ja pitopäiväksi jokin välillä 30.7.-6.8., nyt on taas joka toinen vuosi.

MaTiAz
11.02.06, 16:06
No joo, niin moni on sen ikärajan kannalla, että en taida osallistua siihen miittiin :)

Nemesis-88
11.02.06, 16:14
Vastasin "Se olisi pääkaupunkiseudulla" - kohtaan, mutta perjaatteessa ihan sama missä miitti pidettäisiin koska liikkuminen ei ole ongelma. Kuhan ei ole missään Tamperetta hirveästi pidemmällä :)

Pääkaupunki seutu voisi olla kyllä hyvä miitti paikka.

Jace
11.02.06, 18:33
Kuhan ei ole missään Tamperetta hirveästi pidemmällä :)

Vähän kuin lappeen ranta.. Mutta asiaan, Pk-seudun ohella meikäläiselle kelpaa Tampere ja Kuopio erinomaisesti!

Saukki
11.02.06, 23:55
Kuhan ei ole missään Tamperetta hirveästi pidemmällä :)

Vähän kuin lappeen ranta.. Mutta asiaan, Pk-seudun ohella meikäläiselle kelpaa Tampere ja Kuopio erinomaisesti!

Kuopio ois aika optimipaikka ;)

Panda
12.02.06, 00:26
loppuhuipennuksena iltapalan pyynti vaimoltani humalassa.

Muuten kiinnostavaa mutta onko tuossa loppuhuipennuksessa kuinka suuri vammautumisen riski? Entä pyydetäänkö iltapalan lisäksi muuta..?

Joo joo, Panda pää kii.

kimmo
12.02.06, 00:29
loppuhuipennuksena iltapalan pyynti vaimoltani humalassa.

Muuten kiinnostavaa mutta onko tuossa loppuhuipennuksessa kuinka suuri vammautumisen riski? Entä pyydetäänkö iltapalan lisäksi muuta..?

Joo joo, Panda pää kii.
Mitä enemmän pyytää, sitä suurempi vammautumisen riski, ymmärtääkseni.

juppelis
12.02.06, 00:39
Joo joo, Panda pää kii.
Kaikki tuota ajatteli, mutta kukaan ei uskaltanut kysyä, joten ihan hyvä, että avasit suusi :)

Tanjuzka
12.02.06, 04:35
Niin ja palataan takaisin miittiaiheeseen!

Itse olen ollut miiteissä, mitkä on ollut Helsingissä (päämiehessä), motomiitissä, lahdessa, laivalla ja Tampereella, ja onkos muita ...

Mukavaahan nuissa on ollut olla, jos itse on järjestäjänä niin on aina vastuu kysymykset jne.

Kyselyssä pääkaupunkiseutu johtaa miittipaikkana selvästi, joten uskon että täälläpäin se pidetää.

Onhan se helpompi järjestää kun itse on täälläpäin, mikäli jotain ennaltajärjestettäviä asioita miittissä/miittipaikassa on.

Ensiviikolla mulla on lomaa tai ainakin "lomaa", yritän saada adapterin kanssa kahtottua tuota miittiasiaa etiäpäin :)

adapter-
15.02.06, 22:36
Heitetään ilmoille tällainen ehdotus. Kuka olisi valmis lähtemään?

Matkapuhelinfoorumin laivamiitti sunnuntaina 30.4.2006:

Helsinki-Tukholma-Helsinki (Paluu 2.5.2006 klo 10.00)

Ikäraja: 23v. Yli 30v valvojia voidaan selvittää n. 1-2 hyttiin.

Hinta: n. 20 €/hlö kun 4 henkeä B-luokan hytissä.

htavilap
15.02.06, 22:39
Ikäraja 23v. hahaha

Tanjuzka
15.02.06, 22:40
Olisin valmis lähtemään (ja ukoltakin lupa).

Eli kannatetaan :)

Tanjuzka
15.02.06, 22:40
Ikäraja 23v. hahaha

Niin, niinkun laivoille (Ruotsin risteilyille) on.

htavilap
15.02.06, 22:44

Ok. Tuo ikäraja karsii kyllä (lähes) kaikki lähtijät pois.

Tanjuzka
15.02.06, 22:46

En usko.

