PDA

View Full Version : GoBoy- emulaattori --> 3660?

juhopa
16.03.04, 20:57
Eli onko mahdollista saada tuota GoBoy nimistä Gameboy emulaattoria toimimaan Nokian 3660:ssa? Kaverilla vaan on toi N-gagessa niin voisin saada sen siltä, jos toimii.

k7v
16.03.04, 22:05
On mahdollista saada toimimaan se. Ja itsekin käytin sitä 3650:ssa.Tuolta voi myös ladata sen suoraan. (http://www.wildpalm.co.uk/GoBoy7650.html)

juhopa
18.03.04, 15:20
Nyt mulla on se GoBoy kännykässä, mutta aina kun sen käynnistää niin se ilmoittaa että: Out of memory. Please close any running applications, or restart phone. Peli jota oon kokeillu on ollu Pokemon Gold :) Missä mahtaa olla vika?

lordofthemobiles
18.03.04, 15:55
Nyt mulla on se GoBoy kännykässä, mutta aina kun sen käynnistää niin se ilmoittaa että: Out of memory. Please close any running applications, or restart phone. Peli jota oon kokeillu on ollu Pokemon Gold :) Missä mahtaa olla vika?

Sulla on liian vähän vapaata ram:ia. Kui paljo toi pokemon muute vie tilaa. Mulla on ainaki tarvinnu pelata flight modessa jos on ollu yli 2mb .rom tiedosto.

juhopa
18.03.04, 22:04
Kyllä se taitaa olla yli 2 Mt... Saakos sitä ram- muistia vapautettua mitenkään? oon ainakin koittanu sulkea kaikki muut käynnissä olevat ohjelmat...

tonza19
18.03.04, 22:08

Sulla on liian vähän vapaata ram:ia. Kui paljo toi pokemon muute vie tilaa. Mulla on ainaki tarvinnu pelata flight modessa jos on ollu yli 2mb .rom tiedosto.
Ikinä en oo ymmärtäny että miten tossa 3650:ssa voi päästä siihen flightmodeen, kertokaa! Vai meinaatko vaan puhelimen buuttaamista?

stuube©
20.03.04, 14:45
miten vapautetaan muistii 3660:ssa
plus onko missään näist goboy peleis ääntä