View Full Version : Paikkakuntakartoitusta
Teinpä jonkin aikaa sitten tällaisen webbisoftan jolla on näppärä tehdä tuommoista kartantapaista foorumin käyttäjistä, nytpä pyydän Teitä, arvoisat kanssakeskustelijat, pistämään nimimerkkinne sivulle jotta saataisiin hieman statistiikkaa siitä, missä Matkapuhelinfoorumin häiskät asustelevat :)
Sivusto sijaitsee osoitteessa http://jupix.info/mpfkartta/
Ideaalitilanteessa rekisteröinti on lyhyt prosessi jonka jälkeen käydään Matkapuhelinfoorumilla klikkaamassa aktivointilinkkiä, jonka jälkeen ohjelma piirtää kartalle paikkakuntasi ja nimesi sen "asukaslistaan".
FAQ:
- Miksi ei vain tehdä listaa käyttäjälistan paikkakunnista ja piirtää niitä kartalle?
- Käyttäjälistalla on usein feikkikaupunkeja ja muuta turhaa jotka sotkisivat ja vääristäisivät statistiikkoja. Tällä omalla keinollani saadaan puhtaampi kuva ja myöskin vain halukkaat ihmiset kartalle.
- Kaupunkini on ainakin [1-100] kilometriä [ilmansuuntaan]! Korjaa se!
- Pahoittelen, mutta tuo on ihan julkaisutekninen vika :) Ohjelma hakee netistä http://www.fallingrain.com -sivulta kaupunkien koordinaatit ja välillä ne heittää vähän/paljon. Jos kaupunki on aivan toisella puolen Suomea kuin pitäisi, on tilanne luultavasti korjattavissa (pm/post!) mutta yleensä systeemin pitäisi toimia suht hyvin.
- Etelä-Suomi on yhtä mössöä! En näe edes kaupunkien nimiä.
- Pahoittelen taas, mutta kyseessä on ns. turhan haastava vika, eli kaupunkeja on vain lähekkäin niin monta että teksti menisi soviteltaessa liian pieneksi :) Hyvä keino ottaa selvää etelä-Suomen kaupungeista on siirrellä kursoria eteläkaupunkien yllä, jolloin tuo ns. tooltip kertoo minkä yllä milloinkin ollaan.
---
Rekisteröikää itsenne sivulle! Mieluusti otan vastaan kommentteja, parannusehdotuksia ja muutakin keskustelua aiheesta :) Jos jokin ei toimi, kyselkää toki tässä threadissa tai pm:llä.
Edit; Laitetaankos ihan pysyväksi nyt toistaiseksi t:Jussi
HUOMIO! Kartoitus on suunniteltu phpBB:lle, eikä toimi vBulletinin kanssa. Tästä syystä kartalle ei voi enää liittyä. Tässä vaiheessa en voi luvata korjausta asiaan.
Onko mahdollista muuttaa paikkakuntatietoaan, kun on sellainen "uhka" taas vaihteeksi päällä?
Mielenkiintoinen viritelmä.
Lisäys; Hollolan lisäsin kartalle noilla koordinaateilla, mutta ei näy...
Hyvinhän tuo tuntui toimivan :)
Onko mahdollista muuttaa paikkakuntatietoaan, kun on sellainen "uhka" taas vaihteeksi päällä?
Pyynnöstä voin muuttaa :)
Jos omistat staattisen ip-osoitteen, voit milloin vain pudottaa itsesi pois kartalta menemällä aktivointilinkkiin uudestaan.
Pyynnöstä voin muuttaa :)
Jos omistat staattisen ip-osoitteen, voit milloin vain pudottaa itsesi pois kartalta menemällä aktivointilinkkiin uudestaan.
Okei, IP on kyllä vaihtuva.
Lisäsin Hollolan koordinaateilla kartalle, mutta ei tullut näkyviin. Hain listalta, niin kyllä koordinaatit oikein olivat tallentuneet. Onko kylämme liian pieni? 8-o
Lisäsin Hollolan koordinaateilla kartalle, mutta ei tullut näkyviin. Hain listalta, niin kyllä koordinaatit oikein olivat tallentuneet. Onko kylämme liian pieni? 8-o
Menivät lon/lat väärin päin jostain syystä, korjasin =)
Menivät lon/lat väärin päin jostain syystä, korjasin =)
Jaahas, oletin että ne olisivat samassa järjestyksessä kuin oli tuolla sivulla josta ne käytiin noukkimassa.
