View Full Version : Ericsson ja huollon laatu
Missä mättää?
Niin eli katse _alas_
Sigu on nyt vaihsettu joten laitetaan tähän se mitä siinä luki:
"T65 tullut korjaamolta (kiitos vain korjausmiehet), mitään EI saatu korjattua, softaa EI päivitetty (lapussa luki että päivitettiin) ja kaiken lisäksi rikkoivat näppäimistän 6 alinta nappulaa --> Ja eikun takaisin (neljännen kerran ;( ) huoltoon"
Niin kuka hoiti sen huollon, Maifon?
Ammattilainen
10.09.02, 13:02
Oma kokemus eräästä huollosta. T65:n virtaa ei saanut ollenkaan päälle. Kone oli huollossa pari viikkoa ja tuli sitten takaisin. Raportissa luki, että näppäinkalvo oli vaihdettu, ohjelmat päivitetty, kone testattu ja kaikki oli OK. Muuten hyvä, mutta puhelin oli täsmälleen yhtä mykkä kuin huoltoon viedessänikin. En tiedä miten se oli voitu testata ja todeta toimivaksi, kun siihen ei saanut millään konstilla virtaa päälle, vaikka se oli laturissa.
Niin kuka hoiti sen huollon, Maifon?
Juu. Eli juttu vähän tarkemmin kerrottuna:
Vein Maifoniin luurin ja valitin sen sammuvan välillä sekä mikrofonin suhisevan puhelun aikana. Lupasivat pistää lauttasaareen meneviin(->korjaukseen). Perjantaina kun sain luurin takaisin niin ups, 6 alinta näppäintä on ihan kuin ne olisi väkisin survottu sisään. Sama suhina jatkuu edelleen (vaikka oli jo toinen kerta kun samaa asiaa korjattiin). Hauskaksi asian tekee se kun puhuin viikonloppuna takapihalla reilu 90-vuotiaan mammani (isoisoäiti) kanssa. Hän kysyi että "imuroiko teillä joku vai mistä tollainen hirveä suhina kuuluu". Ja mammani on suht huono kuuloinen, ei sille nyt huutaa tarvii, mutta vähän kannattaa puhua kovempaa.
Että silleen.
Itselläni T68 lähti huoltoon 2.9 ja äsken tuli soitto että vaihtoivat puhelimen uuteen. Että sieltä vain noutamaan, palvelu pelaa. Great!
Aikoinaan vein omani T68:n huoltoon. Päivä ja oli täysin uusi laite taskussa. Samoin uuden akun sain kun suoraan hyllystä kun sanoin että tää vähän heiluu ;)
Itselläni T68 lähti huoltoon 2.9 ja äsken tuli soitto että vaihtoivat puhelimen uuteen. Että sieltä vain noutamaan, palvelu pelaa. Great!
mulla oli vikana "vain" herätyskellon toimimattomuus, ja laitoin sen takuu.huoltoon ja kappas vain; sieltä tuli upo-uusi T66, tosin se punainen versio, mutta kuitenkin!
Huolloissa on suuria eroja. Ei kannata ajatella huoltoja jonkin tietyn merkin huoltoina vaan ihan omina yksikköinä, yrityksinä.
Valmistajat väittävät valvovansa merkkihuoltojaan laadun takaamiseksi, mutta joskus tulee mieleen, että mitäköhän se valvonta oikein loppujen lopuksi on.
Ericssoneihin liittyen olen saanut erittäin hyvää ja erittäin huonoa palvelua.
Juuri äsken tulin T65:n softaa päivittämästä, etukuoren ja kannen välissä oli mitätön pikku roska jonka pyysin poistamaan... No, vaihtoivat sitten koko etukuoren uuteen. :) Ja koko homma tietysti odottaessani.
Eipä ole tarttenut koskaan Ekkerin tuotteita korjauttaa (päinvastoin kuin erään kotimaiseksi väitetyn), mutta softanpäivitys on sujunut Maifon:issa aina nopeasti odottaessa (päinvastoin kuin erään.....).
Tuli suosista "uudet" kappaleet jokaisen huoltoon viemäni T68:n tilalle. Niitä taisi olla jotain 4-5. Monta kuitenkin. Huonoimman sai lähettää takaisin seuraavana päivänä.
