PDA

View Full Version : Ilmaisien tekstiviestien lähetys

Esa Isopahkala
01.10.02, 00:19
Kokeillaanpa ilmaista tekstiviestien lähetystä:

http://www.puhelinkioski.com/sms.php

Edit: ilmeisesti toimii Soneraan ja RL:aan, muttei DNA:han tai Teliaan

Jollemi
01.10.02, 00:31
Hyvä idea Esa! Nuoret tulee sinne sivuilles lähettelemään viestejä ja samalla oppivat sitten muistamaan osoitteen ja kun tulee tarvetta kännykälle tai lisävarusteille niin ensimmäiseksi tulee mieleen tietenkin www.puhelinkioski.com :)

Aero
01.10.02, 00:32
`näyttää toimivan hyvin. viive oli jotain pari sekuntia. lähetin kolme testiviestiä itselleni.

Esa Isopahkala
01.10.02, 00:45
Soneraan ja RL:aan tuntuu nyt tulevan aika hyvin.

Nämä ilmaispalveluthan yleensä ruuhkautuvat ja lakkaavat toimimasta, mutta katsotaan nyt miten tälle käy.

puh
01.10.02, 01:26
RL:aan tuli parin minuutin viiveellä, lähetysaikana klo 06.19 eli viiden tunnin päästä. Dna:an ei ole vielä kuulunut mitään..

Zyklon
01.10.02, 07:57
Itse lähetän viestit vain puhelimella.Jos ei ole jotain muutamaa senttiä varaa viestistä maksaa niin jätän lähettämättä.Mikään noista palveluista ei kumminkaan ole täysin luotettava.Mukava lähettää viesti jonka vastaanottaja mahdollisesti saa joskus muutaman tunnin päästä jos nyt saa ollenkaan.

Anonymous
01.10.02, 08:30
Lähetin äsken viestit soneraan, teliaan ja dna:han ja nyt muutaman minuutin jälkeen tuli vain Soneraan perille.

yellow
01.10.02, 12:48
Tama tuskin ketaa juuri kiinnostaa, mutta O2 UK:n, Vodafonen T-mobilen liittymiin eivat nayta viestit tulevat.

kellotin
01.10.02, 12:54
Telian liittymään ei tullut viestiä!

3.1415926
01.10.02, 13:38
Viitsitkö Esa kertoa minkä hintainen tämä palvelu on ja kenelle, ihan ilmainen ei kuitenkaan uskoisi tämänkään olevan.

Bird
01.10.02, 15:13
Viitsitkö Esa kertoa minkä hintainen tämä palvelu on ja kenelle, ihan ilmainen ei kuitenkaan uskoisi tämänkään olevan.

Maksaisikohan tuolle venäläiselle firmalle jotakin.. Näitähän palveluita on muitakin nähty, jossa joku suomalainen pistää omilta kotisivuiltaan ilmaisen viestinlähetyspalvelun jonkin ulkomaisen systeemin kautta.

Valitettavasti vain toimivuus on näissä usein aika heikko, mitään kovin tärkeää ei tuollaisten venäläisten ilmaispalvelujen kannata lähettää. Nyt kun testailin tätä, niin Radiolinjaan ja Soneraan lähetys toimii kohtalaisesti (hieman viivettä välillä), mutta Teliaan pistetyt viestit näyttävät jäävän matkalle.

Esa Isopahkala
01.10.02, 17:41

Itselleni tuo ei maksa mitään, venäläisen palvelutarjoajan osalta en osaa sanoa.

Aero
01.10.02, 21:29
Tama tuskin ketaa juuri kiinnostaa, mutta O2 UK:n, Vodafonen T-mobilen liittymiin eivat nayta viestit tulevat.

Eikä näytä Comviq:n liittymiin menevän ;).

Canis lupus
01.10.02, 21:54
On se niin väärin.

pake
02.10.02, 15:02
Kokeillaanpa ilmaista tekstiviestien lähetystä:

Skandit ei toimi. Toisaalta, kaikkea ei voi vaatia...

Edit: Niinhän siellä Esan sivulla lukee. Muuttaa skandit kyriilisiksi kirjaimiksi. Sama juttu kun Kyivstarilla.

bull
02.10.02, 21:04
Siis pitäiskö heti lähteä liikkeelle?? Vai tarvitaanko jonkin painamista siellä venäjänkielisillä sivuilla? Ei oikein sitä ymmärrä... :o)

zumbo
02.10.02, 22:29
Mä lähetin pari päivää sitten viestin itelleni muttei oo sitä veilä tullu. Missä vika? Onks mulla huono tietokone?

