View Full Version : Myydään/Ostetaan sekalaista tavaraa
Ajattelin tällaisen tehdä.... voitte tänne laittaa kaikkea mistä haluatte päästä eroon...
E: Ohhoh onpas tästä tullut "suosittu" topic :)
Mulla olis tuo parisänky,mistä eroon haluaisin,siis Sotkan runkopatjasängyt+maxi-petari, tarjouksia otetaan vastaan!
Ja ehkäpä joitakin Pleikka 1:n pelejä voisin vaihdella pois.
Vanhat Philipsin stereot jotka ei pyöritä enää cd-levyjä lähtee vaihtoon.
Tarve siis edulliselle mankalle tai stereoille joissa toimisi cd-asema...
Tarvetta olisi kirjahyllylle, akvaariolle, yöpöydille,valaisimille ja matoille.
Mulla ylimääräinen agregaatti, paketissaan..
190e
Ite tekemäni kirjatuki. Tarjouksia. ;) Puinen. Tällästä ei joka pojalta löydy! ;)
Sotka Bonnel runkopatja ja petari. Ostakee.
25e
Canis lupus
10.02.04, 08:40
Kaikkien ajan säästämiseksi, pistäkää nyt joku lähtöhinta tai tavoite tavaroillenne.
Yleensä hinnan pois jättäminen kertoo ylihinnasta.
Hattori Hanzo
10.02.04, 10:00
Todella hieno TV-stereotaso. Musta/tumman harmaa ja tummat lasiovet. Itsellä ei ole tila ko. kapineelle joten myydään pois. Hintaa vois olla 100€
Mahtuu esim. 32" tv ja sille on kääntyvä jalusta...
Kuvia mahdollista saada.
Taso tällä hetkellä Kuusamossa mutta jos mahtuu muuttoautoon kuunvaihteessa niin sitten mahdollista tuoda jonnekkin välille Kuusamo - Kajaani - Tampere
Löytyisi ruokapöytä ja kaksi siihen kuuluvaa tuolia. Pyökin väristä huonekalulevyä, pöydän saa taitettua auki kaksinkertaiseksi, jolloin mahtuu hyvin neljä syöjää ja ahtaammin kuusi. Ihan ehjät ja siistit, puolitoista vuotta vanhat. Parilla kympillä voi noutaa Vuosaaresta.
Aluvanteille (+renkaat) ois tarvetta. 17" tai 18" Jako 5*112. A3 audiin.
Corveten aluvanteet + 17" hyväkuntoiset kesäkumit!
Hinta noin 1500e
Mulla ylimääräinen agregaatti, paketissaan..
190e
HYvä kun kerrot vielä lisää agrekaatista-teho-koko-valmistaja-ym,ym
Nyt,kun kerran tämä osto-myynti pääsi vauhtiin, niin edullisia pleikkaripelejä ostetaan+muistikortti ja ohjain pleikka kakkoseen.
Tai ostan vaikka koko ykkösen koneen tarvikkeineen tai ilman jos joltain sattuisi edullinen turhana löytymään =0)
Tai voin tietysti vaihdella edellä mainittuihini tavaroihin...
Ostan halvan kannettavan CD soittimen,missä voi kuunnella pattereilla ja verkkovirralla.Tärinänesto välttämätön,koska lenkille olen suunnitellut kyseisen laitteen mukana pitämistä+Mega basso.Gigantissa 64,90 eur kyseiset toiminnot omaava laite,joten alle sen olevia ylimääräisiä soittimia voi tarjota yyveenä.
Tärinänesto välttämätön,koska lenkille olen suunnitellut kyseisen laitteen mukana pitämistä.
Jos ihan juoksulenkkiä ajattelit, niin epäilen, että tulet pettymään oli cd-soitin sitten millainen vain. Ite kokeilin kerran broidin ihan jotain kalliimpaa ja hienompaa soitinta lenkillä, toimii niin kauan hyvin, kunnes puskurimuisti on täynnä eli korkeintaan jonkun minuutin. Eli cd-soitin ei taida yksinkertaisesti oikein soveltua juoksulenkille, joku pieni mp3-soitin tai vaikka perinteinen korvalappustereot ja c-kasetti on taatusti toimivampi vaihtoehto.
Tärinänesto välttämätön,koska lenkille olen suunnitellut kyseisen laitteen mukana pitämistä.
Jos ihan juoksulenkkiä ajattelit, niin epäilen, että tulet pettymään oli cd-soitin sitten millainen vain. Ite kokeilin kerran broidin ihan jotain kalliimpaa ja hienompaa soitinta lenkillä, toimii niin kauan hyvin, kunnes puskurimuisti on täynnä eli korkeintaan jonkun minuutin. Eli cd-soitin ei taida yksinkertaisesti oikein soveltua juoksulenkille, joku pieni mp3-soitin tai vaikka perinteinen korvalappustereot ja c-kasetti on taatusti toimivampi vaihtoehto.
Kiitos neuvoista,mutta kuitenkin se ominaisuus voi olla kaikesta huolimatta.Toinen mikä kiinnostaa on digitaalinen kannettava stereoradio.Mutta sellainen,missä kanavat laitetaan napinpainalluksella.Se Esim Sonyn radio,missä kanava asetetaan kohdalleen kiekkoa pyörittämällä ei käy,koska kanava ei pyy kohdallaan.
C kasetti ja mp3 ookoo,mutta ei jaksa millään nauhoitella musiikkia,kun mulla vain ja ainoastaan cd levyjä:)
AMD Athlon 1000 prossu olisi ylimääräisenä. Mukana siili ja tuuletin.
Annetaan kahvirahaa vastaan P4 originaali, käyttämätön siili&tuuletin.
Arska, mikäs budjetti tuolla radiolla olisi? Löytyis maailmanradio, digitaalinen.
Arska, mikäs budjetti tuolla radiolla olisi? Löytyis maailmanradio, digitaalinen.
Alle 40eur radiota etsin.Ja vielä niin pieni,kuin mahdollista...Lenkille juoksukaveriksi.(Stockalla oli joku rieskamalli 59eur)
Alle 40eur radiota etsin.Ja vielä niin pieni,kuin mahdollista...Lenkille juoksukaveriksi.(Stockalla oli joku rieskamalli 59eur)Olisi Philipsin AE6675. Dynamic Bass boost, digitaalikello 5 ohjelmoitavaa kanavaa, kelautuvat kuulokkeet. Maksoi uutena 55e, voisin myydä vaikka 35e. Lähetä yv.
1 kpl seuraavanlaisia jäljellä:
"Tämä lahjakortti oikeuttaa Tukholman risteilyyn Helsingistä 2-4:lle matkustajalle yhdessä B- tai C-luokan hytissä (ei B2L-, eikä B4L-hytti). Kortti on voimassa sunnuntai-keskiviikko -lähdöillä 29.2. - 7.4.2004". (Viking Line)
Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.
(Edit: Toinen lippu siis meni jo Hymypojalle)
2 kpl seuraavanlaisia:
"Tämä lahjakortti oikeuttaa Tukholman risteilyyn Helsingistä 2-4:lle matkustajalle yhdessä B- tai C-luokan hytissä (ei B2L-, eikä B4L-hytti). Kortti on voimassa sunnuntai-keskiviikko -lähdöillä 29.2. - 7.4.2004". (Viking Line)
Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.
(toinen lippu jo alustavasti varattu)
Toinen meni jo mulle ;)
Procaster MP3 -soitin 128MB:n muistilla, lähes käyttämätön laite (~10h kuunneltu) myynnissä, täysin kunnossa jne. Alkup. paketti ja kuitti mukaan, ostettu verkkokaupasta viime vuoden Lokakuussa. Mukaan saa patterin jolla kuuntelee varmasti yli 5h vielä. Ja tosiaankin on se 128MB:n muisti, johon mahtuu ~20 "normaali" laatuista MP3:sta.
h. 65e
edit: Tarjoukset mieluiten s-postiin; toni_korkiakoski@hotmail.com
National Geographyjä (Suomeksi):
2001 -vuoden numerot 1-12
2002-vuoden numerot 1-7 ja 9-13, eli numero 8 puuttuu
2003-vuoden numerot 4 ja 1
+ yksi englanninkielinen numeoro: December 1999
-Jos satun löytämään sen 8/2002-numeron ilmoitan tänne
-En myy ihan pilkkahintaan, koska vuoden tilaus maksoi reilusti (7.25e(numero)
-Helsinkiläisille myyn, koska tälläistä kasaa en ala postittamaan
EDIT: Liitteitä ei valitettavasti löydy kuin 1/2001-numeroon (Viikingit). Eli ei siis valitettavasti karttoja.
Nemesis-88
15.02.04, 13:52
Tarve siis edulliselle mankalle tai stereoille joissa toimisi cd-asema...Mulla olisi myynnisstä CD-soitin mankka http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=23794 Tarjoa!
Myydään: Hugo Viidakkoseikkailu PC -peli Peli on kuin uusi ainoastaan etukuoressa on halkeama, CD naarmuton. Järjestelmä vaatimukset: Windows 95/98, 133 Mhz:n Pentium, 16 Megatavua RAM-muistia (suositus 32 megatavua), Äänikortti (Direct X -yhteensopiva), Grafiikkasovitin (Direct x -yhteensopiva), CD-asema (vähintään kahdeksannopeuksinen), 20 megatavua vapaata levytilaa
Myydään: MIDTOWN Madness PC -peli CD kunnossa, kotelossa takana muutama halkeama
Myydään: Kimble lautapeli (uusi). Lojunut käyttämättömänä kaapissa melkein vuoden.
Ostaja maksaa PK:t. Tarjoa!
Lisää lehtiä myyntiin:
Suomen PCGamer 15-22
Suomen PCGamer 24-28
+CDGamer-democd:t (tulleet PCGamerin mukana)
17,18,20,24: 2cd, alkuperäisessä kotelossa
21: Yksi cd (cd1) alkuperäisessä kotelossa
22,16 2cd, paperikotelossa
19: 2cd, läpinäkyvässä cd-kotelossa
Edit: Ja nyt kun vauhtiin päästään, pistetään myyntiin vielä tälläisä "Pehmeäkantisia",eli uudempia PCGamereita, numerot: 29-32 ja 33,34
Näitten lisäksi on vielä näiden numeroiden ikäisiä democd:tä 7, joissa on mm. Max Paynen jne. demoja.
EDIT: Olen perjantaihin asti maalla.
*myyty*Ruokapöydän lisäksi myynnissä olisi lattiavalaisin. Jalusta ja varsi hopeanharmaita, kattoon osoittava lasikupu tummansininen, lampussa himmennin. Korkeus n. 190cm. Kympillä lähtee. *myyty*
Ja jos joku keräilee vanhoja lehtiä, niin löytyisi myös Tekniikan Maailman vajaa vuosikerta mallia -65. Puuttuu kai kolme lehteä. Jos ei muuta, niin hyvät naurut niistä jutuista ainakin saa. =) Lehdet kovamuovisessa TM-kansiossa ja oikein hyvässä kunnossa. Arvosta ei aavistustakaan.
Sitten löytyy myös ylimääräinen sauvasekoitin, sininen ja muistaakseni Braun merkkinen (tarkistan kun pääsen kotiin), aika vähän käytetty. Viisi euroa +pk.
Edit; lamppu myyty
Mulla olis tuo parisänky,mistä eroon haluaisin,siis Sotkan runkopatjasängyt+maxi-petariOletkos malttanu jo mieles ku haluut parisängystä eroon; )
Onkos kellään ylimääräistä XBOX-laitetta?
