View Full Version : Mitkä S60 ohjelmat/pelit toimivat 6600
Peurasaari
08.11.03, 09:51
Eli siis yksinkertainen kysymys, mitkä ohjelmat/pelit toimivat nokian 6600 puhelimessa?
Lähinä kiinnostaa Total IR, blacklist, FScaller...
Eli siis yksinkertainen kysymys, mitkä ohjelmat/pelit toimivat nokian 6600 puhelimessa?
Lähinä kiinnostaa Total IR, blacklist, FScaller...
Ainaski tolla total irRemote 1.31:lla saa tota mun sonyn telkkara säädettyä ;D
edit: Tos oli jossain viestiketjussa linkki yhteen toiseen foorumikeskusteluun missä oli näitä toimivia ohjelmia listattu.
Peurasaari
08.11.03, 10:03
Toihan on hyvä uutinen... itselläkin sonyn telkkari. Eli ilmeisesti se toimii hyvin? Kuinka pitkä kantama infralla? Toi 3650 kantaa ehkä 5m. Missä infrasilmä sijaitsee 6600:ssa?
Toihan on hyvä uutinen... itselläkin sonyn telkkari. Eli ilmeisesti se toimii hyvin? Kuinka pitkä kantama infralla? Toi 3650 kantaa ehkä 5m. Missä infrasilmä sijaitsee 6600:ssa?
Ei pysty kokeilee kun tulee seinä vastaan.. Toi infra on tossa puhelimen vasemmassa kyljessä että jos käytät puhelinta oikealla kädellä niin se on kokoajan "paljaana".
Missä infrasilmä sijaitsee 6600:ssa?sivussa
Peurasaari
08.11.03, 10:20
eli kuin 3650. THX
Mulla on seleQ, irRemote, bemused, teleText ja se KeyLock. Ja kaikki toimii hienosti.
Mulla on seleQ, irRemote, bemused, teleText ja se KeyLock. Ja kaikki toimii hienosti.
Tulee aika kalliiks jos on paljon ohjelmia ;D
Tulee aika kalliiks jos on paljon ohjelmia ;D
No jaa.. Muuten osa N-Gage peleistä toimii 6600. Eilen yhtä kokeilin..
Ja mikähän peli mahto olla kyseessä? Onko kukaan kokeillu, ettää toimiiko 3650:ssa?
Peurasaari
08.11.03, 11:37
Toihan olisi kova sana... Mikä peli?
Yhtäkään NGage peliä en ole ainakaan 3650:ssa saanut toimimaan.
SonicN. Muita en ole vielä kokeillut..
SonicN. Muita en ole vielä kokeillut..
eihän muita tarvii ;o) toi on ainoo peli minkä takia N-Gage mun puolesta tarvii olla olemassa. Muuten, saako 6600 champagnen värisiä kuoria?
Hakki tarviko mitää erillisiä ohjelmia vai riittikö vaan että laitto pelin tohon muistikortin paikalle? Veljellä ois Tony Hawk-peli ja sitä vois koittaa...
Peurasaari
09.11.03, 20:09
Tosiaan karkaa käsistä tämän keskustelun aihe....
Hakki tarviko mitää erillisiä ohjelmia vai riittikö vaan että laitto pelin tohon muistikortin paikalle? Veljellä ois Tony Hawk-peli ja sitä vois koittaa...
Tarvii erillisen ohjelman. Sitä en tiedä mitä tapahtuu jos sen kortin laittaa puhelimeen.
Cibenix on päivittänyt 6600:lle ohjelmiaan: Active Desk, Active Today ja Active Mail. Kokeilin tuota Active Desk -ohjelmaa (28 pv:n kokeiluversio) ja on ihan loistava.
Voi ladata osoitteesta: www.cibenix.com
Cibenix on päivittänyt 6600:lle ohjelmiaan: Active Desk, Active Today ja Active Mail. Kokeilin tuota Active Desk -ohjelmaa (28 pv:n kokeiluversio) ja on ihan loistava.
