View Full Version : LG matkapuhelimet Suomeen
Lähetin LG Electronics Finland:lle sähköpostia kysellen, että onko LG todellakin tuomassa matkapuhelimiaan Suomeen tämän kesän aikana, kun en oikeen mitään virallista tietoa ole asiasta kuullut ja tälläisen vastauksen sain:
Moi,
LG matkapuhelimet ovat tulossa Suomen
markkinoille kesällä.
terveisin
Jouni Tiainen
LG Electronics Finland
Äyritie 12 A - 01510 Vantaa - Finland
email: jouni.tiainen@lge-finland.com
Tel. +358 9 7746 5015
Fax. +358 9 2227 720
http://www.lg.fi
Kysyin myös että millaisella mallistolla he aloittavat, mutta siihen ei tullut mitään kommenttia.. Onko jollain paremmin tietoa tästä?
Loistavaa! Jokainen uusi merkki on aina hyväksi täällä Suomen markkinoilla, ainakin kuluttajan kannalta.
Blue Joker
24.03.04, 17:27
Hienoa, mukava kuulla jotain uutta tästäkin.
T5100 voisi kiinnostaa myöhemmin syksyllä...
LG on ollut tuomassa Suomeen luureja vissiin yli vuoden. Saattaa olla hieman työtä valikoiden ja ohjekirjojen suomentamisessa. Kodinkoneita on jo markkinoitu, joten eiköhän puhelimetkin jossain vaiheessa tule.
Hieno homma, veikkaan, että alussa voi olla pieni mallisto ja rajattu myyntiverkosto, mutta myöhemmin mallisto laajenee kaiken kattavaksi. Ohjekirjojen suomentamisessa ei ole mitään ongelmia koska yhtiöt eivät tätä itse tee vaan yleensä ostetaa palveluna muualta.
Hieno homma, veikkaan, että alussa voi olla pieni mallisto ja rajattu myyntiverkosto, mutta myöhemmin mallisto laajenee kaiken kattavaksi. Ohjekirjojen suomentamisessa ei ole mitään ongelmia koska yhtiöt eivät tätä itse tee vaan yleensä ostetaa palveluna muualta.
Mutta ei ne muutkaan yhtiöt sitä päivässä tee, varsinkin kun siellä on niin paljon teknistä sanastoa...
Killerwhale
25.03.04, 22:16
Soittelin viime viikolla samasta asiasta ja sain em. vastauksen. Kyselin hieman myös tuosta myyntipuolesta - kaveri ei osannut sanoa tarkemmin. Kertoi vain, että myyntikanavat ja tukkurit ovat täysin auki.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.