Ei tarvitse olla takuuta...toimiva kuitenkin. ;)
Hinta suotuisa, jos PK-seudulla niin aina helpompi tehdä kauppoja/todeta laitteen kunto.
Oston kanssa ei ole kiirusta, mainittakoon tämä vielä.
Mulla ylimääräinen X-BOX.
Mukaan langaton kauko-ohjain, kilinkolin McRae4 sekä muistikortti ja super mikälie kaapeli telkkuun.
Kaikki kuin uusia mut takuu ummes =(
Mulla ylimääräinen X-BOX.
Mukaan langaton kauko-ohjain, kilinkolin McRae4 sekä muistikortti ja super mikälie kaapeli telkkuun.
Kaikki kuin uusia mut takuu ummes =(
Voi mahdoton, jopas tuli nopeesti tämä, mikä on hinta?
220e sinulle =)
Mitäs pahaa nyt olen tehnyt? ;)
Uusi kahdella pelillä maksaa 199e, tosin siinä on langallinen ohjain, se on hieman halvempi kuin langaton ohjain.
No entäs hinta ilman peliä ja langatonta ohjainta.
220e sinulle =)
Mitäs pahaa nyt olen tehnyt? ;)
Uusi kahdella pelillä maksaa 199e, tosin siinä on langallinen ohjain, se on hieman halvempi kuin langaton ohjain.
No entäs hinta ilman peliä ja langatonta ohjainta.
Langaton on makee joten kannattaa se pitää langallisen rinnallla.
Koko läjä jotta ColinMcRae4 tulee pakosta tutuksi =)
Ei kenenkään isällä olisi ylimääräistä laskutikkua myynnissä?
Jacce, minkä mieleni? *aina yhtä vallaton sinkkuilija* ;)
mä haluun ostaa 4mt pci näytönohjaimen ja 166mhz mmx-233mhz prossan. sekä 2-6,5gt kovo
mulla ois myynnissä amiga500+
kenopäänaali
17.02.04, 12:08
mulla ois myynnissä amiga500+
Pistäpä yv:nä mitä amiga sisältää ja paljonko haluat siitä. Mulla vois olla vanhoja penanraatoja (166-200Mhz) vaihdossa kunhan kerkeän selvitellä noi.
--kpn
Annan ilmaiseksi ruman,oranssin lipaston,jossa neljä laatikkoa...
Pinnassa muutamia tarroja eli äklön näköinen mutta toimiva =0)
Sopii varmasti vaikka varastoon tai autotalliin pikkutavaroille,työkaluille...tai jotain.
*meni jo*Sitten vielä pyökinvärinen tietokonepöytä,kulmamalli. Ihan siisti paitsi sivuista lähti vähän kuosia,kun muutossa teippasin palat yhteen kuljetusta varten.
Mutta kunto ok kuitenkin.*meni jo*
Haettavissa Helsingistä ihan koska vaan.
Ei kenenkään isällä olisi ylimääräistä laskutikkua myynnissä?
Eikö kenelläkään muka ole?
Myydään halvalla 2kpl Mikkisoft Sidewinter Gamepad Pro ja 2kpl Miikisoft Gamepad USB. Molemmat mallit USB malleja ja ei niitä paskoja läpinäkyviä. Mukaan varaosapadejä hemmetin monta. Myös USB (1.0)hubi 4jällä jatkoportilla. Toimii virtalähteellä tahi ilman. Hardcore NHL pelaajille must paketi.. ;)
Edit: Kaikki pädit + usb hubi vahdetaan yhteen toimivaan X-box ohjaimeen tai kauko-ohjain johtosarja pakettiin!
Ja se AMD Athlon 1000.
Ostetaan kaksi lippua Stray Catsin keikalle Helsinkiin ja 90e maksetaan hyvistä paikoista...mieluiten nouto pk-seudun alueella
invärinen tietokonepöytä,kulmamalli. Ihan siisti paitsi sivuista lähti vähän kuosia,kun muutossa teippasin palat yhteen kuljetusta varten.
Mutta kunto ok kuitenkin.
Haettavissa Helsingistä ihan koska vaan.
Olisiko kuvaa ? Jos ei niin kerro onko minkäverran hylly- ja laatikkotilaa yms.
Kuvaa ei oo.Ja kamerani on niin surkea ettei sillä kannata edes yrittää ottaa =(
Alhaalla on kaksi tasoa.Laatikoita ei ole laisinkaan.
Ostettu Anttilasta joskus ja silloin ainakin tähän malliin sai "lisävarusteena" ylähyllynkin.
Saattaa muuten vieläkin anttilan kuvastosta tai sivuilta löytyä... voin tarkistaa.
Sellainen perusmalli vaan =0)
Tarkistettu siellä oli(siis anttila.com)tälläinen Tvilum
Atk-kulma yläosa jossa alaosana on mielestäni juuri tää mun pöytä...
Myyn Casio FX-350TL laskimen.
"Scientific 2-line display,
229 functions, including 159 scientific functions,
statistics,
plastic keys,
battery LR44,
comes with slide-on hard case"
Laskin taitaa vastata aikalailla Casio FX-115W -laskinta. Ainakin oman matikankirjan takana olevat ohjeet FX-115W-laskimelle ovat täysin toimivat ja identtiset FX-350TL -laskimelle.
Sanotaanko että 15 euroa, sisältää postituskulut (etukäteen maksettaessa).
..tiedustella voi xaeron@kolumbus.fi
Eli löytyiskö keneltäkään perus Gameboy:ta tai Gameboy coloria, toimiva tietysti ja mahdollisesti vielä hyväkuntoinen sellainen. Pelkkiä pelejäkin ostaisin, tetris ja mariot must have :)
Jos joku haluais euroihin oman laitteensa tai pelin/pelit vaihtaa niin ottaa yhteyttä...
**Edit : Gameboy hommattu**
Nemesis-88
24.02.04, 21:55
Tarve siis edulliselle mankalle tai stereoille joissa toimisi cd-asema...Mulla olisi myynnisstä CD-soitin mankka http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=23794 Tarjoa!
Myydään: Hugo Viidakkoseikkailu PC -peli Peli on kuin uusi ainoastaan etukuoressa on halkeama, CD naarmuton. Järjestelmä vaatimukset: Windows 95/98, 133 Mhz:n Pentium, 16 Megatavua RAM-muistia (suositus 32 megatavua), Äänikortti (Direct X -yhteensopiva), Grafiikkasovitin (Direct x -yhteensopiva), CD-asema (vähintään kahdeksannopeuksinen), 20 megatavua vapaata levytilaa
Myydään: MIDTOWN Madness PC -peli CD kunnossa, kotelossa takana muutama halkeama
Myydään: Kimble lautapeli (uusi). Lojunut käyttämättömänä kaapissa melkein vuoden.
Ostaja maksaa PK:t. Tarjoa!Tavarat edelleen kaupan.
Myydään hieno Volkswagen New Beetle vm.-99.
Hinta 16 990 e.
http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=80815
Onkos kellään ylimääräistä XBOX-laitetta?
Ei tarvitse olla takuuta...toimiva kuitenkin. ;)
Hinta suotuisa, jos PK-seudulla niin aina helpompi tehdä kauppoja/todeta laitteen kunto.
Oston kanssa ei ole kiirusta, mainittakoon tämä vielä.
Nyt on Xbox hankittu, ei enää tarjouksia kiitos.
Killeri_84
26.02.04, 01:13
MYYNNISSÄ!!
ps2 pelikonsoli
-ostettu tammikuussa 2003
-mitään vikaa ei ole ollut
-suhteellisen vähän pelattu
-pelit:WRC,nhl2002,nhl2004
:mukaan:konsoli+ohjain+muistikortti+pelit ja ohjeet
Tarjota saa!!
hinta:140e+pk:t
ostetaan korvalauppustereot, aivan kasetti vehkeet :) hyväkuntoinen, siisti ja toimiva!
Karhu ('!')
28.02.04, 23:28
ostetaan korvalauppustereot, aivan kasetti vehkeet :) hyväkuntoinen, siisti ja toimiva!
Femmalla lähtee Unitedin sininen malli, ei mitään erikoisuuksia ja toimii :) Ilman kuulokkeita.
E: Löytyy myös Panasonicin hyvä malli joskus 1994-vuodelta tai jotain. Erilliset säädöt bassolle ja treblelle, mutta ei radiota. Varmaan yksi parhaista Panasoniceista mitä sillon oli myynnissä. 10e. Malli RQ-P205.
Femmalla lähtee Unitedin sininen malli, ei mitään erikoisuuksia ja toimii :) Ilman kuulokkeita.
E: Löytyy myös Panasonicin hyvä malli joskus 1994-vuodelta tai jotain. Erilliset säädöt bassolle ja treblelle, mutta ei radiota. Varmaan yksi parhaista Panasoniceista mitä sillon oli myynnissä. 10e. Malli RQ-P205.
toimiiko pana edelleen hyvin? onko siisti? (yhtä hyvin vois hakee uuden kaupasta, mutta ottais mieluimmin pois jonkun nurkista). tulee tyttöystävän käyttöön.
Karhu ('!')
28.02.04, 23:36
toimiiko pana edelleen hyvin? onko siisti? (yhtä hyvin vois hakee uuden kaupasta, mutta ottais mieluimmin pois jonkun nurkista). tulee tyttöystävän käyttöön.
Erittäin hyvin toimii, ja erittäin siisti (käytetty erittäin vähän, lojunu laatikon pohjalla). Muutamia naarmuja, mutta eiköhän jokaisessa tän ikäisessä ole. Hyvin Green Day pauhaa tällä hetkellä :) Mukaan saat täydet Duracellin paristot. Ei kuulokkeita.
E: On muuten pirun kirkas ja hyvä ääni (mitä nyt vanha kasetti suhisee).
[edit]poistettu tavarat myynnistä
Nemesis-88
29.02.04, 22:50
-matkamustesuihku Canon BJC-50, erittäin pieni, mukaan tulee väripatruunoita ainakin 60e arvosta.
Tällä voit tulostaa infrapunan kautta, ei häiritseviä piuhoja. Mukaan tulee kuitenkin LPT-piuha.
Hinta 50e
Tavarat EspoossaKuva kiinnostais
-matkamustesuihku Canon BJC-50, erittäin pieni, mukaan tulee väripatruunoita ainakin 60e arvosta.
Tällä voit tulostaa infrapunan kautta, ei häiritseviä piuhoja. Mukaan tulee kuitenkin LPT-piuha.
Hinta 50e
Tavarat EspoossaKuva kiinnostais
Pistän illalla kun pääsen duunista himaan.
Ostetaan TOIMIVA ITKUHÄLYTIN.Pk-seudulta.Halvalla.Tulen hakemaan.Entinen on jo ihan hajalla.
jkp@raa.to
Ostetaan TOIMIVA ITKUHÄLYTIN.Pk-seudulta.Halvalla.Tulen hakemaan.Entinen on jo ihan hajalla.
jkp@raa.to
www.acneuro.com :D
Toihan taitaa olla suorastaan ILMAINEN;)
kenopäänaali
04.03.04, 08:08
jkp@raa.to
Käypä sini(sessä) kehdossa Länsi-keskuksessa. Loppuunmyynti.
--kpn
kenopäänaali
04.03.04, 08:12
Myydään 3dfx:n Voodoo TV FM-kortti. Alkuperäinen avaamaton pakkaus. En jaksa itse ruveta virittelmään. Mielellään pk-seudulle, tarjoukset yv:nä.
--kpn
Edelleen myynnissä. Tarjoa kaksinumeroinen euromäärä :)
--kpn
E: myyty
Ostetaan autoon "uusi"/käytetty MP3 soitin.
