View Full Version : Kuva!!!!
kuinka saan kuvan laitettua nimimerkin viereen???
Haen kuvan tiedostosta ja se on jpg,mutta mitä kuuluu laittaa siihen avatar kohtaan.......Ilmoittaa aina,että kuvan täytyy olla...se ja se.Oikea täytyisi olla,mutta en tajua...
itsekkään en saanut jpg:iä toimimaan, joten laitoin bmp:nä.
personal jesus
26.06.02, 19:53
Sain jpg -kuvan toimimaan ongelmitta.
Mä onnistuin ekalla kerralla, ja jpg
Kyllä jpg-kuvan pitäisi toimia. Ainakin itsellä toimii. Tarkista vain, että kuva on oikean kokoinen, eli alle 80x80pixeliä. Ja tiedoston koon täytyy olla alle 6kt.
Kyllä jpg-kuvan pitäisi toimia. Ainakin itsellä toimii. Tarkista vain, että kuva on oikean kokoinen, eli alle 80x80pixeliä. Ja tiedoston koon täytyy olla alle 6kt.
Kyllä se olikin oikean kokoinen. Mutta muistin juuri että yritin laittaa sitä netin kautta. Ja sehän ei toiminut. Sitten laitoin koneelta bmp. muodossa ja hyvin pelitti.
Tämä foorumi varmaan muutti Body-g sun bmp muotoisen kuvan joko gif-muotoon tai sitten jpg:ksi, kun explorerilla pystyy nimittäin vain kattoon gif ja jpg kuvia.
Tämä foorumi varmaan muutti Body-g sun bmp muotoisen kuvan joko gif-muotoon tai sitten jpg:ksi, kun explorerilla pystyy nimittäin vain kattoon gif ja jpg kuvia.¨'
Jpg tuo näyttäisi olevan.
kun explorerilla pystyy nimittäin vain kattoon gif ja jpg kuvia.
Tähän täytyy sanoa että bullsh_t, jos puhut IE:stä niin sillä pystyy kyllä kattoo muitakin formaatteja, esim. PNG! Ja oletan että sun selain on uudempi kun 4.x versio!
enkä ota kantaa siihen mitkä kuvat toimii foorumissa, minä puhuin IE:stä! :)
Avatarin taustavärin läpinäkyvyys ei ilmeisesti ole mahdollista foorumilla?
Olen kokeillut png-tiedostoa läpinäkyvällä taustavärillä mutta ei toimi. Aika törkeä jos jättää valkoiseksi, kun joka toisen postauksen taustaväri on sininen, ja valkotaustainen kuva paistaa sieltä kuin..
Avatarin taustavärin läpinäkyvyys ei ilmeisesti ole mahdollista foorumilla?
Olen kokeillut png-tiedostoa läpinäkyvällä taustavärillä mutta ei toimi. Aika törkeä jos jättää valkoiseksi, kun joka toisen postauksen taustaväri on sininen, ja valkotaustainen kuva paistaa sieltä kuin..
Jokatoinen on tommonen sinertävä, mutta ei yksikään ole valkoinen. Hieman tommonen harmahtava toi on ;) (mä mitään nuss...)
Laitappas Body-G se toinen tyylivaihtoehto foorumilles ja silmäile uudestaan.
Laitappas Body-G se toinen tyylivaihtoehto foorumilles ja silmäile uudestaan.
Ups....pahoitelen.
Noh, on sitä muutkin erehtyneet.
Ps. olisko mitään jois kaikki laittaisivat quotet niin että siihen laitetaan se rivinvaihto ennen lainattua tekstiä?
olisko mitään jois kaikki laittaisivat quotet niin että siihen laitetaan se rivinvaihto ennen lainattua tekstiä?
Mä teen noin, aina.
olisko mitään jois kaikki laittaisivat quotet niin että siihen laitetaan se rivinvaihto ennen lainattua tekstiä?
Mä teen noin, aina.
Paitsi että et. Mut kyl toi välilyöntikin on parempi kuin ei mitään. Rivinvaihto (=enter) vieläkin parempi.
Mä teen noin, aina.
Paitsi että et. Mut kyl toi välilyöntikin on parempi kuin ei mitään. Rivinvaihto (=enter) vieläkin parempi.
Sori käsitin väärin.
mullakin oli aluksi ongelmia kuvan kanssa. Voit tietysti kokeilla julkaista ensin netissä ja tallettaa kuvan suoraan nettiosoitteesta.
=Henkkis=®
03.07.02, 14:34
Nyt eski on ottanut pois tuon, että tallentaa omalta koneeltaan palvelimelle. Mutta toimii kun pistää osoitteen... Mulla ei toiminyt ekana se shevy.comin kuva, mutta esa sai toimimaan sen. Mutta poisti ominaisuuden, joten on uusi kuva/animaatio kehissä...
Esa Isopahkala
03.07.02, 15:47
Animoidut avatarit on kielletty.
Miksi kuvat olivat aamulla foorumista kateissa piti käydä päivittämässä profiili ennekuin lähti toimimaan
Esa Isopahkala
03.07.02, 16:29
Miksi kuvat olivat aamulla foorumista kateissa piti käydä päivittämässä profiili ennekuin lähti toimimaan
Nuo paikalliset ladatut avatarit vie kaistaa. En tiedä kuinka paljon, mutta niistä kannattaa varmaan hankkiutua eroon, koska liikennöintitilastot ovat aika karua luettavaa.
Laitoin etäavatarit päälle. Kokorajoitukset samat kuin ennenkin, poistan jatkossa liian suuret kuvat.
Laskeskelin, että paikallisiksi ladatut avatarit vievät n. 1 GB/kk joten tämä on tehtävä. Valitan tästä aiheutuvaa vaivaa.
ei mitään vaivaa tosin pieni hämmästys ja hiuksien harominen siitä aiheutui
Tuollaisista "isoista" muutoksista voisi olla hyvä laittaa ilmoitus jo etusivulle (jos se vain on mahdollista).
Esa Isopahkala
03.07.02, 20:44
Luulin, että käyttäjät osaavat katsoa ylläpito-alueelta. Laitoin nyt etusivulle uutisen.
Luulin, että käyttäjät osaavat katsoa ylläpito-alueelta. Laitoin nyt etusivulle uutisen.
Kaikki ei ilmeisesti osaa ;)
Testi, että toimiiko avatarini!
Ei toimi.
No niin Jussi, tämä avatar tuskin loukkaa ketään? ;)
No niin Jussi, tämä avatar tuskin loukkaa ketään? ;)
Eipä kai. Itse en ole ollut kovin herkkähipiäinen noiden kuvien kanssa. Voihan omanikin käsittää provosoivaksi.
Voisiko joku sanoa toimiiko nyt? Kuva on nyt MBnetin palvelimella.
Jos ei toimi niin en tiedä missä vika? Kuvan koko 50x80 pikseliä,2 kilotavua...
Jepulis, nyt toimii. Mikähän sunpointilla on, ettei toiminut?
Edit: No varmaan se, että Sunpoint ei salli ulkopuolelta linkittämisen tiedostoihin?
Jepulis, nyt toimii. Mikähän sunpointilla on, ettei toiminut?
Edit: No varmaan se, että Sunpoint ei salli ulkopuolelta linkittämisen tiedostoihin?
Voi olla. Kiitos sulle!
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.