View Full Version : Motorola V600 episodi 2
Esa Isopahkala
15.10.03, 23:08
Jatketaan tähän V600-keskustelua, aikaisempi keskustelu aiheesta:
Motorola V600 (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=12870)
Blue Joker
15.10.03, 23:32
Löytyykö V600:sta seuraavat asiat:
-HF-kaiutin?
-Videokuvaus?
-Onko siinä ajastetut profiilit, eli menee esim. äänettömälle kello 8 ja takaisin tavalliselle kello 15?
-Äänitys?
Ja sitten muistin koko?
Ja onko tuo hopea ainoa perusväri?
blade...? ;)
Löytyykö V600:sta seuraavat asiat:
-HF-kaiutin?
-Videokuvaus?
-Onko siinä ajastetut profiilit, eli menee esim. äänettömälle kello 8 ja takaisin tavalliselle kello 15?
-Äänitys?
Ja sitten muistin koko?
Ja onko tuo hopea ainoa perusväri?
blade...? ;)
Mitä???:)
HF-kaiutin löytyy
Video kuvaus löytyy
Ajastetuista profiileista en tiedä....tuskin
Tarkoitatko äänityksellä äänimuistiota?Jos, niin löytyy
lopullinen käyttäjämuisti vähän yli 6 megaa
Hopeamusta taitaa olla perusväri!Toki siihen saa erivärisiä "kuoria", mutta ei varmaankaan heti.
Edellisen ketjun iTap keskustelusta poimittua:
Kyllä siihen sanan perään tulee väli.Eikä siinä ole mitään vaikeaa hyväksyä sana,ennekuin kirjoittaa uuden.
Entäs kun sana täytyy koostaa pätkistä, kuten esimerkissä joku mainitsikin? T9 systeemillähän tässä ei ole mitään hankaluutta, mutta jos tämä iTap lisää hyväksymisen jälkeen välilyönnin itse, niin täytynee backspacella mennä askel taakseppäin ennenkuin jatkaa. Ei tietty mikään kauhea juttu, mutta ei mielestäni fiksuinkaan tapa hoitaa asiaa. Lisäksi täytyy myöntää että itsellänikin kun olen t9 järjestelmää käyttänyt, niin välilyönnin lisääminen jostain ylhäältä "hyväksy" painamalla, tuntuisi aika oudolta. Ok tottumiskysymyshän tietty tuokin, mutta siltikin.. :)
blade,
Mistä olet kuullut / lukenut, että V600:lla on mahdollista tallentaa liikkuvaa kuvaa? Ei niin ettei se olisi mahdollista (kyllähän esim tuo 3GP formaatti vie todella vähän tilaa ja ~6 megaan sitä mahtuu paljon), mutta itse olen käsittänyt että sillä voi vain KATSOA liikkuvaa kuvaa (ei tallentaa).
huuhaa,
Jos jotain usein käytettyä yhdyssanaa ei löydy niin sen voi lisätä iTapin sanakirjaan, kuten T9:ssä. T9:ssä en tosin itse ole montaakaan yhdyssanaa sanakirjaan lisännyt juuri siksi kun niitä voi "luoda" helposti eri sanoista :)
Lisäys:
Tietääkö kukaan onko V600:n ulkokuoressa nappia josta Bluetoothin saa päälle / pois avaamatta puhelinta?
Eli, eli... Nyt tulee hiukan varmistuskysymyksiä (aka tyhmiä kysymyksiä), jos ostan v600:sen ja Motorola Bluetooth PC Card PCW8000, niin pystyn bluetoothilla siirtämään tietokoneelta puhelimeen taustakuvia, soittoääniä, jne. ja toisinpäin? Ja käyttämään gprs-yhteyttä kännykän kautta tietokoneessa?
Miten tuo kortti toimii (siis mihin se tulee kiinni tietokoneeseen) ja onkos kenelläkään mitään pahaa sanottavaa tuosta kortista?
Vai kannattaisiko sittenkin hommata tuo Datakaapeli original, hoituuko sillä samat hommat kuin tuolla Bluetooth kortilla?
Kuulinko väärin vai mitä mutta mielestäni Motorolan helpdeskin tyttö sanoi että V600:nen tulee ensviikolla liikkeisiin yleisesti myyntiin.
Ei jotenkaan mulle uppois että ens viikolla tulis.
Meinaan tuolla muillakin ulkomaisilla boardeilla on petytty jo monta kertaa...
Tulee kun tulee, todennäköisesti ensi kuussa, mutta toivottavasti ennen joulua....
ihmeen kauan ne sitä nyt viivyttelee ku samppakin on kerran saanu jo e700:n (ymmärtääkseni kilpailija malli) myyntiin
blade,
Mistä olet kuullut / lukenut, että V600:lla on mahdollista tallentaa liikkuvaa kuvaa? Ei niin ettei se olisi mahdollista (kyllähän esim tuo 3GP formaatti vie todella vähän tilaa ja ~6 megaan sitä mahtuu paljon), mutta itse olen käsittänyt että sillä voi vain KATSOA liikkuvaa kuvaa (ei tallentaa).
Tietääkö kukaan onko V600:n ulkokuoressa nappia josta Bluetoothin saa päälle / pois avaamatta puhelinta?
Lukenut monesta paikkaa, esim. mobil.idnes.cz.
Myös Motorolan Micce sanoi tämän olevan mahdollista!N. 10-12 sekunttia muistaakseni.
Ei taida olla mitään erillistä nappia ulkokuoressa bluetoothille.
Eli, eli... Nyt tulee hiukan varmistuskysymyksiä (aka tyhmiä kysymyksiä), jos ostan v600:sen ja Motorola Bluetooth PC Card PCW8000, niin pystyn bluetoothilla siirtämään tietokoneelta puhelimeen taustakuvia, soittoääniä, jne. ja toisinpäin? Ja käyttämään gprs-yhteyttä kännykän kautta tietokoneessa?
Miten tuo kortti toimii (siis mihin se tulee kiinni tietokoneeseen) ja onkos kenelläkään mitään pahaa sanottavaa tuosta kortista?
Vai kannattaisiko sittenkin hommata tuo Datakaapeli original, hoituuko sillä samat hommat kuin tuolla Bluetooth kortilla?
Käsittääkseni kaikki nuo onnistuu tuolla yhdistelmällä.Varma en voi olla, koska ei ole kokemusta bluetoothista.Kannattaa myös harkita Motorola PC820 bluetooth palikkaa usb-väylään.
jaaahas......se on näköjään tukku ilmottanu puhelimen tulevan marras-joulukuussa
liekö kellään tietoa mikä tuota luuria nyt taas viivästyttää noin paljon kun kilpailijatkin tuovat jo vastaavia luureja myyntiin??????
tehdäänkö siihen kenties joitakin parannuksia vai eikö se sitten ole vielä oikein toimiva versio......
saakohan tohon mahdollisesti ladattua omia tekstiviestin hälyääniä?
liekö kellään tietoa mikä tuota luuria nyt taas viivästyttää noin paljon kun kilpailijatkin tuovat jo vastaavia luureja myyntiin??????
tehdäänkö siihen kenties joitakin parannuksia vai eikö se sitten ole vielä oikein toimiva versio......
saakohan tohon mahdollisesti ladattua omia tekstiviestin hälyääniä?
Eihän muilla valmistajilla ole vielä vastaavaa luuria myynnissä Suomessa!
Kunpa tietäiskin, mikä viivästyttää!?!?Varmaan viime hetken viilauksia!Toivottavasti:)
Huomenna selviää jotain....toivottavasti myös se, miksi V600:nen viivästyy.
Tekstiviestiääneksi voi valita minkä äänen tahansa.Ainakin esim. T720:ssa on näin.Uskoisin, että myös V600:ssa käy kaikki äänet.
sain esalta vastauksen viivästymiseen.....
lainaus esan viestistä:
Keskustelin eilen Motorolan Suomen maajohtaja Mikael Carlsonin kanssa ja hän
sanoi viivytyksen johtuvan v600:n hyvästä kysynnästä muilla markkinoilla
kuin Suomessa. Suomeen toimitetaan sitten kun niitä riittää tännekin.
http://81.91.70.85/mobilbpit/forum/index.php?act=ST&f=19&t=4521&s=
joku juttu luurista.....en tiedä onko jo vanha, voi kääntää vaikka altavistalla jos ei ranskaa ymmärrä
http://81.91.70.85/mobilbpit/forum/index.php?act=ST&f=19&t=4521&s=
joku juttu luurista.....en tiedä onko jo vanha, voi kääntää vaikka altavistalla jos ei ranskaa ymmärrä
Joo, tuo on aika vanha juttu!
Itse oon kuullut tuo saman, että isot syö pienet.Pitäis Motorolan lyödä lisää kaasua, että kaikki huom. myös pienet markkina-alueet saisivat luurinsa ajallaan!
No, toivottavasti huomenna saan lisäselvyyttä!
ootko blade saanu vielä v600 manuaalia metsästettyä?
"I have just had Motorola, somebody of very placed very well. He is not delayed for software instability but for reasons of coeherence of marketing enter the countries and for delay of manufacture in factory. It was tell to me 2 minutes ago: "between semi and at the end of November 2003, before December".
tommosen löydin mobile bpit foorumilta.
tossa vielä linkki http://81.91.70.85/mobilbpit/forum/index.php?s=8df2fdf566a8ede1cb34698a164e9945&act=ST&f=35&t=2260&st=399
edit: eli näin siis ranskassa
Blue Joker
23.10.03, 07:15
Mielenkiintoinen tieto, mm. V600:ssa on ATIn grafiikkaprosessori:
http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=515
ootko blade saanu vielä v600 manuaalia metsästettyä?
Eipä ole missään näkynyt:(
Tuossa jotain V600:seen liittyvää:http://www.motorola.com/mdirect/demos/MPT_US.swf
jokohan noissa suomeen tulevissa luureissa on toi ATIn grafiikkaprossu, kellään tietoa??
jokohan noissa suomeen tulevissa luureissa on toi ATIn grafiikkaprossu, kellään tietoa??
Uskoisin että on.Onhan tuo v600:nen viivästynyt jo sen verran, että on ehditty tehdä vaikka mitä:)
jokohan noissa suomeen tulevissa luureissa on toi ATIn grafiikkaprossu, kellään tietoa?? Mitäs kivaa tuo sitten tuo tullessaan? :)
It looks like Motorola is doing whatever it can to ensure the success of their upcoming V series of phones. The V300, V500, and V600 handsets will all feature an integrated ATI IMAGEON 2250 multimedia and graphics co-processor to enable advanced multimedia funtions. This includes support for the integrated digital cameras, 15-frames per second image capture, electronic viewfinder, on-the-fly JPEG encoding of pictures, as well as JPEG and MPEG-4 decoding. ATI is also claiming that their co-processor will decrease power consumption in many cases.[/quote]
Varovaisten arvioiden mukaan, viikolla 47 olisi V600:enen tulossa myyntiin Suomessa.Viikolla 45 puhelin tulee myyntiin Italiassa.
mistäs arvio?
