PDA

View Full Version : E100:aan soittoääniä ja taustakuvia

hezz
14.03.04, 02:13
Mulla on datakaapeli E100 puhelimeen, mut en tiedä miten saan ladattua soittoääniä ja taustakuvia...

Mitä ohjelmia tarvii?? jne jne...

Syo
03.04.04, 07:52
Otsikko kun on sopiva, niin ajattelin kysästä täällä..
Onko jollain tiedossa paikkaa josta ladata wapin kautta soittoääniä / taustakuvia tähän malliin.
Buumit sunmuut tekstiviestillä toimivat eivät siis käy (ah niin ihana Saunalahen hemmo kun laittoi kaikki estot päälle, vaikka toisin kyllä sanottiin..)

no-one
14.04.04, 23:17
Samsungilta löytyy ohjelma nimeltä EasyStudio tuohon tiedostojen siirtämiseen täältä (http://www.samsung.fi/tuotteet/puhelimet/gsm/ohjelmistot/ohjelmistot.html).

Taustakuvia löytyy monestakin paikasta (Google auttaa), mutta alkuun pääsee vaikka HowardForumin threadeillä (http://www.howardforums.com/forumdisplay.php?s=3a474b806dff4f2020c71f486337449 0&forumid=40). Soittoääni-threadi näyttää olevan siinä ylälaidassa ja taustakuva-threadeja on eri puhelinmalleille omansa siellä.

armo
20.04.04, 17:25
Mulla kun ei tuota datakaapelia tullut s300m mukana niin olisiko muita vaihtoehtoja noitten taustakuvien saamiseen puhelimeen? Voisiko ne vaikka upata nettiin ja ottaa sitten wapin kautta?

NightFlyer
21.04.04, 10:53
Mulla kun ei tuota datakaapelia tullut s300m mukana niin olisiko muita vaihtoehtoja noitten taustakuvien saamiseen puhelimeen? Voisiko ne vaikka upata nettiin ja ottaa sitten wapin kautta?

voi. mutta ohjelman nimeä en nyt kyllä muista :( tai tietenkin jos teet vaikka omat wap-sivut, mutta on siihen tosiaan joku ohjelmakin.. saahan ne vaikka ifrapunallakin kaapelin sijasta...

no-one
23.04.04, 00:51
Taustakuvien siirtämiseen ei tarvita edes varsinaisia wap-sivuja. Riittää kun kuva on jollain serverillä johon pääsee suoralla osoitteella. Sitten vain puhelimen wap-selaimessa kirjoitat osoitteeksi kuvan sijainnin (www.serveri.com/kuva.gif).

NightFlyer
23.04.04, 10:18
Taustakuvien siirtämiseen ei tarvita edes varsinaisia wap-sivuja. Riittää kun kuva on jollain serverillä johon pääsee suoralla osoitteella. Sitten vain puhelimen wap-selaimessa kirjoitat osoitteeksi kuvan sijainnin (www.serveri.com/kuva.gif).

joo kyllähän niitä vaihtoehtoja on...

juggis
23.04.04, 13:46
Mulla on datakaapeli E100 puhelimeen, mut en tiedä miten saan ladattua soittoääniä ja taustakuvia...

Mitä ohjelmia tarvii?? jne jne...

mistäs ostit ton kaapelin siihe? ku ei täält löydy vaikka kuinka ettii =/