Tuo sivu varmaan kannattaa pistää avautumaan uuteen ikkunaan, niin muut yhtä tollot kuin minä voivat tarkistaa syötteensä?
Kiitos korjauksesta.
Tuo sivu varmaan kannattaa pistää avautumaan uuteen ikkunaan, niin muut yhtä tollot kuin minä voivat tarkistaa syötteensä?
Kiitos korjauksesta.
Jees, tarkennatko vielä että mikä sivu?
Korjailen vielä myöhemmin tuota koodia, nyt pitää käydä vähän ulkoilemassakin :)
Eli sivu, jossa ilmoitetaan ettei paikkakuntaa löydy ja pyydetään lisäämään sen koordinaatit. Sivulla on linkki tuonne Suomen kaupunkiluetteloon josta koordinaatit voi käydä tarkistamassa.
Eli sivu, jossa ilmoitetaan ettei paikkakuntaa löydy ja pyydetään lisäämään sen koordinaatit. Sivulla on linkki tuonne Suomen kaupunkiluetteloon josta koordinaatit voi käydä tarkistamassa.
Ok, nyt pitäisi olla.
Liittymisvaiheessa tietoja syötettäessä tulee ilmitus:Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in /var/www/html/mpfkartta/lisays.php on line 154
Edit: Ja nyt ei pääse edes itsensä lisäämiseen.
mites, saako tota sellaseks et kun sielt menee nimilistaan ni siin mis lukee paikkakunta, ni siin ois linkki josta se aukasis ton kartan ja näyttäis sijainnin?
Liittymisvaiheessa tietoja syötettäessä tulee ilmitus:Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in /var/www/html/mpfkartta/lisays.php on line 154
Edit: Ja nyt ei pääse edes itsensä lisäämiseen.
Hups.. korjattu :)
mites, saako tota sellaseks et kun sielt menee nimilistaan ni siin mis lukee paikkakunta, ni siin ois linkki josta se aukasis ton kartan ja näyttäis sijainnin?
Onhan tuo ihan toteutettavissa, katsotaan illalla jos tekisi sellaisen :)
Hups.. korjattu :)
Jo toimiikin. Sehän kävi äkkiä. :)
Eli jos pitää käsin laittaa koordinaatit, niin laittakaa ne muotoon "Longitude|Latitude"
Eli jos pitää käsin laittaa koordinaatit, niin laittakaa ne muotoon "Longitude|Latitude"
Jep, ja tosiaan kahden desimaalin tarkkuudella, kuten viereisessä ohjeessa pitäisi lukea...
Saisiko ohjelman laskemaan foorumilaisten keskimääräisen sijainnin kartalla. Eli koordinaattien keskiarvot....
Onnistuipa sittenkin.
Jep, siirsin Kouvolan oikeaan paikkaan.. Oli vika koordinaatit tuolla fallingrain.com sivulla kahdessa ensimmäisessä Kouvolassa :)
Saisiko ohjelman laskemaan foorumilaisten keskimääräisen sijainnin kartalla. Eli koordinaattien keskiarvot....
Luulisi tuonkin onnistuvan, katselen myöhemmin..
Tulipahan lisättyä, vaikka paikkakunta tulee vaihtumaan syksyllä.
Minkälainen viive tuossa on ?
Minkälainen viive tuossa on ?Reaaliaikainen on..
Koordinaattitietosi ovat puutteelliset...
Koordinaattitietosi ovat puutteelliset...
Tuolta sivulta laitoin.
Tuolta sivulta laitoin.
Kun vain olisit laittanut molemmat. ;)
Eli kun kävi käyttäjälistalta vilkaisemassa nimimerkkiäsi, niin paikkakunnan koordinaatteina näkyi vain toinen koordinaateista.
Kiitettävän nopeita korjauksia verrattuna moniin maksullisiin palveluihin. Google Earthiinkin lähetin kirjoitusvirhe-oikaisun pari viikkoa takaperin mutta vielä vain on Hollolassa Titlijärvi.
Näyttää muuten ääkköset puuttuvan tuolta, saako skandeja korjattua - kivempi katsella Suomen karttaa?
Näyttää muuten ääkköset puuttuvan tuolta, saako skandeja korjattua - kivempi katsella Suomen karttaa?
Skandit näkyy kunnan nimissä jos skandeilla laitetaan.. Ohjelma ei sitä estä. Voin jossain vaiheessa niitä vaihdella.