Motorolan Micce mainitsi tänään.
Saishan tuo jo tulla, niin sais vähäksi aikaa mielenrauhan:)
ei ollu mitään puhetta siitä ATIn prossusta?
Onkos muuten ollu puhetta mikä käyttöjärjestelmä tässä Motorola V600 on? Onko Symbian vai motorolan oma vai joku aivain muu? Alkaa tämä odottaminen ottamaan jo päähän ja miettimään toisia puhelinvaihtoehtoja.
Onkos muuten ollu puhetta mikä käyttöjärjestelmä tässä Motorola V600 on? Onko Symbian vai motorolan oma vai joku aivain muu? Alkaa tämä odottaminen ottamaan jo päähän ja miettimään toisia puhelinvaihtoehtoja.
ihan moton oma
ei ollu mitään puhetta siitä ATIn prossusta?
Kysäisin siitä, mutta ei osannut sanoa siitä sen enempää.
Motorolan oma käyttis V600:ssa on.
Jaksa nyt vielä jonkun aikaa.Jos viikko 47 toteutuu, niin sehän on jo ihan kohat.Ennen joulua:)
kyllä sitä sinnekki on jaksamista :)
onhan sitä jo jokunen tovi odoteltu
kyllä sitä sinnekki on jaksamista :)
onhan sitä jo jokunen tovi odoteltu
Joo, onhan siihen vielä aikaa, mutta itse oon odotellut jo tammi-helmikuusta, niin ei muutama viikko tunnu enään missään!
"canocep" mobile-reviewin foorumilta on päässyt testaileen hieman V600:sta!
Videotallennusta ei taida löytyä:(
Kehui mm. näyttöä, kameraa ja soittoääniä jopa Samsungia paremmiksi!!!:)
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?s=&threadid=3458
...and ohhh the sound I mean the ringtones, Samsung cannot even compete with them for me, they are much better...
duppiduudiksi
31.10.03, 23:26
Onkos kyseisessä puhelimessa salamaa?? Onko tää puhelin vielä ilmestynyt missään?? Mitäs mieltä olette kuvista?? Onko parempia kun samsung sgh-e700??
Onkos kyseisessä puhelimessa salamaa?? Onko tää puhelin vielä ilmestynyt missään?? Mitäs mieltä olette kuvista?? Onko parempia kun samsung sgh-e700??
V600:ssa ei ole salamaa.
Ei ole vielä ilmestynyt myyntiin missään.Italiassa ensimmäisenä vko. 45
Kuvista en voi sanoa mitään, kun ei ole päässyt itse vertaileen:)
Onpa kumma kun tuolla HoFossa taas joku tuumailee että julkaisu siirtyy. Nyt syynä se ettei luureja kuulemma ole taasen saatu tehtyä tarpeeksi.
Noh eiköhän toi selviä. Taitaa olla odotuksen arvoinen, mutta jos menee pitkälle ensi vuoteen niin...
Onpa kumma kun tuolla HoFossa taas joku tuumailee että julkaisu siirtyy. Nyt syynä se ettei luureja kuulemma ole taasen saatu tehtyä tarpeeksi.
Noh eiköhän toi selviä. Taitaa olla odotuksen arvoinen, mutta jos menee pitkälle ensi vuoteen niin...
Taitavat puhua jenkkien myyntiin tulosta!
V600:nenhan tulee ensin myyntiin Euroopassa Italia vko. 45 ja Suomi hyvällä säkällä vko.47!
Kyllä ehdottomasti on odotuksen arvoinen...ainakin omasta mielestä:)Ja näköjään monen muunkin mielestä!
Niin, kyllähän tuo vaikuttaa hyvältä kaikkien ennakkotietojen ja kuvien perusteella, mutta tiedä sitten mitä siitä loppujenlopuksi tulee.
Niin, kyllähän tuo vaikuttaa hyvältä kaikkien ennakkotietojen ja kuvien perusteella, mutta tiedä sitten mitä siitä loppujenlopuksi tulee.
Kyllä, vaikuttaa vähän liiankin hyvältä:)
Toivottavasti V600:nen täyttää lupaukset ja odotukset, mitkä mulla on sitä kohtaan!?!?Uskon kyllä vakaasti siihen, että ei tule pettymystä!
duppiduudiksi
01.11.03, 13:41
Saakos tohon lisätty tuota muistia?? Onko siinä joku flashmuisti tai joku vastaava? Kui monen pikselin kamera tosa on? 0,3 megapikselii?
Saakos tohon lisätty tuota muistia?? Onko siinä joku flashmuisti tai joku vastaava? Kui monen pikselin kamera tosa on? 0,3 megapikselii? Ei saa lisättyä muistia. Normaali VGA kamera, sama mikä on esim. 3650, P800, P900, 7650 ... jne.
En ole varma onko se nyt sitten 0,3 megapikselin kamera.
duppiduudiksi
01.11.03, 13:49
Tuo muisti kyllä voi olla ongelma tuon puhelimen kanssa kun en tiedä et kumman ostaisin motorola v400 vai samsung sgh-e700. Kyllä silti taitaa kaartua motorolan suuntaan. Eikös joihinkin puhelimiin saa sellaisen memorycard:in tai jonkun vastaavan?
Blue Joker
01.11.03, 13:57
Tuo muisti kyllä voi olla ongelma tuon puhelimen kanssa kun en tiedä et kumman ostaisin motorola v400 vai samsung sgh-e700. Kyllä silti taitaa kaartua motorolan suuntaan. Eikös joihinkin puhelimiin saa sellaisen memorycard:in tai jonkun vastaavan?
Motorola V600.
Memory card, muistikorttia tarkoitat? Kumpaankaan, E700:n taikka V600:aan ei saa.
duppiduudiksi
01.11.03, 13:59
Miksi mun pitäis juuri ottaa motorola eikä samsungi?
Miksi mun pitäis juuri ottaa motorola eikä samsungi? Eikun sinun pitää juuri ottaa Samsung! ;)
No ei, sinun pitää itse päättää kumman otat. Itse otan E700:n, koska siinä on enemmän muistia, kevyempi, tyylikkäämmän näköinen, ei ulkoista antenia. En ole aivan varma, mutta V600 on vissiin hieman pienempi kuin E700.
Miksi mun pitäis juuri ottaa motorola eikä samsungi? Eikun sinun pitää juuri ottaa Samsung! ;)
No ei, sinun pitää itse päättää kumman otat. Itse otan E700:n, koska siinä on enemmän muistia, kevyempi, tyylikkäämmän näköinen, ei ulkoista antenia. En ole aivan varma, mutta V600 on vissiin hieman pienempi kuin E700.
Näin on, itse päätät, mutta ota V600:)
Muistia kummassakin koneessa on ihan riittävästi.Vaikka V600:ssa on pari-kolme megaa vähemmän, niin riittää aivan varmasti kovempaankin käyttöön, koska kyseessä ei ole ns. smartphone!!!Kuten ei myöskään E700!
V600:ssa on enemmän ominaisuuksia, tyylikkäämpi sekä sisä ja ulkopuolelta, ulkoinen antenni ym. ym.!!!
Ja ennenkaikkea halvempi!!!
Mitäs mieltä olette kuvista?? Onko parempia kun samsung sgh-e700??
Ainakin lähikuvat ovat huonompia kuin Samsungissa.
http://212.80.76.22/technicalexp/mobiles/e700.jpg
http://212.80.76.22/technicalexp/mobiles/V600.jpg
no ei oo puhelinkioskissa kuin 31e hinnan eroa joten ei oo kauheesti
Mitäs mieltä olette kuvista?? Onko parempia kun samsung sgh-e700??
Ainakin lähikuvat ovat huonompia kuin Samsungissa.
http://212.80.76.22/technicalexp/mobiles/e700.jpg
http://212.80.76.22/technicalexp/mobiles/V600.jpg
E700:ssa on vähän tarkempi tuo kuva.Saas nähdä, millaisia ovat kaukokuvat ja yleensäkin kun luuri tulee myyntiin, onko kameraa parannettu.
no ei oo puhelinkioskissa kuin 31e hinnan eroa joten ei oo kauheesti
Ei ole iso hintaero, mutta kuitenkin halvempi.
Noh jokos alkaa sitä tietoa olemaan, että milloin tuo oikein ilmestyy tänne asti?
eikös se o useaan otteeseenkin sanottu että parhaillaan vko 47 @ suomi
eikös se o useaan otteeseenkin sanottu että parhaillaan vko 47 @ suomi
Ahaa.. anteeksi, en olekaan tuollaista huomannut. Luulin että marras-joulukuu on tarkin arvio. Kiitoksia.
Kui monen pikselin kamera tosa on? 0,3 megapikselii?Normaali VGA kamera, sama mikä on esim. 3650, P800, P900, 7650 ... jne. En ole varma onko se nyt sitten 0,3 megapikselin kamera.On , 640*480 = 307200 eli ~0,3 megapikseliä.
onko mitään tietoa onko tullu jo italiassa myyntiin?
onko mitään tietoa onko tullu jo italiassa myyntiin?
Samaa mietin itsekin.
kysyin eräältä Italialaiselta hemmolta, mutta ei ole vielä tullut vastausta!
Tuo videokuvaus juttu ihmetyttää vieläkin meikäläistä!
Mobil.idnesin tyyppi on testannut V600:sta ja siinä versiossa muistia oli 8 megaa ja video tallennus!
Myös Motorolan Micce on sanonut, että tallennus löytyy.
Mutta Moton sivuilla ei mainita mitään video tallennuksesta ja muisti on pienempi!?!?!
http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/mobilni_telefony/abecedni_prehled_mt/motorola/motorolav600prvnifoto030917.html
Tuolla on maininta:Nahrávání a přehrávání videosekvencí!Tarkoittaa video tallennusta.
http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/mobilni_telefony/abecedni_prehled_mt/motorola/motorolav600prvnifoto030917.html
Tuolla on maininta:Nahrávání a p?ehrávání videosekvencí!Tarkoittaa video tallennusta.
Niin ja tuollahan toi paino on ilmeisesti se vanha 95grammaa (hmotnost: 95 gram?).
http://81.91.70.85/mobilbpit/forum/index.php?act=ST&f=19&t=4521&s=5733e561f586df2b9b7870059b37ec3d
Siellä arvostelu ja jos joku saa kuvat näkyviin niin sanoo miten.
http://www.myphone.gr/forum/printthread.php?s=&threadid=468
tuolla on yks v600 otettu kuva
Eikös tuo ollut jollain toisella motolla otettu kuva.. joku vanhempi kamera? (ketjussa 1 oli tuo kuva)
Onko missään vielä näkyvillä siis ihan V600:lla otettuja kuvia?
