View Full Version : T200, T300, T600 ja P800
Tätä keskustelua voisi vaikka jatkaa täällä. Eli toi värinäytöllisyys jäi hiukkasen epäselväksi erityisesti tuon T200 kohdalla http://www.sonyericsson.com/communicasia/images/products/t200_218x312.jpg Kun joissakin paikoissa, kuten esimerkiksi vapaalla.org sivuilla sanotaan että siinä olis värinäyttö. Mutta eihän se kyllä ihan näytä että siinä olisi, lisäksi katsoiko kukaan eilen puoliyhdeksänuutisia niissähän puhuttiin Sony Ericssonyn ja Nokian uusista malleista, ei mitenkään paljon, mutta lyhyesti kuitenkin. Siinä sanottiin että nokia julkaisi yhden värinäytöllisen mallin ja Sony Ericsson kolme mallia joissa yhdessä olisi värinäyttö. Olisiko kellää sitten tarkempaa tietoa asiasta?
Imo värinäyttö on kaiken takana.
Olihan ainakin yhdessä niistä ihan perinteinenkin näyttö. Onneksi (en silti ikinä ostaisi sellaisen näköistä puhelinta).
Imo värinäyttö on kaiken takana.
Olihan ainakin yhdessä niistä ihan perinteinenkin näyttö. Onneksi (en silti ikinä ostaisi sellaisen näköistä puhelinta).Ihan kuin sä murtonen et olis lukenu mun viestii läpi ennen kuin vastasit. Mistä ihmeen Imo värinäytöstä sä puhut. Ja mitä sä tarkoitit kun sanoit että yhdessä oli perinteinen värinäyttö. Mutta mun pääkysymys tuossa oli että onko tossa T200 värinäyttöö. Jatkossa voisit vaikka lukee mun viestit läpi ennen kuin vastaat, ei multa kuitenkaan niin paljon tekstiä tule, vaikka kirjoitankin 10sormella :P .
T200 ja T600 malleissa on harmaasävynäyttö ja sitten siinä T300-mallissa värinäyttö (256 väriä). Näin sanottiin Sony-Ericssonin asiakaspalvelusta.
muokkadee:
Lähetitkö Sony Ericssonille kirjeen vai luitko jostain FAQista, ainiin asiakaspalvelu varmaan tarkoittaa sitä että sää soitit sinne.
muokkadee:
Lähetitkö Sony Ericssonille kirjeen vai luitko jostain FAQista, ainiin asiakaspalvelu varmaan tarkoittaa sitä että sää soitit sinne.
Soitin.
T600:ssa harmaasävynäyttö? ainakin ne kuvat mitä olen siitä nähnyt paljastavat värinäytön olevan T600:ssa, mutta jos SE:n aspa niin sanoo, niin pakko kai uskoa. T200:n on ainakin harmaasävynäyttö, senhän huomaa heti selvästi. T300 vaikuttaa ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan varsin potentiaaliseksi hankinnaksi, tosin muotoilu ei ole niitä maailman kauneimpia asioita ainakaan siinä mallissa.
T600:ssa harmaasävynäyttö? ainakin ne kuvat mitä olen siitä nähnyt paljastavat värinäytön olevan T600:ssa, mutta jos SE:n aspa niin sanoo, niin pakko kai uskoa. T200:n on ainakin harmaasävynäyttö, senhän huomaa heti selvästi. T300 vaikuttaa ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan varsin potentiaaliseksi hankinnaksi, tosin muotoilu ei ole niitä maailman kauneimpia asioita ainakaan siinä mallissa.
Niin ne sanoi ja vaikka huono olen englantia puhumaan, niin tiedän kylläkin miten harmaasävynäyttö ja värinäyttö sanotaan. Ja luulisi niiden tietävän mitä puhuu.
Ihan kuin sä murtonen et olis lukenu mun viestii läpi ennen kuin vastasit. Mistä ihmeen Imo värinäytöstä sä puhut. Ja mitä sä tarkoitit kun sanoit että yhdessä oli perinteinen värinäyttö. Mutta mun pääkysymys tuossa oli että onko tossa T200 värinäyttöö. Jatkossa voisit vaikka lukee mun viestit läpi ennen kuin vastaat, ei multa kuitenkaan niin paljon tekstiä tule, vaikka kirjoitankin 10sormella :P .
