PDA

View Full Version : Motorola C550-kamerapuhelin

blade
27.09.03, 13:31
http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=541
VGA-kameralla varustettu halpiskännykkä.Huono homma pieni ja 4k näyttö ja muistia vain 1 mega.

http://212.213.255.72/keepthis/bigpic/moc550.gif

FCB
02.10.03, 16:53
Jos tiedot on peräsin vain GsmArenasta kannattaa niihin suhtautua varauksella;)

blade
02.10.03, 17:53
Jos tiedot on peräsin vain GsmArenasta kannattaa niihin suhtautua varauksella;)

Joo, ei gsmarena mikään luotettava tietolähde ole, mutta myös muualta löytyy samaa tietoa tuosta.

blade
14.01.04, 10:41
Pari C550:lla otettua kuvaa!
On muuten aika hyvälaatuisia...mielestäni.
http://www.techlife.gr/_data/images/features/pictures/motorolac550-p-out.jpg
http://www.techlife.gr/_data/images/features/pictures/motorolac550-p-in.jpg

Ruffryder
14.01.04, 13:11
Eikös tuo ollut siinä TM:n testissä?

blade
14.01.04, 13:12
Eikös tuo ollut siinä TM:n testissä?
Joo, olihan se.

Czarna_Bandera
03.02.04, 13:42
Avaampa sitten minäkin pääni.

En ole tosiaan mikään kännykkäasiantuntija, ja kysymys on varmaan tyhmä foorumilaisille, jotka kännyköistä ymmärtää paljon enemmän kuin minä. Mutta: miten noita kuvia siirretään C550:stä tietokoneelle? En ainakaan Motorolan sivuilta löydä ohjelmaa siihen, eikä Windows osaa sitä hakea (ylläri?). Kaapeli siis on olemassa.

Muutenkin rupeaa pikkuhiljaa pinna kyrvähtämään, kun en noista puhelimista mitään ymmärrä, niin käyttöohjeet on saatavilla ruotsin ja englannin SEKOITUKSELLA! Asiakaspalvelussa tosin todettiin, että netistä lyötyy. No, niin löytyi, venäjäksi.

(Muuten, suomenkieliset käyttöohjeet tuli tänään postissa. Noin kuukauden venttailun jälkeen)

Blade, voitko valaista mua kun ilmeisesti oot itsekin kuvannut tolla :P

XP
03.02.04, 14:42
motorola C550 on myynnissä idesanissa ja hinta kohtuullinen

http://www.idesan.pp.fi/mobphones.html

Czarna_Bandera
03.02.04, 16:47
On muuten aika onnetonta toimintaa Motorolalta, ettei esim. heidän sivuilta löydy mitään infoa koko puhelimesta. prkl.

blade
04.02.04, 08:22
On muuten aika onnetonta toimintaa Motorolalta, ettei esim. heidän sivuilta löydy mitään infoa koko puhelimesta. prkl.
Mistä ostit luurin?
Onko jo Suomessa virallisesti myynnissä?En ole nähnyt missään.
En ole kuvannut tuolla, koska en omista kyseistä luuria.Löysin kuvat netistä!

XP
04.02.04, 09:04
Mistä ostit luurin?

Idesanissa näyttää olevan myynnissä

C550 Pirteä peruskameraluuri! = 189 ?

http://www.idesan.pp.fi/mobphones.html

doze
04.02.04, 10:17
En ole tosiaan mikään kännykkäasiantuntija, ja kysymys on varmaan tyhmä foorumilaisille, jotka kännyköistä ymmärtää paljon enemmän kuin minä. Mutta: miten noita kuvia siirretään C550:stä tietokoneelle? En ainakaan Motorolan sivuilta löydä ohjelmaa siihen, eikä Windows osaa sitä hakea (ylläri?). Kaapeli siis on olemassa.
Eikös Motorolan Mobile Phone Tools (http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/mptII.html) osaa tuon homman.. tuki varmaan löytyy C550:lle ainakin viimeisestä päivityksestä. Täältä (http://www.motclub.com/html/programs.htm#mpt) saat päivityksen tai emulen avulla koko ohjelman, jos et ole sitä puhelimen mukana saanut. Tässä (http://viciousglitch.tripod.com/motorola.htm) screenshot ja tutoriaali v-sarjalaisten median siirrosta, luultavasti samalla tavalla menee sinunkin puhelimessa.

Ei fakta tietoa että mobile phone tools toimii C550:ssa mutta koittamalla selviää, toivottavasti tästä jotain apua..

Czarna_Bandera
04.02.04, 15:55
Mistä ostit luurin?