Esa Isopahkala
02.10.02, 23:16
Siis pitäiskö heti lähteä liikkeelle?? Vai tarvitaanko jonkin painamista siellä venäjänkielisillä sivuilla? Ei oikein sitä ymmärrä... :o)

Kyllä pitäisi lähteä, ei tarvitse painaa mitään venäläisellä sivulla. Jatkopainalluksella kieltä taitava voi tarkistaa joko viesti lähti vai onko se vielä lähetysjonossa.

Mä lähetin pari päivää sitten viestin itelleni muttei oo sitä veilä tullu. Missä vika? Onks mulla huono tietokone?

Joko viestejä ei välitetä operaattorillesi tai palvelun toimintahäiriö.

pake
03.10.02, 13:24

Kyllä pitäisi lähteä, ei tarvitse painaa mitään venäläisellä sivulla. Jatkopainalluksella kieltä taitava voi tarkistaa joko viesti lähti vai onko se vielä lähetysjonossa.

Joko viestejä ei välitetä operaattorillesi tai palvelun toimintahäiriö.

Mulle kyllä tuli viestit jotka lähetin eilen päivällä, mutta sain ne vasta n kello 20 jälkeen, aikaa jonossa meni n 4-5h. Eihän tässä voi kyllä liikaa vaatiakkaan...

Tötterö
03.10.02, 13:30
Venäläisiltä ei voi vaatia yhtikäs mitään.

JS
03.10.02, 13:39
Noin minuutin viiveellä tuli ärällään.

Bird
04.10.02, 04:56
Ihan mukavasti on toiminut Radiolinjaan ja Soneraan. Saas sitten vain nähdä, että mitenkä kauan tätäkin iloa kestää. :p

arivi
04.10.02, 07:45
Itse olen käytellyt tuota http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap Ihan hyvin pelaa ja on nopea. mm. skandit , ryhmaviestit , oma numero näkyy vastaanottajalle , oma puhelinluettelo , 15 viestiä viikossa. Rekkaus hieman hankala , mutta käyttö simppeliä. Viestin loppuun tulee firman mainos.

edit: tällä hetkellä viive alle 5sek.

edit2: Mainos jää lopusta pois jos se ei sinne mahdu !

Aero
04.10.02, 09:59

Otin tuon erittäin huonona vitsiniä.

Aero
04.10.02, 10:00
Itse olen käytellyt tuota http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap Ihan hyvin pelaa ja on nopea. mm. skandit , ryhmaviestit , oma numero näkyy vastaanottajalle , oma puhelinluettelo , 15 viestiä viikossa. Rekkaus hieman hankala , mutta käyttö simppeliä. Viestin loppuun tulee firman mainos.

Itsekki käytän tuota paljon, ja olen huomannut sellasen jutun ainakin mulla, että jos ei koko kuukauden aikana mene kattomaan viestihistoriaa, niin voi lähettää reippaasti yli se viestiraja mikä siinä on. Oliko nyt 20/kk tms. Näin ainakin mulla

maikla
04.10.02, 17:21

Toi palvelu on muuten aika hyvä... kannattaa "vaivautua"...

Bird
12.10.02, 22:32
Muutaman edellisen päivän aikana ilmaisviestit Puhelinkioskin sivujen kautta eivät ole enää toimineet kunnolla. Suurin osa viesteistä (edes Radiolinjaan tai Soneraan) ei näytä menevän lainkaan perille. Mikäköhän mättää?

Esa Isopahkala
12.10.02, 23:13
Itse kokeilin tänään ja keskiviikkona RL:aan ja Soneraan, RL:aan tuli nopeasti molemmilla kerroilla, mutta Soneraan ei ollenkaan.

---
12.10.02, 23:19
Turhaa pelleilyä, mulla on puhelimessa sellainen valikko jolla voi lähettää viestejä jotka myös menevät perille ääkkösten kanssa.

Conda
13.10.02, 00:06

Toi palvelu on muuten aika hyvä... kannattaa "vaivautua"...