No oon vähän väsyksissä juuri nyt, mutta kuka nyt sun viestejäs jaksaa lukea?
Tarkoitin just preciis sitä mitä kirjoitin tuosta.
Ei siinä taida värinäyttöä olla. Katso sieltä SE:n sivuilta sitä kuvaa niin tiedät.
Edit: Lainaus kuntoon.
Kaikkihan täällä vain sanovat että "katsoppas kuvaa, niin huomaat kyllä varmasti että niissä malleissa on harmaasävynäyttö"... Toihan on mutupask*a eihän se oo ollenkaan varmaa tietoa ja sitäpaitsi, tuossa T600ssa näyttäis ainakin mun mielestä olevan värinäyttö, sillä jos katsotte tarkemmin, niin siinä tuntuu olevan jotain sinistä siinä näytön yläreunassa KUVA (http://www.sonyericsson.com/communicasia/images/products/t600_218x316.jpg) Värejä ei vain näe sillä teemana on ilmeisesti Classic ja siinä on tekstiviestin kirjoitus meneillään.
Mitä ihmeen mutua? Kai sen nyt kuvasta näkee?
Muistaakseni (katso ylemmäs) kysyit T200:n näytöstä, et T600:n.
Ei siinä T600:ssa taida sitä värinäyttöä olla, ja kai ne olisi sanonut jos siinä olisi värinäyttö, ja yleensä se lukee heti jossain jos siinä värinäyttö on nyt kun ne ei vielä niin yleisiä ole..no jokatapauksessa tuohon puhelimeen en tule koskemaan ikinä.. :D
Kaikkihan täällä vain sanovat että "katsoppas kuvaa, niin huomaat kyllä varmasti että niissä malleissa on harmaasävynäyttö"... Toihan on mutupask*a eihän se oo ollenkaan varmaa tietoa ja sitäpaitsi, tuossa T600ssa näyttäis ainakin mun mielestä olevan värinäyttö, sillä jos katsotte tarkemmin, niin siinä tuntuu olevan jotain sinistä siinä näytön yläreunassa KUVA (http://www.sonyericsson.com/communicasia/images/products/t600_218x316.jpg) Värejä ei vain näe sillä teemana on ilmeisesti Classic ja siinä on tekstiviestin kirjoitus meneillään.
Se sininen palkki siinä ylä laidassa ei ole osa näyttöä vaan on osa näytön kehystä. Niinkuin joku jo aiemmin mainitsi puhelimessa on 4-harmaasävy näyttö ei värinäyttöä.
Peli (http://www.threegmobile.net/communicasia2002/bs4.jpg)
Vertailu (http://www.threegmobile.net/communicasia2002/b3.jpg)
Näinhän se on, sillä näin kauppalehdestä, että T200:n ja T600:n näytöt ovat harmaasävynäyttöjä ja näin ainoastaan T300:n on värinäytöllä varustettu luuri.
Onko muuten totta että SonyEricsson T200 tulee markkinoille jo kesäkuun aikana? ainakin täällä (http://www.matkapuhelin.net/news/02/01/020617g.htm) lukee niin, oisko kellään tarkempaa tietoa asiasta, esim thelmi sulla on ilmeisesti kauppalehti, lukiko siinä jotain asiasta.
www.mobil.cz <- siellä kuvia T600/T300/T200 malleista.
T600 on harmaa sävy näyttö (hyvä sellainen) , kuten myös T200... :shock: 8)
T600 Rumako muka? Nope. Mun mielestä ihan viilee.
Check this out:
http://www.i-tnet.com/article/test/190602_images/P1010017.JPG
T600 Rumako muka? Nope.
Ruma. Yep.
Kuvia Sony Erkin T300 mallista:
http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=102478&CHID=2&EXPS=&EXPA=
(Ilmoittakaa jos linkki ei toimi)
Mobilmanian kuvissa toi T200 näytti aivan loistavalta ja T300kin näytti ihan OK:lta
Kauppalehdessä ei mainittu T200:n ilmestymis ajankohdasta sanallakaan, mutta kai se sitten tulee vielä tämän kuun aikana markkinoille tänne suomeenkin asti. Halukkaat voi kysyä SE:n aspasta tarkempia tietoja.
