PDA

View Full Version : LG G5300

LaMiKa
10.12.03, 15:27
mistäs tällaisia saa ostettua? ja onko puhelin ollut hyvä?

LaMiKa
10.12.03, 15:28
...niin siis tuota LG:n puhelinta...:-)

ninokoo
10.12.03, 15:55
Eiköhän nuo LG:t aika hyviä ole. Samaa tekniikkaa kuin Samsungissa.
Tuossa mallissa ei ole vaan kovin paljon mitään, siis toimintoja. www.lgenordic.com löytyy tietoja.

LG:n matkapuhelimilla ei ole virallista maahantuontia suomessa vielä, mutta pitäisi alkaa joskus ensi vuoden alussa. Tällä hetkella saat vaikka saksasta tilattua. Takuun kanssa on silloin vähän niin ja näin.

Bizarre
10.12.03, 16:00
Hieman aiheesta sivuava kysymys, mutta tietääkö joku milloin LG:t rantautuvat suomeen?

Tuo puhelin on muuten siisti ;)

Edit: NMK ehti jo vastata kysymykseeni eli siis maahantuonti alkaa ens vuoden alussa..?

ninokoo
10.12.03, 16:07
eli siis maahantuonti alkaa ens vuoden alussa..?

Näin LG:ltä kerrottiin. Ja nettikaupat ottavat ilmeisesti merkin valikoimiinsa, kunhan kunnollinen markkinointi alkaa.

Terppo
03.04.04, 02:13
Itse omistan k.o. puhelimen ja itseäni kävi häiritsemään nuo englannin kieliset valikot. Kysymys kuluukin, olisiko kenelläkään tiedossa mitään päivitystä luuriin, jolla nuo valikot saisi Suomen kieliksi?

Mäksä
03.04.04, 14:59
Itse omistan k.o. puhelimen ja itseäni kävi häiritsemään nuo englannin kieliset valikot. Kysymys kuluukin, olisiko kenelläkään tiedossa mitään päivitystä luuriin, jolla nuo valikot saisi Suomen kieliksi?

tuskin niitä suomeksi saa ku kuka ne ois suomentanu jos ei puhelintakaan suomes myydä

-AHVEN-
03.04.04, 17:01
Ihan offtopic, mutta eikös LG ole entinen Roadstar?

Esa Isopahkala
03.04.04, 17:22

Ei ole, vaan Gold Star.

Blue Joker
04.04.04, 10:52

Ei ole, vaan Gold Star.

Ja LG:hän taitaa tulla jotenkin Lucky Gold Star tms.

XP
04.04.04, 23:06
Mulla olisi lähes uuden veroinen LG G5300 puhelin myynnissä mukaan laturi,datakaapeli,hf,softa-cd, ohjekirja, kuitti, (ostettu 9.1.04) laita yv jos kiinostaa![/i]