Seinäjoella oleva (JM-NMT huolto) ericssonin huolto ei kyllä tiedä mistään mitään. Kerran kävin T18:n kanssa ja toiste en mene. Luuri "korjauksen" jälkeen paljon pahemmassa kunnossa. Silloin oli vielä Setelekin (huolsi nokiat, ericssonit, benefonit, panasonicit. jäikö joku listasta?) rengastiellä olemassa Ericssonin yhtenä maan päähuolloista.
R600:n huolto kesti neljättä viikkoa vaikka kyseessä piti olla "selvä tapaus" (uusi puhelin rikkimenneen tilalle). No, onneks ei ollu ku kakkospuheli(me)n(a).
Ei mullakaan ole Erixonit hajonnut ihan itsestään, R320 ehkä hajosi, mutta sitäkin mä tiputtelin maahan melko ahkerasti, kerran tiputin sen sorapintaiselle kävelytielle niin väkivaltaisesti, että antenniin tuli melko syviä uria ja slim-akkuun pieni lommo. Akku kuitenki jäi henkiin ja jatkaa vieläkin elämäänsä. Juu ja luuriin tuli semmonen melkein samanlainen vika kuin mun T65 on tällä hetkellä, eli akku lataantuu äärimmäisen hitaasti, ja se myös kuluu loppuun ennätyslyhyessä ajassa. Noh eka korjauksessa yritettiin vaihtaa akkua, vanha akku lensi roskiksiin tottakai, ja puhelimeen tuli uus akku, sitten kun mä olin menossa sitä noutamaan, niin huomasin, ettei se lähtenyt käyntiin. Tämän jälkeen se vasta meni eteenpäin jonnekkin ericssonin ericoishuoltoon ja uus luuri tulikin tilalle tuota pikaa kun siinä puhelimessa oli joku semmonen vika minkä nimee mä en muista, mutta hyvin tekninen termi se ainakin oli.
No T65:sen mä sain rikki kun suoritin sille lievän kahvihuuhtelun, eli sekin meni huoltoon, tällä kertaa maksua vastaan, mä jouduin maksamaan uuden akun tilaamisen, ja sitten siinä oli sillai että ongelma ei hävinnyt vaikka akku vaihtuikin. Rekisteröikö Ericsson muuten joka korjauksen, nimittäin jos ei rekisteröi, niin sittenhän voisi kahvista putsatun puhelimen viedä eri huoltoon ja saada uuden luurin tilalle, no tämä on kai vain toiveajattelua.
Neljä kertaa olen saanut t39:n vaihdettua ilman nikotteluja suoraan DOA-vaihtona, vaikka kaksi viimeistä vaihtoa olivat jo yli viikon kuluttua alkuperäisestä ostopäivästä. Hgin keskustan Maifonin myyjä haki heti uuden puhelimen hyllystä, paitsi ensimmäisellä kerralla kun jokaisessa hyllykappaleessa oli sama vika ;-)
Itse olen käyttänyt huoltona Yit-primatelia ja ikinä ei mitään probleemaa. Huoltoajatkin alle viikko yleensä jos ei ruuhkaa
T68i kadotteli kenttää ja sammuili.Sain maifonista huollosta puhelinta hakiessa uuden puhelimen ja akun,tiedotkin oli siirretty uuteen luuriin.Joten vois sanoa että hyvää palvelua!
Yhden kerran olen päivityttänyt softan, muita huoltoja ei ole tarvinnut. Piti odottaa vähän yli tunti, koska päivittäjä oli ruokatunnilla.
Mun mielestä kyllä kaikki puhelimien huollot on ihan samanlaisia.
Mun mielestä kyllä kaikki puhelimien huollot on ihan samanlaisia.
Niin, onhan kaikki puhelimetkin samanlaisia (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=2475)
Mut kyllähän huollot kuitenkin pyrkii tekemään "parhaansa". Tahtoo vain olla, että yksi huono kokemus haihduttaa mielestä ne kymmenen hyvää kokemusta. Ihmisiä ne huollon pojatkin (ja tytöt) vain ovat.