Mielellään Blaukkarin Acapulco, mutta tarjoa!
kellotin@jippii.fi
kielipoliisi
04.03.04, 22:12
jkp@raa.to
www.acneuro.com :D
:D :D
Toimivuus taattu aina päivä kerrallaan.
Nyt ois myynnissä Nintedo 8bit kone ja siihen sälää mukaan jos kinostaa pistäkää yv.
Pakettiin kuuluu:
-Nintendo 8bit konsoli ja tarvittavat johdot
-Neljä ohjainta
-Pelit: Adventures in The Magic Kindom ja kasetti jossa kolme peliä (Super Mario Bros, Tetris, Nintendo World Cub)
-Four Score (voit liittää yhteen koneeseen neljä ohjainta yhtä aikaa.)
-Mukaan myös jonkin sortin ohjeita.
Kone ja kaikki oheislaitteet ovat täysin toimivia (toimivuus testattu en myyntiin laittoa).
Ostaja maksaa postimaksut.
Myyn Kodak DC265 dikitaalikameran.
Täältä löydät informaatiota kamerasta (http://www.dpreview.com/reviews/specs/Kodak/kodak_dc265.asp)
Mukaan tulee: Kamera, 4 x uudehkot AA patterit ja 4x vanhemmat AA patterit, pattereiden latausteline, kameralaukku, 16MB & 128MB compactFlash muistikortti.
Esimerkki kuvia, mitä olen kameralla ottanut (http://www.zombiinos.net/kuvatuksia/Kodak_DC265/)
Tarjoukset YVllä !
Nemesis-88
09.03.04, 22:16
Ostaja maksaa PK:t. Tarjoa!Tavarat edelleen kaupan.Vieläkin myyynnissä! Tarjotaa!
Ostetaan multitab pleikka 2:lle. Ilmeisesti ps1:n multitab käy myös. YV:llä tarjoukset.
Mulle tuli sijaiskotiin 6pupujussikkaa jotka etsii kauttani nyt uusia,hyviä koteja.
Ensimmäinen joka voi lähteä uuteen kotiin vaikka heti,on paperillinen hermeliinikani,uros syntynyt elokuussa-03
Todella kaunis ja pieni pupunen,jonka luonne on pelkkää kultaa...oikea sylipupu =)
7vkon päästä on luovutusiässä 4pienokaista,joiden isukki tuo hermeliini on ja äiti on kääpiöluppakorva.
Niitähän voi jo varata. =)
Pupuset on Helsingissä ja saa tulla katsomaan... kysyä voi lisää YV:llä!
Myydään Yashica peruskamera tarpeettomana.
Käytetty, mutta testattu toimivaksi. Itselläni ollut tosin vasta muutaman päivän, "vahinko-ostos". (Pitkä tarina!!!)
Zoom 38-80 mm, 10 sek. ajastin. Eri toimintoja, kuten punasilmäisyyden poisto, salaman säätö, maisemakuvaus...
Hyvä peruskamera perinteiseen kuvaamiseen.
Tarjouksia otetaan vastaan. :)
*****MYYTY!***********
Mulla olisi myynnissä kaksi cd-levyä:
Apulanta - Heinola 10 (http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7647765)
DeathRow records -kokoelma Too Gangsta For Radio (http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7647932)
Molemmat löytyy Huuto.netistä. Jos kiinnostaa, niin sinne vaan tarjoamaan!
Ostakaas joku multa turha laskin kuljeksimasta.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7684354 - tuolta näkee ottamani kuvan.
Lähtee voorumilaiselle kaheksalla eurolla (sis. pk) =D kaupassa maksaa samanmoinen kuiteskin 20-30ee.
YV / xaeron@kolumbus.fi
Myydään DVD-soitin BAZE, pari kk vanha joten takuuta n. 22 kk jäljellä. Aluekoodivapaa. Toimii kuin unelma, katsottu vain pari leffaa, myydään pleikkarin alta pois. Tarjouksia.
E: ostettu 19.1.04
Myynnissä olisi XBOX, kaksi ohjainta, advanced scart cable ja kuusi peliä (Max Payne 2, Colin McRae Rally 04, H and D -Rising Sun, Midtown Madness 3, Halo) Yhden pelin nimi unohtunut, laitan tänne kunhan saan sen käsiini. Joku Tom Clancy se oli. Itse laitteella takuuta puoli vuotta jäljellä ja paketti ei ihan pilkkahintaan lähde. =) Tarjotkaa YV:nä.
Ostakaa puhelin!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7661285
Ostetaan kannetava tietokone.
Tehoiltaan 300-650Mhz ja 128 muistia. Vaatimukset on: toimivuus, sarjaportti / usb -liitäntä ja virheetön näyttö.
Akun kunnolla ei väliä. Sähköpostilla voi ottaa yhteyttä.
Edit: Löyty jo.
Ostan snooker-pelin PlayStation 1:lle. Tarjoa
janne.k@netikka.fi tahi yv:llä...
Dreamcast pelikonsoli
-Itse konsoli
-2 ohjainta
-VMU muistikortti
-Kasa pelejä
Tarkemmat tiedot yv:eellä
Onko 50e liikaa pyydettynä 1v vanhasta (SOTKA made in finland) 90/200 runkopatja + jalat + sijauspatja setistä? Sänky loistavassa kunnossa.
Myyn Kodak DC265 dikitaalikameran.
Täältä löydät informaatiota kamerasta (http://www.dpreview.com/reviews/specs/Kodak/kodak_dc265.asp)
Mukaan tulee: Kamera, 4 x uudehkot AA patterit ja 4x vanhemmat AA patterit, pattereiden latausteline, kameralaukku, 16MB & 128MB compactFlash muistikortti.
Esimerkki kuvia, mitä olen kameralla ottanut (http://www.zombiinos.net/kuvatuksia/Kodak_DC265/)
Tarjoukset YVllä !
Myyty !
nokiapower
21.03.04, 17:13
Ostetaan tietokone 700 eurolla. Näyttö sais kuulua pakettiin mukaan.
Ostetaan tietokone 700 eurolla. Näyttö sais kuulua pakettiin mukaan.Esim. http://www.ljh.fi/ myy tälläistä (http://www.ljh.fi/Pikkuikkuna.asp?Tuotenumero=EXP3000333) uutta pakettia hintaan 710e.
nokiapower
21.03.04, 17:36
Ostetaan tietokone 700 eurolla. Näyttö sais kuulua pakettiin mukaan.Esim. http://www.ljh.fi/ myy tälläistä (http://www.ljh.fi/Pikkuikkuna.asp?Tuotenumero=EXP3000333) uutta pakettia hintaan 710e.
Unohdin sanoa että tulee pääosin pelikäyttöön :) Tolla näyttiksellä ei kyllä paljoa pelailla.
mobiilisti
21.03.04, 17:41
Uudenveroinen P900 menossa halvalla, ostakaa pois!!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7677842
Voisin ostaa kanssa tietokoneen:
Jos joku on esim ostamassa/päivittämässä uutta niin voisin ehkä ostaa sen vanhan koneen pois. Ei ole tarvetta muulle kuin keskusyksikölle, saisi olla tyyliin 2 Ghz tjsp.
Saa ihan tarjota, katellaan jos löytyy sopivaa.
gubbis@msn.com 050-3770951 Antti
Itse asun lahdessa mutta autolla pääsee jos sopiva löytyy. Mielellään jos tarjoaa jotain niin laittaa samalla vähän osaluetteloa mitä kone sisältää.
edit: ja tiedän että kaupasta saa uusia
Kännyromuja voi tarjota mulle, eli kaikkia toimimattomia luureja. Puhelintorilla tälläiset katoaa niin nopeasti, eikä uppailukaan ole järkevää.
jpeltsi@vapaalla.org / yv
Creative Rhomba 256 mb - mp3-soitin myytävänä,
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7852334
Voin myydä myös "suoraan" jos hinnasta sovitaan.
OSTAN:
-Vanhoja toimivia 6x6-kameroita voi ehdotella yv:nä
-Laskutikku
Karhu ('!')
23.03.04, 22:41
MYYDÄÄN:
Nokia 3110 ilman laturia
Motorola CD930 laturilla.
Tarjoukset YV:llä.
Ewert Oktan
24.03.04, 00:03
OSTAN:
-Laskutikku
Huuto.net:istä löytyisi yksi kappale.
linkki: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7642237
OSTAN:
-Laskutikku
Huuto.net:istä löytyisi yksi kappale.
linkki: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7642237
Kiitos vinkistä, mutta aika kova on myyntihinta. Tuolla hinnalla saisi jo hyvän laskimen... :P
MYYDÄÄN:
Nokia 3110 ilman laturia
Motorola CD930 laturilla.
Tarjoukset YV:llä.
Threadi on tarkoitettu yleisesti ottaen muulle kuin puhelimille yms sen tarvikkeille.
Niitä varten on sitten se Puhelintorikin.
Onko kotimaisesta Kuutamosonaatista tehty koskaan myyntiversiota? Jos niin tänne yksi ;)
Juttua tuola sivulla... mm. sielä alhalla.. http://www.sea.fi/esitykset/kevat2003/kaupunki.html
Kyselin tuolta, niin ks. teatterissa ei ks. leffaa tänä ks. vuonna esitetä.. ks..
Yleltä leffa on tullu muistaakseni 90 ja 94 uudenvuodenyönä. Valmistusvuosi on 88. Laitoin Ylelle myös mailia, että esittävätkö uudelleen
Onko kotimaisesta Kuutamosonaatista tehty koskaan myyntiversiota? Jos niin tänne yksi ;)
Juttua tuola sivulla... mm. sielä alhalla.. http://www.sea.fi/esitykset/kevat2003/kaupunki.html
Kyselin tuolta, niin ks. teatterissa ei ks. leffaa tänä ks. vuonna esitetä.. ks..
Yleltä leffa on tullu muistaakseni 90 ja 94 uudenvuodenyönä. Valmistusvuosi on 88. Laitoin Ylelle myös mailia, että esittävätkö uudelleen
Olen muistaakseni joskus nähnyt videovuokraamossa, jossain "jämähyllyssä". (Aika hilpeä kauhuelokuva!)
Leffoista tuli mieleen,että OSTAN elokuvat: Kauan eläköön Bernie 1 ja samaa sarjaa osan 2
Kelpaa myös nauhoitetut versiot...
Killeri_84
24.03.04, 18:19
MYYNNISSÄ!!
ps2 pelit:
WRC 12e
GTA Vice city 30e
NHL 2002 15e
PC-peli:
richard scarry:touhukas maailma-Puuharomppu
DVD-elokuvat:
Babguyz ja Vaikea tappaa
CD Levyjä:
Päivi lepistö-yöperhonen 6e
Dj esko setti1 5e
Rantarock 2001 cd1 ja cd2 hinta yhteensä:8e
pistäkää yv:tä jos kiinnostaa jokin noistä tuotteista ja tarjota saa myös.
Edelleen myynnissä.
