PDA

View Full Version : Ongelmia avatarin kanssa????

JPJ
17.08.02, 16:46
Tuolla oli jo yksi avatar aihe mutta lueskeltuani sitä ajattelin et tonne mun ongelmaa ei ainakaan kannata lisätä!

Eli ennen kun halusi lisätä kuvan, tuli siihen mihin lisätään avatar muistaakseni joku juttu mistä painoi niin pääsi omiin kuviin tms. nyt ei enää sitä ole.. missä vika?

Ville_A
17.08.02, 16:54
Tuolla oli jo yksi avatar aihe mutta lueskeltuani sitä ajattelin et tonne mun ongelmaa ei ainakaan kannata lisätä!

Eli ennen kun halusi lisätä kuvan, tuli siihen mihin lisätään avatar muistaakseni joku juttu mistä painoi niin pääsi omiin kuviin tms. nyt ei enää sitä ole.. missä vika?
Siitähän pääsi valitsemaan omalta koneelta tuonne Nebulan palvelimelle ladattavan kuvan. Nykyisin ei voi palvelimelle ladata kuvaa, vaan kuvan voi ainoastaan linkittää profiiliinsa.

JPJ
17.08.02, 17:45

Siitähän pääsi valitsemaan omalta koneelta tuonne Nebulan palvelimelle ladattavan kuvan. Nykyisin ei voi palvelimelle ladata kuvaa, vaan kuvan voi ainoastaan linkittää profiiliinsa.

ok.. sitä meinasinkin että miks ei enää pääse.. Pääseekö sit jos pistää siihen suoran osoitteen vaikka "my documents"iin? esim. C:\Documents and Settings\my folders\My Documents ..??

sovelias
17.08.02, 18:18
ok.. sitä meinasinkin että miks ei enää pääse.. Pääseekö sit jos pistää siihen suoran osoitteen vaikka "my documents"iin? esim. C:\Documents and Settings\my folders\My Documents ..??Tuohon tyyliin näkyy korkeintaa sulla , ei muilla. Eli kuva pitää olla sellaisessa paikassa mihin kaikilla foruumin lukijoilla on pääsy, muuten ei näy muilla.
Eli jollekkin netti palvelimelle, ja sitten kuvan tarkka URL tuonne asetuksiin.