Mulla on jo ties mones kerta kun ne laittaa luurin vain korjaukseen. Uutta ei näköjään tule. Prkl kun rupee tuttamaan kun samaa paskaa saa kokoajan olla roudaamassa korjaukseen.
Yhteen väliin luulin että T68i oli mennyt rikki-hajalle kun katkoi puheluita(viaksi osoittautui todella ailahteleva Soneran kenttä erässä osaassa taloa) ja vein luurin ostoliikkeeseen. Sieltä se lähti samana päivänä Maifonille, lupasivat luurin samaksi viikoksi(taisin viedä tiistaina). Nooh, perjantaina kävin katsomassa josko saisin koneen tillbacka. -Ei ollut luuria saapunut, "josko tulis heti maanantaina, jäänyt varmaan postiin jumiin" sanottiin. Sitten kävin seuraavan viikon puolessa välissä, ei vieläkään. Myyjä soitto Maifonille, "juu tuossa se on, saatte perjantaiksi tai alkuviikkoon" .. aikaa oli siis jo kulunut 2vko ja lupaus oli alle 1vko.
Puhelua luurin saapumisesta ei alannut kuulumaan alkuviikosta, soitto myyjälle -> edelleen Maifonissa luuri. Myyjä soittaa Maifoniin "on se nyt yks vittu" tyylillä ja lupaavat iskeä koneen listan kärkeen. Myyjä tarjoaa jo minulle omaa puhelintaan(hänellä myös T68i) käyttööni.. Aikaa kulunut 3vko lupaus alle 1vko. Seuraavan viikon keskiviikko kävelen liikkeen sisään ja tuttu myyjä ei ole paikalla mutta kysyn sijaiselta, hän soittaa maifoniin "joo siinä on softan latauksen kanssa jotain ongelmia, täytyy katsoa liittimet" vastauksena - aikaa kulunut 4vko ja lupaus (tämänhän te jo tiedätte) alle 1vko. Seuraavan viikon alussa soitan myyjälle, jos puhelinta ei ala kuulumaan kuluttajavirasto on seuraava keskustelukumppaninne. Ja kas kummaa, puhelin löytääkin tiensä takaisin seuraavaksi päiväksi.. Ihmettelimme myyjän kanssa sitten korjausselostetta "vikaa ei havaittu" mikähän hitto se liittimen rikkiolo sitten oli!? Kusettaako Maifon rankasti.(?). Uuden softan olivat kyllä saaneet silloin päivitetty, edes jotain olivat tehneet..ihme.
Heitämpä tähän omat kokemukset...
Entinen T39:ni alkoi pätkimäänpuheluita ja putosi verkosta yllättäen helposti. No, veimpä puhelimen seinäjoella olevaan JMT-NMT-huolto (vai mikä se nyt onkaan...) Sanoivat että sille pätkimiselle ei nyt oikein voi paljon mitään. No pätkiminen alkoi kyrsimään aika kovaa ja soitin SE:n aspaan. Neuvoja sanoi että lähetäppä puhelin Maifoniin. Lisäsi vielä että noihin maakunnalisiin huoltoihin ei nyt ole oikein luottamista.
Laitoin menemäänpuhelimen Maifonille ja kahteen viikkoon ei kuulunut mitään. Soitin sinne ja he kertoivat että puhelimeni menee vaihtoon ja uusia runkoja tulee ensi viikolla. No, eipä kuulunut ja uudestaan soitto. Taas luvattiin että ensi viikolla. Seuraavalla viikolla sitten soitettiin minulle ja huollon paappa sanoi että puhelimeni menee vaihtoon ja että T39 ei ole nyt justiin saatavilla, mutta kävisikö tehdaskunnostettu T68. Suostuin tällaiseen vaihtokauppaan. Mielestäni aika hyvin hyvitetty.
Näistä huoltoajoista vielä... Firman 3210 päätti viime keväänä lopettaa latamaasta akkua. Puhelin lähetettiin huoltoon ja kuukauden kuluttua se tulikin jo takaisin. Näin homma hoituu Mäkitorpalla.
