PDA

View Full Version : Päivän positiiviset II

Sivuja : [1] 2 3 4 5 6 7 8

veppis
15.01.06, 17:56
Juttu jatkuu...

apache
15.01.06, 17:59
Mulla on viel viimeset piinaavan pitkät 30min jäljellä :) Kyllä kuulemma onnaa nautasika jauhelihalla myös.. Ja monet on käyttäny tavallista suolaa.
Ei taida meiän kebabit Marmarikset kepsuja voittaa ;)

juu, marmariksen veljet osaa kyllä kebabin tehdä. kebabrulla aurajuustolla, nam nam ;)

Ammattilainen
15.01.06, 18:03
Jälleen onnistunut itsetehty kebab. :)

Crossfade
15.01.06, 18:15

Kauvan pidit uunissa? Ja sekotitko vaan käsin mausteet siihen?

Ammattilainen
15.01.06, 18:25

Kauvan pidit uunissa? Ja sekotitko vaan käsin mausteet siihen?

Kolme ja puoli tuntia sadassa asteessa ja sen jälkeen annoin olla vartin jäähtymässä ennen leikkaamista. Aromisuolaa ja pippurisekoitusta laitoin vähemmän kuin ohjeessa on. En mitannut mausteita mitalla, vaan panin vähän summamutikassa, mutta hyvää tuli. Käsin sekoitin mausteet ja painelin rystysillä massan aika tiiviiksi kulhossa ennen pötkyläksi tekemistä.

dexta
15.01.06, 18:36
pjerskele, huomenna vois olla taas kebab päivä...

apache
15.01.06, 20:38
sain huuto.netin kautta autovahvarin myytyä

toinen päivän positiivinen asia on se, että kohta on elämäni ensimmäinen kebab-pötkö valmis. toivottavasti on hyvää

personal jesus
15.01.06, 21:32
Halonen voi tulla valituksi presidentiksi jo ensimmäisellä kierroksella...Torjuntavoitto! Nyt voi hyvillä mielin mennä ensi kierroksella äänestäämään oikeaa miestä tasavallan presidentiksi.

Zepi
15.01.06, 22:09
Hyvää musiikkia ja iso lasi kylmää limua. :D

personal jesus
15.01.06, 22:13
Tänään tulee uni hyvin.

juppelis
16.01.06, 02:07
Olin eilen sosiaalinen ja kävin kyläilemässä ihan tuntemattomien ihmisten luona :)
Johan tämä nyt mahdottomaksi menee, kun tänään kävin samassa paikassa kylässä..

Jussi
16.01.06, 19:08
Päivän positiivisin juttu oli kun Janne 6v. napauttaa tosimielellä-ulkokiekkopelien avausmaalinsa todella kauniilla one-timerillä kaksi kertaa vanhempien vastustajien keskeltä ja isolla kiekolla. Tuuletukset olivat sen mukaiset että taisi apina pudota selästä ja eiköhän se ketsuppipullo tästä avaudu oikein kunnolla. Kis kis ja läheltä ylös. Just niinkun Jari sanoo.

Ulkojäillä siis taas, parisen tuntia. Tällä kertaa kentän naperot osasivat jo itse tulla pyytämään mukaan peleihin. ;)

juppelis
16.01.06, 20:06
Tällä kertaa kentän naperot osasivat jo itse tulla pyytämään mukaan peleihin. ;)
*plim plom* soi Jussin ovikello ja rouva Jussi menee avaamaan
pikkupoika: "Pääseekö Jussi ulos"
Rouva Jussi: "Jussin pitää ensin syödä, mutta sen jälkeen voi tulla"

DaCheap1
16.01.06, 20:10
Tällä kertaa kentän naperot osasivat jo itse tulla pyytämään mukaan peleihin. ;)
*plim plom* soi Jussin ovikello ja rouva Jussi menee avaamaan
pikkupoika: "Pääseekö Jussi ulos"
Rouva Jussi: "Jussin pitää ensin syödä, mutta sen jälkeen voi tulla"

Kiitos juppelis, jotain positiivistä tähänkin päivään. :)

Peppokani
17.01.06, 00:19
Parin kuukauden päästä otan loparit.Kyllä helpottaa.

apache
17.01.06, 18:52
pelasin pitkästä aikaa Halo2:sta. on se vaan prkl hieno peli!!

edellisestä kerrasta on varmaan puoli vuotta, mut ei mennyt kuin pari minuuttia ja kontrollit muistuivat mieleen. se vain kertoo kuinka onnistuneesti peli on suunniteltu

DaCheap1
17.01.06, 19:18

Muutto edessä?

MaTiAz
17.01.06, 20:07
pelasin pitkästä aikaa Halo2:sta. on se vaan prkl hieno peli!!

edellisestä kerrasta on varmaan puoli vuotta, mut ei mennyt kuin pari minuuttia ja kontrollit muistuivat mieleen. se vain kertoo kuinka onnistuneesti peli on suunniteltu
Todellakin. Xbox se vaan on paras ;D

Pääsen siskolle koko viikoksi, wihii, 42" Plasmatelkkari ja Ragnarok Online, täältä tullaan ;D

Arvo
17.01.06, 20:46
Tehtiin naisen kanssa täytettyjä paprikoita ja kananmunasalaattia mummon salaattikastikkeella. Johon siihenkin tulee kananmunasta keltuainen.

Helevetti että oli hyvää.

Saiskohan naiselta vielä tänään jotain.. :P

personal jesus
17.01.06, 23:08
Otinpa mukavat päiväunet sohvalla töiden jälkeen.

Peppokani
18.01.06, 00:16

Muutto edessä?

Ekaks kesäks ja jos homma tuntuu mukavalta, niin ehkä pidemmäksikin aikaa...

zonem
18.01.06, 10:13
Sain ohittettua tältä koulun koneelta ton Blockschoolin. Nyt pääsee por.. eikun siis vapaasti surffaamaan.:D

Arvo
18.01.06, 16:12
Diablon uus levy tuli luukusta, Diablo- pipon kautta.

Ammattilainen
18.01.06, 19:00
15 vuotta vanha kakkosautoni, jolla itse ajelen työmatkat, kun emäntä ajaa uudemmalla autollamme, hyrähti aamulla käyntiin kuin palmun alta 25 asteen pakkasessa ja hirveässä viimassa ilman lohko- tai muuta lisälämmitintä. Naapurin Peugeot 405 ei suostunut vertailun vuoksi käynnistymään 5 asteen pakkasessa ilman lämmitystä, vaan kuullosti lähinnä samalta kuin kiviä olisi ravisteltu tynnyrissä.. Samainen naapuri seurasi aamulla silmä tarkkana, kun kävelin kakkosautoa kohti ja menin käynnistämään.

Crossfade
18.01.06, 19:12
15 vuotta vanha kakkosautoni, jolla itse ajelen työmatkat, kun emäntä ajaa uudemmalla autollamme, hyrähti aamulla käyntiin kuin palmun alta 25 asteen pakkasessa ja hirveässä viimassa ilman lohko- tai muuta lisälämmitintä.

Ladat on kyllä hyviä talviautoja!

Ammattilainen
18.01.06, 19:31
15 vuotta vanha kakkosautoni, jolla itse ajelen työmatkat, kun emäntä ajaa uudemmalla autollamme, hyrähti aamulla käyntiin kuin palmun alta 25 asteen pakkasessa ja hirveässä viimassa ilman lohko- tai muuta lisälämmitintä.

Ladat on kyllä hyviä talviautoja!