Onko missään vielä näkyvillä siis ihan V600:lla otettuja kuvia?
Linkki:http://212.80.76.22/technicalexp/mobiles/V600.jpg
Näemmä Italiassa V600:nen on tullut myyntiin.Toivoa on, että viikolla 47 rantautuisi Suomeenkin!
EDIT:Linkki
duppiduudiksi
07.11.03, 15:21
Ei kyllä oo mitenkään kehuttava kamera ainakaan tuossa.Jos toi kuva nyt on otettu v600?
http://81.91.70.85/mobilbpit/forum/index.php?act=ST&f=19&t=4521&s=5733e561f586df2b9b7870059b37ec3d
Siellä arvostelu ja jos joku saa kuvat näkyviin niin sanoo miten.
Kyllä ainakin mulla (Opera) kuvat näkyy ihan hyvin. Hiukan vaikuttaa e700:taa isommalta, varsinkin toi antenni tekee puhelimesta ison näkösen.
Joo, nyt näkyy, tosin oli vanhoi kuvii. Toivoin et ois ollu kameral otettui kuvii, se on ainut aukkokohta mistä ei oo tietoo :/
Todnäk antennin voi vaihtaa, mikäli se haittaa. Tosin S300:ssa on vielä 2-5mm pidempi (riippuen mistä kohtaa aloittaa mittauksen) antenni, ja ohuempi. Antenni ei henkkoht haittaa kakkaakaan jos toi nyt on mitä luvataan :)
Siellä arvostelu ja jos joku saa kuvat näkyviin niin sanoo miten. Nyt toimivat kuvat ainakin minulla.
On muuten ihan törkeen nätit noi punaiset metallikuoret. Nam nam!
Selkeästi pakko-ostos jos toi puhelin tulee Suomeen ennemmin kuin myöhemmin :)
Voisiko joku kysäistä Micceltä tai joltain muulta Motorolan edustajalta tullaanko Suomeen tuomaan puhelimen kanssa HETI myös nuo vaihtokuoret kaikissa väreissä?
Voisiko joku kysäistä Micceltä tai joltain muulta Motorolan edustajalta tullaanko Suomeen tuomaan puhelimen kanssa HETI myös nuo vaihtokuoret kaikissa väreissä?
Köh, köh. No nää on näitä makuasioita, mutta mun mielestä mustat on hienoimmat!
Mitäpä hittoa? Sun mielipide on eri kuin mun, joten sun on oltava väärässä!
(vitsivitsivitsivitsi:)
Tulis nyt edes se puhelin..
Ja tosta punaisesta väristä - se muistuttaa niin kovasti vanhaa 8210:aani jossa oli myös punaiset (tosin muoviset) kuoret. Selkeästi paluu menneeseen tiedossa, ainakin värin puolesta.
Itselleni iskee eniten nuo perushopeat kuoret!
Mutta uskoisin, ettei tule heti nuo vaihtokuoret myyntiin, kun V600:nen tulee markkinoille.
lueskelin motocoderin sivuilta jotain v600 spec sheetiä ja siellä oli painoksi ilmoitettu 90g......
v**** tulis se luuri ni ei tartteis lukee joka paikasta eri tietoo
http://j2meapps.cellmania.com/downloads/downloads/pdf/V600_spec_sheet.pdf
http://www.drymartini.ae1.net/images/v600/large/v600-215.jpg
siellä se video capture taas kummittelee :)
Tosin tuossakin sanotaan "under eva.", eli "under evaluation", eli kyseistä featurea on tuon speksin julkaisuhetkellä vasta arvioitu. Mikäli sen laatu / hyöty on osoittautunut / osoittautuu vähäiseksi verrattuna vaatimuksiin (muisti), sitä tuskin on puhelimeen laitettu / laitetaan.
Tosin tuossakin sanotaan "under eva.", eli "under evaluation", eli kyseistä featurea on tuon speksin julkaisuhetkellä vasta arvioitu. Mikäli sen laatu / hyöty on osoittautunut / osoittautuu vähäiseksi verrattuna vaatimuksiin (muisti), sitä tuskin on puhelimeen laitettu / laitetaan.
Tuo "Nancy codec" on vissiin joku Java pohjainen sovellus, millä voi kuvata videota, mutta vie aika paljon tilaa/muistia!
Jaahas... Käväsin tossa liikkeessä, sieltä soittivat Motolle, ja ei mitään tietoa V600 tuloajankohdasta..
Taitaa aikas Waporwarea olla koko helvetin luuri.
Jos ei ala kohta tulemaan niin eikun Samsungia sitten. Se sentäs on olemassa. Toinen vaihtoehto on tuo ikuisuusprojekti SX1, joka saattaa jopa tulla jouluksi. Se sentäs ei ole heti vanhentunut käsiin niinkuin V600 alkaa olla jos se tulee vasta joulun jälkeen.
Mitähän ne Motolla edes viittii hehkuttaa 2004 malleja kun ei saada edes 2003 kevään luureja ulos..?
samanlainenhan toi sampan d700 on...mahtaako koskaan ees tulla ulos
Jostain luin jo että D700 on peruttu, on jo syntyessään vanha kuulemma..
Tekevät jotain upgrage-versiota siitä..
Jaahas... Käväsin tossa liikkeessä, sieltä soittivat Motolle, ja ei mitään tietoa V600 tuloajankohdasta..
Enpä ole yhtään yllättynyt ettei liike tiedä mistään mitään.
Taitaa aikas Waporwarea olla koko helvetin luuri.
Jos ei ala kohta tulemaan niin eikun Samsungia sitten.
Njääh =)
Jos tuo T68i sanoo sopimuksensa irti niin sitten pitää ostaa suo SE:n P900:nen jos sitä jo saa silloin...
Sain tälläista tietoa tänään, kun soitin Motorolalle.Micce sanoi, että voi olla että tulee vielä tämän kuun aikana, mutta jos menee joulukuulle, niin V600:sen myyntiintulo siirretään suosiolla tammikuulle:(
Syyksi, miksi viivästyy kokoajan sanoi, että koneita ei saada valmistettua tarpeeksi!!!
On se kyllä ihme, kun ajattelee, minkä kokoinen pulju tuo Motorolakin on!!!
Sain tälläista tietoa tänään, kun soitin Motorolalle.Micce sanoi, että voi olla että tulee vielä tämän kuun aikana, mutta jos menee joulukuulle, niin V600:sen myyntiintulo siirretään suosiolla tammikuulle:(
Syyksi, miksi viivästyy kokoajan sanoi, että koneita ei saada valmistettua tarpeeksi!!!
Ja V300 taitaa tulla samaan aikaan V600 kanssa.
Veikkaisin että tulee vasta tammikuussa.
Ja V300 taitaa tulla samaan aikaan V600 kanssa.
Veikkaisin että tulee vasta tammikuussa.
Kysyin myös V300:sta!On kuulemma tulossa tämän vuoden puolella.
Jaa eli se siis tarkottaa sitä, että ilmeisesti pitää ostaa joku muu puhelin kun motorola. Ehkä samsung E700 tai sitte Sony P900(sen ericson sanan takii ei tekis mieli ostaa). Todella tyhmästi kyl motorola ton tehny kun ei saa sitä millään ulos ja menettää vaan asiakkaita. Sit kun tulee puhelin ulos se on vanhentunu ja ei semmosta kannata ostaa.
Hmmh.. vanhentunut ja vanhentunut.. eipä tällä hetkellä oo vielä ainakaan julkaistu mitään samanlaista.. enkä kyllä ole nähnyt mitään ennakkokuviakaan muista..
Kuinkas V500? Hittolainen kun uutta puhelinta mieleni minun tekevi, mutta ei tuu motoa eikä sonierkkiä markkinoille.. :(
Hihi, nyt vasta luin, et saattaa mennä tammikuuhun. Loistavaa! Ei mulla mitään rahaa ois nyt ollukkaa =D
Blue Joker
12.11.03, 18:18
Ei varmaan tuu koskaan...;)
Siinä tapaukses pitää varmaan odottaa taas pari vuotta että joku tajuaa tehdä hienon ja pienen simpukan jossa on ominaisuuksia..
Killerwhale
12.11.03, 20:06
Lähtekää Ruotsista DbTelin M8:a ostamaan. =) Siinä on sitten ihan kaikki.
ei mielestäni yhtä hieno ku V600.. 'vaan' 2-taajuuskin. Muuten kyllä ominaisuuksia..
ei mielestäni yhtä hieno ku V600.. 'vaan' 2-taajuuskin. Muuten kyllä ominaisuuksia..
tartteetko sä 3-taajuutta?
sillä suurin osa ei ainkaan tarvii
Enpä tarvii en. Pitää sitä silti olla jotain millä pädetä :)
Erittäin mielenkiintoinen laite kokonaisuudessaan. Pieni, hieno, hyvä näyttö, VGA-kamera... eli melkeinpä kaikki mitä tahdon :) Miinus on kuitenkin se kun noinkin hienosta puhelimesta löytyy törkeän näköinen antenni törröttämässä :P Onko siitä niin vaikea tehdä sisäistä? Tietysti makuasia, mutta itse en pitänyt v200:ssa anteennista lainkaan ja rullasin sen irti, enkä ole sen jälkeen käyttänyt. On kuitenkin upea laite, hyvä motorola.
Jos ei V600 tule tämän vuoden puolella niin saa jäädä.. Siihen mennessä SX1 hinta on jo alhaalla, , Sampalta joku uusi malli on jo ovella ja muitakin vaihtoehtoja varmaan tulossa.
Mites sen DbTel M8 kanssa? Oliko sitä joku myyjä järjestelemässä suomeen?? Jos se kerta tohon lahden taaksekin on tulossa?
Se on varma että jos V600 myöhästyy vielä, niin ainankin hintaa pitää alkaa tiputtamaan.. Taikka lyödä vaikka BT setti mukaan.
Kuinkas V500? Hittolainen kun uutta puhelinta mieleni minun tekevi, mutta ei tuu motoa eikä sonierkkiä markkinoille.. :(
V500:nen tulee tammikuussa Suomeen.
Toivottavasti se V600:nen tulisi nyt marraskuun aikana!
Mites sen DbTel M8 kanssa? Oliko sitä joku myyjä järjestelemässä suomeen?? Jos se kerta tohon lahden taaksekin on tulossa?
Se on varma että jos V600 myöhästyy vielä, niin ainankin hintaa pitää alkaa tiputtamaan.. Taikka lyödä vaikka BT setti mukaan.
On kyllä hyvät ominaisuudet tuossa dbtelmetellyou luurissa.Ulkonäkökin on ihan ok, mutta hinta on varmasti aika suolainen ja en mielellään osta tuotteita sellaisilta valmistajilta, joista ei ole mitään hajua!
