PDA

View Full Version : Apua foorumilta?

Anonymous
16.11.02, 02:40
Eli ainakin minä olen saanut erittäin moneen asiaan avun täältä foorumilta nyt lähipäivinä. Vaikka kyse onkin ollut "vain" AV-osiosta, niin silti homma on sielä toiminut! Kiitos kaikille!

Jollemi
16.11.02, 08:59
Juu, niin oon mäkin saanu apua pariin asiaan. Kiitokset minulta myös!

Canis lupus
16.11.02, 10:03
Kyllä joo
Ja myös hyviä vinkkejä sekä ajankulua.
Homma toimii.

JPJ
16.11.02, 14:39
Apua tulee aina kun kysyy...

kellotin
16.11.02, 14:45
Apua tulee aina kun kysyy...

Käyttäjiä alkaa jo olla paljon joten porukkaan mahtuu tietäjiä monelta aihe alueelta. Apua on tullut aina kun sitä on kysynyt, jopa niistä "imuovista" tuli aika pitkä viesti ketju =Ž.

personal jesus
16.11.02, 17:38
Ihan ok, hyvin on neuvottu.

O.J.
16.11.02, 17:55
AV-palsta on asiaa.

Erityiskiitokset Janille, kun aloitti joskus erään autotopickin ja siitä innostuneena aloin katella autoliikkeiden vaihtoauto-nettisivuja. Sen tuloksena kävin seuraavana päivänä autokaupassa ja vaihdoin nykyisen autoni.

Anonymous
16.11.02, 18:08
Ja homma toimi taas :) Tack..

Conda
16.11.02, 18:43
Joo hyvä foorumi on ja hyvät tyypit. Täytys muistaa kysellä aina teidän mielipidettä ennen kuin ostaa jotain tai tekee jotain.. :)

Anonymous
16.11.02, 18:53
Joo hyvä foorumi on ja hyvät tyypit. Täytys muistaa kysellä aina teidän mielipidettä ennen kuin ostaa jotain tai tekee jotain.. :)

Aivan..moni ymmärtää mutta moni ei.. Siis jos iskee auton kuvan ihan vilpittömässä mielessä kysyäkseen mielipeiteitä, niin aina löytyy joku Esteri joka alkaa "mee muualla lesomaan" juttua heittämään. Kyllä lesoamisen ja normaalin kysymyksen varmasti erottaa. Jos joku haluaa ostaa 52" plasmatelkkarin niin autan niin paljon kun kyvyiltäni suinkin voin. En vedä siitä hernettä nenään jos jollain on jotain parempaa. Mutta onneksi yleensä asiat menee aikuisten tavalla ja asiallisesti ja kaikki on tyytyväisiä :)

Conda
16.11.02, 18:54

Aivan..moni ymmärtää mutta moni ei.. Siis jos iskee auton kuvan ihan vilpittömässä mielessä kysyäkseen mielipeiteitä, niin aina löytyy joku Esteri joka alkaa "mee muualla lesomaan" juttua heittämään. Kyllä lesoamisen ja normaalin kysymyksen varmasti erottaa. Jos joku haluaa ostaa 52" plasmatelkkarin niin autan niin paljon kun kyvyiltäni suinkin voin. En vedä siitä hernettä nenään jos jollain on jotain parempaa. Mutta onneksi yleensä asiat menee aikuisten tavalla ja asiallisesti ja kaikki on tyytyväisiä :)

Joo onneks lähinnä asiallisia kommentteja ja neuvoja.

Flyer
19.11.02, 16:00

Kateellisuus on uusiutuva luonnonvara.

Mikäli joku ei tykkää siitä että toisella rahaa riittää hankintoihin ja itse on persaukinen, niin pitää näköjään purkautua edes täällä.

nhk_
20.11.02, 15:21
Kateellisuus on uusiutuva luonnonvara.

Mikäli joku ei tykkää siitä että toisella rahaa riittää hankintoihin ja itse on persaukinen, niin pitää näköjään purkautua edes täällä.

Tuntuu siltä, että tuo kateellisuus on lähinnä Suomi-ilmiönä oikein mallillaan.. Antaa kateellisten olla omassa arvossaan, jospa he siitä saavat tyydytyksen kun pääsee ilmaisemaan mielipiteensä..