Maifonin (T68 sielä) kanssa oli itse ne kiinteät 2 vikkoa joka kerta (viimeisellä kerralla sain tosin alle viikossa, poikkeus vahvistaa säännön). Mistä loorasta ne ne mulle tulevat tehdaskorjatut oikein ottivat kun jokainen meni lekurille väh. kuukaudessa?
Vaikka palvelu olisi kuinka hyvää niin paskat puhelimet pilasivat täysin sekä erkin, että maifonin maineen.
Viimeisimmän yksilön myin Janille välittömästi huollosta tulon jälkeen ja taisipa Jani viedä sen piakkoin (1-2 vko) korjattavaksi. Taisi sitten pistää vahingon kiertämään...
Setele sai sentään T18:n aina kuntoon ilman mitään tehdasvaihtoja.
Jukra: wextrako lähettävänä osapuolena? Niltä meni ainakin mun luurien kanssa suurinpiirtein hermot (totesivat sarkastisesti "Taasko?").
Yhteen väliin luulin että T68i oli mennyt rikki-hajalle kun katkoi puheluita(viaksi osoittautui todella ailahteleva Soneran kenttä erässä osaassa taloa) ja vein luurin ostoliikkeeseen. Sieltä se lähti samana päivänä Maifonille, lupasivat luurin samaksi viikoksi(taisin viedä tiistaina). Nooh, perjantaina kävin katsomassa josko saisin koneen tillbacka. -Ei ollut luuria saapunut, "josko tulis heti maanantaina, jäänyt varmaan postiin jumiin" sanottiin. Sitten kävin seuraavan viikon puolessa välissä, ei vieläkään. Myyjä soitto Maifonille, "juu tuossa se on, saatte perjantaiksi tai alkuviikkoon" .. aikaa oli siis jo kulunut 2vko ja lupaus oli alle 1vko.
Puhelua luurin saapumisesta ei alannut kuulumaan alkuviikosta, soitto myyjälle -> edelleen Maifonissa luuri. Myyjä soittaa Maifoniin "on se nyt yks vittu" tyylillä ja lupaavat iskeä koneen listan kärkeen. Myyjä tarjoaa jo minulle omaa puhelintaan(hänellä myös T68i) käyttööni.. Aikaa kulunut 3vko lupaus alle 1vko. Seuraavan viikon keskiviikko kävelen liikkeen sisään ja tuttu myyjä ei ole paikalla mutta kysyn sijaiselta, hän soittaa maifoniin "joo siinä on softan latauksen kanssa jotain ongelmia, täytyy katsoa liittimet" vastauksena - aikaa kulunut 4vko ja lupaus (tämänhän te jo tiedätte) alle 1vko. Seuraavan viikon alussa soitan myyjälle, jos puhelinta ei ala kuulumaan kuluttajavirasto on seuraava keskustelukumppaninne. Ja kas kummaa, puhelin löytääkin tiensä takaisin seuraavaksi päiväksi.. Ihmettelimme myyjän kanssa sitten korjausselostetta "vikaa ei havaittu" mikähän hitto se liittimen rikkiolo sitten oli!? Kusettaako Maifon rankasti.(?). Uuden softan olivat kyllä saaneet silloin päivitetty, edes jotain olivat tehneet..ihme.
Lähetä tämä viesti Maifonin ylempään portaaseen ;)
Erittäin hyvä huolto (Nokia, Siemens) on Viestilaite huolto, Anjalankoskella. Siellä luuri tulee kuntoon ellei niin uus tilalle, ja aikaa menee 2-5 päivää (kesäruuhkilla vähän pitempään)
Itse olen ollut tyytyväinen Maifoniin, sekä kauppana että huoltona. En asu paikassa jossa heillä olisi putiikkia, mutta siitä huolimatta käytän puhelimeni huollossa siellä (odottaessa softapäivitykset) kun omassa kotipaikassa. Täällä nimittäin tavallinen softapäivitys tarkoittaa sitä että saat jättää puhelimen min. 3 päiväksi huoltoon.... Ei kiinnosta.
Ehkä heillä ainoana kunnon SE/E -huoltona on sitten liikaa hommia jos puhelimet on alkaneet käydä Suomessakin kaupaksi, en tiedä.