Myydään RioVolt SP250 kannettava MP3 CD-soitin jossa on myös FM-radio
http://www.mp3newswire.net/stories/2001/voltsp250.html
http://www.testipenkki.net/hifi/artikkelit/riosp250/
Myydään pois tarpeettomana. Käytetty intissä (vuosi sitten), eikä sen jälkeen oo ollu käyttöä. Kaikki mukaan, mitä myyntipakkauksessa tuli (2 x kuulokkeet, nahkalaukku, langallinen kauko-ohjain jne.). Takuu on loppunut tuotteesta viime joulukuussa. Uusin saatavilla oleva firmware on päivitetty myöskin laitteeseen. Tuote perustuu iRiverin iMP-250 soittimeen, johon on vain lätkäisty RioVoltin nimi ja firmware. Tuote toimii moitteetta eikä sitä ole tiputeltu tai muuten "pahoinpidelty". Tuote löytyy Alahärmästä, 100e/tarjous.
tarvitsisin sonyn digikameraan sopivan memory stikckin, 64/128mb tarvitsisin sen välttämättä tiistaiksi, eli jos joltakulta löytyy!
tarvitsisin sonyn digikameraan sopivan memory stikckin, 64/128mb tarvitsisin sen välttämättä tiistaiksi, eli jos joltakulta löytyy!
kortti löytyi :)
Vaihdetaan pleikkari2 myyntipakkauksineen, hyväkuntoinen kone.
vaihdossa otetaan pleikka1+rahaa...
poika,kun ei tarvitse noin hienoa vehjettä eikä mulla koskaan ole hupia maksaa kakkosen peleistä niin paljoa,niin tälläistä vaihtoa ajattelin...
Kysele lisää =)
Ostakaahan pois mun Creative Rhomba 256MB (http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=7969059) MP3 soitin!
Myydään Toyota Camry DX 1.8.
MYYTY!
Myydään Toyota Camry DX 1.8. Vuosimallia 1986 ja on siistissä kunnossa ja hyvin pidetty. Huollettu tasaisin väliajoin ja katsastettu 12/03. Ruostesuojaus tehty. Huoltokirjat löytyy. Hyvät kesärenkaat, Pioneer cd-soitin ja hyvät 4-tiekaiuttimet. Varma kone! Ainoa sanominen on siinä, että kuskin etuikkuna vaatii hieman renkuttamista, mutta se on nopea korjata jos käsistä löytyy näppäryyttä ja vika häiritsee.
Tästä hyvä auto ympärivuotiseen käyttöön. Hp 500e. Auto on Turussa ja sitä voi tulla katselemaan, kun tilaa ajan yv:llä.Perskele tossa ois mulle aivan loistoauto mut on autolle käyttö vasta vajaan ½ vuoden kuluttua... No kaipa sillonkin vielä vastaavia löytyy...toivottavasti :D
Perskele tossa ois mulle aivan loistoauto mut on autolle käyttö vasta vajaan ½ vuoden kuluttua... No kaipa sillonkin vielä vastaavia löytyy...toivottavasti :D
Ostat tästä varastoon tietysti :)
nokiapower
03.04.04, 21:20
Ostetaan tietokone 700 eurolla. Näyttö sais kuulua pakettiin mukaan.
Ostettu!
Ostetaan Windows 2000 Pro UK, licenssi oltava mukana.
YV / mtbt28@hotmail.com
Hei!
Olisin kiinnostunut saamaan haltuuni seuraavia pelejä. Myy jos satut omistamaan.
Nes: Zeldat, megamanit sekä mario 2&3
Snes: Donkey Kong 1 ja 2, Super Mario RPG,Chrono Trigger,Earthbound, Final Fantasyt, Harvest Moon, Super mario world 2: Yoshis island, Mario kart, The Legend of Zelda: A link to the past,Lufia II, castlevaniat sekä megamanit.
Lähetäthän vastauksesi mailiini: ville.heinajoki@kotiposti.net. Kiitos
*MYYTY*
MYYNNISSÄ HIFI:Ä:
-Pioneer ct-w504r dekki
-kenwood dp-m6630 cd 1+6
-kenwood kt-2020l viritin
-kenwood ka-4520 vahvistin
-aiwa lx-70 cc levysoitin ( cc computer control, fully automatic d.d. turntable system, pitch, kappalehaku, repeat, skip, intro, ohjelmonti jne.jne. harvinainen)
kaikki muut toimivat 100% ja ovat erittäin siistissä kunnossa. cd-soittimessa kuitenkin kaksi vikaa 1: cd kelkan avausnappi puuttuu (irronnut ja hukkunut, eli joutuu mikrokytkintä tökkäämään, esteettinen vika) 2:magasiini pitää "runksutus" ääntä latautuessaan, mutta toimii.
myyn kaikki yhdessä. toimituksesta voidaan sopia, joskin nouto tietysti olisi helpoin. ihan ilmaiseksi en anna koska ovat kuitenkin maksaneet uutena yli 20000mk. tokihan ovat jo hieman ikääntyneitä, mutta potkua löytyy taatusti. (ei siis mitään 25e tarjouksia)
voin myös vaihtaa puhelimeen/puhelimiin
edit: toimitus onnistuu turku-tampere akselilla (pienin varauksin)
editedit: tarjotkaa nyt hyvistä vehkeistä!
Creative Zen NX 30GB MP3-soitin. Hinta 280e.
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8139151
*MYYTY*
ostakaa nyt joku hyvät rokkivehkeet. rohkeesti vaan tarjouksia. myyntiviesti yllä!
Karhu ('!')
07.04.04, 18:30
ostakaa nyt joku hyvät rokkivehkeet. rohkeesti vaan tarjouksia. myyntiviesti yllä!
Tommosia oon harkinnu, mutta eipä oo tullu tätä MiniHifi sarjaa tullu myytyä :( Kiinnostaisko vaihto ? ;)
Näyttää täällä menneen kaupaksi/löytyneen vaikka mitä, joten yritetään itsekin.
Eli halutaan ostaa vanhoja Jääkiekkokirjoja. Kaikki Semicin/Egmontin kustantamat (eli ne A4-kokoiset) löytyvät jo kirjahyllystä, mutta siis kauden 1992-93 kirja ja sitä vanhemmat kiinnostaisivat!
Toinen artikkeli, jonka voisin tulevaisuudessa tarvita olisi HomePNA-verkkokortti (ei kait sillä verkkokortin tyypillä/mallilla/merkillä mitään väliä ole, kuhan vain on HomePNA, kun taloyhtiön verkko on sillä tekniikalla, vai?). Näitä saanee uutenakin jopa noin 25 eurolla, joten käytetystä en luonnollisesti kovinkaan paljoa maksaisi, mutta jos jollakin tarpeettomana olisi, niin voisin ehkä ostaa pikkurahalla pois.
Ei keneltäkään sattuisi löytymään ylimääräisenä vähintään 128Mt Compact Flash -muistikorttia?
Vähintään 32Mt MMC- tai SD -kortista voisin ottaa myös hyviä tarjouksia vastaan...
Vielä on myymättä Dreamcast paketti.
Ostakaa joku pci väyläinen ISDN kortti. hp 3€
Ostetaan tietokoneen keskusyksikkö, vaatimukset:
yli 300mHz
vähintään 256mb muistia
vähintään 20gb kovalevy
2x PCI-väylä
Hinnaksi olen ajatellut ~50e, mutta hinta on aina neuvoteltavissa
yhteydenotot priva-viestillä tai kipenet@mbnet.fi
Myynnissä DBS Intruder Raptor 24-vaihteinen maastopyörä. Rungon koko on 19", ja pyörä on melkein priimakunnossa. Takavanne hieman epämuodostunut, renkaat kuluneent. Lukko hieman ruostunut. Shimanon V-jarrut ja vaihteet. Kumpaankin lukkoon on kaksi avainta, ja pitäisi olla vakuutettuja kummatkin. Kaksi kesää sitten saatu kun vanha varastettiin. Hinta voisi olla noin 100e tarjotkaa...
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/e/l/el_ville/1081673119176.jpeg
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/e/l/el_ville/1081673009303.jpeg
Kuvat suht isoja. Ps. joku vois lähettää ohjeet miten ton linkin tilalle vois kirjottaa jotain. YV kiitos. Kuvat suht isoja.
vaihteet (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/e/l/el_ville/1081673009303.jpeg)
etuhaarukkaa (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/e/l/el_ville/1081672953647.jpeg)
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/e/l/el_ville/1081673094631.jpeg
Myynnissä DBS Intruder Raptor 24-vaihteinen maastopyörä. Rungon koko on 19", ja pyörä on melkein priimakunnossa. Takavanne hieman epämuodostunut, renkaat kuluneent. Lukko hieman ruostunut. Shimanon V-jarrut ja vaihteet. Kumpaankin lukkoon on kaksi avainta, ja pitäisi olla vakuutettuja kummatkin. Kaksi kesää sitten saatu kun vanha varastettiin. Hinta voisi olla noin 100e tarjotkaa...
Mikä takavanteessa mättää? Minkä kokoiset renkaat?
Edelleen vanhoja kameroita (varsinkin 6x6) voi tarjota... ja se laskutikku.
Mikäs toi laskutikku on?
Mikäs toi laskutikku on?
http://www.nummek.fi/laskutikku.jpg
Tuossa se on sillä voi laskea vaikka mitä, eikä akku/paristot lopu ikinä.
Mikäs toi laskutikku on?
.kuva.
Tuossa se on sillä voi laskea vaikka mitä, eikä akku/paristot lopu ikinä.
Juuri niin, eli kaikki sin/cos/tan laskut yms. hoituu... itse en ole koskaan käyttänyt, mutta tarkoitus olisi opetella heti kun moinen laite löytyy...
Ostetaan:
- AMD athlon xp 2000+ tai tehokkaampi prosessori sekä siihen passaava emolevy.
- Ati radeon 9600 tai parempi näytönohjain.
Kun tuo saatinan Huuto.net on totaalisesti juntturassa, niin ajattelin täältä koittaa.
kenopäänaali
13.04.04, 09:56
Vähintään 32Mt MMC- tai SD -kortista voisin ottaa myös hyviä tarjouksia vastaan...
Ylimääräinen SD olisi, 16 tai 32Mt. Varmaksi en kokoa muista, mutta varmistan asian, jos olet kiinnostunut.
--kpn
Ostan/otan akvaariokrääsää, siis periaatteessa kaikkea siihen liittyvää voi tarjota.
Kalat,kasvit,koristeet kiinnostaa ja tietysti itse akvaariotkin.
Mikä takavanteessa mättää? Minkä kokoiset renkaat?Takavanne hieman kananmunan muotoinen, kun kolahti kerran katukivetykseen kovemmin. Voisi ehkäpä korjata pinnojen kiristämisellä. Koko taitaa olla 26" mutta tieto ei ole varma. Veikkaisin että on semmoinen normaalikoko maastopyörillä, kun on tuotakin mallia paljon valmistettu.
Ostan/otan akvaariokrääsää, siis periaatteessa kaikkea siihen liittyvää voi tarjota.
Kalat,kasvit,koristeet kiinnostaa ja tietysti itse akvaariotkin.
Vaihdossa voin antaa euroja tai kaksi mukavaa ja tervettä haarniskamonnia(jotka voin myydäkin edullisesti,kunhan pääsisivät isompaan altaaseen)
Katsopas tämä LINKKI (http://www.aqua-web.org/), siellä myydään ja jopa lahjoitetaan akvaariotavaraa.
No niin myydään paketissa:
Belkin USB hub. Neljä porttia. Yhteensopivuus 1.0 kanssa. Virta koneesta tai ulkoisella lähteellä (sis hint). 2kpl Sidewinder GamePad USB (digit tatti)+ 2kpl Sidewinder GamePad Pro (analog/digit tatti). Hyvä pelipaketti vaika nhl vääntäjälle. Mukaan varaosapadejä.
AMD Duron 400 + 384megaa muistia + 4gb kovo + sarjaportti+ cd + korppu ja minitornikotelo.
