View Full Version : Puhelinkioskin kilpailusta [arvonta suoritettu]
Huomasin juuri puhelinkioskin sivuilla olevan kilpailun (http://www.puhelinkioski.com/kilpailu.php?PHPSESSID=5c3e02c4be27545f880b7e24514 6a5c2) jossa voi voittaa haluamansa matkapuhelimen. Olisiko mahdoton ajatus vähän laajentaa palkontovalikoimaa kun mikään noista puhelimista ei oikein erityisesti minua kiinnosta nehän on kaikki vähän vanhempia luureja :(
Ja varsinkin kun palkinnon saa vasta 10.2.2003 niin nehän ovat jo siinä vaiheessa todella vanhoja malleja.
No on kyllä kämänen kilpailu :) Mutta kyllä meikälle silti aina ilmainen luuri kelpaa.
Esa Isopahkala
11.10.02, 14:04
Laitoin alle 150 e maksavia puhelimia ettei tarvitse maksaa arpajaisveroa. Muuten olisin laittanut myös 200 e hintaluokan puhelimia.
Ammattilainen
11.10.02, 14:06
Palkinnothan ovat ihan asiallisia peruskoneita. Jos sattuu voittamaan ja palkinto ei ole mieleen, sen ei pitäisi olla suuri ongelma. Jos kone ei miellytä, sen voi myydä itse tai vaihtaa liikkeestä sellaiseen, joka miellyttää enemmän. Itselleni kyllä kelpaa vaikka vähän vanhempikin malli, jos ei tarvitse maksaa.. Kuten sanotaan, lahjahevosen suuhun ei saa katsoa.
Eihän tämä mikään kilpailu ole, vaan palvelu missä jaetaan ilmaiseksi puhelin. Lisäksi, eihän sitä ole pakko ottaa osaa, jos ei puhelinta halua.
Esa Isopahkala
13.10.02, 22:19
300 osallistujan raja meni rikki ja uutiskirjeenkin tilaajia on kymmeniä.
pocket.demon
18.10.02, 14:54
Laitoin alle 150 e maksavia puhelimia ettei tarvitse maksaa arpajaisveroa. Muuten olisin laittanut myös 200 e hintaluokan puhelimia.
Niin mutta eiköhän tolla 150€ saa parempia puhelimia 10.2.2003 kun mitä saa nytten? Eli eiks kilpaillu voinnu olla että voittaja voi valita jonkun valkioimissa olevista puhelimista jonka hinta on enintään 150€...
Esa Isopahkala
18.10.02, 15:02
Niin mutta eiköhän tolla 150€ saa parempia puhelimia 10.2.2003 kun mitä saa nytten? Eli eiks kilpaillu voinnu olla että voittaja voi valita jonkun valkioimissa olevista puhelimista jonka hinta on enintään 150€...
Jos kävisi niin, että voittajan valitsema puhelin ei ole 10.2.03 enää myynnissä, tarjoan silloin toki uudemman version kyseisestä mallista (esim. 3310 -> 3410). Osallistujia arvontaan on muuten jo 3000.
Niin no tavallaan, yks mahdollisuus olis että olis saanu 150 lahjakortin puhelinkioskiin mutta turha sitä on enää oikeastaan kommentoida, on nuokin puhelimet puhelimia jotka perus käytössä toimivat hyvin....
Kaikesta ihmiset jaksavat narista..
Kyl olis taas aihetta katsoa peiliin tai sitten poistua muutamaksi viikoksi täältä hyvinvointivaltiosta *suututtaa*
Kaikesta ihmiset jaksavat narista..
Kyl olis taas aihetta katsoa peiliin tai sitten poistua muutamaksi viikoksi täältä hyvinvointivaltiosta *suututtaa*
totta,on se niin ihme juttu että nykyään melkein mikään ei kelpaa,ei edes ilmaiseksi
Paljon on nyt skabaan osallistuneita ja koska se palkinnon voittaja selviskään?
Paljon on nyt skabaan osallistuneita ja koska se palkinnon voittaja selviskään?
Eihän tuo 10.2.2003 ole kuin 5 kertaa tässäkin topicissa ollut. Ja jos sama trendi osallistujien määrässä jatkuu niin eiköhän niitä ole jo 30000 ;)
Esa Isopahkala
01.11.02, 07:49
5800 on osallistunut.
Ilmeisesti sivuilla on riittänyt aika mukavasti kävijöitä? Oletko muuten minkä verran markkinoinut sivuja vai luotatko lähinnä puskaradion voimaan? :)
Esa Isopahkala
01.11.02, 22:51
Puhelinkioskin 1000 päiväkävijästä suurin osa tulee tulee Matkapuhelininfosta. Kilpailusivuilta (nettikilpailut.com) tulee myös paljon(9210i:n ostaja sanoi löytäneensä sivut kilpailun kautta). En ole toistaiseksi käyttänyt maksullista bannerimainontaa.
Kyllä mulle se Samsungin N-250 kelpais käyttöön. Samsungeista, kun ei ole kokemusta niin mikä ettei. 3310:n tai C45:n myisin pois heti.