Näin on. Itselläni ei tosin sellaista ole.. ;)

personal jesus
18.01.06, 21:05
Otinpa mukavat päiväunet sohvalla töiden jälkeen.Ja tänäänkin.

apache
18.01.06, 21:18
tänään oli kerrankin hyvä päivä töissä

hienoa todeta että itse osaa tiettyjä asioita paremmin kuin joku alaan erikoistunut atk-liike. kyllä se sydäntä lämmittää ;)

DaCheap1
19.01.06, 00:35
Nukkumaan. :)

Peppokani
19.01.06, 00:46
Pikku-Peppokani pääsi yllättämään tänään täysin. Tätä päivää ennen se ei ole ottanut kuin korkeintaan kaksi haparoivaa askelta, mutta illalla se sitten vissiin kyllästyi konttaamiseen ja lähti kävelemään. Askelia tuli siis ihan kunnolla. Ensimmäinen kävelymatka oli keittiöstä olohuoneeseen. Voihan sen kävelyn noinkin aloittaa. Tosin eihän se mikään ihme olekaan, kun isänä on tämmöinen ykkösluokan orhi Ü

personal jesus
19.01.06, 20:59
Hommasin uuden hiiren.

Jussi2000
20.01.06, 13:46
Perjantai.

temppa200
20.01.06, 16:57
Perjantai.
OIKEIN! vihdoinkin :)

Charger
20.01.06, 17:19
Perjantai.
OIKEIN! vihdoinkin :)

Pikemminkin taas...mihin ihmeeseen nämä viikot oikein katoavat?
No tosin tämä viikko on tullut vietettyä lähinnä sisällä ja sängyssä ja kipulääkityksen voimin joten se voinee vaikuttaa ajan suhteettoman nopeaan kulumiseen :)

temppa200
20.01.06, 17:28
Pikemminkin taas...
Niin no, onhan se vähän noinkin, mutta mä pidän ainakin mielelläni pari vapaapäivää :)

Jollemi
20.01.06, 17:29
Perjantai meni yllättävän nopeaa ohi ja pahempaa krapulaakaan ei ollu. Joten kaiken kaikkiaan hyvä päivä.

Basu
20.01.06, 19:08
Sain tänään tämän pöytäkoneen ja broidin läppärin silleen että pystyttiin lanittaa WoWia kaverin kanssa. :) Ja WoW pyörii hyvin läppärilläkin, HP:n joku 1199e.

apache
20.01.06, 19:54
paikalliselle citymarketille annan kyllä kunniamaininnan asiakaspalvelusta

ostin 2kk sitten toppapuvun, ja siitä meni taannoin vetuketju rikki (päällisin puolin vetoketju on ok), samaa mallia ei ollut antaa tilalle, muita malleja ei ollut jotta olisi päälle sopinut. joten loppujen lopuksi sain rahani takaisin, hienoa toimintaa :)

personal jesus
20.01.06, 22:51
Tänään oli tilipäivä.

Crossfade
20.01.06, 22:56
paikalliselle citymarketille annan kyllä kunniamaininnan asiakaspalvelusta

Oonpa ollu siellä työharjottelussa pari vuotta sitten.. Mukavaa porukka ainakin vapaa-ajan osaston puolella!
Harva lähtee työharjotteluun melkeen 800km päähän citymarkettiin :D

temppa200
21.01.06, 12:44
Sain vihdoinkin palomuurin toimimaan...

MaTiAz
21.01.06, 19:32
Sain vihdoinkin T-Mobile MDA:n myytyä :P

apache
21.01.06, 19:39
sarjassa toinen kebab-pötkylä meni uuniin valmistumaan

Charger
21.01.06, 20:05
Esittelin tänään Paimion nähtävyyksiä eräälle mukavalle ulkopaikkakuntalaiselle ystäväiselleni :)
Mikäs sitä on tämmöisen metropolin keskuskatuja ajellessa ja esitellessä Tadim-Kebabbia missä olen jopa kerran elämässäni ollut...Oikein mukava iltapäivä oli!

MaTiAz
22.01.06, 13:41
Mahtavaa, sain T68i:nkin myytyä! Kiitos siitä apachelle :)

apache
22.01.06, 16:34
Mahtavaa, sain T68i:nkin myytyä! Kiitos siitä apachelle :)

kiitos kiitos :)

muuten, oc-tarra lähtee ekana siitä poies ;)

toinen positiivinen asia on se että ensi viikolla taitaa tulla apachelle uusi (käytetty) kotiteatterivahvistin

Panda
22.01.06, 18:20
No niin siinä kävi että minulla on keba paistumassa uunissa. Uunistapoisto tapahtuu klo 21 ja sitten pääsemme tuomitsemaan.

apache
22.01.06, 18:21
No niin siinä kävi että minulla on keba paistumassa uunissa. Uunistapoisto tapahtuu klo 21 ja sitten pääsemme tuomitsemaan.

mun toinen kebakko oli maultaan hyvä, parempi kuin eka. eli tekemällä oppii ;)

personal jesus
22.01.06, 21:35
Olipas mukavan aurinkoinen päivä.

Kallekama
22.01.06, 22:21
Pekka Pouta sano : ''Kelihelvetti jatkuu..!''
VähäX ihqua :)

Charger
22.01.06, 22:23
Heh huomasin saman...hieman omituinen fraasi käytettäväksi säätiedoituksessa...toi kyllä mukavasti väriä lähetykseen, en tuomitse. :)

apache
22.01.06, 22:24
ilma näyttää hyvältä, lunta sataa ja pakkanen on lauhtunut mutulla vajaa 20 astetta

huomenna hiihtämään ;)

mik-ko
23.01.06, 16:05
Pakkanen laskenut ja päiväkin rupee olemaan jo huomattavasti pitempi kuin Joulun tienoilla. Vieläkin suhkoht valoisaa vaikka kello on jo neljä. Jouluna tuli jo kolmen maissa pimeä.

Korma
23.01.06, 16:27
Olen joskus miettinyt, että jos rahaa olis törkeä määrä, perustaisin oman tv-yhtiön, joka lähettäisi vain ja ainoastaan hyviä uutisia! Niitä löytyy pilvin pimein, niistä ei vaan kerrota, koska niistä puuttuu draamaa. Wanha sanonta toimittajakoulutuksesta: Mikään ei ole suurempi uutinen, kuin kuollut koira toimituksen etuoven portailla. Se ylittää ennätyssadot, mukavat säät, onnistuneet rauhanneuvottelut ja hyvin nousseen pullataikinan ;-)

Olen satavarma, että konsepti kiinnostaisi myös firmoja. Mikä olisi mukavampaa kuin esitellä omaa tuotetta ympäristössä, jossa on muutenkin vain hyviä uutisia!

apache
23.01.06, 21:31
viikko paussia (sään takia) hiihdosta, ja tänään pitkästä aikaa ladulla, 20km:n lenkki, ja vielä ennätysaikaan

toinen positiivinen asia on se että apachelle tulee loppu viikosta Yamahan RX V620-kotiteatterivahvistin (käytetty, TM:n testivoittaja neljän vuoden takaa)

kolmas positiivinen asia on se, että huomenna kenties saan uuden luurin, klassikko T68i. sitä kelpaa julkisella paikalla käpistellä

nyt suihkuun ja syömään

htavilap
24.01.06, 03:45
Sain vihdoin tilattua Madventures dvd:t :)

juppelis
24.01.06, 20:43
Raahattava sai lisäpuhtia 2*512 muistipalikoista.. mihinköhän mä noin paljon muistia edes tarvitsen, no onpahan ainakin varalla, jos joskus asennan jonkun muistisyöpön (xp:n lisäksi).

hifk333
24.01.06, 21:24
Sain vihdoin tilattua Madventures dvd:t :)

onnea! tuo on mun haave, joka tuskin toteutuu lähimpään kymmeneen vuoteen.. aika ryöstöhinnat niillä levyillä.. :| mutta madventuresissa joku vanha rastafari totesi ihan viisaasti, että "a dream must be something unreachable".. ;)

itse olen ihan tyytyväinen, ku sain äsken myytyä se p900:n.. vaikka ikävähän tuota kapulaa tulee ;D

B_G
24.01.06, 21:43

Mistäs ohje.. laitahan linkkiä tulemaan. Mä haluun kans kokeilla :oP

Ja siihen päivän positiiviseen.. BB-viekkarit alkaa tasaantua :o)

viude
24.01.06, 21:53

http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/kebab.htm

B_G
24.01.06, 21:59

http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/kebab.htm

No jopas jopas! Noilla ohjeilla minäkin pääsiäiskäsi saan ees jonku safkan onnistuun.. mikäli sitä naisihnminen uskaltaa äänen sanookkaan.. *uups*

Jussi
24.01.06, 21:59
Asiat järjestyvät juuri niinkuin olen halunnutkin niiden järjestyvän, vaikkakin aika on kiusallinen tekijä - yhdelle vähän voi olla toiselle paljon. Minne haluan, on vielä varsin pitkä ja kivinen matka, enkä tiedä mistä risteyksistä lopulta tulen kääntymään mutta olempa askelen lähempänä tuota tavoittelemaani tienhaaraa.