Kamoja vaihdetaan vaikka X-Box krääsään (ohjaimet ja DVD-sovittimet/kaket olis jees). Yks viest
Edi,sielläpä mulla on jo ilmoitus... kiitoksia linkistä kuitenkin ;0)
Edi,sielläpä mulla on jo ilmoitus... kiitoksia linkistä kuitenkin ;0)
Ja nyt lisään vielä,että jollekin akvaarioon kauniita safiiritetroja 4kpl löytyisi täältä.
Minkä kokoisia noi tetrat on? Hinta?
Takavanne hieman kananmunan muotoinen, kun kolahti kerran katukivetykseen kovemmin. Voisi ehkäpä korjata pinnojen kiristämisellä. Koko taitaa olla 26" mutta tieto ei ole varma. Veikkaisin että on semmoinen normaalikoko maastopyörillä, kun on tuotakin mallia paljon valmistettu.
Ei taida kiinnostaa kuitenkaan, vanteen korjaus maksaa liikaa siihen nähden että esim. Biltemasta saa käyttökelpoisen pyörän 165-200e.
Löytyis medisanan sähköhammasharja (2 runko-osaa, laturi, 6 vaihtoharjaa). Sain kaksi tällaista joululahjaksi 2002 ja tämä toinen on vaan jäänyt kaappiin pyörimään.
hp: 10e (tai tarjouksen mukaan)
Eli siis ihan uusi ja käyttämätön.
kenopäänaali
14.04.04, 09:14
Löytyis medisanan sähköhammasharja
Onks käyttöohjeet mukana? ;) (ei herneitä kellekään ;)
--kpn
mobiilisti
15.04.04, 11:34
Seuraavia tuotteita löytyy tarpeettomina:
- Todella hieno IBM musta nahkasalkku kannettavaa varten. Kunnoltaan uutta vastaava ja erittäin laadukas! Kuvan lähetän halukkaille. Hp. 80e
- Microsoft Flight Simulator 2004 hp. 35e
- Lock On Air Combat Simulation hp. 25e
- Alkuperäispakkaus Red Hat Linux 9 hp. 30e
- Alkuperäispakkaus Red Hat 7.1 hp. 20e
- Alkuperäispakkaus SUSE Linux 9.0 hp. 30e
Hinnoista voi yrittää tinkiä ja tavarat voi hakea Turusta, muuten lähetän ostajan lukuun.
Tied. mclogan@saunalahti.fi tai 0400-560 729
Myynnissä DBS Intruder Raptor 24-vaihteinen maastopyörä. Hintaa lasketaan 80e:hen, ja kello on rikki kun unohtui mainita.
Viime viikolla ostetun kameran mukana tuli 16 MB:n Panasonic Secure Digital -kortti. Tuo jäi tarpeettomaksi, joten luovun siitä kohtuulliseen 10 euron hintaan (sis. postikulut). Uuden vastaavan kortin halvin hinta MBnetin hintaseurannassa tällä hetkellä on 19 e (+mahd. postitus).
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=5426
Toimitusehto: Rahat tilille, kortti postiin..
Ei keneltäkään sattuisi löytymään ylimääräisenä vähintään 128Mt Compact Flash -muistikorttia?
Compact Flash -kortti on hankittuna, mutta jos jollain sattuu nurkissa tuommoinen MMC- tai SD-kortti pyörimään, niin kiinnostusta löytyy edelleen... :)
Ostaisin edullisen ja hyväkuntoisen petipaikan itselleni.
Eli joustinpatja,tai jenkkisänky leveys 120-140cm.
Tai vaalea/vaaleansävyinen 2 tai 3 hengen sohva kiinnostaa myös...mieluiten nahkaa, mutta myös jos on irroitettavat kankaat niin sekin kävisi.
Tarvitsisin vielä kuljetuksenkin,sillä yleisillä en viitisisi lähteä hakemaan kahden kersan kanssa =0))
Hakusessa olisi Konica Revio C2...
Tarjoa yv:llä tai mixu@gmx.de
Myydään mustanpuhuva lasipöytä(sohvapöytä). Kokoa on kasvattanut 120cm verran(suorakaide) ja jalat on siis mustat. Keltsissä on kuva jos joku jaksaa haeskella(oikoluettavana kylkin).
Myydään lahjahintaan tarpeettomana. Myös kuljetus voisi tulla kyseeseen.
H.20e
0440-333111
Hakusessa olisi Konica Revio C2...
Tarjoa yv:llä tai mixu@gmx.de
Miksi?
Onhan se kyllä pieni mutta tulee niin huonoja kuvia että....
Jos joku tarttis hyvää ja halpaa kesäautoa, ajokaikaa elokuun loppuun, autossa on kattoluukku,soitin ja tietysti ralliratti, auto on joskus tuotu jenkeistä eli siinä on mailimittari ja pienellä mittarin sisäkehällä km/h, ihan siisti peli ei oo pohjassa reikiä, kesäkumeissa 14 tuuman alession aluvanteet, talvikumeissa 13 tuuman jotkut muut alut. hintaa olis n.250 euroo ja vaihdossa kävis pojalle joku harjoittelumopo,ei tartte olla rekisterissä, tai joku kännykkä, auto on turun lähellä nousiaisissa ihan päivittäisessä käytössä. vastaile yv:llä tai mailaile tai soittele 050-5566402
mobiilisti
20.04.04, 16:17
Seuraavia tuotteita löytyy tarpeettomina:
- Todella hieno IBM musta nahkasalkku kannettavaa varten. Kunnoltaan uutta vastaava ja erittäin laadukas! Kuvan lähetän halukkaille.
- Microsoft Flight Simulator 2004
- Lock On Air Combat Simulation
- Alkuperäispakkaus Red Hat Linux 9
- Alkuperäispakkaus Red Hat 7.1
Tied. mclogan@saunalahti.fi tai 0400-560 729
SUSE Linux 9.0 myyty ja loput Huutonetissä ja sopivilla hinnoilla lähtevät :)
Concord eyeQ go wireless 2 mp digikamera bluetooth yhteydellä joko tietsikkaan tai yhteen sopivaan bt puhelimeen.
Avaamaton paketti. TUOSSA (http://www.concordcam.com/products/camera_spec/digital_spec/go_wireless.pdf) on acrobat tiedostolla kuva ja tiedot kyseisestä laitteesta.
Englannista ostettu, kuitti on ja takuu taitaa mennä sitten sinne(jos tarvii).
TÄÄLLÄ (http://www.concordcam.com/products/wireless/wireless.htm) normaali esittely sivu.
Hinta on 135 euroa. 0400- 401 015
jkp@raa.to
Etkös juuri tollaista itse etsinyt?
Ostetaan PS2-ohjain --> usb-adapteri. (kahdelle ohjaimelle)
Myydään siisti 85litranen akvaario,hopeanvärisillä kehyksillä.
Pitää vettä,on testattu(ja itseasiassa tälläkin hetkellä vettä täysi)
Mukaan suodatin ja lämmitin.
Rahapulan vuoksi.
Hp.60e!
Hattori Hanzo
29.04.04, 16:42
Kiinnostus olis ostaa 160cm levee parvisänky. Vaihdossa annetaan metallinen kehikko 160cm levee.
Myös tietoja paikoista missä tuollaisia olis myynnissä saa laittaa!
Voisin ostaa pienikokoisen (micro) pakettistereon. Tai pienikokoisen viritinvahvistimen. Tulis saunan terassille poppikoneeksi. Saa tarjota. Pitää olla ehjä.
Miksi?
Onhan se kyllä pieni mutta tulee niin huonoja kuvia että....
Noo parempia ne on ku kännyllä otetut silti ;)
Itse asiassa Canonin A60/70:stä vois myös tarjota, jos joltain löytyis...
Ostetaan jättitrampoliini, mielellään kiinalais-/tms. halpisversio, jotta hinta saataisiin alas. Uudet kiinalaiset n. 170-200e. Halkaisija n. 4m
Laitetaan nyt tämä tänne niin joku saa valittaa että ei niitä huuto.netin kohteita saa täällä mainostaa. Eli myynnissä serkkupojan erittäin siisti enduromopo Derbi Senda R vm. 99, kuvia löytää linkin takaa oikein kunnon liudan. Ottakaahan mopoikäiset yhteyttä niin saatte kunnon menopelin kesäksi alle ;) Ajettu vain 3tkm.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8600665
Edit: Heh, tämä lähti päivässä. Eli jo myyty.
Mitä tuo seisomapaikka Y muuten tarkoittaa?
Naisten puolta. (Y) ;P
Ostetaan tietokoneen koteloon korppuaseman peitelevy MUSTA.
Hattori Hanzo
07.05.04, 14:24
O: tietokoneen näyttö piuhoineen Tampereelta. 17"-->
hinta max. 100e
tarjoa vaikka mailiin tai YV:nä.
Löytynyt 17" monttu hintaan 40e! =)
kenopäänaali
07.05.04, 14:24
Millainen tietokone? Vai kaikki käy?
--kpn
Hattori Hanzo
07.05.04, 15:46
Millainen tietokone? Vai kaikki käy?
--kpn
Mulle tarkoitettu vai hä?
Ostetaan muistikortti Compact Flash type I 128 tai 256 MB tai jopa isompi jos on hyvä hinta. Tarjoukset yv:llä.
Myydään Fujitsu Siemens Amilo D8830 Intel P4 2,66GHz 15" SXGA+ 512MB, 60GB Combo LAN Li-Ion Win XP FI Home - kannettava tietokone.
Lisää tietoa -> http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7479
Ostettu viime syyskuussa, takuuta siis jäljellä ~1 v. 4 kk. jäljellä. Kone on uutta vastaavassa kunnossa, ollut aina letkun päässä eli akku on käyttämätön. Mukaan kaikki mitä myyntilaatikossa tuli mukana + Logitechin internet keyboard ja Microsoftin Wireless IntelliMouse Explorer.
Kone lappeenrannassa, ja toimitus sovitaan ostajan kanssa. (mieluiten face2face)
***MYYTY!!!!***
jos jollain ois kiinnostusta niin 80:llä lähtis tunturi cobra 21vaihteinen polkupyörä ja nastarenkaat kauapan päälle. jos on kiinnostusta niin yv:llä vaan niin katotaan tarkempia tietoja siitä.
o: Bb-trumpetti, poikkihuilu, valkoinen klarinetti.
Myydään Panasonicin autocd-soittimen kaukosäädin (CA-RC61EX)
Täysin uusi, ei kertaakaan käytetty, patterikin paketissaan.
Sijaitsee Lahti - Espoo - Rauma (missä sovitaan)
Postin kauttakin saa, ei tule kun norm 1luokan merkin hinta päälle.
Tarjoa !
O: tietokoneen näyttö piuhoineen Tampereelta. 17"-->
hinta max. 100e
tarjoa vaikka mailiin tai YV:nä.
Mäkin voin harkita jos yli 17" näyttö lähtee alle 100e.
Ostetaan xDPicture Card -muistikortti. Mieluiten 256MB, mutta myös 128 käy. Tarjoa rohkeasti jos on ylimääräinen tai uusi!
laine.j@dnainternet.net
Voisin ostaa SicceNova-vesipumpun, tai jonkun muun pienen akvaariopumpun jonka saa imeväksi. Kunnolla ei paljon väliä kunhan toimii.
GameBoy Advance sininen hyväkuntoinen, ei naarmuja/kulumista.
***MYYTY***
Myydään konepaketti:
Compaq deskpro siisti pizzalaatikko
300mhz pentijumi II
64 mb muistia.
3 giganen kovari
integroidut ääni ja verkkokortti.
cd ja korppu asemat.
atin rage näytön ohjain.
mukaan nokian 14" näyttö sekä näppis ja rotta
Hyvin toimiva hiljainen paketti peruskäyttöön!!
