View Full Version : Motorola E365
http://www.wgamer.com/device/device-170
Tuolla olis maininta että firmiksellä tulis pelien lataus mahdollisuus.
Totta vai tarua?
Aika helevetin hienoo jos olis totta.
onko kellään tullu vielä puhelin päivityksestä??
mulla on tullu jo päivityksestä.
Ei oo mitään uutta ku tekstiviestin lähettäjän nimi näkyy :)
mulla on tullu jo päivityksestä.
Ei oo mitään uutta ku tekstiviestin lähettäjän nimi näkyy :)
Mulle tuli kanssa tänään.
voiko saada web-kameraksi
tuon korjaus päivityksen saa myös netistä
Jaa.....mistä?
Laita linkkiä!
Jaa.....mistä?
Laita linkkiä!
Vielä odotellaan sitä linkkiä sivuille, missä päivitys onnistuu!
jos sulla on owernet niin sieltä saaapi.
mitä tarkkoitta toi ominaisuus ku menee valikkoon>asetukset>alkuasetukset>manuaalisesti ja miten toi ilmenee ett jos jos akun säästö päällä niin miten se säästää virtaa??
jos sulla on owernet niin sieltä saaapi.
Siis mikä?
Nyt se tuli päivitettyä. e365 ja softaan 1.48
Usb datakaapeli, johon piti yhdistää 1 ja 6 nasta toisiinsa.
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=135980&highlight=e365 kertoo lisää.
Kannattaa opetella suomenkielisessä valikosta kuinka kieli vaihdetaan suomeksi ellei satu osaamaan venäjää, automaattinen ei oikein pelitä.
Meinas tulla sydänkohtaus kun ruutu veti mustaksi mutta se olikin virransäästö.
Dmtool pelas ihan hyvin ainakin 98:ssa.
En kokeillut kuinka turbo lataus olisi pelannut, vakio lataus kesti n 20 minsaa.
Tuliko pelien lataus mahdolliseksi?
saisko mistään suomeksi tota ohjetta miten saa päivetettyä softan?
Siis onko tuohon luuriin nyt mahdollista ladata java-sovelluksia vai ei?
Ihan jos jollain olisi kokemusperäistä tietoa.
Nopeasti selailleen en vastausta löytänyt, eli pystyykö tällä vastaanottamaan s-postia? Tuo gigantin tarjous alkoi kiinnostamaan..
Nopeasti selailleen en vastausta löytänyt, eli pystyykö tällä vastaanottamaan s-postia? Tuo gigantin tarjous alkoi kiinnostamaan..
Ainakin sähköpostia voi lähettää.........eli uskoisin, että myös vastaanotto onnistuu.100% varma en ole:)
Ei javaa ei mailia(ellei wapilla käytä).
Oisko kellään php scriptiä joka osaisi hakea
mailit smtp serveriltä.
Tyhjentyykö puhelimen muisti(otetut kuvat) päivityksessä powermillissä??
Saattaa tyhjentyä. Kannattaa aina varmuuden vuoksi backupata tärkeät tiedot puhelimesta esim. tietokoneelle.
Koko puhelin palautuu tehdasasetuksille ja kaikki kuvat, ladatut soittoäänet jne. häviävät.
Se on sit aika pirun hidas se powermillin huolto, ollut nyt nimittäin kolme kerta puhelin huollossa tän kevään aikana, nyt sit saa kokonaan uuden puhelimen. Sekin hoitu silleen et mun piti soittaa sinne ja käskeä niitä lähettää ne huoltoraportit motorolalle. Eikä mennyt kuin 2 päivää (!) yhen faksin lähettämiseen. Motorola oli sitten itsekin pariin kertaan kysellyt niitä kun ite tiedustelin että miten homma etenee.
Nyt alkaa hermot kyllä mennä tän puhelimen kanssa. Aina välillä puhelin "tipauttaa" itsensä pois verkosta, eivätkä minulle tulevat soitot/tekstiviestit tule läpi. Puhelut menevät suoraan vastaajaan ja tekstiviestit jäävät odottelemaan.
Sitten kun itse lähetän viestin tai soitan puhelun, kaikki toimii normaalisti taas jonkin aikaa. Eli puhelut tulevat läpi ja odottamassa olleet tekstiviestit tulevat myös. Hieman kyrsii, koska milloinkaan ei voi tietää koska puhelin jäädyttää itsensä.
Uusin softa on päivitetty huollossa ja kävin jopa vaihtamassa SIM-kortinkin operaattorilla (Saunalahti). Onkos kellään ollut vastaavia ongelmia ja mikä on auttanut, vai onko uuden puhelimen hankinta edessä?
Nyt alkaa hermot kyllä mennä tän puhelimen kanssa. Aina välillä puhelin "tipauttaa" itsensä pois verkosta, eivätkä minulle tulevat soitot/tekstiviestit tule läpi. Puhelut menevät suoraan vastaajaan ja tekstiviestit jäävät odottelemaan.