Todellakin hyvä palvelu. Käytin paljon kesällä, kunnes vaihdoin Aina Tekstari-liittymään niin en enää tarvi tuota.

pirulainen
13.10.02, 06:34
Ei toimi mulle Soneraan sitten millään.. koitin pariviikkoa sitten ja tänään toisen kerran.

Toi 1rstWAP toimii kuin unelma.. 5 sekunnin sisään tulee omaan soneraani..

Bird
14.10.02, 00:16
Tänään ilmaisviestipalvelu on toiminut Radiolinjaan mitä erinomaisimmin, ehkä häiriö oli sittenkin vain tilapäinen.

JS
16.10.02, 21:45
Turhaa pelleilyä, mulla on puhelimessa sellainen valikko jolla voi lähettää viestejä jotka myös menevät perille ääkkösten kanssa.

Katos, onko..? Vau. Sinun puhelimesi kätevän tekstiviestivalikon lisäksi sinulle varmaankin tulee myös vähän vähemmän kätevä puhelinlasku vai kuinka?

Bird
03.11.02, 23:37

Tämä palvelu tosiaan näyttää toimivan ihan suhthyvin. Mutta mistäs tuolta sain näkyviin sen, että montako viestiä on jo lähettänyt ja minne yms. tiedot? Vai tyssääkö lähetys vain sitten (ja siitä tulee ilmoitus), jos menee yli sen 15 viestiä/viikko?

Conda
03.11.02, 23:41

Tämä palvelu tosiaan näyttää toimivan ihan suhthyvin. Mutta mistäs tuolta sain näkyviin sen, että montako viestiä on jo lähettänyt ja minne yms. tiedot? Vai tyssääkö lähetys vain sitten (ja siitä tulee ilmoitus), jos menee yli sen 15 viestiä/viikko?

Näin käy. Jos olis edes 50 viestiä/viikko, vaihtaisin liittymää..

kellotin
04.11.02, 00:46
[quote="Bird"][quote=arivi]Itse olen käytellyt tuota http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap Ihan hyvin pelaa ja on nopea. mm. skandit , ryhmaviestit , oma numero näkyy vastaanottajalle , oma puhelinluettelo , 15 viestiä viikossa. Rekkaus hieman hankala , mutta käyttö simppeliä. Viestin loppuun tulee firman mainos.

Toimiiko tuo lähetys Telian liittymiin. Ei jaksa rueta rekisteröitymään jos ei toimi.

JPJ
04.11.02, 20:03

Niin juuri... Kerran ryssä aina ryssä! Ei muutu vaikka voissa paistais... =)

Aero
04.11.02, 20:51

Niin juuri... Kerran ryssä aina ryssä! Ei muutu vaikka voissa paistais... =)

Paska juttu :P ja kyllä venäläisiltä voi vaatia vaikka mitä toimivaa ;)

Xaeron
08.11.02, 17:19
Mihis se Tekstiviestit / Ilmaistekstarit linkki on kadonnut?

Sitä ei näy ainakaan etusivulla http://www.puhelinkioski.com , siis puhelinkioskin pääsivulla.

Mutta sitten esim http://www.puhelinkioski.com/kilpailu.php sivulla taas näkyy Ilmaistekstarit-linkki.

Hmmh :/

Bird
08.11.02, 18:00
Tuota samaa ihmettelin minäkin. Noh, tällä pääsee onneksi suoraan, tosin taas tänään lähetys ei ole oikein toiminut:

---
08.11.02, 18:43
Katos, onko..? Vau. Sinun puhelimesi kätevän tekstiviestivalikon lisäksi sinulle varmaankin tulee myös vähän vähemmän kätevä puhelinlasku vai kuinka?

No jos ei viestinlähetykseen ole varaa niin on jo tosi köyhä. Vai ovatko ne niin tärkeitä?

Conda
08.11.02, 19:09
[quote=Bird][quote=arivi]Itse olen käytellyt tuota http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap Ihan hyvin pelaa ja on nopea. mm. skandit , ryhmaviestit , oma numero näkyy vastaanottajalle , oma puhelinluettelo , 15 viestiä viikossa. Rekkaus hieman hankala , mutta käyttö simppeliä. Viestin loppuun tulee firman mainos.

Toimiiko tuo lähetys Telian liittymiin. Ei jaksa rueta rekisteröitymään jos ei toimi.

Toimii, mä käytin ennen juuri Telialla.