Vehje majailee varastossa turhan panttina, 50€:lla saa tulla noutamaan hämeenlinnasta. Myös vaihtoa johonkin saa ehdottaa.
Tiedot kokoonpanosta saattaa heittää, mutta tarkistan jos kiinnostusta löytyy. Tällä hetkellä winxp koneessa mutta myydään tyhjänä.
Yv:llä kyselyt.
[Ostetaan]
Playstation 1 konsoli missä pitää olla mod-piiri. Tarjotkaa YV:llä tai mailiin: crossfd@luukku.com.
Tässä olisi vähän tavaraa myytävänä.
http://www.geocities.com/junzgiz/index.html
NightFlyer
13.05.04, 11:09
olisin kiinnostunut ostamaan vesijäähyjärjestelmän tietokoneeseen.. pumpun piäisi olla hiljainen.. vesi jäähdytyksestä en tiedä mitään mutta sen tarvis olla koko satsi mikä sisältää kaikki tarvittavat tilphöörit.. eli jos tarvit jotain tietoja koneestani niin kysy YVllä ja tarjoa..
olisin kiinnostunut ostamaan vesijäähyjärjestelmän tietokoneeseen.. pumpun piäisi olla hiljainen.. vesi jäähdytyksestä en tiedä mitään mutta sen tarvis olla koko satsi mikä sisältää kaikki tarvittavat tilphöörit.. eli jos tarvit jotain tietoja koneestani niin kysy YVllä ja tarjoa..
- Muropaketti.com , sieltä löydät varmemmin apua ja tuollaisen satsin.
M: Tieteen Kuvalehden tuottama tms. ja BBC:n tekemä elokuva "Walking with dinosaurs". Katoin tämän kerran ja oli oikein kiinnostava dokumentti.
DVD tämä on. Kesto 60 minuuttia ja tekstitys löytyy suomeksi, ruotsiksi, norjaksi ja tanskaksi... Erittäin PRO doku. Ostaja maksaa postimaksut, hinta... Ei paljon... :D Luulen, että suht kallis olis, jos ostais uutena. Viidellä eurolla tai jtn lähtee. Ei paha.
Ostetaan Slik U8000 -kamerajalusta, eli puoleentoistametriin yltävä puolentoistakilon tripodi. Myös muita vastaavanlaisia saa ehdotella. Mitä pikemmin, sitä parempi. Menen ensiviikon lopulla kauppaan ja maksan itseni kipeäksi uudesta, jollei siihen mennessä ole jalustinta täältä(kään) löytynyt.
Yhteyttä voi ottaa sähköpostilla.
Huittinen/Tampere
Hattori Hanzo
18.05.04, 09:07
SMC EZ Connect 2602W Wireless PCI Adapter
Kortin nopeus on jopa 54 Mt/s ja se on yhteensopiva myös 802.11b standardin mukaisten 11 Mt/s laitteiden kanssa. Tieto suojataan 128-bit WEP salauksella.
Malli: SMC2802W
Ulkoinen antenni, irroitettava.
Tukee 54Mbps nopeutta.
Nopeus 1-54Mbps
Kantavuus: sisällä 10m, ulkona max. 50m (täydellä nopeudella)
Kanavia: 13
Standardit: IEEE 802.11b, 802.11g draft
Tietoturvallisuus: 128/64bit WEP
Tuetut protokollat: IPX/SPX, TCP/IP, NetBEUI
Liitäntä: PCI 2.2, 3.3V
Win 98SE/ME/2000/XP.
Mukana:
* Ajuri CD
* Manuaali, eng.
* Antenni
Käytetty n. 1kk
h. 40e + mahd. postarit. Myös nouto Tampereelta
kumiankka ät vapaalla dot org
mobiilisti
18.05.04, 09:46
Eli siis myynnissä HP Pavilion A320.fi jossa takuuta vielä 21.11.2004 asti.
Muuten kokoonpano on tehtaan jäljiltä, mutta muisti on tuplattu ja on nyt 512Mt
Intel Celeron 2,4 Ghz
256 mt DDR muisti
80 gt kiintolevy
DVD/CDRW COMBO asema
Integroitu 64 mt näytönohjain
Verkkokortti ja modeemi
MS Word 2002, MS Works 7.0, Symantec Norton Antivirus 2003 (60 pv)
Windows XP Home Edition
Kotisivu: http://lyhytlinkki.net/?gqk6e7jq
Kaikki tallella laatikkoa myöten. Sijainti on Turku, mutta rahdataan ostajan lukuun vaikka pohjoisnavalle :)
Hp. 450e/tarjous
Tied. mclogal@saunalahti.fi tai puh. 0400-560 729
Myynnissä olisi liian iso nordmende merkkinen crt tykki. Tuli tuommoinen hommattua mutta hellasärö on niin iso että pitää luopua siitä. Kokoa ja painoa löytyy ja kuva seinälle tulee, joten myydään siinä kunnossa kun on. Tarjousten perusteella menee ja nouto pelkästään. Yv:llä kyselyt jos kiinnostaa. 240€ hinta Ennen kesäkuuta kun hakee pois saa valkokankaan kaupan päälle!! ;)
Myydään:
Playstation Psone konsoli, eli se ps1 uudempi malli!
* konsoli+muuntaja
* Asennettuna Onechip mod-piiri (stealth, kaikki pelit toimii)
* RGB-Kaapeli
* Alkuperäiset rca-piuhat ja niihin scart-liitin
* 24MB muistikortti jossa digitaalinäyttö
* alkuperäinen dualshock-ohjain
+ parikymmentä poltettua peliä (mm. final fantasy 9. osa PAL, osa NTSC)
HUOM: En ole varma täytyykö televisiosta löytyä vielä erikseen NTSC-tuki jotta kaikki NTSC-pelit näkyisivät oikein, itsellä kahdessa televisiossa ainaki pelaa kaikki moitteetta.
kaikki kamat uutta vastaavassa kunnossa, ei naarmuja eikä kolhuja.
Hinta 70 euroa + postikulut.
Ota yhteyttä: matti.kantanen@pp.inet.fi
Myydään Panasonicin autocd-soittimen kaukosäädin (CA-RC61EX)
Täysin uusi, ei kertaakaan käytetty, patterikin paketissaan.
Sijaitsee Lahti - Espoo - Rauma (missä sovitaan)
Postin kauttakin saa, ei tule kun norm 1luokan merkin hinta päälle.
Tarjoa !
Siirrän huutonettiin!
Sekalaista kilkettä. (http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=16&thread=320441)
Myydään/Vaihdetaan kaksi päivää vanha Canon Powershot Pro-1 (UUSI!)
Eli myynnissä Canonin huippu kamera. Sain kameran vaihdossa kannettavaani. Kaksi päivää vanha ja koitettu vain, että toimii. Myyn, koska liian järeä peli omaan räpsyttelyyni.
Speksejä:
8megapixeliä
7x optinen zoom
1-vuoden takuu (alkanut 17.5.2004)
Taydellinen paketti, melkein kaikki osat avaamattomissa paketeissa/pusseissa. Kaikki manuaalit suomeksi
Mukaan myös 512MB CompactFlash muistikortti!
Suoralla kaupalla tai sitten vaihto älypuhelimeen (P800/900) + rahaa!
Tästä kamerasta on siis kyse.
http://www.dpreview.com/reviews/canonpro1/
Kamera Espoossa. Ottakaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen juha_harju27@hotmail.com.
Niko Hokkanen
19.05.04, 20:58
Myydään Hp:n vectra vli8. Ollut serveri käytössä.
* Prossu slot 1 p3 500Mhz
* 64mb sdrammia
* Powerina on joku delta electronicsin valmistama poweri
* Kiintolevynä toimii huikaisevan iso kai 2- 4 gigan kovo tarkkaa muistikuvaa ei ole.
* cd asemana on joku liteonin perus
* Disu asema tulee mukaan (kuka tälläkään mitään tekee)
* Verkkokortti
* integroitu näytön ohjain.
Kuvia koneesta löydät http://www.servu.tk/kone
Lisäksi myydään:
* 15m ristiinkytkettyä verkkokaapelia
* 15m S-video johtoa
* 15m rca äänijohtoa
* s-video --> rca (komposiitti) adapteri
* scart adapteri
* monitorin kaapeli
* Geforce 2 Ti 64mb tv out (s-video ja komposiitti) Tuulettimen laakeri on kai sökö kun se rahisee.
* Geforce 2 mx 200 32mb tv out (s-video ja komposiitti)
* Creative Nx webbicamera
* x-boxin Alkuperäinen ohjain
* x-boxin tarvike ohjain
Tavarat sijaitsevat Espoossa.
Myyn mieluiten pakettina. Mutta myös osina
Toimitustavat:
o Nouto
o Posti (ostaja maksaa postimaksut)
Hattori Hanzo
21.05.04, 09:12
Kortin nopeus on jopa 54 Mt/s ja se on yhteensopiva myös 802.11b standardin mukaisten 11 Mt/s laitteiden kanssa. Tieto suojataan 128-bit WEP salauksella.
Tukee 54Mbps nopeutta.
Nopeus 1-54Mbps
Win 98SE/ME/2000/XP.
Mukana:
* Ajuri CD
* Manuaali, eng.
* Antenni
Käytetty n. 1kk
Edelleen vailla uutta kotia!
Eli myynnissä Canonin huippu kamera. Sain kameran vaihdossa kannettavaani. Kaksi päivää vanha ja koitettu vain, että toimii. Myyn, koska liian järeä peli omaan räpsyttelyyni.
Speksejä:
8megapixeliä
7x optinen zoom
Taydellinen paketti, melkein kaikki osat avaamattomissa paketeissa/pusseissa. Kaikki manuaalit suomeksi
Kamera Espoossa. Ottakaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen juha_harju27@hotmail.com.
Edelleen kaupan!
kenopäänaali
21.05.04, 13:31
Edelleen kaupan!
grr... kyllä polttelis.. uskallatko vihjata hintahaarukkaa yv:llä ja otatko vaihdossa kameraa?
--kpn
mobiilisti
21.05.04, 22:00
Useita näytönohjaimia ym...
http://www.mobiilisti.net/tarvikkeet/
Ari
0400-560 729
Myydään 4kpl Sparcon vyötoppauksia. Punaisia.
http://edu.kauhajoki.fi/~jannek/kuvia/P9050001.JPG
Ei juurikaan käytetty -> uudenveroisia.
Tarjoa YV:llä!
Speksejä:
8megapixeliä
7x optinen zoom
Kamerasta on tarjottu 850€. Sillä lähtee jos parempia tarjouksia keskiviikkoon mennessä ei tule. 900€ jos joku tarjoaa pistän kaupat lukkoon samantien.
Juha Harju
juha_harju27@hotmail.com
050-3307457
Olen aina ihmetellyt että mitä virkaa noilla oikeastaan on? Hienoltahan sen varmaan pitäisi näyttää mutta muuta en keksi.
Myydään mp3-soitin (http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=16&thread=321105). Malli mpio FL100, 256mb muistia. katso tarkemmat tiedot linkistä.
Hattori Hanzo
24.05.04, 22:23
Tukee 54Mbps nopeutta.
Nopeus 1-54Mbps
Win 98SE/ME/2000/XP.
Mukana:
* Ajuri CD
* Manuaali, eng.
* Antenni
Käytetty n. 1kk
Edelleen vailla uutta kotia!
Siirretty huuto.nettiin...
Myydään: Skanneri femmalla! (http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=16&thread=320441)
Samaan kyytiin muutakin edullista tavaraa.
Olen aina ihmetellyt että mitä virkaa noilla oikeastaan on? Hienoltahan sen varmaan pitäisi näyttää mutta muuta en keksi.