Mottona luonnollisesti se jobline.fi:n korni telkkarimainos "life is what you make of it" - todella "syvällistä" filosofiaa, mutta totta, painottaen vahvasti sanaa you.

kimmo
25.01.06, 23:16
Pikkuhiljaa..jo jonkun aikaa kaipailemani Jabra BT on löytänyt kotiin takaisin. Tuli paremmilla varusteilla ja ensi kokeilujen jälkeen huomattavasti paremmin toimivanakin. Paraniskohan toi vaimokin, jos sen lähettäisi muutamaksi viikoksi ulos pakkaseen ja tulis nöyränä ja yhteistyöhaluisena kotiin takaisin.

juppelis
25.01.06, 23:27
Mottona luonnollisesti se jobline.fi:n korni telkkarimainos "life is what you make of it" - todella "syvällistä" filosofiaa, mutta totta, painottaen vahvasti sanaa you.
Ilmankos tässä ei olekaan mitään hurrattavaa..

personal jesus
25.01.06, 23:46
Töissä oli sen verran rauhallisempaa, että pystyi tekemään vähän omiakin hommia.

personal jesus
26.01.06, 15:06
Lounaaksi herkullista kebabia ranskalaisilla. Tällä kertaa kastikettakin kehtasi kutsua tuliseksi.

tonyyq
26.01.06, 16:34
Lounaaksi herkullista kebabia ranskalaisilla. Tällä kertaa kastikettakin kehtasi kutsua tuliseksi.

Hitto ku pistit tekeen mielen kebsua.

personal jesus
26.01.06, 17:35
3.0546.2.3 -softaversio.

apache
26.01.06, 22:05
Lost oli ihan jees

Huomenna tulee taloon uusi kotiteatterivahvari

Ja huomenna alkaa ansaittu vlv

Jace
26.01.06, 22:32
Voi valvoa niin kauan kuin jaksaa (tarkoittanee, että voi katsella rästissä olevia dvd-lättyjä), sillä huomenna vain yhdet treenit iltapäivällä.. Tosin ne onkin sitten huomispäivän negatiiviset :D

Nemesis-88
26.01.06, 22:33
18 tuli 10min sit täyteen :) Huomenna vois mennä juhlimaan :P

MaTiAz
26.01.06, 22:36
Onnea :) Mulla taas on enää 43 päivää ennen kuin täytän 14 (ja samalla Mäksä täyttää 20) :P

Huomenna on köksää, jee \o/
Mitäköhän taas käräytän/poltan pohjaan/tms,

apache
26.01.06, 22:37

pitäiskö nyt sitten onnitella?

muistan omat 18v-pippalot. mä sammuin kämpille, muut meni baariin

Charger
26.01.06, 22:45
Onnea :) Mulla taas on enää 43 päivää ennen kuin täytän 14 (ja samalla Mäksä täyttää 20) :P

Mitäköhän taas käräytän/poltan pohjaan/tms,

Ahaa meitä maaliskuun 11. syntyneitä on enemmänkin :)

Onnea Nemesikselle täysi-ikäisyyden johdosta. :)
Minäkin vielä melkein muistan omat 18 vuotissynttärit..melkein :D

Jace
26.01.06, 22:56

Onnea kullekkin säädylle.

Mitäköhän taas käräytän/poltan pohjaan/tms
Suosittelen riisiä.

Jollemi
27.01.06, 11:59
Texas T-bone Steak ateria Hard Rock Cafessa. Kyllä teki gutaa.

VS79
27.01.06, 13:37
\o/

Suomi arvottiin helpohkoon lohkoon 2008 -EM futis karsinnoissa!

\o/

juppelis
27.01.06, 14:10
\o/

Suomi arvottiin helpohkoon lohkoon 2008 -EM futis karsinnoissa!

\o/
No jaa, miten sen nyt ottaa... Jos kaksi parasta pääsee jatkoon niin Suomella on tosi kivinen tie edessä.. Portugali voittaa ton lohkon ja sitten siinä on kovaa taistelua Puolan, Serbia-M:n, Belgian, Armenian ja Suomen kesken. Tietysti, jos noi pelaisi sopivasti ristiin niin sitten ehkä Suomella on mahdollisuus.

Mutta on tuo helpoin mahdollinen lohko, joten siltä kannalta kävi hyvä arpatuuri.

Arvo
27.01.06, 15:31
Eka poikamiesperjantai pitkiin aikoihin. Mitähän sitä keksis...?

viude
27.01.06, 15:36

Ryyppäämään ?

DaCheap1
27.01.06, 15:41
Perjantai.

Arvo
27.01.06, 15:48

Ryyppäämään ?

Nope.

personal jesus
27.01.06, 15:52
Perjantai.Hyvin sanottu...duunarilta tippuu hanskat nyt!

Andersen
27.01.06, 17:12
Avioero vireille, tilasin uuden + nopeamman nettiyhteyden ja asuntoa metsästämään. Jostain syystä mulla on vain hyvä fiilis kokoajan vaikka luulisi että toisinpäin.

Jos joku tietää joensuusta hyvän yksiön joensuussa akselilla Rantakylä-Mutala-keskusta järkevällä vuokralla, laittakaa yv:tä kiitos.

Tupaantuliaiset on sitten joskus. :D

tonyyq
27.01.06, 17:41
Perjantai.

Todenpuhuja
27.01.06, 18:15
TGIF.

juppelis
28.01.06, 02:45
Pääsin algoritmeista läpi vaikka kokeessa tuntui etten tiedä yhtään mitään.

temppa200
28.01.06, 09:17
Olin eilen keilaamassa :)

Tuli sitäkin sitte ihan hupimielessä kokeiltua, kun en oo ennen koittanu...

MaTiAz
28.01.06, 10:45

Se on kivaa :) Ootko kokeillut hohtokeilausta? Se vasta kivaa on ;)

Jollemi
28.01.06, 11:12
Eläintarhassa käynti oli kyllä ihan positiivinen kokemus. Täytyy taas todeta se että turistikohteissa on aina suomalaisia. Muutama tuli taas vastaan.

temppa200
28.01.06, 11:19

Niin siis tarkennetaan, että hohtokeilaustahan tuo juuri oli :)
Vois mennä toistenkin.

dille
28.01.06, 16:36
Liput Deep Purplen keikalle tulikin saatua, eikä olleet aivan huonoimasta katsomosta.. Purpedicular ja Rapture of the Deep ovat soineet iPodissa ja iTunesissa koko päivän huomenna sitten toiset levyt.

Keikkahan on ensi keskiviikkona, ja seuraavana päivänä alkaa koeviikko:O Luultavasti lontoolla, joten kyllähän tuosta on oltava hyötyä..:D

Digijärkkärikin tulee viimeistään kolmen viikon kuluttua..

Charger
28.01.06, 16:57
Liput Deep Purplen keikalle tulikin saatua, eikä olleet aivan huonoimasta katsomosta.. Purpedicular ja Rapture of the Deep ovat soineet iPodissa ja iTunesissa koko päivän huomenna sitten toiset levyt.

