PDA

View Full Version : Loistavaa Esa!

Anonymous
11.09.02, 00:33
En tiedä ovatko sivut sinun yksin tekemät ja suunnitelemat, mutta loistavat ne on. Ulkoasu hipoo lähes täydellisyyttä, niin väreissä kuin käytettävyydessään. Hyvää tästä tulee!

murto
11.09.02, 00:43
Juu, yhdyn mielipiteissäni täysin edelliseen puhujaan.

Onnea vaan Yritykselle.

Esa Isopahkala
11.09.02, 01:35
Tällaisesta ostoskorisysteemin sisältävästä valmiista sivupohjasta lähdin liikkeelle: http://www.clovershop.com/clovershop/fi/ultralite/index.php . Otsikkologo on toisten tekemää, mutta muuten olen ulkoasua kehitellyt itse. Muutenkin teen mahdollisimman pitkälle kaiken itse, esim. kirjanpidon aion hoitaa itse.

Tumppu
11.09.02, 08:45
Muutenkin teen mahdollisimman pitkälle kaiken itse, esim. kirjanpidon aion hoitaa itse.

Ei mitenkään mahdotonta mutta kannattaa varautua pitkiin päiviin ja lyhyisiin lomiin (jos ollenkaan). Itse olen pitänyt omaa firmaa toistakymmentä vuotta kaiken itse hoitaen eivätkä kesälomat ole koskaan olleet yli viikon pituisia...

Tötterö
11.09.02, 09:07
Muutenkin teen mahdollisimman pitkälle kaiken itse, esim. kirjanpidon aion hoitaa itse.

Ei mitenkään mahdotonta mutta kannattaa varautua pitkiin päiviin ja lyhyisiin lomiin (jos ollenkaan). Itse olen pitänyt omaa firmaa toistakymmentä vuotta kaiken itse hoitaen eivätkä kesälomat ole koskaan olleet yli viikon pituisia...

Mitä sä Tumppu teet?
Myytkö rukkasia?

escobar
11.09.02, 09:51
Todella hienot sivut, ei voi juuri muuta sanoa! :-)

icebox
11.09.02, 11:22
toivottavasti tuo 7650:n hinta ei ole enne :) 666.00 €

Anonymous
11.09.02, 12:51
Aiotko siis perustaa myymälän tuon verkkokaupan lisäksi. Jos kyllä, niin minne?

Esa Isopahkala
11.09.02, 13:29

Pelkällä nettikaupalla lähden liikkeelle, mutta en ole sulkenut pois myymälän perustamista joskus tulevaisuudessa.

Hyvistä liiketiloista on kyllä pulaa. Jos katsoo Dimen hakukoneella (http://www.dime.net/dime/c/toimitilat/ps/0.0/0/0/1/.dime?tilatyyppi=Liiketila&koko.0.s=0&koko.0.e=40&kauppatapa2=Vuokraus&maakunta=Uusimaa&sijaintikooste=Espoo&sijaintikooste=Helsinki&sijaintikooste=Vantaa&kaupunginosarajaus=&postinro=&updatedate.0.s=1.7.02&std.orderby=Sijainti%2CKaupunginosa%2CKoko%2CCompa nyname%2CCompanyname2%2CToimitilakuvaus), pk-seudulla ei löydy vapaata vuokrattavaa liiketilaa juuri ollenkaan. Lähinnä Myyrmannissa löytyisi jotain (5, 8 ja 35 m2).

nhk_
11.09.02, 14:40

Pelkällä nettikaupalla lähden liikkeelle, mutta en ole sulkenut pois myymälän perustamista joskus tulevaisuudessa.

Jos oikein saa olla ilkeämielinen asiakas, niin ylimääräinen kulu kauppiaalle johtaa aina kuluihin myös asiakkaalle. Ja nuo liikepaikat kun ei ole yleensä kovinkaan edullisia, niin taitaa väkisinkin siirtyä myös hintoihin... *narisee* Mutta toivotan kuitenkin onnea matkalle, oli kyseessä sitten nettikauppa ja/tai liiketiloissa tapahtuva myynti. =)

Anonymous
11.09.02, 17:37
Jos perustat oikein liikkeen, niin voisitko välttää sen sijoittamista Tapiolan suunnalle? Pirullisia kilpailijoita on jo ihan tarpeeksi. =)

Esa Isopahkala
11.09.02, 18:30
Eipä huolta adapter - jos perustan lähelle kilpailevan myymälän voit loikata minulle töihin :).

Anonymous
11.09.02, 18:36
Eipä huolta adapter - jos perustan lähelle kilpailevan myymälän voit loikata minulle töihin :).

Kiitos. Miltähän tuntuisi olla töissä firmassa, jossa myydään myös puhelimia eikä pyöritellä vaan peukaloita? =)

Doctor
12.09.02, 02:26
Sanoppas muuta... Tuntuu tutulta myös keravalla.