Kuva tarvii mitäkin... :)
OSTETAAN: Kannettava tietokone.
Miel. yli 800Mhz ja vah.128Mt
Myös DVD-asema on plussaa
TARJOA! YV tai taneli83@luukku.com
Niko Hokkanen
25.05.04, 23:11
Ostetaan pelkkä xbox.
mikä vain versio käy.
väliltä 1.2-1.5
Maksan 80€
Ota yhteyttä mieluiten maililla:
niko@pp1.inet.fi
Tai puhelimella:
041-5391544
Tai messengerillä:
niko@pp1.inet.fi
John Cooper
26.05.04, 10:02
Tämmöinen vähän käytetty pari vuotta vanha Sony SDM-S81 (18") -lituskanäyttö (TFT) jäi juuri ylimääräiseksi. Mitähän tästä voisi pyytää, entä mitä tarjoatte? MBnetin hintaseurannasta (http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=7251) löytyy vain yksi liike joka näitä myy uutena. Näytön natiivi resoluutio on 1280x1024 ja kuva on lähes priima - vain yksi pikseli on vioittunut (ei riittänyt aikanaan takuuvaihdon syyksi). Näyttö sijaitsee Helsingissä ja toimitus Uudellamaalla onnistuu.
Tarjouksia (YV)?
mobiilisti
26.05.04, 14:26
Eli siis myydään Windows XP Professional OEM
CD + lisenssi
Hp 100e/tarjous
mailaa suoraan mobiilisti@sci.fi tai soita 0400-560 729
mobiilisti
26.05.04, 14:49
Uusittu ilmoitus alempana!
Taas laitan ilmoitusta tänne puolelle kun tuolla toisessa kaikki menee niin nopeasti veks.
Eli kannattaa tarjota kaikenlaisia viallisia puhelimia, myös isompia eriä. Ja jos nurkkiin on jäänyt pölyttymään jotain kännykkä tarvike eriä niin niitäkin kannattaa tarjota
jpeltsi@vapaalla.org tai yv
mobiilisti
26.05.04, 21:12
Jokainen kovo tarkastettu Fdiskillä ja Partition Magicillä ja kunnossa ovat. Samalla formatoin ne.
Hinnoittelin nuo ensin hätäisesti, mutta nyt hinnat lienevät aika kohdillaan:
MYYTY! IBM Deskstar ATA/IDE 40GB/7200RPM Hp 40e/tarjous
MYYTY! Samsung ATA/IDE 60GB/7200RPM Hp 40e/tarjous
MYYTY! Western Digital ATA/IDE 40GB/5400RPM Hp 30e/tarjous
MYYTY! Seagate Barracuda ATA/IDE 30,6GB/7200RPM Hp 30e/tarjous
Mailaa suoraan mobiilisti@sci.fi tai soita 0400-560 729
Kokeillaanpa meneekö kaupaksi!
Myydään 60-litrainen todella kaunis kuusikulmainen akvaario. Mitat 57,5 cm takalasi, 27,5 etulasi, syvyys 30 cm ja korkeus 51 cm. Korkeus hämää hiukan, sillä veden pinta ei nouse ylös saakka, vaan valaisimen saa piilotettua akvaarion "sisään", reunusten sisäpuolelle. Tämän alueen korkeus on 14 cm.
Akvaarion yläreunassa on siis 14 cm korkea reunus, joka on ulkopuolelta kaunista rusehtavaa peililasia. Alareunassa on myös samanlainen reunus koristeena, sen korkeus on 6,5 cm.
Lasit ovat hyväkuntoiset, ei suurempia naarmuja. Suodatin Rena Filstar, teho 300l/h. Takuu voimassa 9/04 saakka. Valaisin+kotelo, hankittu n. 1,5 vuotta sitten molemmat. Lisäksi mukaan kaunis kanto, hiekat, taustakuva, haavi, ja vedenparannusaine ja kasvilannoite, mikäli jo käytössä olleet kelpaavat.
Kyseessä on siis erikoinen, miltei uutta vastaava kaunis akvaario, jossa mukana kaikki tarvittava!
Hp. 50€ mutta saa muutakin tarjota.
KIIRE, myydään muuton vuoksi! Nouto Hämeenlinnasta. p.040-5594319
Kuva: www.geocities.com/nicahml/Akvaario
MYYTY!
Ewert Oktan
28.05.04, 15:23
Tämmöinen vähän käytetty pari vuotta vanha Sony SDM-S81 (18") -lituskanäyttö (TFT) jäi juuri ylimääräiseksi. Mitähän tästä voisi pyytää, entä mitä tarjoatte?
Huomasin kyllä: tarjoukset YV:llä.
Kysyn kuitenkin täällä, että missä hintaluokassa mennään?
Edit: Valkoinen vai harmaa?
Myydään Gameboy, niin kyllä se alkuperäinen ja takana lukoo vielä "copyright Nintenco 1989" ;). Mallinumero DMG-01.
3 peliä, Solarstriker, Prince of persia ja Tetris.
Mitenkään ilmaiseksi tämä ei lähde, jos ei tuu miellyttäviä tarjouksia niin jätän itelleni, koska arvohan nousee kokoajan.
Sitten tollanen coolputerin kuparishimmi athlon/duron/thunderbird ja myös mp/xp. Sopii palomino-xp:ille. Todella likanen (kuitenkin 100% kunnossa) ,mutta kyllä tosta hyötyä on jos vain prosessoriisi sopii..
Sijaitsevat Lappeenrannassa ja kiinni saa 0408330698 tai YV:llä.
Edit: http://raasu.org/blur/joo/ löytyy kuvia!
mobiilisti
28.05.04, 21:34
Eli siis myydään Windows XP Professional OEM FI
CD + lisenssi
Hp 100e/tarjous
mailaa suoraan mobiilisti@sci.fi tai soita 0400-560 729
Hinta nyt 85e postitettuna!
mobiilisti
28.05.04, 22:57
Kaappien tyhjennys jatkuu...
Myydään:
Micronet 10 Mbps Ethernet Hubi: Perushubi, SP243A 9-Port Ethernet Hub, 8 RJ45 Port and 1 BNC Port
15e
USB-modeemi Well V.92 /V.90 and K56 flex: Laatikkoa myöten kaikki tallella ja toimii
http://lyhytlinkki.net/?amja9nmr
MYYTY
MYYTY PC Notes Taker Pegasus: näppärä piirtää käsin PC:lle. Laatikkoa myöten kaikki tallella
http://www.pc-notetaker.com/
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=6376
MYYTY
Wlan PCMCIA-kortti DWL-650: Perushyvä langaton kortti kannettavaan, 11Mbps ja valmistajana D-link
25e
Buffalo Wlan USB-verkkosovitin: Helposti asentuva ja hyvin toimiva
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=10552
30e
Tavarat löytyvät Turusta noilla hinnoilla mutta postitetaan ostajan lukuun
Jos kiinnostuit niin mailaa mobiilisti@sci.fi tai soita 0400-560 729
Ari
Pitää kyllä kommentoida, että onpa mobilistilla Isot kaapit :)
300 mhz pentium II konepuketti
64mb muistia
3 gig kovari
ati rage agp näyttis.
integroidut äänet ja verkkokortti(kopassa kaiutin).
Compaqin siisti pöytäkotelo.
cd ja korppu asemat.
14" nokian putki.
näppis ja hiiri.
Koneessa windows xp, mutta myydään tyhjänä hintaa 40€
Lisäksi vanhempaa atk romua saa ilmaiseksi hakea pois, esim prossuja ja muisteja ja pari at koppaa. En ala erittelemään.
Myydään hyväkuntoinen Halti Dallas teltta! pystytetty noin 10krt!
Tilava, helposti pystytettävä kupoliteltta kesäkäyttöön. Nukkumatilat 4-5 hengelle, eteistila tavaroille. Kaksi sisäänkäyntiä. Vedenpitävä ulkokangas (PU 1500=), sisäteltta hengittävä nailon.
Mitat: 210 x 240 x 140 cm, paino n. 5 kg.
http://www.partiovaruste.fi/shop/index.php?id=1130&sijainti_id=1485&naytaKuvat=1
Hinta 100€
Eli siis myydään Windows XP Professional OEM FI
En haluaisi nipottaa, mutta http://www.microsoft.com/finland/license/yksittaiset/qa.asp - eli tuotteen myynti on laitonta. Kuluttajaviranomaisten mietteitä yms löytyy http://www.nic.fi/~3dolphin/msoem.htm -sivulta.
Myydään lähes käyttämättömät (n.kuukauden vanhat) virheettömässä kunnossa. Muuten hyvät lasit, mutta sain lahjaksi toiset hieman "paremmat" ja myyn nämä sitten pois hyllyltä.
Esittely löytyy Adidas.com:sta kun katsoo products->eyewear->catalogue ..ja haulla sitten tuote numero: a267
ovh-hinta laseille on 129€
Ja myyn pois 80€ hintaan (+pk)
Lasit siis virheettömässä kunnossa ja mukaan suojapussukka. Mukavana ominaisuutena mainittakoon se että sankoja pystyy säätämään ylös/alas ja nenä-systeemiä levittämään. :)
Kuvat löytyy: http://personal.inet.fi/koti/katajama/Aurinkolasit.html
Elikkäs hintaa: 80€
Yhteys yv:llä tai katajama@jippii.fi
Haluaisin ostaa vähän vanhemman tietokoneen keskusyksikön (jostain 200MHz ylöspäin). Tarjoa YV:llä.
edit: Ilmeisesti ostettu.
kenopäänaali
07.06.04, 09:54
Sori, ei pääse sun g:-levylle
--kpn
Sori, ei pääse sun g:-levylle
--kpn
OHO! Sanoppa muuta. Jäänyt näköjään kuvat siirtämättä "kiireessä". Korjaan asian kuhan töistä pääsen. Adidaksen sivuilta löytyy kyllä kuvaa. :)
Myydään lähes käyttämättömät (n.kuukauden vanhat) virheettömässä kunnossa. Muuten hyvät lasit, mutta sain lahjaksi toiset hieman "paremmat" ja myyn nämä sitten pois hyllyltä.
Esittely löytyy Adidas.com:sta kun katsoo products->eyewear->catalogue ..ja haulla sitten tuote numero: a267
Lasit siis virheettömässä kunnossa ja mukaan suojapussukka. Mukavana ominaisuutena mainittakoon se että sankoja pystyy säätämään ylös/alas ja nenä-systeemiä levittämään. :)
Noniin, nyt pitäisi kuvienkin näkyä kaikelle kansalle!
kenopäänaali
08.06.04, 11:31
Ostetaan edullisesti seuraavat dvd:t :
Stevie Ray Vaughan and Double Trouble/ Live At El Mocambo
Stevie Ray Vaughan - Live From Austin Texas
Stevie Ray Vaughan - Live (Most Famous Hits)
Stevie Ray Vaughan: His Greatest Hits - Guitar Signature Licks
--kpn
e:tilattu play.comista
PC:
Ratti(tärinä)+polkimet (ajurit ja muut härpäkkeet mukana)
Mieluiten noudetaan tai sovitaan treffit. Helsinki, Espoo ja Vantaa akselilta voidaan noutaa.
Noniin, nyt pitäisi kuvienkin näkyä kaikelle kansalle!
Lasketaan hintaa 70€(tarjotakkin saa)
Myytävänä Memory Stick-muistikortti kameroihin ym. korttia tukeviin laitteisiin.