Bird
12.11.02, 00:22
Tuolta http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap kun lähettää viestiä ja joku vastaa, niin tulleen viestin sanomakeskuksen numerona näkyy +42379010599. Meinaako tämä siis sitä, että lähettäjä on lähettänyt viestin ikään kuin ulkomaille vai mitä? Miten mahtaa näkyä laskulla?

Conda
12.11.02, 12:44
Tuolta http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap kun lähettää viestiä ja joku vastaa, niin tulleen viestin sanomakeskuksen numerona näkyy +42379010599. Meinaako tämä siis sitä, että lähettäjä on lähettänyt viestin ikään kuin ulkomaille vai mitä? Miten mahtaa näkyä laskulla?

No eihän siihen toki kannata suoraan vastatakaan, vaan haet ko. henkilön numeron uudestaan puhelinmuistiostasi.

Bird
12.11.02, 15:10

No eihän siihen toki kannata suoraan vastatakaan, vaan haet ko. henkilön numeron uudestaan puhelinmuistiostasi.

Minähän nyt kellekään tommosiin vastannutkaan vaan tyttöystävä. :) Mutta tuleeko siitä siis laskua ikään kuin ulkomaille lähetetystä viestistä? RL:n Tandem Aina-liittymällä hinnan kyllä pitäisi olla sama, joten ei sen puoleen väliä, mutta esim. tavallisella Tandemilla mahdollisesti kylläkin.

topiz
12.11.02, 19:19
Mutta tuleeko siitä siis laskua ikään kuin ulkomaille lähetetystä viestistä?

Muistaakseni viestin lähettämisestä ulkomaille ei peritä mitään erityismaksua, että se on sama kuin kotimaahan.

Bird
29.11.02, 00:09
Nyt on muuten tämä ulkomaiseen viestikeskukseen liittyvä juttukin kait selvinnyt. Käskin tyttöystävää katsomaan Radiolinjan laskustaan viestikohdan, ei ollut mitään mainintaan mistään viestit "ulkomaisten operaattoreiden verkkoihin" tms, joten näin ollen ovat kirjautuneet normaaleiksi Rällän viesteiksi.

Jos muuten omistaa useampia liittymiä (kuten kai suurin osa tämän foorumin aktiivikäyttäjistä ainakin :), niin tuonne http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap kannattaa rekisteröityä useampaan kertaan, jos on tarvetta lähettää enemmän kuin 15 viestiä viikossa. Tietysti lähettäjän numero sitten on myös toinen kuin se ykkösliittymä. Kummaa, mutta itselleni tuo useampaan kertaan rekisteröitymismahdollisuus ei tullut aivan heti edes mieleen, joten tiedoksi, jos jollakin muulla on myös ollut samanlaisia ajatuskatkoksia. ;)

Conda
29.11.02, 16:15
Ei tunnu enää toimivan muut ilmaiset kuin tuo 1rstwap. Testailin eilen. Onkohan siinä nimessä tarkoituksella kirjoitettu väärin tuo "first"?

Renegade
30.11.02, 09:50
Nyt tökkii myös 1rstwap joten aika hiljaista ilmaisten tekstarien lähetyksen kanssa. Niillä on kuulemma joku "Temporary Network Problem" mitä ollaan pathaillaan korjaamassa. No onneksi kohta jatkuu taas Soneran kesäremmi ja viestit ovat lähes ilmaisia - suurkuluttaja tekstarien suhteen kun olen =)

www.1stwap.com osoite toimii myös missä tuo kirjoitusasu on oikein eli en sitten tiedä miksi ovat ottaneen käyttöön myös tuon "1rstwap" -nimen. Ehkä siksi että jotkut ihmiset ovat yrittäneet tavoittaa ko. palvelua tuolla kirjoitusasulla. Tai sitten on jo olemassa toinen palvelu nimellä 1stwap =)

Conda
01.12.02, 15:15
Mites tuo KESÄremmi näin talvellakin toimii? Onko siinä edulliset SMS vai tiettyihin, itse ennaltamäärättyihin nroihin? Vai miten se toimii? Paljonko ne remmi-viestit maksaa? Älkää laittako linkkiä Soneran sivuille vaan selittäkää lyhyesti.

Bird
01.12.02, 16:06
Mites tuo KESÄremmi näin talvellakin toimii? Onko siinä edulliset SMS vai tiettyihin, itse ennaltamäärättyihin nroihin? Vai miten se toimii? Paljonko ne remmi-viestit maksaa? Älkää laittako linkkiä Soneran sivuille vaan selittäkää lyhyesti.

