View Full Version : SMS-softa Siementäjille
Kalsari-Keijo
25.06.02, 20:23
http://digilander.iol.it/silvestro1977/
(download-napin takana)
SiemensSMS v5.2.3
Keskustelua softasta:
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=4666
Toimii ainakin ME45:n kanssa.
Vaikka saitti on italiaksi, ohjelman voi
menusta muuttaa ameriikankieliseksi.
Pikaohjeet:
Com-portti -asetus kuntoon, "uploadaa" viestikeskuksen numero,
ja puh.numerot simmiltä ja eikun viestiä lähettäen.
mitäs hyötyä tästä nyt on?
Kalsari-Keijo
29.06.02, 20:34
????
No jos tehtailee tekstareita koneensa ääressä, voi
kirjoittaa viestit kompjuutterilla eikä tarvitse
äheltää kännyn pikku näppylöiden kanssa.
Vai mitäs sä nyt tarkoitit hyödyllä? Mun originaalipostaustako?
Kyllä se kirjoitus on tarpeeksi nopeaa T9:llä.
tarpeeksi nopeaa se kirjotus ainakin minulle on mutta jos jotain nopeampaa haluat niin hommaa kommunikaattori.
tarpeeksi nopeaa se kirjotus ainakin minulle on mutta jos jotain nopeampaa haluat niin hommaa kommunikaattori.
Heh, huumorimiehiä. Kyllähän se kommunikaattori kannattaa hommata nopeammaan viestien kirjoituksen takia.
Heh, huumorimiehiä. Kyllähän se kommunikaattori kannattaa hommata nopeammaan viestien kirjoituksen takia.
no ei se nyt ainoa syy ollut mutta jos ostaa kommunikaattorin niin ei voi valittaa että onpas tämä viestien kirjotus hidasta.
no ei se nyt ainoa syy ollut mutta jos ostaa kommunikaattorin niin ei voi valittaa että onpas tämä viestien kirjotus hidasta.
Niin.
Toimii ainakin ME45:n kanssa.Ohjelmaa edes lataamatta/tutkimatta, Kysymys eikö Siemensissä toimi sitten normi SMS softat?
Vai mitäs sä nyt tarkoitit hyödyllä? Mun originaalipostaustako?
Tarkotin kyllä ton SMS:n hyötyä, ei aina tartte ottaa hernettä nenään?!
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.