Siinä voi hyvinkin käydä niin että, jos V600:nen vielä viivästyy lisää, niin hinta voi tippua/tai jotain jippoa voi tulla lisukkeena:)
Kyllä se BJ joku kaunis päivä vielä ilmaantuu:)
Kumma, ettei täällä ole kirjoiteltu huhuja V600:n markkinoilletulon peruuttamisesta.
Kumma, ettei täällä ole kirjoiteltu huhuja V600:n markkinoilletulon peruuttamisesta.
Miksi kirjoittaa huhuja, joissa ei ole mitään perää!?!?Toivottavasti:)
Kyllä se tulossa on, mutta milloin....se on taas ihan eri asia ja mysteeri meille kaikille!
niiiiih......tulis nyt viimestään joulukuun alussa, ei hirveesti jaksas enää odotella, mutta minkäs teet kun ei oikein tahdo löytyä muita varteenotettavia puhelimia
niiiiih......tulis nyt viimestään joulukuun alussa, ei hirveesti jaksas enää odotella, mutta minkäs teet kun ei oikein tahdo löytyä muita varteenotettavia puhelimia
Sain sellaisen käsityksen Motorolan Micceltä, että jos viivästyy joulukuun puolelle, niin myyntiintulo siirretään suoraan tammikuulle!
Pitää kyllä kysyä uudestaan, minkä takia noin ja mitä järkeä?
http://www.chicagotribune.com/business/chi-0309270104sep27,0,6058918.story?coll=chi-business-hed
ja saksassa huhut kertovat, että toimitukset alkaa 17.11....
lisää vettä myllyyn.....
bonecrusher
14.11.03, 10:07
Siis, V600:n myöhästely vaikuttaa V300:n ja V500:n markkinointiin kanssa? Itse ajattelin sijoittaa tuohon V500 malliin koska en tee sillä v600:n liikkuvalla kuvalla mitään (ja se tais olla suurin ero v600:n ja v500:n välillä). Jostain kuulin villin huhun että V500:sta ei edes olisi Suomeen tulossa. Onkohan tuossa väittämässä mitään perää??
Siis, V600:n myöhästely vaikuttaa V300:n ja V500:n markkinointiin kanssa? Itse ajattelin sijoittaa tuohon V500 malliin koska en tee sillä v600:n liikkuvalla kuvalla mitään (ja se tais olla suurin ero v600:n ja v500:n välillä). Jostain kuulin villin huhun että V500:sta ei edes olisi Suomeen tulossa. Onkohan tuossa väittämässä mitään perää??
Kyllä se V500 Suomeen on tulossa mutta ajankohdasta ei vielä mitään tietoa.
bonecrusher
14.11.03, 10:40
Ahh, kiitoksia tiedosta. Toivottavasti tulee ennen joulua niin sais pakettiin jotain muutakin kuin villasukat =)
Toivottavasti tuo Idesanin hinta V500:lle pysyy samana tai laskee kunhan luuri ilmestyy.
Ahh, kiitoksia tiedosta. Toivottavasti tulee ennen joulua niin sais pakettiin jotain muutakin kuin villasukat =)
Toivottavasti tuo Idesanin hinta V500:lle pysyy samana tai laskee kunhan luuri ilmestyy.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta V500:sta ei nähdä Suomessa ennen tammikuuta!
Meikä on valitettavasti poissa V600 rallista (ja muustakin puhelintouhusta) :/
Rahalle tuli yllättäen muuta käyttöä ja piti tuo varaus perua. Saa nyt nähdä kunhan tilanne hellittää, jos vaikka sitten riittäisi rahat (ja V600 olisi jopa myynnissä).
Jään kuitenkin odottelemaan ensimmäisten onnellisten omistajien kommentteja :)
Harmi että eivät saa puhelimia markkinoille. V50 moton jälkeen vannoin etten motorolaa enää hanki.
Nyttemmin ajattelin vaihtaa c100 etiäppäin vaikkapa kuitenkin tuohon v500. V50 huonoista kokemuksista huolimatta.
Noh V500 ja V600 viipyy ja viipyy, niin tilasinpa Saksasta Z600:sen, elikkä siirryn erkkiin.. Harmi motorolalle. E700:kin houkuttelee ihmisiä ketkä ovat v600 aikoneet hankkia..
Mikä ettei, jos sekunda kelpaa :)
Aivan :D
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Motorolan laskettu aika kun lipsuu, niin...
http://www.mobile-review.com/articles/2003/motoluna.shtml
Kyllä se niin on että motorola menettää asiakkaitaan kun ei tule puhelimet myyntiin..ainakin minut menetti..ehkä kaikkein uskollisimmat jaksaa odottaa loputtomiin mutta minä en.. ;)
jokos blade sait selviteltyä sen tammikuulle siirtymis keissin???
jokos blade sait selviteltyä sen tammikuulle siirtymis keissin???
Eipä ole kuulunut mitään:(
Täytyy vaan toivoa, että tulisi tämän vuoden puolella.
Kyllä se niin on että motorola menettää asiakkaitaan kun ei tule puhelimet myyntiin..ainakin minut menetti..ehkä kaikkein uskollisimmat jaksaa odottaa loputtomiin mutta minä en.. ;)
Jep jep, tarvii todella harkita, että ottaako nyt sitte tän V600 ku sitä ny joskus aletaan toimittaan, vai olisko vaihtoehtoja jo ilmestyny.
Varsinkin ku itelle aivan sama mikä merkki/malli, jos vaan luurista löytyy ne juuri mitä tarvittee + hieman enemmän ;).
Mutta tosiaan, onko kenelläkään tietoa myyntintuloajasta?
Jep jep, tarvii todella harkita, että ottaako nyt sitte tän V600 ku sitä ny joskus aletaan toimittaan, vai olisko vaihtoehtoja jo ilmestyny.
Varsinkin ku itelle aivan sama mikä merkki/malli, jos vaan luurista löytyy ne juuri mitä tarvittee + hieman enemmän ;).
Sen verran sain tuoretta infoa, että näillänäkymin on tulossa tämän vuoden puolella myyntiin.
Ja V300:nen tulee tässä kuussa!
Sen verran sain tuoretta infoa, että näillänäkymin on tulossa tämän vuoden puolella myyntiin.
En muista mistä kuulin/luin että V300 olisi luvattu jopa viikolle 47(eli tämä viikko?), mutta en kyllä mitenkään usko että tulee tälläviikolla.
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Motorolan laskettu aika kun lipsuu, niin...
Meikäläinen pitää kummastakin ja ottaa koirankin mukaan ;)
jonkun henkilön heitto tääl foorumil :P
Kyl SE:n käyttöliittymä on ihan ylivoimanen VRT Sampan ja Moton vastaaviin siitä ei pääse mihinkään.
Näinpä mullakin. Kunhan on tarvittavat (ominaisuudet, koko, ulkonäkö) jutskukkeet se riittää. Tosin Nokiaa kohtaa on pienet ennakkoluulot.
Kyl SE:n käyttöliittymä on ihan ylivoimanen VRT Sampan ja Moton vastaaviin siitä ei pääse mihinkään.
Niin tottumiskysymys. Kaikkeen tottuu, mulle aivan sama mikä siel on, oli se moto, samuli tahi serkki.
En muista mistä kuulin/luin että V300 olisi luvattu jopa viikolle 47(eli tämä viikko?), mutta en kyllä mitenkään usko että tulee tälläviikolla.
Mitenköhän mahtaa olla? Saakohan sitä V600:sta tässä kuussa vai ei? :)
Tekisi mieli siirtyä jo jonottamaan SE P900:sta mutta jos nyt vielä odottaisi ensi viikon...
Mitenköhän mahtaa olla? Saakohan sitä V600:sta tässä kuussa vai ei? :)
Tekisi mieli siirtyä jo jonottamaan SE P900:sta mutta jos nyt vielä odottaisi ensi viikon...
Pahalta näyttää ja porukka vähenee!
En jaksa uskoa, että tulee tässä kuussa, mutta toivossa on hyvä elää:)
Tulisi edes tämän vuoden puolella!
Tämä alkaa menemään naurettavaksi koko odotustouhu. Ei ihme että porukka alkaa tähyämään muualle kun kyllästyy tähän mehusteluun kapistuksesta jollaista ei tunnu tulevan kun yleinen usko niin väittää. Ehkä todennäköisesti käy niin että kun nämä Moton lelut ovat tulleet myyntiin silloin kun monella muulla merkillä on tarjottavana samanlaisia, ellei parempia kapistuksia.
Tietysti tässähän ei voi syyttää kun itseään jos elää siinä uskossa mitä porukka tälläkin foorumilla kirjoittaa julkaisuviikoista,jne hakee muista maailman sivuilta epätoivoisesti tietoa, yrittäen ennustaa niistä meidän pienille markkinoille tuloa.
Taitaa meikäläinenkin unohtaa koko V600n ja suunnata katseet johonkin muuhun, johonkin sellaiseen jollaisen oikeasti saa. Harmi kun tuosta sampan 700sta puutuu mulle mulle kovin odotettu ominaisuus:bluetooth ja mp3 soitto + plus siinä on muutama omituinen bugi. Muuten olisi tuosta leivottu luuri meikäläiselle. Samoin tuo SEn z600 oli iso pettymys, meikäläisen odotus oli jotain parempaa.
Nämä dbtellit ja muut kiinan/Korean vahvistukset luurimarkkinoille kiinnostaa mutta niiden saanti taitaa olla tuota V600 kyseenalaisempaa + niiden takuu ja huolto arvelluttaa.
Hinnasta ja koosta huolimatta alkaa myös mua tuo SEn P900 kiinnostamaan, harmi ettei sinä ole nuita perinteisiä office työkaluja (taulukkolaskenta lähinnä), kai sellaisenkin saisi jostain siihen pudotettua.
itse taasen rupesin miettimään että ottasko e700sen ja möis pois sit ku v600 tulee......ja ostas sit v600sen
Hinnasta ja koosta huolimatta alkaa myös mua tuo SEn P900 kiinnostamaan, harmi ettei sinä ole nuita perinteisiä office työkaluja (taulukkolaskenta lähinnä), kai sellaisenkin saisi jostain siihen pudotettua.
P900:n OpenOffice.Org tuki kiinnostaa enemmänkin =)
Mitenköhän noihin p900:n toimintoihin pääsee käsiksi Linuxilla...
Ai mutta tää olikin Motorolan alue =) Eiköhän se jokus sieltä tule...