Skandit näkyy kunnan nimissä jos skandeilla laitetaan.. Ohjelma ei sitä estä. Voin jossain vaiheessa niitä vaihdella.
Ai, ilmeisesti sitten kukaan ei ole laittanut ääkkösiä paikalleen joten tuli mieleen että noita ei tueta.
Ai, ilmeisesti sitten kukaan ei ole laittanut ääkkösiä paikalleen joten tuli mieleen että noita ei tueta.Jep, ohjelma ei ole niitä pudottanut :)
On kyllä ääkköset pistetty, mutta silti korvas ä:t pelkällä a:lla.
On kyllä ääkköset pistetty, mutta silti korvas ä:t pelkällä a:lla.Omituista.. Sama koodi pyörittää tätä (http://jupix.info/vesakartta/) ja siellä skandit näkyy.. Pitää vielä katsella tarkemmin asiaa.
Pystyykö tuohon lisäämään kaksi paikkakuntaa, kun en oikein tiedä kumpaan haluan kuulua :)
Pystyykö tuohon lisäämään kaksi paikkakuntaa, kun en oikein tiedä kumpaan haluan kuulua :)Kaksois kuntalaisuutta kai Suomeen suunnitellaan, mutta toistaiseksi kai ollaan vain yhden kunan kirjoilla kerralla.
Pystyykö tuohon lisäämään kaksi paikkakuntaa, kun en oikein tiedä kumpaan haluan kuulua :)
Juu ei pysty ;)
Ehkä joskus :D
Pystyykö tuohon lisäämään kaksi paikkakuntaa, kun en oikein tiedä kumpaan haluan kuulua :)Kaksois kuntalaisuutta kai Suomeen suunnitellaan, mutta toistaiseksi kai ollaan vain yhden kunan kirjoilla kerralla.Niin jos haluaa saivarrella, mutta jos asuu toisessa ja opiskelee toisessa kunnassa niin tavallaan on kahden kunnan kansalainen, kun voi käyttää ihan kumman kunnan terveyspalveluita tahansa, koska sen kunnan jossa opiskelee on tarjottava terveyspalvelut, mutta verot maksetaan vain siihen kuntaan jossa on kirjoilla.
Eipä tullu mitään yv:tä itselle. Kokeilein uudelleen rekisteröityä mutta tuli teksti "Olet jo kannassa."
Eipä tullu mitään yv:tä itselle. Kokeilein uudelleen rekisteröityä mutta tuli teksti "Olet jo kannassa."
Mihin lie hävinnyt, aktivoin puolestasi..
Noniin nyt saatiin Porvookin kartalle... Hyvä minä!! :P
Mulla on pieniä rautaongelmia serverin kanssa, tulee hiukan downtimea nyt.
Joo mullekki näköjään tuli pistettyä nuo koordinaatit väärin ku pistin ne samanlailla ku siellä sivulla :S
Kai täällä sentään joku muukin on Vantaalta, etten vain jää ainoaksi. :D
Lahti ja Riihimäki ainakin näyttää olevan hieman väärissä paikoissa.
Lahti, Riihimäki ja n-gage ovat nyt paikoillaan :)
Nemesis-88
08.08.05, 01:01
Jännä sivu :)
Aika mielenkiintonen juttu. :) Saas nähä löytyykö haminalaisia kuin paljon.
Kuinkas nuo koordinaatit. Asteet piste minuutit.
Mutta minuutit on ilmeisesti 0-99 eikä 0-59 ?
Lahti, Riihimäki ja n-gage ovat nyt paikoillaan :)
Jos pilkkua viilaillaan täydellisen tarkkuuden saavuttamisen toivossa, niin Oulu ja Oulunsalo ovat Liminganlahden väärällä puolella.
Kuinkas nuo koordinaatit. Asteet piste minuutit.
Mutta minuutit on ilmeisesti 0-99 eikä 0-59 ?
Sieltä sivustolta vaan suoraan jos skripti ei löydä :)
Kahden desimaalin tarkkuudella, piste erotin. Vieressä on ohjeet kuinka päin jne.