Nii, eiks vois olla vaikka P800 voittona, ja jokatoinen osallistunu sais sen. Sit vois saada sen kans, jos sopis etukäteen, et haluu semmosen.
Nii, eiks vois olla vaikka P800 voittona, ja jokatoinen osallistunu sais sen. Sit vois saada sen kans, jos sopis etukäteen, et haluu semmosen.
Ja sinähän maksaisit ne palkinnot meille? Hymiö puuttui viestistäsi, muuten hyvää huumoria.
Ja sinähän maksaisit ne palkinnot meille? Hymiö puuttui viestistäsi, muuten hyvää huumoria.
Niin puuttui hymiö. Pitäisi sarkasmi ymmärtää ilman hymiötäkin.
Ewert Oktan
10.02.03, 16:04
Kukahan voittaa/voitti? Entä moniko otti osaa?
Kukahan voittaa/voitti? Entä moniko otti osaa?
Minä voitin toivottavasti. *Odottaa kovasti soittoa Esalta*
Esa Isopahkala
13.02.03, 22:08
Osallistumisaika päättyi 10.2.2003 ja osallistujia oli 18158. 13.2.2003 suoritetussa arvonnassa Taru Saarenmaa Porista voitti 3310:n.
Onnea Tarulle!! *Kiroaa kun ei itse voittanut* =P
Arvonta sivulla on jotain ongelmi kun sivun yläreunassa on turhaa "tekstiä"
Onnea Tarulle!! *Kiroaa kun ei itse voittanut* =P
:D
Vaeltelija
07.04.03, 18:15
Aiotko Esa järjestää lähiaikoina uuden kilpailun?
Blue Joker
07.04.03, 18:43
Aiotko Esa järjestää lähiaikoina uuden kilpailun?
ja sopivat palkintovaihtoehdot vois olla Nokia 8910i, Sony Ericsson P800 ja Panasonic EB-GD87...mutta oikeasti olisihan tuo taas hauskaa, vaikka halvemmatkin luurit olisivat kyseessä.
osallistujia oli 18158.
En tieda mita mielta muut ovat, mutta yli 18000 osallistujaa on todella suuri luku. Todennakoisyys voittoon ei ollut kovin korkea.
Sir Hector
07.04.03, 21:57
osallistujia oli 18158.
En tieda mita mielta muut ovat, mutta yli 18000 osallistujaa on todella suuri luku. Todennakoisyys voittoon ei ollut kovin korkea.
Mutta ainahan on jonkun pakko voittaa, yhtä hyvin se olisin voinut olla minä kuin Tarukin. Todella pieni todennäköisyys voittoon kyllä on, mutta eipä arvontaan osallistumisestakaan liikaa vaivaa ollut. Ja kaikillahan tuo todennäköisyys on sama, että aina kannattaa yrittää. Eipä siinä ainakaan mitään häviä.
Ja kyllä, minäkin kannatan arvontojen lisäämistä... :)
Eihän arpajaisveroa tarvi maksaa jos arvat eivät ole maksullisia...?!
Esa Isopahkala
28.04.03, 02:54
Eihän arpajaisveroa tarvi maksaa jos arvat eivät ole maksullisia...?!
Tarvitsee, ks. verohallinnon sivut www.vero.fi.
Katsopas, niinpäs olikin. Olin lukenut tavara-arpajaisista joissa arvan täytyy olla maksullinen. Siksi olen aiheesta kiinnostunut, kun olen järkkäilemässä myös kilpailua. Onko arvontaasi osallistunut useita satoja henkilöitä, nimittäin tuollainen porsaanreikä sieltä löytyi: "Osallistujakunnan tulee olla riittävän suuri, vähintään useihin satoihin nouseva."
Onko arvontaasi osallistunut useita satoja henkilöitä, nimittäin tuollainen porsaanreikä sieltä löytyi: "Osallistujakunnan tulee olla riittävän suuri, vähintään useihin satoihin nouseva."
Mikäs porsaanreikä tuo on? Tuohan oli yksi ehdoista, joka on täytyttävä, jotta arvonta olisi julkinen ja siten arpajaisveron alainen. Mikäli arvonta ei ole arpajaisveron alainen, on palkinto voittajalle tuloveron alaista tuloa, mikä monessa tapauksessa johtaa suurempaan veromäärään kuin arpajaisvero.
Ettei olisi huonoa markkinointia jaella vanhoja romuja. Olisiko järkevämpää jakaa vaikka harvemmin kunnon luuri...
personal jesus
28.04.03, 10:26
Ettei olisi huonoa markkinointia jaella vanhoja romuja. Olisiko järkevämpää jakaa vaikka harvemmin kunnon luuri...
Kyllä minulle palkinto kelpaisi, jos voittaisin, olen myös sitä mieltä, että ihan asiallisia palkintoja.
Toisaalta 150:n raja kyllä mahdollistaa hiukan paremmat palkinnot, loppu lienee kiinni sitten järjestäjästä, millaisen kilpailun haluaa järjestää.