Jos nyt alkaa odottamaan P900:sta niin tuskin sitäkään ihan heti kouraan saa =)
Hello,
The V600 will be released by carriers according to their own marketing plans. Beyond that, Motorola does not pre-announce product availability for any carrier or distributor. If I can be of further assistance, please let me know.
tommosen vastauksen sain motukalta ku kyselin sieltä.....en kyllä oikeen ymmärrä mitä se tolla niinku tarkottaa, ei hirveesti valassu asiaa, heh
Hello,
The V600 will be released by carriers according to their own marketing plans. Beyond that, Motorola does not pre-announce product availability for any carrier or distributor. If I can be of further assistance, please let me know.
tommosen vastauksen sain motukalta ku kyselin sieltä.....en kyllä oikeen ymmärrä mitä se tolla niinku tarkottaa, ei hirveesti valassu asiaa, heh
Normaalia ympäripyöreää juttua =)
Mutta minun suunnaltani kyllä lähti tänään Lohenetelle viesti, että vaihdan V600:n tilalle SE P900:n joten ehkä sitten seuraava luuri on Motorola...
Eli mun tuurilla Motorolat tulee suomeen tällä/ensiviikolla.
kyselin vähän lisää ja tässä vastaus....
Thank you for your interest in the V600. The Motorola V600 will roll out late this year in Europe and early 2004 in the rest of the regions. The exact date of availability is determined by the operators who will be introducing it. We can not pre-announce these dates until the carriers decide to announce.
mitähän tolla carrierilla meinataan näin niinku suomessa??? kauppiaita vai tukkuja vai mitä......
Kysäse, mikä tilanne operaattorivapailla..
tuolla svedusivuilta, mistä laitoin v500 juttua, oli myös että ilmestyy ennen vuoden vaihdetta......jos nyt oikein ymmärsin
www.mobil.se
Tuleeks ton motorola v600:en mukana mitää toist akkuu tai handsfreetä tai GPRS asennus cd mukana??
Monta nimee tohon motorola v600 saa laitettuu
Tuleeks ton motorola v600:en mukana mitää toist akkuu tai handsfreetä tai GPRS asennus cd mukana??
Monta nimee tohon motorola v600 saa laitettuu
V600:sen mukana ei tule toista akkua eikä ainakaan minun tietojen mukaan pitäisi tulla HF:ää.
Joku cd-romppu tulee, mutta tarkempaa en tiedä mikä.
1000 numeroa/nimeä mahtuu muistiin.
Plussana tuossa että porukka vähenee, on se että ne jotka jaksaa odottaa saa puhelimensa varmemmin, kuten minä ;)
Ja sitten se kysymys. Miten nuo Bluetooth USB dongelit toimii tuon kanssa? Eli onko noissa dongeleissa jotain suuriakin eroja, kun mitä hintoja olen katsellut, niin hinnat vaihtelee 40-100€ välillä, eli onko noissa jotain yhteensopivuus juttuja tai muita vastaavia?
Näin äsken V600:n dummyn erään stadin kaupan ikkunassa. Kivan näköinen kapula.
Siinä WTC:n vieressä olevassa liikkeessä on V600 ikkunassa nähtävillä.
Onhan se kyllä ihan nätti luuri :)
Siinä WTC:n vieressä... Ai Suomessakin on sellainen? ;)
Siinä WTC:n vieressä... Ai Suomessakin on sellainen? ;)
Ei enää kun ne lentokoneet törmäs siihen =D
Plussana tuossa että porukka vähenee, on se että ne jotka jaksaa odottaa saa puhelimensa varmemmin, kuten minä ;)
Ja sitten se kysymys. Miten nuo Bluetooth USB dongelit toimii tuon kanssa? Eli onko noissa dongeleissa jotain suuriakin eroja, kun mitä hintoja olen katsellut, niin hinnat vaihtelee 40-100€ välillä, eli onko noissa jotain yhteensopivuus juttuja tai muita vastaavia?
Sama juttu:)
Itsellä on idea se, että se minkä aikoo ostaa, niin se sitten ostetaan.Viivästelyistä huolimatta.
Pitäisi toimia ihan hyvin.
Eroista en tiedä, kun ei ole kokemusta bluetoothista vielä lainkaan.
Tuohan voi enteillä sitä, että luuri tulee? kohtapuolin myyntiin!
Onko "livenä" paremman näköinen, kuin kuvissa?Näyttääkö pienemmältä?
Minä ostin Mobben.comista aikoinaan halvimman mahdollisen Bluetoothin ja hyvin on toiminut ainakin minulla 6600:n ja t610:n kanssa. Kannattaa ehdottomasti BT mieluummin kuin vaikka datakaapeli. Paljon vaivattomampaa BT:n kanssa..
Tuohan voi enteillä sitä, että luuri tulee? kohtapuolin myyntiin!
Onko "livenä" paremman näköinen, kuin kuvissa?Näyttääkö pienemmältä?
Valitettavasti en tutustunut luuriin tarkemmin kun vasta kotona tajusin että sehän oli V600 siinä ikkunassa :)
Mutta oli se komian näköinen itsekkin ostaisin sen mielummin kun V300 jos olisi rahaa.
http://direct.motorola.com/manuals/29129_367_rsn.pdf?country=GBR
valitettavasti venäjänkielinen......ei taida pystyä kääntämään millään
edit: tai voi ainakin copy pastella av:n kääntäjässä
http://direct.motorola.com/manuals/29129_367_rsn.pdf?country=GBR
valitettavasti venäjänkielinen......ei taida pystyä kääntämään millään
edit: tai voi ainakin copy pastella av:n kääntäjässä
Ei toimi linkki!
EDIT:Nyt toimii!
huhujen mukaan v600 ja v300 viivästyy ainakin italiassa tammikuulle
EDIT: linkki jos joku haluaa käydä lukemassa www.cellman.it
Miten ei enää yhtää yllätä noi viivästymiset... :(
Miten ei enää yhtää yllätä noi viivästymiset... :(
Kaikkeen tottuu!
Ei yllätä ei........mutta en luovuta.Odotellaan lisää:)
Mä käväsin viikonloppuna Lontoossa ja kysäsin carphone warehousesta v300 hintaa ilman brändäystä. Hintaa ei osannut kertoa kun ei ollut puhelimia hyllyssä, lupaili saapumisajaksi epämääräisesti paria viikkoa. dummyt löyty hyllystä molempiin 300 ja 600
Tällaista löytyi eräältä foorumilta!
For everyone within reach of Lakeside, I've just had a very quick play with a v600. Motorola have a small stand set-up with one on demonstration. Rep said that the phone's failed network tests because of a buzzing sound in the earpiece (remember when the t610 first came out?). He said that the phone won't be out until January!!
Ehkä tuossa syy, miksi V600:nen viivästyy ja viivästyy!?!?!
For everyone within reach of Lakeside, I've just had a very quick play with a v600. Motorola have a small stand set-up with one on demonstration. Rep said that the phone's failed network tests because of a buzzing sound in the earpiece (remember when the t610 first came out?). He said that the phone won't be out until January!!
No voihan widdu... ja tietenkin just kun suunnitelmissa oleva puhelin myöhästyy (vielä lisää), niin varapuhelin menee rikki. Ai kun on kivaa.
Lässyn lässyn........!
No voihan widdu... ja tietenkin just kun suunnitelmissa oleva puhelin myöhästyy (vielä lisää), niin varapuhelin menee rikki. Ai kun on kivaa.
Voi olla, että tuokin on jonkun sortin paskapuhetta.Monia viivästymisestä johtuvia syitä on liikkunut, mutta aika(jota on kyllä jo kulunut ihan tarpeeksi) näyttää!
Omalta osalta ei auta kuin todeta, että jatketaan odottelua eikä luovuteta!V600 tulee sitten kun tulee............jos tulee koskaan:)
Tavallaan asiaan liittyen: Jos toi vika pitää paikkaansa, niin ei kai v300 myöhästy tuon takia? Ajattelin vaan kun kuulemma tulee samaan aikaan myyntiin... Ei satu kenelläkään olemaan tarkempaa tietoa milloin toi v300 tulee myyntiin? En jaksa odottaa enää. :(
Tavallaan asiaan liittyen: Jos toi vika pitää paikkaansa, niin ei kai v300 myöhästy tuon takia? Ajattelin vaan kun kuulemma tulee samaan aikaan myyntiin... Ei satu kenelläkään olemaan tarkempaa tietoa milloin toi v300 tulee myyntiin? En jaksa odottaa enää. :(
Ei pitäisi liittyä V300:seen.
Laite on myynnissä ainakin Englannissa ja Jenkeissä.Käyttäjäkokemuksien mukaan kukaan ei ole valittanut tuosta "suhinasta"!
Ei sen tarkempaa tietoa, mutta tämän vuoden puolella on tulossa.
Jees, olisi kyllä hyvä jos vaan tulisi tänä vuonna. Minäkin olen lukenut arvosteluja ja ei ole mitään moitteita kuulunut. Olisin kyllä ottanut tuon v600:sen, mutta eipä ole juuri nyt varaa ja tuossa v300 on ominaisuuksia hintaansa nähden enemmän kuin riittävästi. Ja mitä katselin sillä otettuja kuvia, niin ihan hyviähän ne oli. Siis silleen että kyllä niistä selvän sai. Ja onpahan ainakin kamera sitten jatkuvasti taskussa. Tämä odotus vaan on hermoja raastavaa.... (Tahtoo heittää nykyisellä 3210:llä vesilintua;))[/quote]
Juu kyllä minäkin aattelin odottaa tuota v600:sta, varsinkin kun tuon e700:sen hinta nousi niin korkeaksi, että olis jo melkein sama ostaa nokian 6600 (siis jos aikoo käyttää 100? enemmän).
Minulla ei ole ollut ikinä mitään muita kuin nokialaisia ja yksi ericssoni...
Ajattelin nyt tehdä poikkeuksen. Ja mitä täältä olen lukenut eri motojen käyttökokemuksia, niin ilmeisestikin ovat ihan kestäviä ja laadukkaita luureja. Ericssoni oli kyllä aika outo käyttää noksujen jälkeen, mutta kyllähän kaikkeen tottuu. Onkos noissa motoissa minkälaiset noi valikot? Onko miten helpot käyttää? Erkissä ei omasta mielestä ollut kovin kätevät.
Juu kyllä minäkin aattelin odottaa tuota v600:sta, varsinkin kun tuon e700:sen hinta nousi niin korkeaksi, että olis jo melkein sama ostaa nokian 6600 (siis jos aikoo käyttää 100? enemmän).
Toivottavasti V600:nen on odotuksen arvoinen?:)
Itseäni hiukka ihmetyttää, mikä E700:ssa maksaa?Ei ainakaan ominaisuudet...enkä usko, että OLED-näyttö sen enempää hintaa nostaa!?!?
Minulla ei ole ollut ikinä mitään muita kuin nokialaisia ja yksi ericssoni...
Ajattelin nyt tehdä poikkeuksen. Ja mitä täältä olen lukenut eri motojen käyttökokemuksia, niin ilmeisestikin ovat ihan kestäviä ja laadukkaita luureja. Ericssoni oli kyllä aika outo käyttää noksujen jälkeen, mutta kyllähän kaikkeen tottuu. Onkos noissa motoissa minkälaiset noi valikot? Onko miten helpot käyttää? Erkissä ei omasta mielestä ollut kovin kätevät.