Sitten kun itse lähetän viestin tai soitan puhelun, kaikki toimii normaalisti taas jonkin aikaa. Eli puhelut tulevat läpi ja odottamassa olleet tekstiviestit tulevat myös. Hieman kyrsii, koska milloinkaan ei voi tietää koska puhelin jäädyttää itsensä.
Uusin softa on päivitetty huollossa ja kävin jopa vaihtamassa SIM-kortinkin operaattorilla (Saunalahti). Onkos kellään ollut vastaavia ongelmia ja mikä on auttanut, vai onko uuden puhelimen hankinta edessä?
Juuri tuosta samasta syystä mulla siis on ollut puhelin huollossa 3 kertaa 5 kuukauden sisällä ja nyt ois tulossa uusi. Pahaa pelkään kyllä että ei se auta mitään kun näköjään muillakin on samoja ongelmia, taitaa olla koko mallissa jotain pahasti vialla. Pitäs oikeestaan vaatia kokonaan ihan uutta mallia tilalle.
Uusin softa on päivitetty huollossa ja kävin jopa vaihtamassa SIM-kortinkin operaattorilla (Saunalahti). Onkos kellään ollut vastaavia ongelmia ja mikä on auttanut, vai onko uuden puhelimen hankinta edessä?tämä ainakin itselläni auttoi kyseiseen ongelmaan,elikkä mene pikavalikkoon->asetukset->wap-profiili->aseta gprs->gprs aina käytössä.
Uusin softa on päivitetty huollossa ja kävin jopa vaihtamassa SIM-kortinkin operaattorilla (Saunalahti). Onkos kellään ollut vastaavia ongelmia ja mikä on auttanut, vai onko uuden puhelimen hankinta edessä?tämä ainakin itselläni auttoi kyseiseen ongelmaan,elikkä mene pikavalikkoon->asetukset->wap-profiili->aseta gprs->gprs aina käytössä.
Joo, toi auttoi mullakin. Toinen vaihtoehto on ottaa se pois käytöstä kokonaan eikä käyttää lainkaan :D Eipä tarvi akkua ladata silloin joka päivä ;) Itellä on onneks tolle gprs:lle niin vähän käyttöä että voin sen tarvittaessa käydä valikoista laittamassa päälle ja käytön jälkeen laittaa se pois päältä... ja varmuuden vuoksi vielä virrat puhelimesta off/on niin ei ole tekstareiden/puheluiden vastaanotossa ollut ongelmia.
Mulla oli luuri huollossa ton ongelman vuoksi mutta softapäivitys ei auttanut :(
Kaverini kävi Gigantista hakemmassa kans kyseessä olevan luurin ja hänellä on myös Saunalahden liittymä mutta ei ole saanut GPRS/WAPia toimimaan. Viitsisitkö postata tänne asetukset ja muut mahdolliset kommervenkit mitä tarvii tehdä että saa toimiin kiitos ;) ?
Karhu ('!')
31.05.04, 18:50
Johan nyt on perkele, näyttö meni rikki. Eiköhän korjaus maksa semmoset ~80e.. Täytyy soittaa joku päivä. Oli lattialla housun taskussa, ja joku varmaan vahingossa astunut päälle. Muovi ehjä, mutta näyttöelementti särkynyt.
Johan nyt on perkele, näyttö meni rikki. Eiköhän korjaus maksa semmoset ~80e.. Täytyy soittaa joku päivä. Oli lattialla housun taskussa, ja joku varmaan vahingossa astunut päälle. Muovi ehjä, mutta näyttöelementti särkynyt.
Mihinkäs ajattelit soittaa...
Powermilliin?
Powermilliin?
Ei onnistu, ne on ilmeisesti siirtymässä nokiaan mikäli oikein ymmärsin kun soitin sinne tosta e365 näytöstä.
Olik sellanen "piirakan" kuva näytös =) ? Turhan helposti noi sit hajoo...
Karhu ('!')
01.06.04, 13:41
Olik sellanen "piirakan" kuva näytös =) ? Turhan helposti noi sit hajoo...
Oli. Tai siis sellanen sininen soikea kukkanen, miten nyt kuvailis :) Näytön alareunassa. Joku 3*4cm. Eli siis näytöstä ei nää enään mitään muuta kuin valot.
Ratkaistu. Tilatun taustakuvan sai siis laitettua asetukset -> personoi -> taustakuva.
Tietääkö joku, mistä suomalaisesta nettikaupasta/kaupasta saa usb-kaapelin e365-puhelimeen?
Tietääkö joku, mistä suomalaisesta nettikaupasta/kaupasta saa usb-kaapelin e365-puhelimeen?
Ainakin Puhelinkioskista näyttää löytyvän 39 euron hintaan. Itse kuitenkin ostin kaapelin eBaystä ja hintaa tuli postikuluineen 15 euroa. Ja toimii helvetin hyvin, vaikkei alkuperäinen kaapeli olekaan.
Tietääkö joku, mistä saisi uusimman softan e365 puhelimeen, netistä siis. Ja miten se laitetaan? tiedän vain että jollain ohjelmalla kaapelin kautta. Luin jostain että uusi softa mahdollistaisi pelienkin lataamisen, onko näin?