Keikkahan on ensi keskiviikkona, ja seuraavana päivänä alkaa koeviikko:O Luultavasti lontoolla, joten kyllähän tuosta on oltava hyötyä..:D

Digijärkkärikin tulee viimeistään kolmen viikon kuluttua..

Itselläkin oli tarkoitus tuota huippubändiä mennä kuuntelemaan, mutta en saanut tukijoukkoja enkä ihan yksikseni viitsinyt mennä.
Kerropa sitten myöhemmin millainen keikka oli ja mitä soitettiin..
Rapture Of The Deep on loistava levy ei ihan Purpendicularin ja Bananasin veroinen mestariteos, mutta loistava silti.

tonyyq
28.01.06, 20:16

Molemmat on kivaa mutta hohtokeilaus on tosi kivaa.

personal jesus
29.01.06, 12:43
Auringonpaiste, tosi kiva ilma äänestää Niinistö presidentiksi.

kimmo
29.01.06, 13:43
Auringonpaiste, tosi kiva ilma äänestää Niinistö presidentiksi.
Melkein luulisi kevään olevan, 0,6 astetta mittarissa ja aurinko paistaa täälläkin. Niinistön kävin laittamassa juuri ja takaisin tullessa lähikaupasta mäyräkoira. Näin se olo paranee.

MaTiAz
29.01.06, 15:35
Jee, sain kRO:n ladattua! (Huom. RO on ilmainen peli, en warettanut mitään.)

McTom™
29.01.06, 16:21

Tuli sitäkin sitte ihan hupimielessä kokeiltua, kun en oo ennen koittanu... Mitäs tykkäsit?

McTom™
29.01.06, 16:22
Auringonpaiste, tosi kiva ilma äänestää Niinistö presidentiksi. aivan

Jace
29.01.06, 16:55
Mahtava ilma! Erinomainen sää ulkoilemiseen.

hifk333
29.01.06, 17:18
tää kyllä sataa vettä... :| mutta tulipa jokatapauksessa äsken äänestettyä...

Arvo
29.01.06, 17:32
Sain mikron.
Ja käytiin naisen kanssa ulkoilemassa päivällä.

apache
29.01.06, 20:08
sarjassa kolmas itsetehty kebab oli tosi hyvä. harjoitus tekee mestarin ;)

Ammattilainen
29.01.06, 20:13
sarjassa kolmas itsetehty kebab oli tosi hyvä. harjoitus tekee mestarin ;)

Se on tosiaan kokeilun kautta löydettävä oikea maustemäärä tuohon kebabiin, niin kyllä maistuu. :)

Jussi2000
29.01.06, 21:27
Loppuupahan vihdoin tämä vaalihössötys.

zonem
30.01.06, 13:23
atk-luokan näppiksíä on hauska käyttää skeittilautana.. :)

kenopäänaali
30.01.06, 16:17
Just näin, paskaks vaan kaikki mitä teilleki ***tana ostetaan veronmaksajien rahoilla. Toivottavasti jäät kiinni ja mutsis joutuu korvaamaan.
--kpn

zonem
30.01.06, 17:46
Just näin, paskaks vaan kaikki mitä teilleki ***tana ostetaan veronmaksajien rahoilla. Toivottavasti jäät kiinni ja mutsis joutuu korvaamaan.
--kpn

Heh, no tuo oli jo valmiiksi hajalla. :) Fyysisesti kylläkin ehjän näköinen. Ei ole yleensä tapana mitään ehjää hajottaa siitä yksinkertaisesta syystä, että se on turhaa ja tyhmää.

kenopäänaali
30.01.06, 17:50
--kpn

Heh, no tuo oli jo valmiiksi hajalla. :) Fyysisesti kylläkin ehjän näköinen. Ei ole yleensä tapana mitään ehjää hajottaa siitä yksinkertaisesta syystä, että se on turhaa ja tyhmää.
Teillä on sitten vissin ihan enemmälti noita?
--kpn

DaCheap1
30.01.06, 18:28
--kpn

--kpn

Ota se kurkku pois p*rseestä niin helpottaa. Ei tarvitse itkeä näin pienestä asiasta.

zonem
30.01.06, 18:33
--kpn

--kpn

Hieman elävöitin tekstiä. Sano nyt vielä joku asia mikä erityisesti risoo.

MaTiAz
30.01.06, 19:02
Nyt on Sharppi maksettu, toivottavasti tulee pian. Teki kyllä hieman pahaa luopua niin isosta rahasummasta, mutta kyllä se Sharppi piti ostaa :) Tilille jäi 58e :/

tonza19
30.01.06, 19:33
Teki kyllä hieman pahaa luopua niin isosta rahasummastaIsosta? Eihän se nyt niin paljoa voinut maksaa.. Ostitko sen mikä on huuto.netissä pyörinyt? Saksasta noita sais varmaan johonki 150e postikuluineen nykyään. Ainakin alle 200. Ei tietenkään uusia mutta pari kuukautta vanhoja voi saada.

MaTiAz
30.01.06, 20:16
Teki kyllä hieman pahaa luopua niin isosta rahasummastaIsosta? Eihän se nyt niin paljoa voinut maksaa.. Ostitko sen mikä on huuto.netissä pyörinyt? Saksasta noita sais varmaan johonki 150e postikuluineen nykyään. Ainakin alle 200. Ei tietenkään uusia mutta pari kuukautta vanhoja voi saada.
No, uudesta maksoin 160e + postikulut 25e... Kyllä se ominaisuuksiinsa nähden on pirun halpa :) eBay.de:stä nappasin. Ja kun myyjällä on 49000 positiivista palautetta nii tuskin on huijarikaan :)

tonza19
30.01.06, 20:52
No, uudesta maksoin 160e + postikulut 25e... Kyllä se ominaisuuksiinsa nähden on pirun halpa :) eBay.de:stä nappasin. Ja kun myyjällä on 49000 positiivista palautetta nii tuskin on huijarikaan :)Jep, sitä arvelinkin, että halvalla niitä saa nykyään, ja ominaisuuksiinsa nähden on kyllä todella tuon arvoinen. Pitäis melkeen itekki ostaa, ei vaan, tässä kalastelen 903:sta.

E: Vuosi sitten maksoin tuosta about 400e, tosin oli 512 kortti mukana.

MaTiAz
30.01.06, 21:31
No, uudesta maksoin 160e + postikulut 25e... Kyllä se ominaisuuksiinsa nähden on pirun halpa :) eBay.de:stä nappasin. Ja kun myyjällä on 49000 positiivista palautetta nii tuskin on huijarikaan :)Jep, sitä arvelinkin, että halvalla niitä saa nykyään, ja ominaisuuksiinsa nähden on kyllä todella tuon arvoinen. Pitäis melkeen itekki ostaa, ei vaan, tässä kalastelen 903:sta.

E: Vuosi sitten maksoin tuosta about 400e, tosin oli 512 kortti mukana.
Joo, lukasin ton TM-200-ketjun läpi kokonaa :)
Jotenkin mulla on semmonen olo, että ostan aina luurit jotka kokee rankan inflaation. Esim. Motorola MPx200, maksoi jossain vaiheessa ziljoona euroa ja myöhemmin reilu 120e :)

Sonic
30.01.06, 21:42
Sain ostettua kevyen polvituen. Nyt uskaltaa taas mennä pelaamaan futsalia.

Todenpuhuja
31.01.06, 08:34
Viimeinen päivä tipatonta tammikuuta !
ji-huu!

O.J.
31.01.06, 09:35
ji-huu!

Kuitti:-)

dille
31.01.06, 16:20
ji-huu!