Ah, ostin Helsingin Malmin Mustasta Pörssistä, maksoi 199€. Ihan tyytyväinen oon ollut puhelimeen yleensä.

noksuli
05.02.04, 20:34
Eiks näytön resoluutio oo sama kuin nokian 3510i:ssä? Kauhean pieneltä toi näyttö näyttöö, onko ees siemens m55 kokonen näyttö?

woodhead
07.02.04, 09:44
Millaiset soittoäänet tuossa on? Yksi englanninkielinen sivu väittäisi mun ymmärtääkseni, että siinä olisi 32-kanavaiset soittoäänet mikäli teksti "32-voice polyphonic ringtones"... tjs meinaa juuri niitä kanavien määrää, mutta kaikki suomalaiset sivut vaikuttavat suomentaneen sen kuitenkin jotenkin niin, että 32-polyfonista soittoääntä tai 32-polyfonista soittoääntä saatavissa... tjs :)

Jeppe !
07.02.04, 11:11
tietääkö kukaan onko tässä tekstiviestimuistia itse luurissa vai pelkkä sim-muisti ?
ihan näpsäkän näköinen kameraluuri, halpaan hintaan.

Karhu ('!')
07.02.04, 12:52
Gigantti möi jo C550:aa joulukuun lopussa :)

vanhahalko
08.02.04, 09:54
Hei, voisiko joku noin lyhyesti kertoa tuosta Tm:n testistä (nro 20/2003) että kuinka puhelin pärjäsi? Pisteet? + & -? Kiitos.

Blue Joker
08.02.04, 10:42
Hei, voisiko joku noin lyhyesti kertoa tuosta Tm:n testistä (nro 20/2003) että kuinka puhelin pärjäsi? Pisteet? + & -? Kiitos.

Huonosti tai hyvin, miten ottaa.

Oli testin kolmanneksi viimeinen, mutta sai silti pisteiksi 8,2 ja kolme tähteä. (Taakse jäivät Siemens MC60 ja Sony Ericsson T230.)
C550 +/-:
+Toiminta-aika
+Koko ja paino
-Näppäimet
-Näyttö

woodhead
08.02.04, 11:28
Niin tietääkö kukaan millaiset soittoäänet tuosta puhelimesta löytyy? Polyfoniset ilmeisesti, mutta onko ne c350:n tyyliin 16-kanavaisia vai ovatko ne 32-kanavaisia tai jotain? Mietin vain, kun suomalaiset sivut eivät oikein puhu näistä määristä, mutta sitten puhutaan, että soittoääniä olisi 32 tai 32 soittoääntä saisi laitettua siihen, kun taas yksi englanninkielinen sivu sanoo "32-voice polyphonic ringtones" minkä mä ainakin ymmärsin 32-kanavaiset polyfoniset soittoäänet, mutta sitten kuitenkin ihmiset sanovat ettei tuo sitä tarkoita, joten haluaisin nyt tietää jos joku tietää tarkalleen sen.

woodhead
11.02.04, 08:37
Pystyisikö joku järjestämään tuon testin nettiin niin, että lehdettömätkin näkisivät? Itseäni varsinkin kiinnostaisi lukea...

ja eikö kukaan siis tiedä todellakaan noista soittoäänistä mitään? Onko siinä siis 32-kanavaiset soittoäänet vai ei?

blade
11.02.04, 09:17
Pystyisikö joku järjestämään tuon testin nettiin niin, että lehdettömätkin näkisivät? Itseäni varsinkin kiinnostaisi lukea...

ja eikö kukaan siis tiedä todellakaan noista soittoäänistä mitään? Onko siinä siis 32-kanavaiset soittoäänet vai ei?
Käy lukemassa kirjastossa!
Soittoäänistä en tiedä onko 32 vai jotkut muut.Muutamalla nettisaitilla on vaan mainittu tuo 32.

woodhead
11.02.04, 10:51
No niin minäkin olen muutamalla sivulla lukenut ja yksi englanninkielinen sivu kertoo näin "32-voice polyphonic ringtones", mutta sitten useimmilla suomalaisilla sivuilla väitetään aivan muuta.

Esa Isopahkala
11.02.04, 13:47
Pystyisikö joku järjestämään tuon testin nettiin niin, että lehdettömätkin näkisivät?

Ota huomioon tekijänoikeudet eli älä esimerkiksi skannaa lehtiartikkeleita foorumille ilman oikeudenomistajan lupaa.

mutu
16.02.04, 15:12
Joku onnellinen on ilmeisesti jo saanut suomenkielisen oppaan tähän puhelimeen.Eipä ole itselle tullut lähes kuukauden odottelun jälkeen.
Soitettu on myyjäliikkeeseen parikin kertaa ja motorolan neuvontaan useampi kerta.No kyllähän tolla toisella kotimaisellakin pärjää.
Onko kukaan onnistunut pienentämään tota operaattorin logoa kun peittää kellon kanssa lähes puolet näytöstä ?

ebo
19.02.04, 14:03
Eikös Motorolan Mobile Phone Tools (http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/mptII.html) osaa tuon homman.. tuki varmaan löytyy C550:lle ainakin viimeisestä päivityksestä.