Kun alkutilassa painaa ylöspäin, ja siihen tulee se juttu et voi painaa neljään suuntaan (pikavalintaisesti), nii miten niitä pystyy muuttamaan mitä niistä tapahtuu?
Sit vielä sellanen et miten saan gprs:n (selaimen) toimimaan puhelimessa? luin tätä ketjua, mutta selkeää vastausta ei löytänyt.. toivottavasti joku osaa kertoa asetukset..
Tietääkö joku, mistä saisi uusimman softan e365 puhelimeen, netistä siis. Ja miten se laitetaan? tiedän vain että jollain ohjelmalla kaapelin kautta. Luin jostain että uusi softa mahdollistaisi pelienkin lataamisen, onko näin?
Kun alkutilassa painaa ylöspäin, ja siihen tulee se juttu et voi painaa neljään suuntaan (pikavalintaisesti), nii miten niitä pystyy muuttamaan mitä niistä tapahtuu?
Sit vielä sellanen et miten saan gprs:n (selaimen) toimimaan puhelimessa? luin tätä ketjua, mutta selkeää vastausta ei löytänyt.. toivottavasti joku osaa kertoa asetukset..
Toimiikos kaikilla E365 omistajilla päivyri väärin? Kellonaika (24h), Päiväys ja vuosi on oikein, mutta päivyri väittää että tänään on jo keskiviikko vaikka on tiistai. Aika hämäävää kun kun käytän puhelinta herätyskellona aamuisin ja olen laittanut herättämään aamuisin aina samaan aikaa arkipäivisin (toisto viikottain). Ymmärtäisin mokan jos viikonpäivien nimet olisi käännetty (nythän ne on M,T,W,T,F,S,S) koska jenkit aloittavat viikon kaiketi sunnuntaista... mutta kun ei oo ees käännetty noita.
Mulla ei puhelin enää tallenna email osoitetta puhelinmuistioon??? joskus ainakin on tallentanut, puhelimeen tehtiin biospäivitys keväällä voipi olla etten ole ominaisuutta kokeillut sen jälkeen. Emailithan saa lähetettyä MMS viesteinä.
Mulla ei puhelin enää tallenna email osoitetta puhelinmuistioon??? joskus ainakin on tallentanut, puhelimeen tehtiin biospäivitys keväällä voipi olla etten ole ominaisuutta kokeillut sen jälkeen. Emailithan saa lähetettyä MMS viesteinä.
Joo, sama vika täällä. Tämä vika tulee uusimman softan mukana, kuten myös tuo ylempänä mainitsemasi kalenterivirhekin. Vanhemmalla softalla nämä toimivat oikein. Tässä suhteessa softan päivitys ei siis kannata.
Tuon email -osoiteongelman saa kierrettyä ainakin datakaapelin avulla, jolla osoitteen tallentaminen onnistuu.
Xaeron kirjoitti:
Mel kirjoitti:
Karhu ('!') kirjoitti:
Powermilliin?
Powermill huoltaa: Nokiaa, Samsungia ja Motorolaa pk-seudulla, Jyväskylässä taitaa olla Siemens
Onkos kukaan muu huomannut tällästä vikaa: asetuksissa on että viestin tullessa pelkkä värinä, ja näin se yleensä toimiikin. Mutta aina välillä se soittaa silti ton viestin merkkiäänen ku tekstari tulee?? ohjemistossa joku bugi / "ominaisuus" :) ?
Onkos kukaan muu huomannut tällästä vikaa: asetuksissa on että viestin tullessa pelkkä värinä, ja näin se yleensä toimiikin. Mutta aina välillä se soittaa silti ton viestin merkkiäänen ku tekstari tulee?? ohjemistossa joku bugi / "ominaisuus" :) ?
Minulla puhelin tekee samaa silloin kun se on laturissa.
Ilmeisesti tämän puhelimen ominaisuus, että kuuluvuus puhelun toiselle osapuolelle on ihan paska. Pari kertaa jo huollosakin ollut..
Ilmeisesti tämän puhelimen ominaisuus, että kuuluvuus puhelun toiselle osapuolelle on ihan paska. Pari kertaa jo huollosakin ollut..
Juu, mullekkin sanotaan koko ajan että puhu siihen luuriin, niinhän puhunkin! Puhelin vasta muutaman viikon vanha ja ongelmia on.. aikamoinen homma saada pikku jutut toimimaan.. että soittaja näkyisi yms.. koitan ettiä vastauksia täältä..l pitääköhän nyt jo huoltoon viedä :(
tietääkö kukaan mistä saa tohon kaapeliin sen ohjelman ja ajurit??? kun asennus cd on hävinny.
juuu tota noin mites tämä ratkotaan?
latasin soittoääntä ja se ns. tuli mut en löytäny sitä mistään ruudun yläreunaan tuli kirjekuoren kuva eli mihin se viesti menee kun tilaa soittoääntä :/
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.