Jos pilkkua viilaillaan täydellisen tarkkuuden saavuttamisen toivossa, niin Oulu ja Oulunsalo ovat Liminganlahden väärällä puolella.Lue aloituspostauksen FAQ :)
Hmm mulla ei tullut yv:llä mitään aktivoimislinkkiä.. Ja nyt en voi regata itteäni uudelleen tuonne koska olen jo kannassa. Ymmärsinkö nyt jotain väärin :S
Hmm mulla ei tullut yv:llä mitään aktivoimislinkkiä.. Ja nyt en voi regata itteäni uudelleen tuonne koska olen jo kannassa. Ymmärsinkö nyt jotain väärin :SHmm.. eos, en näe privaattilootaasi, mutta aktivoin tietosi :)
Eipä näy kyllä muakaan....Oulussa pitäis olla, mutta kun....
Eipä näy kyllä muakaan....Oulussa pitäis olla, mutta kun....Et ollut aktivoinut.. aktivoin puolestasi.
Väitti ohjelma, että oon jo tietokannassa. Kiitos.
Nonii, löytyy jo Uusikaupunkikin kartalta :)
Ei ollenkaan hassu ohjelma. Klamila löytyy ja jopa oikeasta kohtaa.
yllättävän vähän turunseudulta on
Eipä näy meikäläistä kartalla ja kun yrittää muokata niin herjaa että olen jo kannassa, mutta kun koittaa katsoa käyttäjä listaa, niin eipä näy...
Kuka täällä haluaa asua?
Kuka täällä haluaa asua?
no itse en ainkaaan yhtään etelämmäksi muuttais vaikka maksettais. ainakin tjoelta on hyvät kulkuyhteydet turkuun, tre:lle, hlinnaan, hki:n, tukholmaan yms. ja kohtuu matkat.
tre:lle/jkl:ään voisin muuttaa mutta en herran isä lähemmäks helsinkiä kyl
Kuka täällä haluaa asua?
no itse en ainkaaan yhtään etelämmäksi muuttais vaikka maksettais. ainakin tjoelta on hyvät kulkuyhteydet turkuun, tre:lle, hlinnaan, hki:n, tukholmaan yms. ja kohtuu matkat.
tre:lle/jkl:ään voisin muuttaa mutta en herran isä lähemmäks helsinkiä kyl
Vähän veemäistä asua muualla kun kaikki duunit on etelässä.
Eipä näy meikäläistä kartalla ja kun yrittää muokata niin herjaa että olen jo kannassa, mutta kun koittaa katsoa käyttäjä listaa, niin eipä näy...Ei ollut tieto aktivoituna.. aktivoin sen.
tre:lle/jkl:ään voisin muuttaa mutta en herran isä lähemmäks helsinkiä kylJyväskylä on aika positiivinen kokemus, voin suositella muutaman kuukauden asumisen perusteella :)
Vähän veemäistä asua muualla kun kaikki duunit on etelässä.Kovat jätkät tekee etänä...
Pikkuvikoja, meikäläinen näköjänsä on pystyttänyt majansa ulkomaille.. :)
Vähän veemäistä asua muualla kun kaikki duunit on etelässä.Kovat jätkät tekee etänä...
Asiakaslähtöistä tiimityötä on hieman vaikea tehdä.
Asiakaslähtöistä tiimityötä on hieman vaikea tehdä.Kovat jätkät valitsee työnsä niin, että ne voi tehdä etänä :D
Kovat jätkät valitsee työnsä niin, että ne voi tehdä etänä :D
Ja me tumpelot siirrämme itse työt sinne missä haluamme asua. Nyt kun vielä sen pahuksen talonkin löytäisi samaisesta paikasta. ;)
Ja me tumpelot siirrämme itse työt sinne missä haluamme asua. Nyt kun vielä sen pahuksen talonkin löytäisi samaisesta paikasta. ;)Ei vaan tuo on todella kovien jätkien toimintaperiaate :)
Pikkuvikoja, meikäläinen näköjänsä on pystyttänyt majansa ulkomaille.. :)No oho :D
Siirsin Suomen puolelle :)
Pistinpä nyt itseni sinne Oulun listaan jatkoksi. :)
mä näyn tuolla kartalla vaan sillointällöin..?? mistäs se johtuu...??
mä näyn tuolla kartalla vaan sillointällöin..?? mistäs se johtuu...??Kyllä siellä pitäisi jokaisen näkyä koko ajan..
Kyllä siellä pitäisi jokaisen näkyä koko ajan..
aluksi mä näyin siellä kyllä, kun karttaa välillä vilkasin.. nyt viimesillä kerroilla oon ollu kateissa.. :o eipä sillä niin väliä, mutta ajattelin nyt ilmottaa, jos systeemissä on joku vekki ja sun pitää fiksailla jotain tms.. voi vika olla mussakin..
