View Full Version : Komeita puhelin "protoja"
Täällä (http://jh67.homepage.dk/)
Tuolta löytyy ihan komeita "protoja". Ne on kuvan käsittelyohjelmalla tehtyjä. Sivuilla on alhaalla vielä paremman näköisiä kuvia. :)
Joo mä oon nähnyt noi ennenkin, "T39i" näyttää aika hyvältä
Nätti ja käytännöllinen :)
T40 (http://jh67.homepage.dk/ericsson-t-40-lille.jpg)
P.S. Sivun alaosasta löytyvät vosukuvat tekevät värinäyttökännystä kannattavan ostoksen :wink:
Tuo alin Nokia on kyllä tuolta hienoin (ellei naisia oteta huomioon). Jotain heinoa tuossa 6310:n "protossakin" on.
/me tahtoo nuo tuotantoon
Hienoja ovat...Arvatkaas kellä on noi kaikki tytöt nyt kännykässä 8)
Niin tuossa sivun puolenvälin jälkeenhän on kaikki perustelut miksi kannattaa osta t68 :twisted:
Hatun noston arvoisia piirustuksia Jan Hansenilta täällä (http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=3503&forum=2&start=0) muuten keskustelu(englanniksi)samaisista puhelimista jossa puhelinten piirtäjä itse on mukana.
Minulla ei ainakaan toimi nuo teidän linkit(pl Esato linkki).
Koetappas uudestaan, nimittäin mulla se toimii aivan mainiosti.
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the jh67.homepage.dk home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.
HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
MUTTA puhelimet ei ole mitään protoja vaan ne on piirretty tietokoneella kuten niillä kotisivuilla lukeekin "Pictures remodelled in Photopaint using a Wacom Pen. These mobilephones do not exist in real life."
Ei millään pahalla, mutta voisit lukea hieman tarkemmin tuon ensimmäisen viestin... Jos ymmärsit sen väärin, niin sitten asia on selvä.
MUTTA puhelimet ei ole mitään protoja vaan ne on piirretty tietokoneella kuten niillä kotisivuilla lukeekin "Pictures remodelled in Photopaint using a Wacom Pen. These mobilephones do not exist in real life."
Ei millään pahalla, mutta voisit lukea hieman tarkemmin tuon ensimmäisen viestin... Jos ymmärsit sen väärin, niin sitten asia on selvä.
Mutta kun pitää päästä pätemään...
ööö
Hupsista taisin ehkä jättää sen lukematta, toisaalta on mahdollista että sä muokkasit viestiäs, eihän tota voi tietää. Täytyy tästä kuitenkin mennä muokkaamaan sitä viestiä. Ja mä voin poistaa tän viestin vaikka heti kun te poistatte ne mun viestiin viittaavat viestit.
Hupsista taisin ehkä jättää sen lukematta, toisaalta on mahdollista että sä muokkasit viestiäs, eihän tota voi tietää. Täytyy tästä kuitenkin mennä muokkaamaan sitä viestiä. Ja mä voin poistaa tän viestin vaikka heti kun te poistatte ne mun viestiin viittaavat viestit.
Jos viestiä on muokattu niin viestin lopussa lukee: muokattu....
Ei ole ehkä järkevää ruveta poistelemaan viestejä jälkeenpäin.
:D
Tiedoksi sulle keijjo, että tässä uudessa foorumissa ei tätä muokattu viestiä aina lue, esimerkiksi mä muokkasin sitä viestiä mitä sä just lainasit ja kuten huomasit, siinä ei lukenut mitään muokkaamisesta.
Tiedoksi sulle keijjo, että tässä uudessa foorumissa ei tätä muokattu viestiä aina lue, esimerkiksi mä muokkasin sitä viestiä mitä sä just lainasit ja kuten huomasit, siinä ei lukenut mitään muokkaamisesta.
Ja kanssa muokkasit tekstiä. Ettet vaan tallentanu samaa viestiä muuttamatta kirjaintakaan?
Tooottakai, muutin sanajärjestystä vähän loogisemmaksi ja lisäsin pari sanaa, mutta ihan hyvä näin ettei se muokkaamisrivi aina näy, paljon kivempi muokata silloin 8)
Edit:mutta nyt aletaan jo olla aika oftopiikissa
Ihan hienoja säätöjä noi oli.
Jos viestiä on muokattu niin viestin lopussa lukee: muokattu....
Ei ole ehkä järkevää ruveta poistelemaan viestejä jälkeenpäin.
:D
Ei siihen aina jää sitä että on muokannut vaikka sitä muokkaisia..outoa..
Hienoja ovat...Arvatkaas kellä on noi kaikki tytöt nyt kännykässä 8)
Mulla on... :)
Toi Jan palkataan vielä SE:n design puolelle suunittelemaan luurien ulkonäköä. Äijä olisi varmasti onnistunut tekemään ainakin Z700:sta, T300:sta ja T600:sta kauniimpia. Nykyinen muotoilu tuntuu menevän yhä kauheammaksi heti T68/i mallien jälkeen.
Aikast oksat pois meininkiä! :D
Millä ohjelmalla noi on tehty oikee??
onkohan jh:lla ollu käytössä piirtopöytä (sellanen tietokoneeseen liitettävä, you know)
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.