Voi ladata osoitteesta: www.cibenix.com
Eivät ole vielä päivittäneet Active Mail-ohjelmaa. Se on vieläkin toukokuulta, joten ei toimi 6600:ssa.
Joo, oot oikeassa. Sori en tuota huomannutkaan.
Eipä tarvii anteeks pyydellä, on vaan sellainen ohjelma minkä haluaisi. Tämä puhelimen oma meiliohjelma kun tympii kun ei esim osaa itse hakea meilejä tietyin väliajoin...
No kai ne sen Active Mailinkin kohta päivittävät. Huomasin myös että Sonerakin on hoksannut että N6600 on valmistunut, on muutama ohjelma ja peli tullut niiden sivuille.
Eipä vaikuta kovin vakaalta tuo Active Desk... Koitan vaihtaa taustakuvaa, niin jumittaa joka toisen kuvan kohdalla. Ja joka kolmannen kerran jälkeen kaataa puhelimen... Eli ei anna vaihtaa kuin yhden kuvan, jonka jälkeen softa pitää buutata, muuten kaatuu tai jumittuu.
Mulla ei ole kaatuillut tuo kertaakaan, mutta en ole kyllä taustakuvaa yrittänyt vaihtaa. Toisen teeman kyllä latasin Cibenixin sivulta ja sekin toimii.
Mulla ei ole kaatuillut tuo kertaakaan, mutta en ole kyllä taustakuvaa yrittänyt vaihtaa. Toisen teeman kyllä latasin Cibenixin sivulta ja sekin toimii.
Miten sait sen ladattua? Itse en onnistunut... Menitkö puhelimen selaimella? Itselläni valitti vain ettei onnistu... :o(
Latasin sieltä sivulta download themes -kohdasta .sis filen tietokoneelle ja sit bluetoothilla kännykkään. Käytän muuten Epoxin usb-donglea ja hyvin toimii (toimi myöskin 7650:ssa). Olen vaan tältä foorumilta lueskellut että ihmisillä on ollut ongelmia noiden bluetooth-yhteyksien kanssa.
Latasin sieltä sivulta download themes -kohdasta .sis filen tietokoneelle ja sit bluetoothilla kännykkään.
Kyllä mullakin BT toimii. Miten sä sen themen käyttöön otit? En itse löydä mistään valikkoa et voi ottaa käyttöön...
Ihan vaan avasin sen .sis filen ja PC-suite hoiti asennuksen puhelimeen. Active Desk poisti automaattisesti sen alkuperäisen teeman ja otti käyttöön tän uuden teeman. Mäkin luulin ensin et vois säilyttää monta teemaa puhelimen muistissa yhtä aikaa, mut ilmeisesti näin ei ole.
Toimiiko agilemessenger 6600:ssa?
http://www.agilemobile.com/am.html
Toimiiko agilemessenger 6600:ssa?
http://www.agilemobile.com/am.html
Toimii
John Cooper
11.11.03, 11:16
Extended Profiles ver. 1.92:ssa on bugi, jossa ajastetun äänettömän profiilin päättymisen jälkeen ruudulle jää kummittelemaan tuo "äänetön"-symboli vaikka tekstiksi vaihtuukin oikea profiili. Äänet kyllä toimivat - harmittaa vain tuo symboli.
Extended Profiles ver. 1.92:ssa on bugi, jossa ajastetun äänettömän profiilin päättymisen jälkeen ruudulle jää kummittelemaan tuo "äänetön"-symboli vaikka tekstiksi vaihtuukin oikea profiili. Äänet kyllä toimivat - harmittaa vain tuo symboli.
Laita valmistajalle meiliä asiasta. Itse laitoin sen puhelinvastaajan tekijälle meiliä viiveestä mikä on soimisen loppumisen ja tervehdyksen välissä, sanoivat tutkivansa asiaa mahd pian.
John Cooper
12.11.03, 13:53
Laita valmistajalle meiliä asiasta. Itse laitoin sen puhelinvastaajan tekijälle meiliä viiveestä mikä on soimisen loppumisen ja tervehdyksen välissä, sanoivat tutkivansa asiaa mahd pian.
Näin tein.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.