LEXAR 256 Mt Memory Stick-muistikortti
Ostettu 19.5.2004 (kuitti mukaan) -> takuu 6kk
Hinta 65e sis.pk
Kortti on 2*128Mt, eli a-puoli 128 + b-puoli 128 = 256, valitaan kortissa olevasta kytkimestä.
Seuraavanlaisia tavaroita myynnissä!
1. Aikaisemminkin ilmoitetut aurinkolasit (ADIDAS) HP.70€
http://personal.inet.fi/koti/katajama/Aurinkolasit.html
2. Auto subbari CALIBER 12" + kotelo
Elementti siis CALIBER CL12 teho: 250W/max & 150W/rms (ei luukutettu)
Kotelo käsintehty, päällystetty "karvakankaalla" L:45cm, K:38cm, S:34cm... takareuna hieman viisto ja kapenee ylös.
http://personal.inet.fi/koti/katajama/subbari.jpg
Hintaa: 100EUR (tarjous)
3. Päätevahvistin koti/ammattikäyttöön.
Merkki: ALFA B400S
Input: plugit
Output: "ruuvattava liitin"
Painoa 12kg
Tehoista ei ole tietoa, mutta ilmeisesti mallinumero B400S viittaa tehoihin, eli olisikohan 2x200W (en tiedä). Hyvin käy ja kukkuu silti.
http://personal.inet.fi/koti/katajama/vahvistin.jpg
Hintaa 80EUR (tarjous)
Yhteys sähköpostiin: katajama@jippii.fi
mobiilisti
14.06.04, 14:46
Myydään reilun vuoden ikäinen tehokas keskusyksikkö:
Compaq Evo D310 P4 2,6/76GB(7200rpm)/1Gt RAM
Extrana Radeon 9600 128MB 2:n näytön tuki
Integr.näytönohjain
CD-asema
Extrana CD-RW asema Lite-On
4xUSB
Integr.verkkokortti
XP Professional Fi
Palautus-CD
Hp. 800e/tarjous ja Turun talousalueella kuljetus
vastaa joko mailitse mobiilisti@sci.fi tai soita 0400-560 729
--
Ari
Hattori Hanzo
15.06.04, 16:13
Jees eli muistissa tiedot:
MDT DDR 512MB PC333
2Bank 256M Chip (32x8)
M512-333-16
----------------------------------------------
Ja ostan 2kpl 3:n päivän lippuja Provinssiin.
Voin myös vaihtaa tuon muistin noihin lippuihin.
tarjoukset jne. ---> hanzoNOSPAM@tiscali.fi
MDT DDR 512MB PC333
2Bank 256M Chip (32x8)
M512-333-16
----------------------------------------------
Ja ostan 2kpl 3:n päivän lippuja Provinssiin.
Voin myös vaihtaa tuon muistin noihin lippuihin.
Mitä maksaa? Yv:tä...
Myytävänä Memory Stick-muistikortti kameroihin ym. korttia tukeviin laitteisiin.
LEXAR 256 Mt Memory Stick-muistikortti
Ostettu 19.5.2004 (kuitti mukaan) -> takuu 6kk
Hinta 65e sis.pk
Kortti on 2*128Mt, eli a-puoli 128 + b-puoli 128 = 256, valitaan kortissa olevasta kytkimestä.
Siirretty Huuto.Nettiin. (http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=lada-v8&status=N)
Hattori Hanzo
16.06.04, 10:44
MDT DDR 512MB PC333
2Bank 256M Chip (32x8)
M512-333-16
Hinta vois olla vaikka 70e, vaihdossa voi tarjota näyttöä! (TRE)
Kotelo käsintehty, päällystetty "karvakankaalla" L:45cm, K:38cm, S:34cm... takareuna hieman viisto ja kapenee ylös.
Hintaa: 100EUR (tarjous)
Painoa 12kg
Tehoista ei ole tietoa, mutta ilmeisesti mallinumero B400S viittaa tehoihin, eli olisikohan 2x200W (en tiedä). Hyvin käy ja kukkuu silti.
Hintaa 80EUR (tarjous)
KORJATAAN HINTOJA! Alennusmyynti alkaa..
Aurinkolasit: 60€
Subbari 80€
Vahvistin 50€
OSTETAAN:
-laskutikku
-vanhoja (keskikoon) kameroita
Eli mitään ei ole vieläkään löytynyt...
Eli tämmösistä pitäisi päästä eroon:
Myydään 2 lippua Kornin 28.6 pitämään konserttin.
Paikkatiedot:
-Katsomo 314
-Rivi 7
-Paikat 3 & 4
Myyn, koska itse en pääse konserttiin.
Liput myydään yhdessä.
Ostakaa ihmeessä pois, ettei mene hyvät liput hukkaan!
Tarjotkaa YV:llä jotain, myös vaihto johonkin kivaan käy (esim. RMJ-lippu tai jotain muuta kivaa).
Myydään JBL 12" gt3 subwoofer, ja SPL Dynamics PRO-3004 vahvistin.
Subwooferissa pieniä pikaliimatahroja, mutta ne eivät haittaa mitään.
Vahvistin on uudestaan maalattu ja lakattu.
Hp.300 euroa.
http://img-2.irc-galleria.net/00/04/53/23/2651280.jpg
http://img-2.irc-galleria.net/00/04/53/23/2651266.jpg
Löytyisköhän täältä keneltäkään vähän käytettyä minidisc soitinta? Pitäs olla net-md, ja mieluiten kaikki rojut tallessa.
Jos löytyy niin yv:llä saa kiinni...
Myydään veneilyliivit 60-80kg ja +80kg painaville käyttäjille. Lisäksi kelluntatakit samoilla painorajoituksilla. Kaikkien kunto on hyvä ja tarkoitus on saada ne pois viemästä kaappitilaa.
Myydään veneilyliivit 60-80kg ja +80kg painaville käyttäjille. Lisäksi kelluntatakit samoilla painorajoituksilla. Kaikkien kunto on hyvä ja tarkoitus on saada ne pois viemästä kaappitilaa.
Saisitko kuvia laitettua koko paketista? Jos niin, pistä meilillä...
ostakaa tuo tuosta http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=9265408
eli Keskusyksikkö IBM 300GL P2
-PII 400Mhz
-256 Mt muistia
-6Gt kiintolevy
-usb*2
-verkkokortti
-integroitu näytönohjain
-cd-asema
-diskettiasema
Ihan hirvittää kuinka halvalla kone meinaa lähteä (ja varmasti lähteekin ihan pilkkahinnalla).. tällä hetkellä hintaa 26e ja sillähän hinnalla ei saa edes noita muistipalikoita.
No kauppa se on huonompikin kauppa :)
Edit: Mainostaminen se on joka kannattaa, mutta silti vain vaivaiset 4e noussut.. näen kyllä painajaisia ensi yönä..
Tulee vielä kiire, kun kohde sulkeutuu 22.06.2004 13:41:58 joten nyt kaikki huuto.netiin huutamaan hyvää konetta. Halvalla lähtee.
Edit2: lähtipäs ikävän halvalla.. haluaisikos joku ostaa tuollaisen samanlaisen koneen vähän kalliimmalla :)
....
Paljonkohan tuollaiselle mahtaa tulla postikuluja?
....
Rankka mutu
POSTIENNAKOLLA POSTIOSOITUKSENA
Peruspaketti 14; 20,70 euroa (ALV 22,00%)
Postipaketti 16; 13,45 euroa (ALV 22,00%)
TAI POSTIENNAKOLLA TILILLEPANONA
Peruspaketti 14; 23,00 euroa (ALV 22,00%)
Postipaketti 16; 18,80 euroa (ALV 22,00%)
Linkki (http://www.verkkoposti.com/e3/laskuri?screen=paketti&TUOTE_00002105=&TUOTE_00002106=&TUOTE_00002107=&TUOTE_00002121=&TUOTE_00002123=&PAINO=9&korkeus=15&leveys=60&pituus=60&LISAPALVELU_00003101=ON&vero=22&CMD=LASKE)
tai
PAKETTI
Määrä: 1 kpl
Paino: 9 kg
Tilavuus: 0,0540 m3, jonka tilavuuspaino on 13,50 kg
POSTIENNAKOLLA POSTIOSOITUKSENA
Peruspaketti 14; 27,70 euroa (ALV 22,00%)
Erilliskäsiteltävä 7,00 euroa
Postipaketti 16; 20,45 euroa (ALV 22,00%)
TAI POSTIENNAKOLLA TILILLEPANONA
Peruspaketti 14; 30,00 euroa (ALV 22,00%)
Postipaketti 16; 25,80 euroa (ALV 22,00%)
Linkki (http://www.verkkoposti.com/e3/laskuri?screen=paketti&TUOTE_00002105=&TUOTE_00002106=&TUOTE_00002107=&TUOTE_00002121=&TUOTE_00002123=&PAINO=9&korkeus=15&leveys=60&pituus=60&LISAPALVELU_00003101=ON&LISAPALVELU_00003104=ON&vero=22&CMD=LASKE)
....
Mututietous aliarvioi koneen painon hieman liian pieneksi..
Tuo laite painaa vähän yli 10kg, että laske siitä.. matkahuolto voisi kuskata sen n. 15e:lla.
Edit: riippuu tietysti siitä mitä muita heidän palveluita käyttää.. postin laskuriin en tutustunut..
Myydään;
Polar S410 -sykemittari
Ostettu 8.4.2004 (takuu 2 v. ostopäivästä), ei naarmuja/kolhuja, aivan uutta vastaava. Käytetty n.5 h tuntia. Mukaan kaikki mitä alkuperäislaatikossakin tuli.
Lisätietoja http://www.polar.fi/polar/channels/fin/segments/products/S410.html
Minolta Dimage X20 -maailman pienin digikamera, valkoinen
Ostettu 4.5.2004 (takuu 1v. ostopäivästä), tämäkin myös virheetön yksilö, ei naarmuja eikä kolhuja. Mukaan kaikki mitä alkuperäislaatikossakin tuli + Sandiskin 128 mb:n SD -muistikortti (takuu 5 v.) + Jenova Digitalin pieni kameralaukku X20:lle.
Lisätietoja http://www.minolta.fi/pe/crome/digital_fi/stage1791822.htm
Laitteet lappeenrannassa. Jos toimitus postin/matkahuollon kautta niin ostajalle toimituskulut. Kuvia vain tosiostajille.
Yht.otot yv:llä tai postiin mixu@gmx.de
kenopäänaali
22.06.04, 15:27
Minolta...
ja hinta oli?
--kpn
Hintaa: 70EUR (tarjous)
Painoa 12kg
Hintaa 50EUR (tarjous)
YLLÄ OLEVAT TAVARAT VIELÄ MYYNNISSÄ! TARJOUKSIA SAA ESITTÄÄ!
Lisäksi laitetaan myyntiin Pinnaclen videoeditointi kortti + ohjelmisto (Pinnacle studio 7) Pari vuotta vanha, mutta hyvin vähän käytetty.
KOrtin mallia en osaa sanoa, mutta liitännät seuraavat:
IN:
1kpl video rca
1kpl svideo
OUT:
1kpl video rca
1kpl svideo
Kortilla ja softalla pystyy editoimaan kotivideoita mainiosta analogisessa muodossa. Lisäämään efektejä, musiikkia, tekstejä ym.
Näppärä kotiin. :)
Hinta: 90€ (tarjous)
YHTEYDENOTOT: katajama@jippii.fi
Minolta...
ja hinta oli?
--kpn
Tarjoa... 189 euroa näyttää olevan uusi kamera mbnetin hintaseurannassa (tämä nyt luonnollisesti halvempi), tietysti tässä on myös tuo sandiskin 128 mb:n SD -muistikortti mukana+kamerapussi/laukku.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.