Kyllä Motot laadukkaita ja kestäviä on.
Valikot uusissa Motoissa on helppokäyttöisiä, ainakin omasta mielestä.Vähän samanlaiset, kuin SE:n uusissa luureissa.
Moton valikoita voi muokata oman mielen mukaan(siirrellä ja vaihtaa paikkoja) ja pikavalikkoon voi laittaa eniten käytetyt toiminnot!Taitaa valikoiden käyttö onnistua puheohjauksella.Noin 10 valintaa!(varma en ole)
Itseäni hiukka ihmetyttää, mikä E700:ssa maksaa?Ei ainakaan ominaisuudet...enkä usko, että OLED-näyttö sen enempää hintaa nostaa!?!?
No lähes kaikissa Samsungin malleissa on ilmaa. Samsung vaan luonnollisesti maksaa. Vai osaako joku viisaampi antaa paremman vastauksen? (vähä OT ;)
Jauhetaan nyt vähän kakkaa tässä luureja odotellessa....
Mikäs toi oled-näyttö niinkuin on? Mikä siinä on hienoa paitsi nimi? =)
No lähes kaikissa Samsungin malleissa on ilmaa. Samsung vaan luonnollisesti maksaa. Vai osaako joku viisaampi antaa paremman vastauksen? (vähä OT ;)
Sillä vaan ajattelin/ihmettelin, kun Samppa myy muita rojujaan huomattavasti halvemmalla, mutta puhelimista se pyytää "ylihintaa", vaikka ei luurit ainakaan ominaisuuksiensa puolesta tuon hintaisia ole.
Jauhetaan nyt vähän kakkaa tässä luureja odotellessa....
Mikäs toi oled-näyttö niinkuin on? Mikä siinä on hienoa paitsi nimi? =)
Selittäköön joku joka osaa selittää sen oikein:)Sovelias???
Oli muuten Moton V500 ja sitten V600 tänään MTVnordicin Voda live! mainoksessa..
Killerwhale
02.12.03, 02:25
Selittäköön joku joka osaa selittää sen oikein:)Sovelias???
OLED-näyttö ei tarvitse taustavaloa -> ohuempi ja vähemmän energiaa kuluttava. Lisäksi ne ovat hyvin kirkkaita ja vasteajaltaan nopeampia. Katselukulma on myös laajempi kuin muilla esim. LCD-näytöillä. OLED-näytön valmistukseen tarvitaan lisäksi vähemmän ja samalla edullisempia materiaaleja kuin LCD-näytössä. Yksi mielenkiintoinen lisäominaisuus on myös näytön fyysisen taivutuksen kesto.
Nestekidenäyttöön verrattuna ne ovat kuitenkin kalliimpia, muun muassa materiaalien kestävyydessä on vielä parantamisen varaa. Lisäksi OLED-näyttöjen käyttöikä on toistaiseksi vielä lyhyehkö verrattuna muihin tekniikoihin. Puhelimen ollessä 24/7 päällä on kesto noin puolitoista vuotta.
Tänään Motorolan saatavuus tarkastettu tukusta. V300, V500, V600 eivät
valitettavasti ehdi
joulumarkkinoille, tulossa tammikuussa 2004.
<-- Tuollaisen mailin sain puhelinmaailma.fistä.... Että semmosta.
Tänään Motorolan saatavuus tarkastettu tukusta. V300, V500, V600 eivät
valitettavasti ehdi
joulumarkkinoille, tulossa tammikuussa 2004.
Onkohan Lohenetella sama tukku kuin Puhelinmaailmalla,
jos on niin voi pe***le!!
Enpäs muuten tiedä. Itse tilasin puhelinkioskista. Mutta taidan vaihtaa johonkin toiseen malliin. Ei jaksa odottaa noin pitkään. Todella harmittavaa! Tämä oli varmaan monelle odottajalle aika paha takaisku.
Itseäni ainakin v*tuttaa suunnattomasti!
itte vaihdoin e700seen kun en enää jaksanu odotella
Enpäs muuten tiedä. Itse tilasin puhelinkioskista. Mutta taidan vaihtaa johonkin toiseen malliin. Ei jaksa odottaa noin pitkään. Todella harmittavaa! Tämä oli varmaan monelle odottajalle aika paha takaisku.
Enää kuukausi!:)
Kyllä sen jaksaa odottaa, vaikka päällä seisten!
Kyllä tuo venyminen vituttaa ite ketäkin, mutta en prkl luovuta:)
Nimimerkillä:Takaiskuihin jo tottunut;)
Enää kuukausi!:)
Kyllä sen jaksaa odottaa, vaikka päällä seisten!
Kyllä tuo venyminen vi****** ite ketäkin, mutta en prkl luovuta:)
Nimimerkillä:Takaiskuihin jo tottunut;)
KYllähän tuo tosiaan harmittaa kun odotin että oisin saanut jo sen V300 synttärilahjaksi tuossa marraskuussa, mutta ei.
No sitten joululahjaksi, ei siihenkään.
Minkäs teet jos tulee tammikuussa, eikun odottelemaan vain.
Voivoi.. Kyllä taitaa meitsikin kallistua Samppaan kun ei tule mikään kiinnostava moto myyntiin..
Voivoi.. Kyllä taitaa meitsikin kallistua Samppaan kun ei tule mikään kiinnostava moto myyntiin..
Tuo sampan E700 maksaa vain vähän liikaa verrattuna moton V300 :/
Kyllä sitä nyt perkele otetaan se V600 vaikka kuinka venyisi, kun sitä on jo niin kauan odotettu, ja aina sitä pärjää vanhalla puhelimella yhtä hyvin kuin tähänki asti.
Kyllä sitä nyt perkele otetaan se V600 vaikka kuinka venyisi, kun sitä on jo niin kauan odotettu, ja aina sitä pärjää vanhalla puhelimella yhtä hyvin kuin tähänki asti.
Puhut vähän, mutta asiaa:)
Voivoivoivoivoi. Rahat oli jo kädessä valmiina. Nyt on kyllä hiton vaikeaa säilyttää niitä ja yrittää olla ostamatta samsungia. Voivoi. Tämä kyllä syö miestä ja paljon. On kyllä nyt niin pska fiilis että ei paremmasta väliä. Saas nähdä jaksaako sitä odottaa kun sehän voi venyä vaikka miten paljon. Nyt tekee mieli rikkoa jotain....
Voivoivoivoivoi. Rahat oli jo kädessä valmiina. Nyt on kyllä hiton vaikeaa säilyttää niitä ja yrittää olla ostamatta samsungia. Voivoi. Tämä kyllä syö miestä ja paljon. On kyllä nyt niin pska fiilis että ei paremmasta väliä. Saas nähdä jaksaako sitä odottaa kun sehän voi venyä vaikka miten paljon. Nyt tekee mieli rikkoa jotain....
Pistä rahat taskuun ja pidä niitä siellä tammikuun alkuun asti:)
Kyllä se nyt viimeistään tammikuussa tulee..............jos ei tuu, niin saattaa meikäläinenkin alkaa pikkuhiljaa murtua ja sitten aletaan odottamaan V1000:tta:)
Jos tekee mieli rikkoa jotain, niin riko jotain halpaa:)
Kattokaas tätä!!!
http://www.motorola.it/demo/v600/motorola_V600.html
Siisti!
Kattokaas tätä!!!
Siisti!
No ei niitten nyt enää tarttis tollalailla kiduttaa... julmaa, liian julmaa.
Kattokaas tätä!!!
Siisti!
No ei niitten nyt enää tarttis tollalailla kiduttaa... julmaa, liian julmaa.No, lisääkö se pelkkää tuskaa vai sitä, että vain kuukauden päivät enään ja sitten saa tuon aarteen käsiin?
Voin toki poistaa tuon linkin ja lopettaa lisäinfon lähettämisen:)
On se niin kiva olla maso!
No, lisääkö se pelkkää tuskaa vai sitä, että vain kuukauden päivät enään ja sitten saa tuon aarteen käsiin?
Nooh ei nyt sentään, lisäinfo on aina hyvä asia. Jos se vaan ois kerrankin hyviä uutisia.
No, lisääkö se pelkkää tuskaa vai sitä, että vain kuukauden päivät enään ja sitten saa tuon aarteen käsiin?
Nooh ei nyt sentään, lisäinfo on aina hyvä asia. Jos se vaan ois kerrankin hyviä uutisia.
Tuohan on mielestäni loistavaa infoa...........tai ainakin jotain.
Uuh. Suuret kiitokset linkistä. Tuo auttoi minua tekemään päätöksen. Aion pitää ne rahat taskussani ja odottaa sinne tammikuulle...=)
Uuh. Suuret kiitokset linkistä. Tuo auttoi minua tekemään päätöksen. Aion pitää ne rahat taskussani ja odottaa sinne tammikuulle...=)
kiva kuulla:)
Nyt meitä pitkäpinnaisia on sitten ainakin kolme!
Montakohan niitä luovuttajaa on?Karkea veikkaus:5-15?
Kysymys heille:Kannattiko?
Kyllähän se käsittämättömälle tuntuu, että puhelinten esittelystä tuotantoon saamiseen menee noin tolkuttoman kauan (tai ainakin tuntuu siltä !!)
Ja tietysti käy niin, että kun niitä sitten saa, niin korkeintaan yhtä kämyistä perusväriä ensimmäiset puoli vuotta.
kannatti, oma puhelin niin heikolla hapella etten enää kuukautta odottele.....myyn sitte vaikka luurin pois ja ostan 600sen jos on hyvä
Lassi Looginen
02.12.03, 21:23
Count me in!!
Kuukausi ei tosiaan tunnu enää missään, kun kerran kesästä asti ollaan odoteltu. Tässä vaiheessa olisi typerää, ainakin mun kannalta luovuttaa. Kuukausi menee nopeasti, varsinkin joulukuu kaikkine lomineen ja uudenvuodenjuhlineen...
Ainoa asia mikä tässä jutussa voi enää tuoda pettymyksen on se, jos puhelin ei olekaan kaiken tämän odotuksen arvoinen. Noh, eiköhän puhelin tule täyttämään, ainakin suurimman osan odotuksista :)
Count me in!!
Kuukausi ei tosiaan tunnu enää missään, kun kerran kesästä asti ollaan odoteltu. Tässä vaiheessa olisi typerää, ainakin mun kannalta luovuttaa. Kuukausi menee nopeasti, varsinkin joulukuu kaikkine lomineen ja uudenvuodenjuhlineen...
Ainoa asia mikä tässä jutussa voi enää tuoda pettymyksen on se, jos puhelin ei olekaan kaiken tämän odotuksen arvoinen. Noh, eiköhän puhelin tule täyttämään, ainakin suurimman osan odotuksista :)
Ok!Nyt meitä on jo neljä:)
Niin, olisi typerä luovuttaa, kun ollaan jo pitkästi voiton puolella:)
Joo, voi olla että puhelin on jonkun sortin floppi, mutta en kyllä jaksa uskoa sitä.Ja onhan ennakkoarvosteluissakin kehuttu tuota mallia aika perkeleesti.