Kattele tuolta operaattorit alueelta lisätietoa. Siitä huolimatta ihan lyhyesti: numerot ovat ennaltamääriteltyjä (max 10 kpl), mutta niitä voi vaihtaa. Netistä lähetettäessä tällä ennaltamäärittelyllä ei ole käytännössä mitään merkitystä, koska listaa on niin helppo muokata eikä se myöskään netistä käsin maksa mitään.

Bird
01.12.02, 16:07
Nyt tökkii myös 1rstwap joten aika hiljaista ilmaisten tekstarien lähetyksen kanssa. Niillä on kuulemma joku "Temporary Network Problem" mitä ollaan pathaillaan korjaamassa.

Tosta pop-uppina tulevasta herjasta ei kannata välittää. Se on tullut joka kerta sivulle mentäessä jo muutaman viikon ajan, mutta aina on viestin lähetys toiminut. Kerran tosin oli viivettä liki puoli tuntia yhdessä yksittäisessä viestissä, mutta yleensä menee käytännössä välittömästi perille.

Conda
01.12.02, 16:14

Kattele tuolta operaattorit alueelta lisätietoa. Siitä huolimatta ihan lyhyesti: numerot ovat ennaltamääriteltyjä (max 10 kpl), mutta niitä voi vaihtaa. Netistä lähetettäessä tällä ennaltamäärittelyllä ei ole käytännössä mitään merkitystä, koska listaa on niin helppo muokata eikä se myöskään netistä käsin maksa mitään.

Maksaako kesäremmi mitään? Ja paljon ne viestit maksaa?

Renegade
01.12.02, 16:37
Remmin avaus ei muistaakseni maksa mitään jos sen tekee netissä. Viestit ennaltamäärättyihin numeroihin (max. 10 kpl) maksavat á 0.05 euroa kappaleelta minkä tahansa operaattorin liittymään. Halpa ja toimii varmasti joten hieno homma tekstarien suurkuluttajalle...

Tässä linkki remmin nettitsydeemiin: http://mobileplaza.sonera.fi/remmi

Conda
01.12.02, 16:57
Remmin avaus ei muistaakseni maksa mitään jos sen tekee netissä. Viestit ennaltamäärättyihin numeroihin (max. 10 kpl) maksavat á 0.05 euroa kappaleelta minkä tahansa operaattorin liittymään. Halpa ja toimii varmasti joten hieno homma tekstarien suurkuluttajalle...

Tässä linkki remmin nettitsydeemiin: http://mobileplaza.sonera.fi/remmi

Onko viestejä rajoittamaton määrä? Onko mitään kk-maksua? Onko palvelu pysyväluonteinen, eli ei mikään kampanja? Jos vastaukset noihin kolmeen kysymykseen on "kyllä, ei, kyllä", niin taidan vaihtaa Soneraan ja hakea 100 euroo puheaikaa ja untuvatakin..

Conda
01.12.02, 17:02
Lainaus:

"Remmi-tarjous on voimassa 2.-22.12.2002."

Ööh, hmm... Mitähän tuo sitten tarkoittaa noin niinkun käytännössä?

Renegade
01.12.02, 17:16
Vastaukset kysymyksiisi ovat valitettavasti "kyllä-ei-ei" eli kampanjatarjous kyseessä joka on nyt kyllä ollut voimassa aika usein kesästä lähtien. Taitaa mennä Soneralla sen verran huonosti kun ovat menettäneet asiakkaita DNA:lle että on pakko kampanjoida rajusti. Itseasiassa tämä on toiminut ainakin minuun sillä ilman näitä remmejä olisin jo varmasti ottanut DNA:n maratonin ja tyttöystävälle samanlaisen. Laskussa tuo remmizydeemi näkyy itselläni huomattavasti sillä ilman kampanjaa lasku kuukaudessa about 60-80 euroa ja remmin aikana n. 20-30 euroa. Huima ero!

>"Remmi-tarjous on voimassa 2.-22.12.2002."
>Ööh, hmm... Mitähän tuo sitten tarkoittaa noin niinkun käytännössä?

Se tarkoittaa käytännössä juuri sitä eli tuona aikana voit lähettää rajattomasti viiden sentin viestejä ennaltavalitsemiisi kymmeneen liittymään. Ei kuukausimaksua erikseen kuten esim. radiolinjan vastaavassa.

