PDA

View Full Version : Personal Jeesus... Mitä mies on miehiään?

JPJ
02.07.02, 00:20
Eli oon todella ymmältäni tästä miehestä... Ei haukkua sais enkä haukukkaan mutta katsokaapa huvikseen pari faktaa...

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=355

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=238

Mies lähettää sit mulle sellaisen viestin että älä enää solvaa mua... Pitäis välillä itseen mennä! Toki vastasin hänelle samalla mitalla mutta aiheesta.. Saattaa asia kuulostaa aika lässytykseltä mut pistäkää pari mielipidettä!

Tötterö
02.07.02, 00:36
Turhaa panettelua sanon minä!

Gospelist
02.07.02, 00:59
Halki, poikki ja pinoon. Ihan turhaa kinastella tuollaisesta. Parempiakin väittelyn aiheita on olemassa.

Ville_A
02.07.02, 01:56
Mies lähettää sit mulle sellaisen viestin että älä enää solvaa mua...
Vahvasti epäilen tuon paikkansapitävyyttä.

JPJ
02.07.02, 08:16
Mies lähettää sit mulle sellaisen viestin että älä enää solvaa mua...
Vahvasti epäilen tuon paikkansapitävyyttä.

Niin siis mitä epäilet? Turhana pelleilynä minäkin tätä pidin kunnes mies alkaa tosissaan sanoon et joutuu ottaan yhtettä ylläpitoon jos en solvausta lopeta!

Esa Isopahkala
02.07.02, 10:27
Tuollaisesta asiasta ei tosiaan kannata riidellä, joten lopettakaa.

Voihan tuosta huomauttaa, että myytävä puhelin ei ole uusi. Tosin useimmat ymmärtävät muutenkin, että se on "uusi".

personal jesus
02.07.02, 10:28
Eli oon todella ymmältäni tästä miehestä... Ei haukkua sais enkä haukukkaan mutta katsokaapa huvikseen pari faktaa...

Mies lähettää sit mulle sellaisen viestin että älä enää solvaa mua... Pitäis välillä itseen mennä! Toki vastasin hänelle samalla mitalla mutta aiheesta
Kyllä me molemmat tiedetään, kuinka päin tämä asia on. Sulla taitaa mopo keulia hallitsemattomasti, kun asiaan vastaat henkilökohtaisuuksiin menevillä asiattomuuksilla.

JPJ
02.07.02, 11:51

Mies lähettää sit mulle sellaisen viestin että älä enää solvaa mua... Pitäis välillä itseen mennä! Toki vastasin hänelle samalla mitalla mutta aiheesta
Kyllä me molemmat tiedetään, kuinka päin tämä asia on. Sulla taitaa mopo keulia hallitsemattomasti, kun asiaan vastaat henkilökohtaisuuksiin menevillä asiattomuuksilla.

Sano yks henk. koht. asia miten oon sua loukannut niin pyydän välittömästi anteeksi. Ärsyttää vaan kun mies kaikkien palstoilla riehuu ja itselle ei kestä mitään sanoa... Tästä puhuttiin jo aikaisemmassa foorumissa!

personal jesus
02.07.02, 12:18
Ärsyttää vaan kun mies kaikkien palstoilla riehuu ja itselle ei kestä mitään sanoa
Tämä ei nyt pidä alkuunkaan paikkaansa. Muuta lisättävää minulla ei ole.

JS
02.07.02, 15:13
Hei tytöt..?! Ikänne oli jotain alle 5 vai?

JPJ taitaa olla aika tulinen luonne, eikös sillä tullut sanaharkkaa jo janinkin kanssa? Korjatkaa jos oon väärässä.
Katso jpj peiliin. Samoin pjesus.

personal jesus
02.07.02, 15:15
Samoin pjesus.
Noh noh.

Ylläpito, kannattaisikohan tämä ketju jo sulkea.

Ville_A
02.07.02, 15:18
Niin siis mitä epäilet?
Sitä mitä lainasin.

JS
02.07.02, 15:19
Samoin pjesus.
Noh noh.

Ylläpito, kannattaisikohan tämä ketju jo sulkea.

Mulle on turha sitten kummankaan aukoa, tuo oli vain mun oma mielipide. Mua ei kiinnosta väitellä kenenkään kanssa.
Ja todellakin pitäisi sulkea.. tai sitten vasta kun te olette sopineet riitanne.