Mobilmanian kuvissa toi T200 näytti aivan loistavalta ja T300kin näytti ihan OK:lta
Aivan, munki mielestä ne oli ihan OK:n näkösiä.
Sattuisko kukaan tietämään puhelinten kokoja ja painoja, kun SonyEricssonin kotisivuilla ei ainakaan lukenut.
Onko kenelläkään tietoa P800:n myyntiintulosta?
musta toi t200 mustana on ihan hieno vähä r600 näkönen
T600 Rumako muka? Nope. Mun mielestä ihan viilee.
No siis toihan on ruma kuin mikä! Tosin makuasioistahan ei saisi kiistellä mutta...
Onko kenelläkään tietoa P800:n myyntiintulosta?
3Q/2002, eli syksyllä ... 8)
Jostain lehdestä luin et "T200 tulee hyvinkin pian markkinoille".
Tuli mieleen että usein monet uudet mallit saavat varsin kovan tuomion tällä foorumilla, esim. 8310 haukuttiin lyttyyn ensiesittelyn jälkeen...
Saa nähdä tottuuko porukka T600 malliin. Itse ainakin pidän siitä. Se on kulmikkaan tyylikäs ja sopivan erilainen, verrattuna Nokia/SE/Siemens nykylinjaan. Tosin Sony Ericssonin julkaisemat kuvat ei ehkä tuo esille parhaita puolia...
Minun mielestä ihan ok toi T300 harmailla kuorilla...värinäyttö ja kaikkee...
voisin vaikka hankkiakkin jos se olisi se 270 euroa minkä Sony ericsson ilmoitti :D
T600 Rumako muka? Nope.
Ruma. Yep.
melko ruma mut t300 olis hyvä because värinäyttö
Ei se värinäyttö puhelimesta hyvää tee.
Tuli mieleen että usein monet uudet mallit saavat varsin kovan tuomion tällä foorumilla, esim. 8310 haukuttiin lyttyyn ensiesittelyn jälkeen...
Minä jatkan edelleen sen lyttyyn haukkumista.
Eikö kellään oo T300:sen koosta mitään tietoa.
106x45x22 jos en ihan väärin muista.
kuinkahan paljon toi SE T 200 tulee maksamaan?????? :twisted:
106x45x22 jos en ihan väärin muista.Entäs paino sitten?kuinkahan paljon toi SE T 200 tulee maksamaan?????? :twisted:mobil.se:n (http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=5268&sid=1) sivuilla ainakin lukee että sen pitäisi olla hyvin edullinen.
Entäs toi T600, paljonkohan se tulee maksamaan?? Pitäs koht hommaa uus luuri T28:sen tilalle ja se vois hyvinki olla T600. (Sit ku se tulee)
Entäs toi T600, paljonkohan se tulee maksamaan?? Pitäs koht hommaa uus luuri T28:sen tilalle ja se vois hyvinki olla T600. (Sit ku se tulee)
epäilisin että se on se:n seuraava bisnespuhelin, kun t66 on jo vanha. eli noin 500€
epäilisin että se on se:n seuraava bisnespuhelin, kun t66 on jo vanha. eli noin 500€
Mikä bisnespuhelin t66 on ??
Se, että se on suunniteltu ja tehty busines-käyttöön. Pieni puhelin, joka sisältää kaikki tarvittavat toiminnot. Ja vielä ihan cool...
Se, että se on suunniteltu ja tehty busines-käyttöön. Pieni puhelin, joka sisältää kaikki tarvittavat toiminnot. Ja vielä ihan cool...
Trendipuhelin se pikemminkin on (hiukan jopa teiniominaisuuksia mukana), akun kesto on heikko ja ominaisuuksina on chattiä ja soittoäänieditoria etc. Mitä noilla bisnesmaailmassa tekee?? Vertaa Nokian jaotteluun, 6310(i) on bisnesmalli ja 8310 trendimalli. Tuo "ccol" kertoo jo suuntauksen ;-)
Ei varmaan monikaan ottaisi pisnespuhelimekseen tuollaista missä on noin huonot toiminta-ajat. Tuskin muutenkaan työkäytössä tekee mitään noin pienellä puhelimella jota on hankala käyttää.