Just nää täälläkin kerrotut tapahtumat on se mikä eniten tässä kännykän vähittäismyynnissä/huollossa mielestäni mättää: matkapuhelin on nykyään niin tärkeä elämän oheiskapine, että sitä on hyvin harvalla varaa jättää makaamaan viikkokausiksi huoltoihin. (Jos ei elanto ole puhelimessa kiinni, niin se ainakin aiheuttaa paljon hankaluuksia normaalielämään useimmille.)
Mainitsin edellä myös nuo vähittäismyyjät, koska usein huollot on niiden yhteydessä ja jonkinlainen yhteistyö näiden välillä täytyis olla itsestäänselvyys. Ts. jos ei luuria saa samana päivänä, lainakapula ilmaiseksi/omakustannehinnalla asiakkaan käyttöön.
Club Nokian kortilla ainakin jossain vaiheessa tällaista mainostettiin - en ole kokeillut, pitääkö paikkaansa.
Ja siis em. ei liity mihinkään tiettyyn merkkiin/huoltoon.
Saa ainakin tuolta joensuun matkaviestin pykäläiseltä....
Ostin uuden Ericsson r320 puhelimen kuopion h.s pitkäseltä...
no,perhana,eipäs osannut ladata kuin hitaasti eikä tunnistanut akkua...vein masiinan joensuuhun päivitykseen ja mitäpä saivat aikaseksi...: ei mitään muuta kuin latasivat sellasen paketin ettei vieläkään tunnistanut puhelimenakkua,ja kielivalikosta puuttui suomi...
Perkele sanoin...sen jälkeen en ole heillä mitään huollattanut enkä huollata.. muistivat kyllä tästäkin laskuttaa ericsonia vaikka eivät saanet kun vihasen asiakkaan...
Vaihdoin koneen pois ostopaikassa,sanoivat sen laittavan maifonille..
Mun T39m:stä hävisi kentät, eikun Maifon huoltoon! Huolto kesti tasan 2 viikkoa ja yhden päivän, sain uuden puhelimen takaisin koska vanha ei ollut korjauskelpoinen, kuitenkin sain vanhan akun takaisin!
Iloisena menin kotiin ja laitoin laturin kiinni, kesti pari tuntia ja lataus oli valmis.... tarkistin puhelimen valmiusajan ja yllätys, yllätys se ilmoitti 70h....
Olin saanut vaihdossa puhelimen siitä viallisesta erästä joka oli liikkeellä vuoden alkupuolella! Jees, hyvä huolto, tosi hyväää!!!11 Vähän voisi ehkä tarkistaa!
Noh, asia korjaantui aika pikaisesti sitten, kesti päivän tai kaks ja sain toisen T39m (joka toimii) huollosta!
Minulla ei ole mitään huonoa sanottaavaa Maifon -myymälästä, siellä palvelu oli tosi hyvää, mutta huollosta en voi sanoa samaa!
Tällä viikolla vissiin kerkeää taas roudata luuria. Tänään onnistuin viestiä kirjoittaesssani räveltämään 6 sanaa. Sen jälkeen meni hermot. Ihan tarpeeksi hankalaa kirjoittaa muutenkin vähän oudoilla näppäimillä, saatikka sitten ihan tunnottomilla T65:sen nappuloilla.
Huoltoon soitettiin ja valitettiin suhinasta sekä softapäivityksestä (huoltoselosteessa luki "korjattu mikrofoni" tjsp. sekä "puhelin päivitetty". Mutta mitään ei kyllä korjattu) unohtamatta tietysti näppäimistöä. Siellä päässä kommentoitiin vain sanomalla että "No voi voi, tuokaa puhelin takaisin niin katsotaan".
Taitaa tämä puhelin jäädä mun viimeiseksi Ericssoniksi.
Ammattilainen
17.09.02, 14:45
Tämän ketjun alkupuolen viestissä mainitsemani T65 on yhä edelleen paikallisessa huollossa. Se on ollut siellä jo yhteensä viisi viikkoa. Siitä kun se "korjattiin" ja vein sen takaisin huoltoon on kulunut kolme viikkoa. No, onneksi siinä on merkintä "kiireellinen huolto", jotta se huolletaan näin nopeasti.