Kyllähän hyvää kannattaa aina odottaa!
Joten enköhän minäkin vain odota, kyllä se sieltä joskus tulee.
Minä tuossa mietiskelin aikani ja ajattelin että kai sitä kuukauden jaksaa odotella! Tosin olen tilaamassa sitä V300:sta...
Minä tuossa mietiskelin aikani ja ajattelin että kai sitä kuukauden jaksaa odotella! Tosin olen tilaamassa sitä V300:sta...
Samaten.
Noh pakko kai se on odottaa se v600:nen, kun tuo e700:nen maksaa niin paljon.
Noh pakko kai se on odottaa se v600:nen, kun tuo e700:nen maksaa niin paljon.
Ja onhan V600:ssa paljon enemmän ominaisuuksia, kuin E700:ssa.Jaa onhan V600:nen myös siistimpi:)
kiva kuulla:)
Montakohan niitä luovuttajaa on?Karkea veikkaus:5-15?
Kysymys on aiheellinen sitten kun tämä hypetysta saanut Motorola saapuu odottavien käsiin..ja se lunastaa lupauksensa. Voi olla kevät ennen kuin moinen tulee ja millainen se nyt sitten saavuttuaan on. Voi olla että tuon ilmestymisaikaan on muilla merkeillä samat ellei paremmat tarjolla, ei ole tekniikan alalla ensimmäinen kerta kun "myydään protoja" ennakkoon, tämähän on yksi keskeinen tapa firman saada mainosta itselleen, autoalalla tämä on wanha kikka saada firman sijoittajat pysymään tyytyväisenä.
Ja onhan V600:ssa paljon enemmän ominaisuuksia, kuin E700:ssa.Jaa onhan V600:nen myös siistimpi:)
Niin on paljon hienompi ja muutenkin paljon enemmän ominaisuuksia, mutta tuo e700 tuntu olevan ainoa vaihtoehto sille. Kumpa se v600 ei olis pettymys... ei kyllä millään jaksais uskoa, että ne onnistuis työntämään näin pitkien viivästyksien jälkeen huonoa bugista puhelinta markkinoille. Toivotaan parasta.
Tammikuussa just sopiva aika, mielelläni odottaisin viel huhtikuuhun kun saan koululta 80€. :)
Samaten.
Sama kans. Tosin taidan olla aikas tuore näissä odotus hommissa kun pistin V600:n ennakkotilaukseen vasta 21.10
Sama kans. Tosin taidan olla aikas tuore näissä odotus hommissa kun pistin V600:n ennakkotilaukseen vasta 21.10
Minä tilasin vasta pari viikkoa sitten... Kun ei ollut rahaa. Joten et sinä nyt aivan "tuore" tapaus ole. ;)
Minä tilasin vasta pari viikkoa sitten... Kun ei ollut rahaa. Joten et sinä nyt aivan "tuore" tapaus ole. ;)
En muista koska tilasin mutta tilausvahvistus tuli 6.10 rahat oli jo silloin,
eipä ole kuitenkaan enään sillä olen jo käyttänyt melkein kaikki rahat,
mutta ei näy kännykkääkään.
Miksette te Saksasta niitä V300:sia tilaa?
Itse olen ainakin tilannut V600
Njuu, mutta kun jotkut odottelee V300 Suomeen rantautumista
Mistäs liikkeestä te sieltä saksasta tilaatte? Voisiko joku laittaa linkin? Paljon siellä olisi toimituskulut ja -aika? En kyllä itse meinannut sieltä tilata. Jaksaa sitä vähän aikaa odotella vielä.
http://www.geizhals.at/deutschland/
Itse olen ainakin tilannut V600
Mistäs liikkeestä? Ja millon odotettavissa että saapuis?
http://www.geizhals.at/deutschland/
en löytänyt tuolta kuin V300:n, tosin en oo mikään surffarimestari.
V600 markkinoilla olekkaan.
Motorola kommentoi kamerapuhelimiensa toimitusongelmia.
In light of an evident supply shortage of camera phones such as the V300, V500 and V600, Motorola now says it's doing what it can to remedy the situation.
Tom Lynch, President of the Personal Communications Sector at Motorola, said today that supply constraints for integrated-camera components are posing a challenge to delivery efforts of the manufacturer's most recent camera phones such as the V300, V500 and V600.
"The Motorola V300 and V500 began shipping earlier in the quarter and are available today, and the V600 will ship imminently", Lynch said. "Unit volumes, however, are lower than our customers are asking for due to supply constraints for the integrated-camera components."
"We share our customers' disappointment in the current situation," Lynch added. "We are doing everything possible to accelerate the supply of camera components."
Consistent with the company’s prior guidance for PCS, Motorola said 18 new phones will ship in the 4th quarter, 7 featuring colour displays and 8 featuring colour displays and integrated cameras.
"The supply constraint for integrated-camera components is an industry-wide problem," said Bob Perez, Vice President and General Manager of Supply Chain Operations for Motorola PCS. Perez also said Motorola fell a particular victim due to what he described as an extremely limited supply of the smaller camera technology employed in Motorola handsets to enable a compelling clamshell form factor.
Today, Motorola has 12 integrated-camera handsets available on the market with models available in North America, Europe and Asia.
http://www.infosyncworld.com/news/n/4376.html
Miksi Pink on saanut jo V600:sen???
On se prkl kumma, että julkkiksille kyllä löytyy, mutta ei meille raskaan työn raatajille:)
http://www.motorola.com/mot/image/1/1672_MotImage.jpg
On se prkl kumma, että julkkiksille kyllä löytyy, mutta ei meille raskaan työn raatajille:)
mmmm... puhelin... Oisko mitään uutta infoa miltään suunnalta? Uusin tietohan taitaa olla että se tulee ehkä, jopa, hyvällä mäihällä, tammikuussa?
mmmm... puhelin... Oisko mitään uutta infoa miltään suunnalta? Uusin tietohan taitaa olla että se tulee ehkä, jopa, hyvällä mäihällä, tammikuussa?
Joo, tammikuun alku on viimeisin tieto..........silloin V600:sen pitäisi viimeistään tulla.
Tai sitten ei..........mistäpä vitusta tuon tietää:)
Ollaan varmaan aika säälittävää porukkaa, kun jaksetaan viikosta ja kuukaudesta toiseen läähättää yhden puhelinmallin perässä. Mutta saisi se jo tulla....
Eikä edes muistia tekstiviesteille? Mitä pelleilyä..
Tämä on säälittävää touhua kuten aikaisemmin olen hiukan vihjaillutkin. Luulen että esim.Noksun 7200 taitaa ehtiä ennen Motoa markkinoille...ja samoin moni muukin. Tästä Motor-Olan touhusta tulee helposti tällä tavoin floppi.
Truu, mutta toisaalta kellään ei ole vastaavaa viritteilläkään
Voisi kuvitella, että komponenttipula joulun alla on ennustettava asia. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan kaikilla pelureilla ole.
Puhelimen odottajat pian pettyvät jatkuviin lupauksiin ja odotukseen, siirtyvät kilpailijoiden asiakkaiksi.
Voisi kuvitella, että komponenttipula joulun alla on ennustettava asia. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan kaikilla pelureilla ole.
Puhelimen odottajat pian pettyvät jatkuviin lupauksiin ja odotukseen, siirtyvät kilpailijoiden asiakkaiksi.
Pettynyt kyllä olen viivästyksistä vaikka en ole ihan kuukauttakaan odotellut, mutta en kyllä aio merkkiä vaihtaa. Paitsi jos viivästyy vielä yli tammikuun. Ja vieläkin olen hommaamassa sitä V300:sta, minkä pitäisi ilmestyä aikaisemmin kuin V600:sen. Ja tuokin voi olla vain niitä lupauksia... Ei kannata odotella liikoja.
V300 maksais sen 250 + kympin parin postikulut saksasta.
V300 maksais sen 250 + kympin parin postikulut saksasta.
Eli säästöä ~20e... En taida tuollaisen summan takia lähteä tilailemaan ulkomailta. En oikein luota niihin, vaikka monella on varmasti hyviä kokemuksia niistä. Paitsi saisihan sen _ehkä_ aikaisemmin sitä kautta. Eikös sieltä päin toimitusaika ole jotain 1-2vk? Mutta jospa se vaikka tuossa ajassa tulisi puhelinkioskiin.... tai ehkä ei.
Riippunee paikasta, mutta ennen joulua helposti, kahdesta päivästä viikkoon, olettaen että ongelmia ei ole (esim. tuote loppunut)..
Eikä edes muistia tekstiviesteille? Mitä pelleilyä..Kertokaa mulle, miksi tekstiviestimuistia pitää olla ylenmäärin?Itse en tunne yhtään tuttavaa, jolle tuo olisi niin tärkeä asia.
Eikö motossa ole siis muistia varattu lainkaan tekstiviesteille? ..eli tekstiviestien määrä on rajattu SIMiin???
Eikö motossa ole siis muistia varattu lainkaan tekstiviesteille? ..eli tekstiviestien määrä on rajattu SIMiin???
Olen ymmärtänyt asias niin, että saapuneille ei ole muuta kuin kortin muisti, mutta lähetetyt tallentuu puhelimen muistiin.Joillekin paska homma, mutta itselle aivan sama!
Olen ymmärtänyt asias niin, että saapuneille ei ole muuta kuin kortin muisti, mutta lähetetyt tallentuu puhelimen muistiin.Joillekin paska homma, mutta itselle aivan sama!
Oho! tuo tuli yllätyksenä, luulin että tälläisiä luureja ei oikeastaan enään olisikaan näissä hintaluokissa, aika uskomatonta! En tiedä muista mutta mulle tekstiviestit on täysin samoja kuin sähköpostit käytännössä ja en kattelis hetkeäkään sellaista sähköpostisoftaa johon mahtuisi tulleita maileja vain 20kipaletta, jonka jälkeen niitä joutuisi alkaa poistaa (tai jotain) ennen kuin mahtuu uusia. Onko tuossa mitään organisointi ominaisuuksia viesteille?..ilmeisesti ei.
Ainakin mulle tälläinen ominaisuus on perustavaa laatua oleva pakko kun kerta muistia näissä leluissa alkaa olemaan, tärkeämpi ominaisuus kuin jokin valoindikaattori tai Mpeg4 toisto mahdollisuus.
Täytyykin perua se moton V600 tilaus, tuo on tarpeeksi iso miinus/syy perumaan meikälaisen kaupat. Jos vaikka jäisi odottamaan sitä Nokian simpukkaa..se taitaa tätä menoa ilmestyä kauppoihin ennen Motoa...
