View Full Version : Viestien lukumäärä -mittarissa vikaa?
Eli olen kirjoittanut varmaan 10 viestiä jotka eivät ole "kirjautuneet" tuohon mittariin vaan se näyttää kokoajan tuota 85 viestiä
Kyseinen mittari ei ota huomioon asian vierestä aluetta.
Kyseinen mittari ei ota huomioon asian vierestä aluetta.
asia selvä, kiitos
Mikskähän mul on sit aika paljon viestejä, vaikka oon lähinnä kirjottanu vaan av-osioon?
Mikskähän mul on sit aika paljon viestejä, vaikka oon lähinnä kirjottanu vaan av-osioon?Laskuri ei nollaantunu.
Mikskähän mul on sit aika paljon viestejä, vaikka oon lähinnä kirjottanu vaan av-osioon?Laskuri ei nollaantunu.
Siis tuliko muutos vast'ikään?
Siis tuliko muutos vast'ikään?Kun foorumi softa päivittyi niin pian sen jälkeen tuli käytäntöön. Olikohan se tuos joskus marraskuus vai meniköhän se joulukuun puolelle. Joskus niihin aikoihin kuitenkin.
Siis tuliko muutos vast'ikään?Kun foorumi softa päivittyi niin pian sen jälkeen tuli käytäntöön. Olikohan se tuos joskus marraskuus vai meniköhän se joulukuun puolelle. Joskus niihin aikoihin kuitenkin.
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=22291&postdays=0&postorder=asc&start=40
"Lähetetty: 18.12.03 1:22 Viestin aihe:
Kokeilin jälleen asentaa Stop Post Count From Increasing -modifikaation ja nyt se oli mahdollista. Asian vierestä -alueelle kirjoittaminen ei nyt kasvata viestilaskurin lukemia."
Joo, tattis! Yritin pikaisesti kattoa mutta ei löytyny niin muistin mukaan yritin vastailla :)
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.