Tämä ei ole pelkästään Ericssonin huollon ongelma, vaan samassa firmassa tökkii myös Nokian huolto. Esim. äänen hieman häiritsevän ajoittaisen kaikumisen takia puhelimen huoltoon laittaminen ajoi asiakkaan viiden peräkkäisen huoltokäynnin noin kaksi kuukautta kestäneeseen kierteeseen. Laite oli aina huoltojen välillä asiakkaalla 10 minuuttia ja palasi sitten takaisin huoltoon, koska huollossa oli tullut uusia vikoja. Onneksi tämä asiakas oli huumorimiehiä ja soitteli aina autosta, havaittuaan vian juuri huollosta hakemassaan puhelimessa, "Älä anna sitä minun lainapuhelinta muille, palaan takaisin hakemaan sen. Ei tämä Nokia taaskaan toimi."
Juuh elikkä tässä "päivitetty" (LOL) vikalista:
Mikki suhisee, softa sekasin, sateenkaaria näytössä, näppäimistön 6 alinta nappulaa rikottu huollossa, ei voi soittaa tai vastata (valittaa ei pääsyä eikä edes lähde soittamaan).
Heh, tolle ei kyllä voi kun nauraa. :D
Juuh elikkä tässä "päivitetty" (LOL) vikalista:
Mikki suhisee, softa sekasin, sateenkaaria näytössä, näppäimistön 6 alinta nappulaa rikottu huollossa, ei voi soittaa tai vastata (valittaa ei pääsyä eikä edes lähde soittamaan).
Heh, tolle ei kyllä voi kun nauraa. :D
Vaadi, että huolto vaihtaa puhelimen. Tota ei näköjään saa kuntoon millään.
Ihanko totta? :D Ei, prkl! Pitää laittaa vähän palautetta Maifonin huoltoon! Ja sun pitäis vaatia uusi luuri heiltä!
Meillä on täällä SE:n puhelimet kyllä myynnissä mutta juuri Maifonin huolto- ja toimitus ongelmien vuoksi eipä niitä ketään todella myy. Laitoin kesällä asiakkaan T68i huoltoon näyttöongelman vuoksi, korjaus kesti 3vk ja kun välillä tiedustelin asiakkaan pyynnöstä korjauskestoa, sieltä naurettiin että laite on tuossa "lampun alla" ja kohta ruskettunut. No kun laite palasi "valohoidettuna", sama vika jatkui ja ei edes softaa ollut päivitetty. Meinasi tälläkin kertaa tulla hyvästä asiakkaasta entinen Erkun vuoksi mutta laitoin sitten reilulla vaihtotarjouksella asiakkaalle 7650 ja liittymän, T68i sain myytyä venäläiselle trokarille onneksi ilman takuuta
Ehkä kannattaisi valittaa Ericssonille Maifonin toiminnasta. Luulisi niitäkin kiinnostavan jos puhelinta "valekorjataan", mutta lasku lähtee eteenpäin.
Tänään soitettu suoraan Lauttasaaren korjaamoon/huoltoon.
Viat kerrottuamme tyyppi sanoi suoraan että "ei tota kyllä saa korjattua enää erkkikään. Käy nopeammin kun tuot sen suoraan tänne niin saat uuden tilalle." Turha kuulemma enää Maifonin kautta kierrättää.
Mikä tästä koko jutusta tekee mielenkiintoisen niin puhelin on viety kolme kertaa Maifoniin.
Maifonin mukaan se on käynyt kolme kertaa korjattavana Lauttasaaressa. Kaikki on Maifonin mukaan aina korjattu, kaikki on kuitenkin tuntunut ihan yhtä risalta kuin ennen huoltoon menoa.
Tänään kuitenkin kävi ilmi että puhelin EI ole oikeasti ollut Lauttasaaressa asti kuin kerran? Mitä helvettiä? Kolme kertaa "korjattavana" mutta silti oikeasti vain kerran.