Mutta niinkun adapter laittoi, muutamaan hyttiin voidaa yrittää etsiä valvojat.

kenopäänaali
16.02.06, 10:16

Ei karsi. Sunnuntai karsii.
--kpn

Jussi2000
17.02.06, 08:27

Ei karsi. Sunnuntai karsii.
--kpn
Juuri näin, lähtöpäivä on väärä.

Tanjuzka
17.02.06, 08:32
Kertokeehan nyt ihan oikeasti ääneen, jos reissuun halusit lähteä.

Vai järjestetäänkö ihan vaan asiapitoinen miitti pääkaupunkiseudulla ??

Jollemi
17.02.06, 09:12
Taitaa olla meikäläiselle ainakin turhan aikainen ajankohta. 22.4 oon taas Suomessa, ei kiinnostaisi "heti" lähteä johonkin. Plus se sunnuntai...

muokkedee
17.02.06, 10:22
Mää voisin lähtee jos sinne otetaan "alaikäsiä"

Nemesis-88
17.02.06, 13:22
Mää voisin lähtee jos sinne otetaan "alaikäsiä"Sama juttu...

Tanjuzka
17.02.06, 14:09
Kyllähän "alaikäiset" otetaa mukaa, mikäli valvoja löytyy.

Jollemi
17.02.06, 14:14
Jos Kimi lähtee niin pitää vielä miettiä. Tosin 30.4.2006 oon vieläkin 22v. Että "alaikäinen" olen myös.

muokkedee
17.02.06, 18:27
Jos Kimi lähtee niin pitää vielä miettiä. Tosin 30.4.2006 oon vieläkin 22v. Että "alaikäinen" olen myös.

Tääh? Mitäs pahaa mä oon tehny? :D

Jace
17.02.06, 21:39
Eipä kyllä oikeen nappaa laivamiitti.

personal jesus
17.02.06, 22:05
Ei iske laivamiitti, vaimon kanssa käydään tarpeeksi usein risteilemässä.

=Henkkis=®
17.02.06, 23:21
Empä ole laivalle tulossa jos miitti järkätään. Oli ajankohta ihan mikä päivä vaan.

Tanjuzka
22.02.06, 10:08
Taitaa laivamiitti sit unohtua ja siirrytää järkkäämään asiapitomiittiä.

vai ?

Jussi2000
22.02.06, 19:56
Joo asiamiitti ehkä mutta sen jälkeen vapaampaa ohjelmaa.

personal jesus
22.02.06, 21:57
Asiamiitti kiitos.

Jace
24.02.06, 23:13
Asiamiitti o/

dexta
25.02.06, 08:29
asiamiitille täältäkin ääni

lada-v8
25.02.06, 13:19
Meikäläinen on kiinnostunut osallistumaan myös, jos miitti on ´Asiamiitti´ pääkaupunkiseudulla. Riippuen tietenkin ajankohdasta, loppukesästä olen sitten jo taas pohjoisempana...

Tanjuzka
09.03.06, 09:35
Asiamiitti pääkaupunkiseudulla olisi näillä näkymin se, jos miittiä järjestetään.

Kauheaa intoa en ole havainnut miitillä olevan, mutta keskustelemma Adapterin kanssa, alammeko järkkäämään.

Nemesis-88
16.03.06, 18:11
Mites miitti asia edistyy?

Tanjuzka
16.03.06, 18:16
Adapter selvittelee saataisiko edustajia paikalle ja mulla haku päällä paikasta.

=Henkkis=®
16.03.06, 22:46
Noniin hyvälle kuulostaa :)

Mukana koitetaan olla, sunnuntaina kyl olen töis, että pitää sit olla 12 aikaan turussa, eli pitää saada joku kuskiksi turkuun, kuitenkin otan jotain. Siis absolutistia haetaan turku-miitti turku matkalle. :D

Tanjuzka
29.04.06, 08:06
Ei tästä nyt sitten kai mittää tullut !?!

Jace
29.04.06, 22:18
Kuivuko se koko miitti nyt sitten ihan kasaan?

Jussi2000
30.04.06, 13:15
Ei tästä nyt sitten kai mittää tullut !?!
Ei varmaan jos ketään asiaa puhuvia ei paikalle ilmaannu, kuten ei viimeksikään niin turha sitä on vartavasten juopottelemaan lähteä johonkin.

Tötterö
15.05.06, 15:47
Hektistä on