Kuitti:-)JUOPOT...
Oman filosofian mukaan tuo menee aina rikki koska ryyppäys jatkuu pitkälle 1.1. joka vuosi.

kenopäänaali
01.02.06, 10:41
Ota se kurkku pois p*rseestä niin helpottaa. Ei tarvitse itkeä näin pienestä asiasta.
Kyse ei ole missään nimessä pienestä asiasta, vaan periaatteesta. Minulle on jotenkin jäänyt sellainen kuva, että nykynuoriso ei kunnioita yhteistä omaisuutta. Puhelinkoppeja potkitaan paskaksi, aitoja kaadetaan, seiniä töherrellään. Esim. Vantaalla menee vuosittain kymmeniä tuhansia euroja pelkkien töherrysten putsaamiseen. En uskalla edes arvailla, paljonko rahaa kuluu kaikkien ilkivaltatöiden korjaamiseen. Noillekin rahoille löytyisi varmasti paljon parempaa käyttöä.
Sitten valitellaan, että ei ole varaa vanhusten huoltoon, koulutukseen yms.
Ehkä lapset eivät saa kotonaan enää tarpeeksi usein selkäänsä tms.
--kpn

Charger
01.02.06, 10:53
Kyse ei ole missään nimessä pienestä asiasta, vaan periaatteesta. Minulle on jotenkin jäänyt sellainen kuva, että nykynuoriso ei kunnioita yhteistä omaisuutta. Puhelinkoppeja potkitaan paskaksi, aitoja kaadetaan, seiniä töherrellään. Esim. Vantaalla menee vuosittain kymmeniä tuhansia euroja pelkkien töherrysten putsaamiseen. En uskalla edes arvailla, paljonko rahaa kuluu kaikkien ilkivaltatöiden korjaamiseen. Noillekin rahoille löytyisi varmasti paljon parempaa käyttöä.
Sitten valitellaan, että ei ole varaa vanhusten huoltoon, koulutukseen yms.
Ehkä lapset eivät saa kotonaan enää tarpeeksi usein selkäänsä tms.
--kpn

Onhan tuossakin asiaa tottakai, mutta rikkinäisellä näppäimistöllä pelleilemistä ei nyt ihan voi rinnastaa tuollaiseen huliganismiin. Sinulla on kovin kärkkäitä mielipiteitä ja usein tilanteeseen nähden hieman turhankin provosoivia...

kenopäänaali
01.02.06, 10:59
Onhan tuossakin asiaa tottakai, mutta rikkinäisellä näppäimistöllä pelleilemistä ei nyt ihan voi rinnastaa tuollaiseen huliganismiin. Sinulla on kovin kärkkäitä mielipiteitä ja usein tilanteeseen nähden hieman turhankin provosoivia...
Alkuperäisestä viestistä ei käynyt ilmi, että kyseessä oli yksi rikkinäinen näppäimistö, vaan useampi ehjä.
--kpn

Zepi
01.02.06, 20:28
Lippu laserpointiin. :D

tonyyq
01.02.06, 20:41
Ekasta imperfektiverbi enklanti kokeesta täydet pojot. Toivottavasti huomenna samat.

Ewert Oktan
02.02.06, 01:29
Aamulla vielä jokunen tunti pörräystä ja pärräystä, jonka jälkeen kuittaan viikon loppuneeksi ja käyn matkaan kuin Itämaan tietäjät. Kuin kaupan päälle uusi puhelinkin saapunee ensi viikolla.

Soitossa Reef - Place your hands, Jennifer Paige - Crush, Spin Doctors - Two princes sekä The Blueboy - Remember me, hyviä 90-luvun vääntöjä.

personal jesus
02.02.06, 19:49
Päivällä punakampelaa ja skånenperunoita ja illalla tonnikalalasagnea - nam. Ei pääse ympäryysmitta kutistumaan...

DaCheap1
02.02.06, 20:59
Huomenna alkaa opiskelu vasta klo 12. ahhh.

-AHVEN-
02.02.06, 21:00
Huomisen jälkeen yli viikon vapaa ja aurinkoon...

Kallekama
02.02.06, 21:37
Nokia foorumin Virus Turva - aihe.
Lukko kuvaan repesin!

hifk333
03.02.06, 14:09
kouluviikko on taasen ohi ja edessä vkonloppu.. :D kaiken hyvän lisäksi töllöstä tulee kaikkea mukavaa katsottavaa - esim. mm-rallia ruotsista ja mäkihyppyä willingenistä.. ;)

kimmo
03.02.06, 14:28
Lukko kuvaan repesin!

Olisit jakanut tuon repeilysi meidänkin kanssa linkin muodossa. Pitäähän meillä muillakin olla hauskaa. Ei, en etsi sitä kooklesta, enkä muualta.

Positiivista on kuitenkin se, että vien kohta vaimokkeeni töihin ja reilut 66% nuorisostamme on poissa kotoa.

Jussi2000
03.02.06, 14:35
Perjantai ja viikonloppu tulossa.

DaCheap1
03.02.06, 15:04
Huomenna alkaa opiskelu vasta klo 12. ahhh.

Nyt se on ohi ja viikonloppu edessä.

tonza19
03.02.06, 15:30
Lukko kuvaan repesin!Olisit jakanut tuon repeilysi meidänkin kanssa linkin muodossa. Pitäähän meillä muillakin olla hauskaa. Ei, en etsi sitä kooklesta, enkä muualta.
Siis tässä tapauksessa "nokia foorumilla" tarkoitetaan tämän matkapuhelinfoorumin nokia -aluetta, jossa tuo ko. aihe oli/on edelleen lukittuna.

Charger
03.02.06, 16:01
Lukko kuvaan repesin!Olisit jakanut tuon repeilysi meidänkin kanssa linkin muodossa. Pitäähän meillä muillakin olla hauskaa. Ei, en etsi sitä kooklesta, enkä muualta.
Siis tässä tapauksessa "nokia foorumilla" tarkoitetaan tämän matkapuhelinfoorumin nokia -aluetta, jossa tuo ko. aihe oli/on edelleen lukittuna.

Saipahan tuostakin taas hyvät naurut :D

sovelias
03.02.06, 16:05
Siis tässä tapauksessa "nokia foorumilla" tarkoitetaan tämän matkapuhelinfoorumin nokia -aluetta, jossa tuo ko. aihe oli/on edelleen lukittuna.Virus Turva (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?p=667395#667395)

kimmo
03.02.06, 16:29
[
Kiitoksia, usein(ei aina) jo kolmannella kerralla kun minulle kirjoittaa hitaasti sana kerrallaan, tajuan mistä on kyse. Poden 50-luvulla syntyneiden sementiaa jo, eikä minulta voi vaatia samaa tajunnan virtaa, kuin mitä täällä oleva nuoriso omaa.

vtormane
03.02.06, 16:40
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=26250693

vtormane
03.02.06, 16:42
[
Kiitoksia, usein(ei aina) jo kolmannella kerralla kun minulle kirjoittaa hitaasti sana kerrallaan, tajuan mistä on kyse. Poden 50-luvulla syntyneiden sementiaa jo, eikä minulta voi vaatia samaa tajunnan virtaa, kuin mitä täällä oleva nuoriso omaa.

perkele, en minäkään tajunnut tota nokia-foorumi juttua eka kerralla :)

juppelis
03.02.06, 16:59
Siinä (http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=18009&c=11&s=dd&p=72) on hyvä ja halpa hands free. On tainnut tyyppi lukea vähän liikaa niksi-pirkkaa. Tosin onhan tuo vähän parempi, kuin normaalit sukkahousut.

kimmo
03.02.06, 17:09
perkele, en minäkään tajunnut tota nokia-foorumi juttua eka kerralla :)

Kyllä tänään potkii, jo toinen positiivinen tunne itselläni.

temppa200
03.02.06, 19:46

Tuli sitäkin sitte ihan hupimielessä kokeiltua, kun en oo ennen koittanu... Mitäs tykkäsit?
Ihan kivaahan toi oli :)

Postiivista:

Nyt on taas wiikonloppu edessä ja ehtii välillä MPF:llekin ;)

Draiver
03.02.06, 21:02
Vapaalla taas. Saanee nukkua hieman enemmän kuin viime yönä, jolloin unet jäi teltassa yhteen tuntiin...

apache
03.02.06, 21:12
alkoi ansaittu vlv

huomenna kaverin tupareihin, sinne saapuu about 15 henkeä. toivottavasti kaikki pysytään hengissä

McTom™
03.02.06, 22:27
Vapaalla taas. Saanee nukkua hieman enemmän kuin viime yönä, jolloin unet jäi teltassa yhteen tuntiin... Meillä ei päästy lomille mikäli edellisenä yönä ei oltu nukuttu vähintään kuutta tuntia.

personal jesus
04.02.06, 12:55
Viikonloppu ja ensi viikolla tulevat pari lomapäivää.

mik-ko
04.02.06, 13:00
Tänään on lätkäjoukkueen saunailta! Hienossa paikkaa vielä, jossa on uima-allas ja sauna. Saa nähdä minne joudun taas jatkoille...