Mikäs porsaanreikä tuo on? Tuohan oli yksi ehdoista, joka on täytyttävä, jotta arvonta olisi julkinen ja siten arpajaisveron alainen. Mikäli arvonta ei ole arpajaisveron alainen, on palkinto voittajalle tuloveron alaista tuloa, mikä monessa tapauksessa johtaa suurempaan veromäärään kuin arpajaisvero.
No onhan tuo porsaanreikä arvonnan järjestäjälle. Siis jos ei ole itse huomannut maksaa arpajaisveroa, niin tuon mukaan se sitten voidaankin maksattaa voittajalla jos jotain ongelmia tulee.
No onhan tuo porsaanreikä arvonnan järjestäjälle. Siis jos ei ole itse huomannut maksaa arpajaisveroa, niin tuon mukaan se sitten voidaankin maksattaa voittajalla jos jotain ongelmia tulee.
Olen tuosta hiukkasen eri mieltä. Ensinnäkin kilpailuthan ovat markkinointia, joten voittaja tuskin saanee positiivista kuvaa, mikäli verottaja muistaa voittajaa lisäverolla. Toisekseen tuo "porsaanreikä" tulee kyseeseen vain mikäli kilpailu ei ole julkinen tai muutoin täytä lain vaatimuksia.
Olen tuosta hiukkasen eri mieltä. Ensinnäkin kilpailuthan ovat markkinointia, joten voittaja tuskin saanee positiivista kuvaa, mikäli verottaja muistaa voittajaa lisäverolla. Toisekseen tuo "porsaanreikä" tulee kyseeseen vain mikäli kilpailu ei ole julkinen tai muutoin täytä lain vaatimuksia.
Miten muuten verottaja saa tietää että joku on voittanut palkinnon?
Tuo "porsaanreikä" käsittääkseni toimii vaikka kilpailu olisikin julkinen kunhan osallistujia ei ole "montaa sataa".
Miten muuten verottaja saa tietää että joku on voittanut palkinnon?
Tuohon toimintaan en osaa vastata, mutta verohallinnon sivuillahan lukee myös, että julkisuusvaatimus täyttyy, jos kukatahansa voi arvontaan osallistua ja osallistujamäärää ei ole ennalta rajoitettu.
Voittajan tulee ilmoittaa saamastaan voitosta, joka ei ole arpajaisveron alainen, veroilmoituksessaan ja kilpailun järjestäjä ilmoittaa jakamansa palkinnot vuosittain verottajalle.
Esa Isopahkala
01.05.03, 17:17
Minulle on tulossa myyntikilpailusta Siemens M50 Real Madrid -kuorilla, siinä voisi olla ainesta seuraavaan arvontaan. Olisin voittanut S55:n, mutta unohdin raportoida helmikuun myynnit (arvaa harmittiko).
Tarvitseeko muuten olla puhelin arvontapalkintona. Miten olisi Sonyn CD-radionauhuri tai mikrostereosarja?
Tarvitseeko muuten olla puhelin arvontapalkintona. Miten olisi Sonyn CD-radionauhuri tai mikrostereosarja?
Kannatetaan!
Minulle on tulossa myyntikilpailusta Siemens M50 Real Madrid -kuorilla, siinä voisi olla ainesta seuraavaan arvontaan. Olisin voittanut S55:n, mutta unohdin raportoida helmikuun myynnit (arvaa harmittiko).
Laita mielummin huutokaupan kautta myyntiin,kuten tuo T300,niin saat rahaa.Mitä noita ilmatteeksi arvontojen kautta jakelee.
Jos et muualta saa, niin tulet minulta halvalla ostamaan :)
Esa Isopahkala
01.05.03, 18:06
Laita mielummin huutokaupan kautta myyntiin
Tänne vai huuto.nettiin?
Sain nuo Sonytkin myyntikilpailusta :).
Laita mielummin huutokaupan kautta myyntiin
Tänne vai huuto.nettiin?
Tänne tietenkin,kun olet boss.Ilman muuta menee ja saat rahaa.Onhan niitä arvonnan kautta kannattajia 99%,mutta mun mielestä laitat huutokaupan omalle foorumille näistä hyvistä tuotteista ja saat rahallisen korvauksen.Vaikka cdradio soitin ei olekkaan puhelin,niin mun mielestä se on hyvä artikkeli huutokaupata sun osalta,eli ei muuta kuin huutokauppa ilmoitusta väsäämään T300 ilmon jatkeeksi :)
Noni :) Hyvä homma! Mikähän kone on kyseessä, jos halvalla myyt niin voin ostaa poies? Tein muuten A800 arvostelun/esittelyn mikä lie, hyvä tuli :) Otan kuvia ja lähetän sinulle! (vähän ot: mutta hemmetin hyvä puhelin!!)
Esa Isopahkala
01.05.03, 19:47
Mikähän kone on kyseessä, jos halvalla myyt niin voin ostaa poies?
Tämä Sonyn mikrosarja on malli CMT-CP101. Suomalaisilta nettisivuilta löysin yhdessä paikassa myynnissä, hinta oli 299 e. Toki halvalla myyn, joten laita tarjous. Kyseessä on siis avaamaton paketti.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.