Oho! tuo tuli yllätyksenä, luulin että tälläisiä luureja ei oikeastaan enään olisikaan näissä hintaluokissa, aika uskomatonta! En tiedä muista mutta mulle tekstiviestit on täysin samoja kuin sähköpostit käytännössä ja en kattelis hetkeäkään sellaista sähköpostisoftaa johon mahtuisi tulleita maileja vain 20kipaletta, jonka jälkeen niitä joutuisi alkaa poistaa (tai jotain) ennen kuin mahtuu uusia. Onko tuossa mitään organisointi ominaisuuksia viesteille?..ilmeisesti ei.
Mitä meinaat organisointi ominaisuuksilla?
Auttaako tämä yhtään?:
http://www.motorola.com/mdirect/demos/MPT_US.swf
Mitä meinaat organisointi ominaisuuksilla?
Auttaako tämä yhtään?:
http://www.motorola.com/mdirect/demos/MPT_US.swf
Tarkoitin puhelimessa itsessään viestien hallintaa, kansioiden tekoa, viestien siirtoa lähetetyistä johonkin muualle,jne. Nämähän on ollut mm. Noksuissa jo monen-monta vuotta ominaisuuksina (esim.6110,7110,...).
Tuntuu vain jotenkin oudota että tosissaan löytyy tälläisiä puhelimia..tosin jenkkeihin on aina vedonnut epäolennaiset asiat, joten ne valot ja vilkut taitaa olla Motolle valmistajana tärkeämmät kuin jokin käyttöön liittyvä ominaisuus. Kas kun eivät ole ottaneet koko tekstiviestejä pois (tutkimusten mukaan muuten jenkkikäyttäjistä vain murto osa käyttää tekstareita) ja laittaneet tilalle jotain "hienoa ja näkyvää".
Aika uskomattomalta kyllä kuulostaa jollei niitä tekstiviesejä sen enempää saa, mutta eipä sillä niin väliäkään (minulle). Elikkäs taas tipahti yksi ostaja pois, tällä menolla puhelimesta tulee viiden omistajan ihme Suomessa, jos nyt tulee ollenkaan.
Joopajoo. Itselläni tässä nokiassa tällä hetkellä tekstiviestejä muistissa yli 200 kun olen hemmetin laiska niitä poistamaan. Sim-korttiin mahtuukin sitten jo huomattavan suuri määrä, 12 viestiä....Joten minulle tuo tekstiviesti-muistin puuttuminen on aika suuri miinus. Prkl kun tässä on jo ihan ulalla että mitä sitä pitäisi tehdä. Odottaako v600 vai siirtyä samsungiin...Kohta ratkaisen ongelman kolikolla. Mutta tosiaan suuri miinus motorolalle. Mitäköhän vielä sitä ilmenee ennenkuin ilmestyy, jos ilmestyy
Jepulis. Tässä yön pähkäiltyäni samsungin ja motorolan välillä tulin siihen tulokseen että JOS v600 edes tammikuussa tulee niin olen tuhlannut ne rahat mitä siihen olin aikonut. Joten parempi vaihtoehto on kuluttaa ne nyt. Ja päädyinpä tietysti samsungin SGH-E700. Vertailussa kummallakin on plussia ja miinuksia mutta motorolan suurin miinus on se että sitä ei tiedä milloin se tulee. Täytyy sitten katsoa jos joskus siihen jaksaa vaihtaa. Mutta BCSAG kiittää ja kumartaa ja päättää postailun tähän threadiin. Muut takinkääntäjät, nähdään tuolla samsungin puolella =)
BCSAG, over and out...
...Muut takinkääntäjät, nähdään tuolla samsungin puolella =)
Joo, nähtäisiin varmaan nopeamminkin mutta Samsungin "kyvyttömyys" saada BT kapuloihinsa jarruttaa meikäläisen osalta. Onko ko.firmalla jotain konkreettistä SEtä vastaan kun eivät varusta luurejä BTllä? ..rahasta se ei taatusti ole kiinni, yksi BT siru maksaa meillä ulos veroilla noin 5EUROa, mitä se sitten on tuollaiselle yhdelle maailman suurimmalle elektroniikan valmistajalle..tosin voihan taustalla olla jotkut lisenssijutut, osaako kukaan sanoa? ..joo, ei ihan kuulu aiheeseen, mutta...
Kuseehan tuo SMS-ongelma kyllä. Hassua, kun MMS-viestit menee puhelimen muistiin ja lähetetyille on oma muisti. Ainakin V500:sta löytyy sellanen vaihtoehto, että se poistaa automaattisesti vanhimmat viestit..
Ihme logiikka. Kai pitää sitten aina vanhempia tallentaa erikseen outboxiin tai jotain.
En tiedä onko tämä vielä ollut täällä, mutta tuolla on tosi paljon infoa V600:sta: http://www.drymartini69.com/images/v600/v600_web.asp
Ilmeisesti tuossa V300:ssa on myös tuo tekstari homma sama? Mutta ei kyllä minua ainakaan haittaa. Ei ole ikinä ollut edes yli 15 viestiä tallessa. Koska yleensä jos on jotain asiaa jollekin, niin soitan. Eli ainakaan minä en luovuta ennen tammikuuta...
Ilmeisesti tuossa V300:ssa on myös tuo tekstari homma sama? Mutta ei kyllä minua ainakaan haittaa. Ei ole ikinä ollut edes yli 15 viestiä tallessa. Koska yleensä jos on jotain asiaa jollekin, niin soitan. Eli ainakaan minä en luovuta ennen tammikuuta...
Uskoisin, että sama juttu.
Muakaan ei haittaa pätkääkään, paljonko viestejä mahtuu muistiin.Kirjoitan vuodessa n. 3-5 viestiä ja ei niitä niin paljoa tule, tarttis viestimuistia....varsinkaan ns. tärkeitä viestejä!
Ei enään kannata luovuttaa.........ollaanhan jo kohta voiton puolella:)
... Ainakin V500:sta löytyy sellanen vaihtoehto, että se poistaa automaattisesti vanhimmat viestit...
Oletko saanut V500 jo jostain hankittua?
En, odottelen V600 ja katon sit hintoi...
Motorola V600
Enhanced integrated camera, Bluetooth™ wireless technology, and worldwide coverage*, all in a sleek, customizable phone.
Expected Availability - First Half 2004
grrrrrrrrreat :D
edit: lähde: http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/newproducts.html
Nonni. Ikävä olla oikeassa. Tammikuu on kuollut ja kuopattu. Ja nyt olen iloinen että samsung on kohta jo kainalossa. Hemmetin ikävää vaan =(
Motorola V600
Enhanced integrated camera, Bluetooth™ wireless technology, and worldwide coverage*, all in a sleek, customizable phone.
Aika venyvä aikataulu Motorolalla!Ensimmäinen puolisko vuodesta!?!?
No, onpahan ainakin aikaa kesäkuuhun asti:)
Olisivat edes laittanu tammikuu, niin vois jopa uskoa/luulla, että V600:nen tulee silloin!
No, ei auta kuin odottaa:(
Motorola V600
Aika venyvä aikataulu Motorolalla!Ensimmäinen puolisko vuodesta!?!?
No, onpahan ainakin aikaa kesäkuuhun asti:)
Olisivat edes laittanu tammikuu, niin vois jopa uskoa/luulla, että V600:nen tulee silloin!
No, ei auta kuin odottaa:(
Toivottavasti V300 ei myöhästy niin paljoa enään.
Tulisipa viimeistään Tammikuun alussa :/
No empä usko että tuo V300 myöhästyy, kun kerran operaattorit myy jo mallejaan. Suomeen tulo on taas aina eri asia.
No empä usko että tuo V300 myöhästyy, kun kerran operaattorit myy jo mallejaan. Suomeen tulo on taas aina eri asia.
Sitä juuri tarkoitinkin.
Että toivottavasti ei suomeen tulo viivästy.
Esa Isopahkala
12.12.03, 15:42
V300/V600/V500:n virallinen myyntiintuloarvio on nyt tammikuun puoliväli 2004.
En minäkään tarvia yhtään enempää tekstiviestitilaa kun tuossa sim-kortissa on. Poistan aina tekstiviestin muutenkin samantien kun olen lukenut :)
...tässä V500:sta odotellessa...
no vois prkl.
ja minä kun niin odotin että te muut saisitte ostettua ja testattua motukan =( niin oisin ite ostanu sitten. nyt joutuu jo alkaan miettimään pöhelin hankintoja uusiksi
ja minä kun niin odotin että te muut saisitte ostettua ja testattua motukan =( niin oisin ite ostanu sitten. nyt joutuu jo alkaan miettimään pöhelin hankintoja uusiksi
Mä olen jo suosiolla siirtänyt tämän kännykän oston tammikuulle tai helmikuulle, joululahja viiveellä ;)
Löytyyks tost v600 Suomenkieltä?
Löytyyks tost v600 Suomenkieltä?
Eiköhän tuossa liene, jos suomesta ostat.
Hmm huomasin vaan, että ainakin Puhelinkioski on nostanut V300 ja V600 mallien hintoja! Yleensä hinnat tulee alaspäin eikä ylöspäin....
Hmm huomasin vaan, että ainakin Puhelinkioski on nostanut V300 ja V600 mallien hintoja! Yleensä hinnat tulee alaspäin eikä ylöspäin....
Tästä asiasta on kyllä tiedotettu täällä foorumilla. Olisi kannattanut tilata jo aiemmin niin olisi saanut halvempaan hintaa ;) ei sillä että itse olisin tilannut.
Mutta miten kävikään tuolle Samsungin E700-mallille, hinta oli julkaisun jälkeen jotain 440€ luokkaa jopa vähemmän, mutta nyt se on lähempänä 500€. Näin joskus käy.
Tietääkseni muut kaupat ei ole vielä ainakaan nostanut näiden hintoja.
hups on tainnu mennä ohi silmien ja korvien tuo moto-tiedotus sitten... mutta mistä tuo hintojen nousu johtuu?
Onhan tässä tietysti aikaa odotella , että jospa ne vaikka tippuisi ennen maaliskuuta? ;)
Tuolla (http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=19213&postdays=0&postorder=asc&start=80) on siitä hintojen nostosta.
Voihan ne tippua sitten kun markkinoille tulevat. Toisaalta voivat yhtä hyvin noustakin vielä.
http://members.shaw.ca/dc4/DSCF3683.AVI
Tuolta löytyy videon pätkä V600:sta!
http://members.shaw.ca/dc4/DSCF3683.AVI
Tuolta löytyy videon pätkä V600:sta!
Jos nuo oli soittoääniä, niin vaikuttaa todella lupaavalta ja tuo puhelin on edelleenkin aivan uskomattoman hieno, mutta olisi voinut (kuka ikinä tuon lienee kuvannut) zoomata vähän tarkemmin.
Edit: mistäs sä muuten ton videon repäisit?
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.