View Full Version : 9110i ?
Kysyisin kyseisestä puhelimesta onko sitä mahdollista päivittää manuaalisesti ilman huoltoon viemistä vaikka jollain ohjelmalla kotona. ?
terv. 9110 ostanut
Blue Joker
13.10.03, 13:07
Ei.
Mitäs tällä datakaapelilla sitten tekee ? koristeeksi seinälle vai.
Blue Joker
13.10.03, 13:31
Esim. siirtää fileja puhelimeen.
Ahaa, vai että semmoista. Olin vain kuullut että ittekkin sais sitä jotenkin päiviteltyä.
Ahaa, vai että semmoista. Olin vain kuullut että ittekkin sais sitä jotenkin päiviteltyä.
Tarkoitat varmaan wap-ominaisuuden päivitystä puhelimeen, tämähän kai onnistuu itsekin tehtynä.
Niin voit hakea puhelimeesi päivityksiä ja joitakin ohjelmia ClubNokian sivuilta. Ja onhan siitä kaapelista hyötyä tietokoneen ja kommarin synkronoimisessa. Näin saat mm. outlookin ja kommarin kalenterit ajantasalle...
Ja WAP ominaisuudenkin saat kun haet po. ohjelman. Se vain vaatii, että puhelimessasi on muistikortti.
Kysyisin kyseisestä puhelimesta onko sitä mahdollista päivittää manuaalisesti ilman huoltoon viemistä vaikka jollain ohjelmalla kotona. ?Kuten muut mainitsivat, i mallin ominaisuudet saat hommaamalla muistikortin (eivät oikein mahdu runkoon) ja Clubin sivuilta lisäsofta paketin. mm. wap, find, ja parempin kuvansiirto-ohjelma.
Itse käyttöjärjestelmää et voi itse päivittää, tosin eroja ei kovasti ole.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.