Voin vahvistaa, että ohjelma tukee C550:aa, mutta vastoin kuin esmes V300:n ja V500:n kanssa, softassa ei näytä olevan aktiivisena tätä Multimedia Center -työkalua. Kenties olen asentanut väärän version.

C550:sta pari omaa käyttökommenttia:

- Puhelin on halvantuntuista nitisevää muovia.
- Näppäimistön tuntuma on heikko.
- Näyttö on surkea.

Onhan tämä edullinen kamerakännykkä, mutta itse en ottaisi omaan käyttöön edes ilmaiseksi.

t. tero

mutu
13.03.04, 08:41
Kuukauden käyttökokemuksen jälkeen voin sanoa että ihan ok puhelin hintaansa nähden. Datakaapelilla saa ladattua kuvia,ääniä,javapelejä ja siirrettyä kameralla otettuja kuvia koneelle. Vaatii tosin hieman perehtymistä asiaan. Kaapeli on muuten tavallinen mini-usb jonka saa kaupasta alle kympillä!

Finger
23.04.04, 12:53
Ostaako vai eikö?
172eskoa näkyis olevan puhelinkioskin hinta, joka ei tod ole hirveä kamerakännystä.

blade
24.04.04, 11:24
Ostaako vai eikö?
172eskoa näkyis olevan puhelinkioskin hinta, joka ei tod ole hirveä kamerakännystä.
Kamera on kuulemma hyvä tuossa mallissa.
Mutta näyttö on suoraan sanottuna perseestä ja muistia aika vähän, mutta jos nuo ei häiritse niin osta pois:)
Helsingissä oli E365:nen Gigantissa avajaishintaan 129 euroa!Siinä olis halpa ja hyvä kamera puhelin.

Finger
24.04.04, 19:55
Helsingissä oli E365:nen Gigantissa avajaishintaan 129 euroa!Siinä olis halpa ja hyvä kamera puhelin.Totta. Paljonko ko. puhelimen hinta on gigantissa normaalisti?

blade
26.04.04, 10:26
Helsingissä oli E365:nen Gigantissa avajaishintaan 129 euroa!Siinä olis halpa ja hyvä kamera puhelin.Totta. Paljonko ko. puhelimen hinta on gigantissa normaalisti?
Ei hajuakaan.On minun osalta tuo liike boikotissa;)

MikSuMaN
03.12.04, 14:21
miten saan tosta kännykästä kuvii tietokoneelle?
ku ei esim. polkumyynnis myydä tähän mitään kaapelii

TaoTao^^
04.12.04, 18:43
olen ajatellut ostaa tuon motorola c550-kamerapuhelimen ja minun mielestä 99.95€ ei todellakaan ole paha hinta, vaikka olisikin pieni näyttö... mutta kannattaako se ostaa?

tumbeliina
05.12.04, 15:21
Minä ostin tyttärelle tuon C550n, ja ainakin hän on ollut siihen tyytyväinen.

Mutta tietääkö joku mistä saisi usb-ajurin, jotta voisi ladata puhelimesta kuvat tietokoneelle?

Kameran usb-piuhalla kun kokeilin, niin se kyllä tunnisti puhelimen, mutta ei löytänyt ajuria ja herjasi että ei ehkö toimi oikein. Ja ei toiminutkaan.

jorski
07.12.04, 23:22
Mutta tietääkö joku mistä saisi usb-ajurin, jotta voisi ladata puhelimesta kuvat tietokoneelle?
joo mistäköhön sais

mutu
08.12.04, 16:56
http://www.usb-drivers.com/drivers/222/222894.htm

jorski
08.12.04, 20:56
viittiskö joku kertoa ohjeet, kun ei toi englanti taivu

woodhead
19.01.05, 21:16
Pahoittelen, että nostan näinkin vanhan aiheen kuin tämä (ehkä?), mutta en kehtaa aloittaa uutta keskustelua, kun aihe on kuitenkin sama. Kysyisin tuosta kamerasta ja kuvien siirtämistä puhelimesta koneelle, että pitääkö tuohon ostaa mukaan joku Motorolan oma piuha, että voi siirtää kuvia puhelimesta koneeseen vai riittääkö esimerkiksi n-gagen piuha? Entä käykö tuohon puhelimeen esimerkiksi Motorola C350:n laturi ja akku? Saisin nimittäin nyt halvalla tuon C550:n ilman laturia ja akkua kun itselläni taas on hyllyllä pölyttymässä C350, jota ei ole tullut käytettyä muutamaan kuukauteen, mutta jos ei akku ja laturi käy niin jätän ostamatta.