Kallekama
04.02.06, 13:53
http://kuvax.net/i/?6129hasselhoff.gif

Ommattu MäCsä:lle

jannyman
04.02.06, 15:40
En tiedä onko tässä nyt mitään positiivista kun lintu pääsi hengestään mutta pääsinpä todistamaan kun varpuspöllö (http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/glapas/) nappasi viherpeipon (http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/carchl/) lintulaudalta.On vaan melkoinen pokka tuolla varpuspöllöllä kun se sattuu olemaan tuollainen punatulkun kokoinen ja vain aavistuksen verran suurempi viherpeippoa niin ei muuta kuin kynnet vaan saaliiseen kiinni ja henki pois.Ja jaksoi vielä kantaa sen jaloissaan kun pyrähti lentoon.Sinne koivun oksalle se meni aterioimaan runsasta saalistaan.

Tuohan on hyvin tuttua että se saalistaa saman kokoisia lintuja kuin itse on mutta ensimmäistä kertaa pääsin sitä oikein livenä todistamaan.Luonto on ihmeellinen..Josta tulikin mieleen että tänään tulee Avara luonto telkkarista.Taitaa olla niitä suosituimpia TV-ohjelmia..

apache
05.02.06, 16:46
puntarin mukaan apachen omapainosta 10kg on kadonnut kuin tuhka tuuleen. 8kg vielä tavoitteeseen, toki enemmänkin saa vielä huveta

Jollemi
06.02.06, 06:22
Kävin vihdoinkin parturissa, ja kokis on tänään tarjouksessa, juuri kun varastot rupesi menemään tyhjäksi.

juppelis
06.02.06, 11:15
Kävin lauantaina baarissa. Ihan mukavaa vaihtelua oli, mutta niin vietävän kylmä, että menomatkalla monta kertaa ajattelin, että onko tässä mitään järkeä.

Edit: niin ja sunnuntaina leivottiin hyvä ja maukas suklaakakku..

Zepi
06.02.06, 11:49
Lauantain Laserpoint antaa hyvän mielen vieläkin. :D

tonyyq
06.02.06, 13:22
Täys 10 matikan kokeesta.

zSx
06.02.06, 23:37
Aamulla klo 5.00 lähtö Goomille. Hjuva fiilis! :)

McTom™
06.02.06, 23:44
http://kuvax.net/i/?6129hasselhoff.gif Sairasta:)

Charger
06.02.06, 23:45
Meredith Vieira oli vieraana Conan showssa!

hifk333
07.02.06, 15:13
positiivista, no niinno.. www.pixmania.com on alkanu myydä puhelimia.. hintoja en oo vielä vertaillu.. let's see..

Charger
07.02.06, 15:17
positiivista, no niinno.. www.pixmania.com on alkanu myydä puhelimia.. hintoja en oo vielä vertaillu.. let's see..

No ainakin näkyy olevan VK Mobile listoilla...aika harvat paikat sitä merkkiä euroopassa tarjoaa...En tiedä sitten onko hinnat millä tasolla...

Kallekama
08.02.06, 14:42
Automaatti sylki sirukorttini ( Electron ) 5 metrin päähän automaatista.. :)

Arvo
08.02.06, 14:44
Mokoman Kuoleman laulukunnaat- levy tipahti luukusta ja soi parasta aikaa.

Zepi
08.02.06, 15:10
Tein hyviä tortilloita :D

Panda
08.02.06, 15:34

Kyllä, näin on muutaman kerran tehnyt :D Jousi kaiketi sen sieltä ulos heittää, siltä se ainakin kuulostaa.

apache
08.02.06, 17:46
pakkanen lauhtui, ja auton keskuslukon kaukosäädin alkoi pelaamaan :)

säästöä kertyi tällä konstilla 15 eur

Jussi2000
08.02.06, 19:20

Kyllä, näin on muutaman kerran tehnyt :D Jousi kaiketi sen sieltä ulos heittää, siltä se ainakin kuulostaa.
kuinka pieniä te olette vai seisotteko te automaatista sivussa näpyttelemässä kun kortti noin pitkälle lentää?

Kallekama
08.02.06, 19:25
Se lens kainalon välistä :) Olen kyllä n.170cm

Panda
08.02.06, 20:18
kuinka pieniä te olette vai seisotteko te automaatista sivussa näpyttelemässä kun kortti noin pitkälle lentää?

Söpö pätemisyritys sinänsä mutta jos olet huomannut, se sininen reikä on aika oikeassa reunassa. Joten kauhean vasemmalla ei tarvitse seistä että lentäisi.

säätäjä
09.02.06, 09:00
Esa on liittänyt foorumin ilmeiseti muutamiin mainsovaihto-ohjelmiin, joka takaa todella hauskat ja kirotusvireiset bannerit... mitä kaikkea sitä netti tarjoakaan...

Jollemi
09.02.06, 09:31
Viikonloppu alkoi :)

Jussi
09.02.06, 17:56
Vesi, jauhot, leivinjauhe ja öljy.

Jauheliha pastakastikkeen kanssa, kana pieninä paloina, suolakurkut viipaleina, ananas pieninä paloina, jalapeno-viipaleet, feta-juusto isoina kuutioina, aurinkokuivatut tomaatit palasteltuna, tuore paprika siivuina sekä kunnolla juustoa.

Mausteet unohtuivat. Vaan eiköhän näillä pärjää ilmankin.

McTom™
09.02.06, 18:07
Tein hyviä tortilloita :D Tilasin hyvän pizzan.

vtormane
09.02.06, 18:13
Vaihdoin tulpat ja öljyt hiluksiin.

juppelis
09.02.06, 18:34
Juttelin erään neitosen kanssa tosi "henkeviä" koko yön :)

juppelis
09.02.06, 18:35
Se lens kainalon välistä :) Olen kyllä n.170cmNo tietääpä ettei sua laita maalivahdiksi, jos joskus sellainen tilanne tulee eteen :)

hifk333
09.02.06, 19:15
pizza-aiheinen keskustelu johti mut pakon sanelemana pizzan tekoon.. :) kaikki jämät pizzan päälle jääkaapista.. mm. meetwurstia, paprikaa, tonfisua, kahden eri juuston rippeet jne.. parikyt minuuttia vielä ja pääsee nauttimaan valmiista tuotteesta. :)

tänään oli (lyhyen) matikan preli ja tuntu menevän ihan kohtuullisesti.. laskin kaikki kymmenen tehtävää ja silleen.. saas nähdä miten äijän käy.. viime syksynä kirjotin ämmän ja olis ihan kiva korottaa..
huomenna on eka yo:ihin valmistava tentti ja sain jopa kirjan luettua..

yleinen fiilis on yllättävän hyvä tällä hetkellä.. miksi? en todellakaan tiedä, mutta kerrankin näin.. nyt pitää nauttia :)

Kallekama
09.02.06, 22:23
No tietääpä ettei sua laita maalivahdiksi, jos joskus sellainen tilanne tulee eteen :)

No eipä siinä oo kauan aikaa reagoida.. :)

hifk333
10.02.06, 15:40
samsung z107 kopsahti tänään postiin.. oikein miellyttävän tuntunen kapula, mutta myyjä ei vaivautunut kertomaan, että luurissa ei ole suomisoftaa.. O2 brändätty.. :| päivitys powermillillä 40 eskoo.. huoh.. no, kaipa pitää iloita.. onhan tässä sentään perjantai ja sitä rataa. :)

DaCheap1
10.02.06, 15:42
Perjantai.