Lukekaa mun allekirjoitus se on täyttä faktaa
"Bisnespuhelimena on Ericsson T66 ja DNA, the BEST combination..."
Ja mitä sinä tiedät bisneksestä? :D Teinipuhelin se on....
Jos nyt ei mennä ihan ääripäihin sentään. T66:n kohderyhmä on periaatteessa sama kuin 8210:n ja 8310:n. T66 on korupuhelin, jonka omistajalle ei ole tärkeintä pitkät valmiusajat tai dataominaisuudet, vaan puhelimen pieni koko, siro olemus ja tietynlainen 'viileys'.
Hämmästyttävää muuten miten paljon ominaisuuksia T66:een on saatu tungettua koko huomioon ottaen. Noh, infrapuna puuttuu, siitä pieni miinus.
Se on hyvä,että (Nokia) 9210i-malli saa "vastusta" (Sony Ericsson) P800-mallista!. =)
Se on hyvä,että (Nokia) 9210i-malli saa "vastusta" (Sony Ericsson) P800-mallista!. =)
En mä kyllä oikein noita samanlaisiksi listaisi. Jotain on yhteistä, mutta enemmän on eroa.
Hämmästyttävää muuten miten paljon ominaisuuksia T66:een on saatu tungettua koko huomioon ottaen. Noh, infrapuna puuttuu, siitä pieni miinus.
Eiks ne ominaisuudet ole softassa. Eli kaikki voitaisiin laittaa vaikka tulitikunkärjen kokoiseen pakettiin...
Eiks ne ominaisuudet ole softassa. Eli kaikki voitaisiin laittaa vaikka tulitikunkärjen kokoiseen pakettiin...
No ei se softa ilman muistia ja prossutehoa pyöri...eli kyllä rautapuolellekin joudutaan panostamaan jos halutaan paljon hyvin toimivia ominaisuuksia. Eikä softankaan teko mitään ihan helppoa ole, kuten olette varmaan huomanneet. Lisäksi näyttö on suurikokoinen suhteessa puhelimen kokoon.
Ja mielestäni akunkesto on melko hyvä ottaen huomioon T66:n erittäin pienen koon.
Hämmästyttävää muuten miten paljon ominaisuuksia T66:een on saatu tungettua koko huomioon ottaen. Noh, infrapuna puuttuu, siitä pieni miinus.Siis mitä ominaisuuksia, WAP? Eiköstä nuo lueta perus kamaksi nykyään, vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta? Etkös sinä harmittele kun jostain mallista puuttuu BT, GPRS jne.?
Ei sinänsä että tuosta jotain tramaattista puuttuis, kun kerran WAP on.
No ei se softa ilman muistia ja prossutehoa pyöri...eli kyllä rautapuolellekin joudutaan panostamaan jos halutaan paljon hyvin toimivia ominaisuuksia. Eikä softankaan teko mitään ihan helppoa ole, kuten olette varmaan huomanneet. Lisäksi näyttö on suurikokoinen suhteessa puhelimen kokoon. Siis hienoa työtä, mutta ei siellä ole mitään sellaista ihmeellistä mikä softaa karsimalla olis saatu vielä pienempään.
...Etkös sinä harmittele kun jostain mallista puuttuu BT, GPRS jne.?
Ei sinänsä että tuosta jotain tramaattista puuttuis, kun kerran WAP on.
Ideaali tilannehan on kun samassa palikassa on Kaikki. Siis Ihan Kaikki. Nyt meikä roudaa useampaa laitetta päivittäin ihan vaan sen takia että on mukamas helpompaa...
Commusta ½ pois, bt + gprs, kamera (ah tuo niin tarpeellinen ;) ) ja gepsi, kaikki samassa ja painoa max 150g niin se olisi siinä. Wapista ei väliä kun commussa on jo selain.
Taisinpa vähän lipsahtaa aiheesta mutta en kertakaikkiaan voinut vastustaa.
edit; gepsiä lukuunottamatta taisin juuri määritellä P800;n...