Eilen vein puhelimen Maifoniin täällä tampereella (T68i), suhisi/kaikui, tuo sivustalla ollut namista välillä jäi jumiin (vaikka väittivät että se on mahdotonta mutta :)), kuoret natisivat sekä akku heilui + softa sekoili välillä, eilenkään ei antanut soittaa kenellekkään vaikka kuinka koitti.
Tänään hain puhelimen, kuoret oli vaihdettu sekä kuulemma putsattu sisältä jossa oli 'helvetisti paskaa' (ja ilmeisesti vaihdettu mikki & kuuloke) sekä uusin softa leiskattu.
Tähän mennessä vielä toiminut ok.
Ei lupaa vielä mitään... Kuten sanottua, voi mennä rikki jo ekana päivänä.
Toimiiko vielä?
Minulla on vain positiivisia kokemuksia erkin huollosta.
Olin uimassa R310 kanssa a se nappasi hieman vettä sisäänsä niin että siihen tuli jotain pientä vikaa. Menin Lauttasaaren Maifoniin ja siellä hyvännäköiset neidit näpyttelivät koneelle tiedot ja antoivat T20 (sain itse valita suuresta laatikosta minkä puhelimen haluan) lainaan. Kului 1.5viikkoa ja minulle soitettiin että uusi puhelin odottaa maifonilla. Menin samana päivänä hakemaan puhelimen.
Hyvä(n)ä (näköistä ;)) palvelua ja nopeaa. Heillä oli silloin jopa uunituoreet T68 pöydällä hiplattavana.
Ei lupaa vielä mitään... Kuten sanottua, voi mennä rikki jo ekana päivänä.
Toimiiko vielä?
Vieläkin toimii. Ja kaikuminen kyllä vähentyi huomattavasti. Akulle oisivat kyllä voineet vielä tehdä jotain, tahtoo lonksua niin ikävästi.
Ja joku hehkutti että R2F olisi huomattavasti nopeampi txt-viesteissä, mutta enpä ole sellaistaan huomannut.
Jukra: wextrako lähettävänä osapuolena? Niltä meni ainakin mun luurien kanssa suurinpiirtein hermot (totesivat sarkastisesti "Taasko?").
Sepä juuri. Ei sen puoleen, tuon jälkeen ei ole kertaakaan tarvinnut käydä näyttämässä luuria huollon / liikkeen pojille..
Uuden softan voisi käydä päivityttämässä joskus, JM-NMT varmaan hoitaa sen odottaessa =) Maifonilla taitaa kestää kuukausi, kaksi tuo homma.
No niin, puhelin vaihdettu eilen Lauttasaaressa uuteen yksilöön. Tämä uusikaan ei näytä olevan kummoinen, kun vastaa puheluun kuuluu pelkkää rätinää, puhelimen toisessa päässä oleva ei kuule mitään. Samoin kun yrittää soittaa puhelimella kuuluu pelkkää rätinää. Ei auta muuta kuin mennä taas sinne Maifoniin/Lauttasaareen. Pikkuhiljaa alkaa mennä hermot..
Mitä helvettiä mun kuuluisi tehdä?!
On se helvetin mukavaa olla Ericssonin omistaja.
nimim. Ericssoneihin/SonyEricssoneihin en kyllä koske enää pitkällä tikullakaan.
...ja sitten vielä Nokioita haukutaan... en ole kyllä noin isoista ongelmista kuullut Nokian kohdalla koskaan...
...ja sitten vielä Nokioita haukutaan... en ole kyllä noin isoista ongelmista kuullut Nokian kohdalla koskaan...
Niin noh... Se on ainakin varmaa että SE:t saa jäädä kyllä minun puolestani kauppaan.
Toinenkin puhelin rätisee ja valittaa "vain hätäpuhelut" eli tänäkään ei toimi kunnolla. Nyt Lauttasaaren huollossa ehdottivat SUORAA vaihtoa r600 ilman välirahaa.. Kannattaako?
Toinen vaihtoehto, muutama kymmenen euroa ja t200 tilalle. Mä en näihin uudempiin malleihin 7650:aa lukuunottamatta ole oikein perehtynyt, eli kannattaako? Paljon kannattaa maksaa väliä?
Tai sitten odottaa pari kuukautta ja vaihtaa t300...
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.