VS79
10.02.06, 15:44
Se lens kainalon välistä :) Olen kyllä n.170cmNo tietääpä ettei sua laita maalivahdiksi, jos joskus sellainen tilanne tulee eteen :)
hahhaa. Sain hyvät naurut!! :D
Juu ei tosiaan Kallekamaa meidänkään maaliin.

MaTiAz
10.02.06, 16:26
Matikankoe meni (kai) ihan hyvin. Numero kai tulee sitten ensi viikolla :)

apache
10.02.06, 20:20
tilasin juuri mielestäni edukkaan optisen piuhan xboksiin:

http://www.mikromaakarit.com/shop/product_info.php?id=54963&type=72&brand=&order=price

nyt saa dolby äänet myös boksista ulos. miten mahtaa peleissä olla, onko niissä tukea monikanavaäänelle?

kimmo
10.02.06, 20:30

http://www.mikromaakarit.com/shop/product_info.php?id=54963&type=72&brand=&order=price

nyt saa dolby äänet myös boksista ulos. miten mahtaa peleissä olla, onko niissä tukea monikanavaäänelle?
Jos ostat puolen metrin piuhan pätkän entisellä satasella(hieman alle), niin ei se minusta halpa ole. Monikanavatuki peleissä onkin sitten mielestäni ihan pelistä kiinni, toisissa on, vastaavasti toisissa ei. Vttu, että oli fiksu reply.

apache
10.02.06, 20:33

Jos ostat puolen metrin piuhan pätkän entisellä satasella(hieman alle), niin ei se minusta halpa ole. Monikanavatuki peleissä onkin sitten mielestäni ihan pelistä kiinni, toisissa on, vastaavasti toisissa ei. Vttu, että oli fiksu reply.

no lisätään vielä että valokaapelit maksaa yllättävän paljon. toisekseen, tuossa tuli mukana itse liitin boxiin ja siitä lähtö scarttiin ja optinen piuha. siihen nähden edukas paketti. IMO

kimmo
10.02.06, 20:54
no lisätään vielä että valokaapelit maksaa yllättävän paljon. toisekseen, tuossa tuli mukana itse liitin boxiin ja siitä lähtö scarttiin ja optinen piuha. siihen nähden edukas paketti. IMO
Jeps, kun katon linkkiä, niin siinä tulee paljon muutakin kuin piuha. Eiköhän tuo edullinen ostos ollut, monikanavatuki tulee edelleenkin softasta, piuha ei riitä.

apache
10.02.06, 20:58
dvd-leffoja ajattelin kurkkia, ja halo 2:sta pelailla boksillani. tuosta pelistä en tiedä onko siinä dolby ääniä, peli on nyt lainassa joten en päässyt asiaa varmistamaan

personal jesus
10.02.06, 21:56
Alaleukaan ei varmaan enää pian satu, kun otin uuden annoksen 400 mg ibuprofeenia. Loppukin viisaus meni kahden viisaudenhampaan mukana.

Arvo
10.02.06, 22:13
Hennessy VS:ää lasissa.

kimmo
10.02.06, 22:30
Snobi, itellä saunalahtiviinaa

Arvo
10.02.06, 22:38

Siis Saunalahden liittymää. Lasikantista. :D

kimmo
10.02.06, 23:26

Jeps, ymmärrä yhtään mitä meinaat. Itse otan slhtea siksi, että pääsen sen loppuillasta kusemaan pönttöön.

Arvo
10.02.06, 23:27

Jeps, ymmärrä yhtään mitä meinaat. Itse otan slhtea siksi, että pääsen sen loppuillasta kusemaan pönttöön.

Eikö kalja ajais saman asian nopeammin?

escobar
10.02.06, 23:43
Jess, sain vihdoinkin uuden routerin kotiin, Linksys WRT54GL, ehti olla käytössä pari tuntia original softa sisällään...

Nyt siinä pyörii DD-WRT (http://wrt-wiki.bsr-clan.de/index.php?title=DD-WRT_Docu_%28EN%29). DD-WRT Feature list (http://wrt-wiki.bsr-clan.de/index.php?title=DD-WRT_Docu_%28EN%29#Feature_List)

8)

kimmo
10.02.06, 23:54
[Eikö kalja ajais saman asian nopeammin?
Ole olemassa SL-kaljaa, tärkeintä on päästä ksemaan SLn päälle.

Sonic
11.02.06, 11:24
Sain ostettua uudet shortsit ja vesiurheilu t-paidan. Ja terveisia Thaimaasta.

Jollemi
11.02.06, 12:36
Ei kyllä tarvi kadehtia. Turhan lämpöistä siellä pohjoises :)

kimmo
11.02.06, 12:45
Ja terveisia Thaimaasta.
Sonicille bännit. Provo ja herättää turhaa katkeruutta.

DaCheap1
11.02.06, 12:51
Sain ostettua uudet shortsit ja vesiurheilu t-paidan. Ja terveisia Thaimaasta.

Tää ei oo ees enään piilovittuilua, prkl.

Jace
11.02.06, 15:35
Nätti ilma ulkona.

apache
11.02.06, 15:40
ilma on tosiaan kuin morsian, aivan harmittaa ko ei uskalla lähteä hiihtämään (keuhko ei tykkää)

hienoa, alkoi lyhennetty vlv

Charger
11.02.06, 16:11
Cona O'Brien on saapunut suomeen! :)

Saas nähdä mitä materiaalia vierailusta kameraan tarttuu ja mitä tulemme telkkarissa näkemään...

kimmo
11.02.06, 18:57
Ainakin 6n %n känni, kakarat poissa, maha täynnä spagettia ja mamman kastiketta, open your heart, i¨m coming home soi taustalla. Joskus on tunne, että elo on elämisen arvoista.

DaCheap1
11.02.06, 18:59
Kisapuistossa hunajapurkki on kaatunut totaalisesti. :)

apache
11.02.06, 23:05

Lisätietoja: Valitettavasti tilaamasi tuote on loppunut maahantuojalta, eikä uuden erän saapumisesta ole tietoa.

se siitä sitten

kimmo
11.02.06, 23:44
t;]Lisätietoja: Valitettavasti tilaamasi tuote on loppunut maahantuojalta, eikä uuden erän saapumisesta ole tietoa.

se siitä sitten
Otan osaa.

Panda
12.02.06, 00:28
Täytyy sattuneesta syystä opetella uudelleen poikamieheksi, aloittelen tässä paistamalla munakasta.

Ja hitto. Se onnistui täydellisesti!

kimmo
12.02.06, 00:30
Täytyy sattuneesta syystä opetella uudelleen poikamieheksi, !
Kerro lisää..

apache
12.02.06, 15:23
aivan mahtava ilma hiihtää! suksi pelasi kuin ajatus, 18km:n lenkki meni kevyesti, eikä keuhkokaan lyönyt hanttiin.

tuollaisia kelejä saisi olla useammin

zonem
12.02.06, 15:29
aivan mahtava ilma hiihtää! suksi pelasi kuin ajatus, 18km:n lenkki meni kevyesti, eikä keuhkokaan lyönyt hanttiin.

tuollaisia kelejä saisi olla useammin

Kangasalalla oli tänään kyllä keuhkot kipeänä, mutta voitettiin kuitenkin. :)

htavilap
12.02.06, 22:15
Nyt se on varmistunut! Madventures II DVD muhkeine ekstroineen julkaistaan maaliskuussa!