Sulla ei ollut tiedot aktiivisena, nyt pitäis näkyä. Todennäköisesti oot 2 kertaa käynyt aktivointilinkissä (toisen kerran sen jälkeen kun olit käynyt itsesi bongaamassa kartalta - tuosta samasta linkistähän siis voi tarkoituksella sekä aktivoida että "inaktivoida" tiedot). Mutta nyt tosiaan näyt kartalla :)
Riihimäki näyttäis olevan kahteen kertaan kartalla. Se ylimääräinen näyttäisi olevan tuossa Kurikan ja Töysän välissä.
Nyt pitäisi olla taas yksi Riihimäki :P
Sulla ei ollut tiedot aktiivisena, nyt pitäis näkyä. Todennäköisesti oot 2 kertaa käynyt aktivointilinkissä (toisen kerran sen jälkeen kun olit käynyt itsesi bongaamassa kartalta - tuosta samasta linkistähän siis voi tarkoituksella sekä aktivoida että "inaktivoida" tiedot). Mutta nyt tosiaan näyt kartalla :)
ahaa siinä oli käyny tolleen?! en kyllä yhtää muista käyneeni, mutta joku muu on saattany käydä sivua ihmettelemässä tällä koneella. lisäsin nimittäin linkin kirjanmerkkeihin.. noh, kiitokset jokatapauksessa. :)
Niin notta mulla meni ilmeisesti noi koordinaatit väärinpäin, joten pystykkö pistään oikein.. :P
hifk333: ei kestä kiittää :)
zonem: korjattu :P
Lisäsin nyt lopultakin keskiarvon kartalle.
Laitoin itteni tonne mutta Kokkola sijaitsee aika rankasti väärässä paikassa, oikeasti se on rannikolla. Kävi kattoon sitä karttaa jossa oli Vesoja, niin siellä oli joku Vesa Kokkolasta ja siinä kartassa Kokkola oli siellä missä pitääkin.
Lisäsin nyt lopultakin keskiarvon kartalle.
Jee, mun ideani. mahtavaa, kiitos. Aika lähelle Jyväskylää osuu.
Haapajärven kuulus olla tuossa Kokkolan korkeudella.
Nyt pitäis olla siellä päin...
Ewert Oktan
11.10.05, 00:35
Ii on hypännyt mantereelta Perämereen.
Ja Oulu sekä kumppanit on siirtynyt Lumijoelle asti, kuten Mitro jo mainitsikin.
Kuten sanottu, noin sadan kilsan heitot tulevat automaattisesti ja ne pitäisi kaikki vimplata käsipelillä paikoilleen -> argh...
Tammela on tuolla kartalla vähän väärässä paikassa :P
OT: Tammela on ylipäätään väärässä paikassa jos se suomen kartalla on :D (tullu rakennettua tammelan kunnantalon atk verkko ja sai kyllä siin paris kuukaudes tarpeeksensa siit paikasta)
yks Askola lisätty kartalle
OT: Tammela on ylipäätään väärässä paikassa jos se suomen kartalla on :D (tullu rakennettua tammelan kunnantalon atk verkko ja sai kyllä siin paris kuukaudes tarpeeksensa siit paikasta)Itseasiassa Tammela on ainakin kesällä hyvä paikka, kun on lyhyt matka uimaan. Tosin siihen ne positiiviset asiat siitä paikasta taitaa loppuakin..
Ruokolahti on kyl iha vika paikassa.
Ruokolahti on kyl iha vika paikassa.
Joo, korjataan piakkoin.
Mihin lie hävinnyt, aktivoin puolestasi..Teeppäs sama mulle. :E
E: Tai tiedot aktivoimatta tms.?
E: Tai tiedot aktivoimatta tms.?
Oli, aktivoin :)
hep hep. kuusamoa maailmankartalle
olen 3.
tämän ilmoituksen voisi laittaa jokaiselle foorumin osiolle, ei se nyt niin kauheasti tilaa veisi. taitaisi tulla vaan enemmän jengiä.