Jep. T66 ja T600 eivät todellakaan ole missään olosuhteissa bisnespuhelimia. Niistä puuttuu monia ominaisuuksia joita bisnesmiehet/naiset tarvitsevat.
T39:ssä on hämmästyttävän hyvin ominaisuuksia kokoon verrattuna. Nokialta kun taas ei ole tullut yhtään kovin pienikokoista Bluetooth -puhelinta. Vai onko? En ainakaan itse ole huomannut.
Siis mitä ominaisuuksia, WAP? Eiköstä nuo lueta perus kamaksi nykyään, vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta?
No yleensä (hieman) vastaavan kokoluokan luureissa on melko pieni näyttö, kalenteri puuttuu tai pelejä ei ole. Tai ei ole värinää.
Ei ehkä mitään järisyttävää, mutta kyllä T66 on mun mielestä hieno osoitus erittäin pienestä ja käyttökelpoisesta puhelimesta.
Korostan vielä, että esim. 8310 tai 6510 ovat jättiläisiä verrattuna T66:een. ;)
Edit: Okei sanotaan, että jos T66:ssa olis ollu infrapuna ja GPRS, niin sitä olis voinu hehkuttaa vielä selvemmin. Nyt se on 'vaan' pikkupuhelin kohtuullisilla ominaisuuksilla.
Ketju on jo aika off-topic, joten jos jollain ei ole enää aiheeseen liittyvää kommentointia, niin laitan kohta lukkoa päälle.
Jep. T66 ja T600 eivät todellakaan ole missään olosuhteissa bisnespuhelimia. Niistä puuttuu monia ominaisuuksia joita bisnesmiehet/naiset tarvitsevat.
KUTEN?
Commusta ½ pois, bt + gprs, kamera (ah tuo niin tarpeellinen ;) ) ja gepsi, kaikki samassa ja painoa max 150g niin se olisi siinä.
Määrittelit juuri 7650:n, erona vain, että painoa 4g lisää ja vain data BT.
KUTEN?
T66 -> Esim. IR ja (tai) Bluetooth on hyvä olla jos käyttää läppäriä!
KUTEN?
T66 -> Esim. IR ja (tai) Bluetooth on hyvä olla jos käyttää läppäriä!Busines luuriksi siitä ei kai ole, ainakin täällä päin puhutaan neitiluurista (siis ne jotka sitä käyttävät). Heti ei tule ketään mieleen joka käyttäis sitä työpuhelimenaan.
Ominaisuuksiltaan siitä olisi _voinut_ olla jonkin näköiseksi Businesluuriksi, Onhan 8850 ilman wappiakin myynyt, mutta ei kukaan esim 8210 sano busines malliksi. Siihen vaaditaan tiettyä ammattimaisuutta tai karismaa, T66ssa ei oikein kumpaakaan irtoa.
Commusta ½ pois, bt + gprs, kamera (ah tuo niin tarpeellinen ;) ) ja gepsi, kaikki samassa ja painoa max 150g niin se olisi siinä.
Ja gps:n puute.
Ja gps:n puute.
Jep näinhän se oli.
KUTEN?
T66 -> Esim. IR ja (tai) Bluetooth on hyvä olla jos käyttää läppäriä!Busines luuriksi siitä ei kai ole, ainakin täällä päin puhutaan neitiluurista (siis ne jotka sitä käyttävät). Heti ei tule ketään mieleen joka käyttäis sitä työpuhelimenaan.
Aivan! Yks asia unohtui vielä (sen ir, bluetoothin ohella), se ei sovi 'busines luuriksi' koska valmuisaika on lyhyt!
sanokaa mulle että mitä mä ten gerpsillä ku on KIINTEE ADSL??
sanokaa mulle että mitä mä ten gerpsillä ku on KIINTEE ADSL??
Kotikäyttäjän et tod.näk. mitään, mutta bisnesmies, joka tekee esim töitä junamatkan aikana, saattaa tuota tarvita (verrattuna 9600/14400bps:n gsm-dataan).
sanokaa mulle että mitä mä ten gerpsillä ku on KIINTEE ADSL??Hä! Eihän GPRS ja HSCSD ole milläänlailla ADSLn korvike eikä päinvastoin, Varsinkaan _busines_käytössä_.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.