Conda
01.12.02, 17:19
Remmin kampanjaluonteisuuden takia taidan pidättäytyä RL:ssä, vaikka 100 euron puheaika ja untuvatakki houkuttelisivat..

Bird
01.12.02, 18:30
Remmin kampanjaluonteisuuden takia taidan pidättäytyä RL:ssä, vaikka 100 euron puheaika ja untuvatakki houkuttelisivat..

Ota hyvä mies Sonera kakkosliittymäksi, varsinkin jos vielä lähempänä joulua tarjovat ilmaista avausta ja/tai kuukausimaksuja. :)

Tötterö
01.12.02, 18:34
Missä ja miten saan untuvatakin? Olen aina niin vilukissa..

Minkämoinen takki?

Bird
01.12.02, 19:22

Minkämoinen takki?

Epämääräisen huhun mukaan Itiksen Expkertistä saa, jos avaa Särinän liittymän tai vaihtaa yksitaajuudesta Duoon.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=5257&start=40

Sen voin kyllä sanoa, että kun muistaakseni etelässä asuit, niin ei siellä untuvatakilla hirveästi mitään tee. On nääs tarpeettoman kuuma ja hiostava vaatekappale alle 10 asteen pakkasessa, jos jotakin muuta kuin t-paidan tai vastaavan haluaa alla pitää.

Conda
01.12.02, 20:30

Minkämoinen takki?

Epämääräisen huhun mukaan Itiksen Expkertistä saa, jos avaa Särinän liittymän tai vaihtaa yksitaajuudesta Duoon.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=5257&start=40

Sen voin kyllä sanoa, että kun muistaakseni etelässä asuit, niin ei siellä untuvatakilla hirveästi mitään tee. On nääs tarpeettoman kuuma ja hiostava vaatekappale alle 10 asteen pakkasessa, jos jotakin muuta kuin t-paidan tai vastaavan haluaa alla pitää.

Näillä keleillä kyllä pitäisin täällä etelässäkin..

personal jesus
01.12.02, 20:52

Juuri kävin itse Itiksen Expert Konepisteestä (vanhalla puolella, Itäväylän pohjoispuolella, kultaliikkeen vieressä) hakemassa uuden puheaikaliittymän ja tuollaisen takin. On se avausmaksun suuruuden huomioon ottaen tosi asiallinen takki. Kokoja saa XXL:ään.

Bird
01.12.02, 21:11
Juuri kävin itse Itiksen Expert Konepisteestä (vanhalla puolella, Itäväylän pohjoispuolella, kultaliikkeen vieressä) hakemassa uuden puheaikaliittymän ja tuollaisen takin. On se avausmaksun suuruuden huomioon ottaen tosi asiallinen takki. Kokoja saa XXL:ään.

Ihan normaali untuvatakki siis? Minkä värinen? Entä onko jotain häiritseviä mainoksia/logoja takissa ja jos on, niin mitenkä suurella?

personal jesus
01.12.02, 21:17
Ihan normaali untuvatakki siis? Minkä värinen? Entä onko jotain häiritseviä mainoksia/logoja takissa ja jos on, niin mitenkä suurella?
Siltä se tuntuu. Grafiitin harmaa tai musta päältä ja vuori oranssi. Sisäpuolella lukee ripustinlenkissä teksti "Expert" ja ulkopuolella lantion korkeudella ommeltu saumaan muovinen ja taustaltaan läpinäkyvä Expert -logo, luokkaa 1.5*1.5 cm^2.

Conda
03.12.02, 14:31
Ei tunnu enää toimivan muut ilmaiset kuin tuo 1rstwap. Testailin eilen. Onkohan siinä nimessä tarkoituksella kirjoitettu väärin tuo "first"?

Ai niin, tokihan http://www.boltblue.com toimii myös.

Bird
07.01.03, 03:33
Ilmeisesti tuo 1rstwap (http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap) ei toimikaan Denan liittymiin?

"Destination Number(s) is not covered yet"

Aero
07.01.03, 08:54
Ilmeisesti tuo 1rstwap (http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap) ei toimikaan Denan liittymiin?

"Destination Number(s) is not covered yet"

Itsekkin tuota ihmettelin... ennen on ainakin toiminut, toivotaan että tilapäinen vika :) (joka on kestänyt jo viikkoja kylläkin :/ )