Panda
13.02.06, 01:26
Kerro lisää..

Minusta tulee vielä uusi mäksä jos alan setviä tätä täällä, joten... ;)

kimmo
13.02.06, 13:49
Kerro lisää..

Minusta tulee vielä uusi mäksä jos alan setviä tätä täällä, joten... ;)
Taitaa sopia huonosti tämänhetkiseen mielentilaasi, vaikka huumoriksi oli meinattukin. Pahoittelut, toivotaan että edes nokia tulee takaisin.

personal jesus
13.02.06, 20:24
Maanantai on kohta ohi...

apache
13.02.06, 20:29
käytiin kauniimman osapuolen kanssa uimassa paikallisessa uimahallissa. olipa kivaa polskutella. käydään useammin

MaTiAz
13.02.06, 20:51
Whii, Sharp lähti tänään saksasta tulemaan \o/

Harald
13.02.06, 21:15

Mikäs sun sarja olikaan?

EDIT: M16?

juppelis
13.02.06, 21:59
olipa kivaa polskutella. käydään useammin
Uiminen on kyllä hauskaa, mutta täällä se on niin mielettömän kallista.

Kallekama
13.02.06, 22:04
VIVA LAS VEGAS ;p

E: ei se VEGAD oo :P

zonem
13.02.06, 22:14

Mikäs sun sarja olikaan?

EDIT: M16?

Juu siinä saan vielä vuoden pyöriä. :)

apache
13.02.06, 22:27

sama vika täällä. kaupungilla on kämäinen uimahalli, ja lysti kustantaa 4,50 eur/1,5h. melko kallista

DaCheap1
13.02.06, 23:01
VIVA LAS VEGAD ;p

Missasin alun, mut on tuo ihan katottavaa. [Tulee katottua oikeestaan aina.]

juppelis
14.02.06, 11:06
Lattia "pesty", pölyt pyyhitty ja pesukone käynnissä. Vielä, kun saisi tavarat pöydältä jonnekin piiloon niin sitten taas kelpaisi ainakin hetken aikaa.

Arvo
14.02.06, 14:37
Tuli Tenhin tuore levy postiluukusta.

ZafaV
14.02.06, 15:37

sama vika täällä. kaupungilla on kämäinen uimahalli, ja lysti kustantaa 4,50 eur/1,5h. melko kallista

Porissa: (saa olla vaikka koko päivän jos haluaa)
Aikuiset 3€
varusmiehet, vanhukset lapset, nuoret ja kaikki muut 1.8€

Tosin kohta tulee uus uimahalli, niin varmaan täälläkin tuplaantuu noi hinnat...

Charger
14.02.06, 15:44
Katsoin Conanin haastattelut nettiteevestä. Hulvaton veikko! :)

Crossfade
15.02.06, 07:26
Tää lähtee ajelemaan kohti Rukaa! Heippa, pitäkää töissä/koulussa hauskaa!

Sonic
15.02.06, 12:24
Terveisia vielta taalta Thaimaasta. Eilen oli jo ihan kohtalainen paiva ja tanaan jatkaa vaan sita linjaa. Eli toisinsanoen, helvetin kuuma. Huomiseksi on viela luvattu taysin pilvetonta ja onneksi ollaankin vaimon kanssa lahdossa kajakoimaan ja snorklaamaan Angthongin luonnonpuistoon. Terkkuja suomeen.

Jollemi
15.02.06, 12:56
Terveisiä sinne lämpöiseen pohjoiseen. Täällä yritetään pärjätä huomenna 28c vesisateissa. Perjantaiksi menee jo 33c paikkeille jos ennustukset pitää. Lauantaina tupareihin.

juppelis
15.02.06, 16:11
Vietin eilen elokuvailtaa ja yö meni henkeviä jutellessa, joten taas kerran aamun ensimmäiset (ja päivän ainoat tunnit) meni ohi, kun ei jaksanut nousta sängystä. No ehtiihän sitä opiskelemaan vaikka huomenna.

juppelis
15.02.06, 18:27
Äiti kävi kylässä ja nyt on jääkaappi täynnä :)

hifk333
15.02.06, 19:00
koko päivä järkätty penkkareita porukalla. hauskaa oli ja sitä rataa. :D huomenna vuorossa varsinainen häppeninki ja meikä on deejay.. ;)

apache
15.02.06, 19:41
olipa mahtavaa taas hiihtää, upea luisto ja pitokin kohtuullinen. suksi toimi loistavasti. kyllä se on vaan niin hienoo

DaCheap1
15.02.06, 20:48
Kävin hakee siemenssin postista. :)
Perjantai vapaata, eli huomenna alkaa pidennetty.

Nemesis-88
16.02.06, 10:33
Datsun Kirsikka meni eilen katsastuksesta läpi :) No tulihan sitä 1,5kk jo laitettuakin.

hifk333
16.02.06, 12:16
penkkarit ohi ja kaikki muukin asiaan liittyvä sekamelska. :D hienoo oli!! nyt alko (luku)lomailu..!!!

DaCheap1
16.02.06, 13:00
penkkarit ohi ja kaikki muukin asiaan liittyvä sekamelska. :D hienoo oli!! nyt alko (luku)lomailu..!!!

Vois olla ens vuonna näkymätön mies, kun tulee nuo penkkarit. :)

Jussi2000
17.02.06, 08:27
Perjantai.

tonyyq
17.02.06, 12:08

Porissa: (saa olla vaikka koko päivän jos haluaa)
Aikuiset 3€
varusmiehet, vanhukset lapset, nuoret ja kaikki muut 1.8€

Tosin kohta tulee uus uimahalli, niin varmaan täälläkin tuplaantuu noi hinnat...

Meillä hämeenlinnas aikuset 4€ lapset 2,5€ sais olla vaan 1 ja ½ tuntii, mutta useesti ollu yli 5 tuntii eikä olla sanottu mtn.

Nemesis-88
17.02.06, 13:24
Ajokortti ;)

DaCheap1
17.02.06, 13:25
Ajokortti ;)

Onnea. ;) Mie saan kortin (kohan meen kouluun ekaks) vasta syksyllä.

MaTiAz
17.02.06, 15:29
Whii, Sharppi tuli :D Pirun hyvä näyttö :P

Jollemi
17.02.06, 15:42
But once you get there, who gives a damn.

Lurkkii
17.02.06, 17:13
Hiihtoloma alko :D

Jace
17.02.06, 21:35
Hiihtolomaa takana jo kaksi ja puoli päivää.

personal jesus
17.02.06, 22:10
Perjantai, Klubi ja Jori Hulkkonen.

temppa200
18.02.06, 08:07
Täällä myös! Ensi viikko lomaa :)

tonyyq
18.02.06, 10:38
Täällä myös! Ensi viikko lomaa :)

Hämeenlinnasta kuittaa.

apache
18.02.06, 11:53
vapaa viikonloppu. kohta tropiikkiin uimaan, rentoutumaan oikein kunnolla. illalla voisi tehdä omatekoista pizzaa, huomenna ympärysladulle. kyllä se siitä

Arvo
18.02.06, 13:43
Sain naiselta Sin City- leffan ja Agentti Appelsiini- kirjan.
Ekselent. :D

Saiskohan siltä tänään vielä jotain muutakin...?

Basu
18.02.06, 20:39
Saiskohan siltä tänään vielä jotain muutakin...?
Kamomillateen voit saada. Mitä sä kuvittelit saavasi? :P

Itse sain aikaiseksi siivota huoneeni eli ts. imuroida lattian. Ja semmosen jättikokoisen julisteen sain seinälle.