Kotka on muuten hiukan kans vääräs kohtaa :)
Nyt vasta tajusin lisätä itseni. :)
Nyt on sitten vihdoin ja viimein Raisiokin lisätty :)
Övertorneå, mutta på finska :)
saakos joku jotenkin vaihdettua ton mun paikan saloksi
edit: tai siis saako joku ton Mäksän tuolta tarvasjoen kohdalta pois
saakos joku jotenkin vaihdettua ton mun paikan saloksi
edit: tai siis saako joku ton Mäksän tuolta tarvasjoen kohdalta pois
Poistin
Esa Isopahkala
30.03.06, 23:59
Minut voisi siirtää Himangalta Tampereelle.
Mut voi siirtää Helsinkiin, onnistuuko?
Mut voi siirtää Helsinkiin, onnistuuko?
Eikös siitä jonkinlainen junarata mene Turusta Helsinkiin.. suosittelen sitä vai haluatko ihan välttämättä kimppakyytiä :)
Esa ja nimimerkki säätäjä: siirrot tehty :)
Samalla haluaisin muistuttaa kaikkia rekisteröityneitä tarkistamaan että olette aktivoineet tunnuksenne.. Aktivoimattomia on melkein 70! Se on melkein kolmannes kaikista rekisteröityneistä, eli aika kova prosentti...
Hep! Tässä on kuluneen viikon aikana tapahtunut muutoksia paikkakuntatiedoissa, Jussi Hollola -> Lappeenranta.
Se on tuo keskiarvokin valunut jo ikävästi pois Jyväskylän kieppeiltä tuonne vähän etelämmäksi.
Hep! Tässä on kuluneen viikon aikana tapahtunut muutoksia paikkakuntatiedoissa, Jussi Hollola -> Lappeenranta.
OK, hoidettu. Ja tervetuloa Lappeenrantaan :P
Hyvä hyvä, Jussi pääsee seuraamaan playoff-kiekkoa. (olettaen, että olet hommannut liput ajoissa.) ;)
Ja tervetuloa Lappeenrantaan :P
Kiitos. Muutin kaupunkiin "takaisin" vasta 4. kertaa. :)
Miksi tämä ketju näkyy myös 8:nella sivulla?
Siis tuolla asian vierestä osion ihan vikalla sivulla....
Miksi tämä ketju näkyy myös 8:nella sivulla?
Siis tuolla asian vierestä osion ihan vikalla sivulla....
Liimatut topicit näkyvät kaikilla alueen sivuilla.
Kuules Jupix, Tuo sinun lähettämä aktivointilinkki ei pelitä..
Minulla ei toimi koko sivustokaan...
Servusta emolevy säpäleinä :(
Katsellaan jos lähipäivinä saisi sen taas käyntiin.. Viime viikon pidin nettisivuja omalla koneella mutta nyt lomilla olisi hyvä päästä tekemään sillä jotain muutakin..
Olen nykyää Espoolainen enkä enää Helsinkiläinen..
Blondina en osannut muokata tietojani ... :D
Muokkaa kohdassa on vaa eroa, enkä halua erota :D
Pikseli.info
18.06.06, 14:00
Varsin mielenkiintoinen sivusto.
Vaihdoin :)
Kiitos ja niiaus :D
tuota tuota... lisäsin itteni tonne kartalle. näyttää paikkakunnan joku 300km väärässä paikassa xD voiko tuota korjata?
pjöörneporille kannatusta
tuota tuota... lisäsin itteni tonne kartalle. näyttää paikkakunnan joku 300km väärässä paikassa xD voiko tuota korjata?
Suosittelen käyttämään Google Earthia jos mahdollista oman tarkan paikan määrittämiseen. Valitettavasti koko Suomi ei ole siinä mukana.
Todella hauska ja hyvän oloinen sivu :) Sainpas itseniki lisättyä tänne massiiviseen Ouluun.
Han Zhi You
04.11.06, 07:57
Vantaallahan on muitakin :p
vanderer74
27.11.06, 18:56
kotikyla kartalle :) kun ei muita siella naemma ollu :P
Päivitin aloituspostauksen, joten lukekaapas se jos et ole vielä lukeneet.
Kopioidaan asia vielä tähän, eli uusia liittymisiä kartalle ei enää voida ottaa koska kartoitus on suunniteltu phpBB:lle eikä toimi vBulletinin kanssa yhteen. Valitan.
VB-foorumeilla olen käyttäjän ominaisuudessa ollut tyytyväinen VBGooglemappiin
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=123148
Jeps, koitettiinpa sitten lisätä...
Joo vantaallahan sitä..
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.