Tötterö
12.09.02, 06:05
Kiitos. Miltähän tuntuisi olla töissä firmassa, jossa myydään myös puhelimia eikä pyöritellä vaan peukaloita? =)

Adapter, olethan myynyt mulle vaikka kuinka ja monta kapulaa..;)
Oikein urakaksi asti.

Anonymous
12.09.02, 07:03
Adapter, olethan myynyt mulle vaikka kuinka ja monta kapulaa..;)
Oikein urakaksi asti.

Sulle vois antaa jo kohta kanta-asiakaskortin.

Tötterö
12.09.02, 07:11
Hankalalle asiakkaalle miinuskortti kun muilla lompakoissa komeilee plussakortti.

Mitä kapuloita olis tarjolla?

Anonymous
12.09.02, 07:26
Mitä kapuloita olis tarjolla?
No miten olis ihan vaan kakkospuhelimeksi 8910 ;)

Okei, nyt takaisin alkuperäiseen aiheeseen.

Esa Isopahkala
15.09.02, 22:47
Otsikkologo on nyt vaihdettu, uusi on minusta hieno. Minulla on suunnittelukilpailu meneillään Webmaailmassa ja tämä on toistaiseksi mielestäni paras ehdotus.

Aero
15.09.02, 23:11
Otsikkologo on nyt vaihdettu, uusi on minusta hieno. Minulla on suunnittelukilpailu meneillään Webmaailmassa ja tämä on toistaiseksi mielestäni paras ehdotus.

Onhan tuo makee, mimmosia ne muut oli? Voitko laittaa tännekkin näytille? Ja miksi ängit taas tohon muutaman nokialaisen tohon nimen viereen? Puolueellisuutta, muitamerkkejävastaanrasismia? no ei.. =)

E: poistitko Motorolan kokonaan valikoimasta?

Esa Isopahkala
15.09.02, 23:36
Onhan tuo makee, mimmosia ne muut oli? Voitko laittaa tännekkin näytille? Ja miksi ängit taas tohon muutaman nokialaisen tohon nimen viereen? Puolueellisuutta, muitamerkkejävastaanrasismia? no ei.. =)

Useimmat logoehdotukset ovat minulle sähköpostilla lähetettyjä enkä ole pyytänyt lupaa niiden julkaisemiseen, joten en laita niitä näytille.

Jos Motorola on aluksi poissa valikoimista, se ei tarkoita ettei se jatkossa tulisi mukaan.

Axe
16.09.02, 11:28
En tiedä ovatko sivut sinun yksin tekemät ja suunnitelemat, mutta loistavat ne on. Ulkoasu hipoo lähes täydellisyyttä, niin väreissä kuin käytettävyydessään. Hyvää tästä tulee!

Samaa mieltä. Onnea yritystoiminnalle ja muista foorumilaisalennukset ;-)

Conda
18.09.02, 12:07

Useimmat logoehdotukset ovat minulle sähköpostilla lähetettyjä enkä ole pyytänyt lupaa niiden julkaisemiseen, joten en laita niitä näytille.

Jos Motorola on aluksi poissa valikoimista, se ei tarkoita ettei se jatkossa tulisi mukaan.

Esa tuomitsi aikoinaan mut, kun en tarkoituksella laittanut "paras luurivalmistaja" -äänestykseeni vaihtoehdoksi Motorolaa ollenkaan ja perustelin sitä sillä, että suomalaiset eivät juuri Motorolaa osta. Ja nyt on Esa itsekin saman kysymyksen äärellä.. :)

Jace
18.09.02, 20:26
Esa tuomitsi aikoinaan mut, kun en tarkoituksella laittanut "paras luurivalmistaja" -äänestykseeni vaihtoehdoksi Motorolaa ollenkaan ja perustelin sitä sillä, että suomalaiset eivät juuri Motorolaa osta. Ja nyt on Esa itsekin saman kysymyksen äärellä.. :)
...tuohan on eri asia. Vaikka motorolaa ei Suomessa välttämättä myytäisi paljoa, se voi silti olla jonkin mielestä paras luurivalmistaja..

Anonymous
18.09.02, 20:30
...tuohan on eri asia. Vaikka motorolaa ei Suomessa välttämättä myytäisi paljoa, se voi silti olla jonkin mielestä paras luurivalmistaja..

...Mutta silti et omista Motorolaa? Kyllä mä aina pyrin parhaaseen jos hinta ei ole liian kova ;)

Jace
18.09.02, 23:16
...Mutta silti et omista Motorolaa? Kyllä mä aina pyrin parhaaseen jos hinta ei ole liian kova ;)
...koska mielestäni motorola ei ole paras, aivan toisesta ääripäästä.

Anonymous
18.09.02, 23:27
...koska mielestäni motorola ei ole paras, aivan toisesta ääripäästä.

Sori, mä luin nopeesti että sun mielestä paras luurinvalmistaja ;)

Amateur
26.09.02, 23:41
Todella hienot ja selkeät sivut. Tervetuloa meidän yrittäjien joukkoon.

p.s Ja suurkiitokset nopeasta tunnukseni uudelleen aktivoinnista :D