View Full Version : To join or not to join
Moiks!
Kävin tossa männäviikolla VM yhtiö ACN:n tilaisuudessa ja firma vaikutti aikas hyvältä, kuitenkin on kyseessä VM yritys joten kannattaako siihen nyt sitten liittyä??
ko. aiheesta on varmaan ziljoonia topiceja mut en oikee osaa käyttää systeemiä vielä kunnolla
Suoraan sanottuna jos tältä foorumilta kysyt niin voin sanoa että kannattaa kysyä apua jostain muualta. Käy tilaisuuksissa ja kysele siellä, sillä täältä saat vain haukkuja VM-yrityksiltä.
Killerwhale
24.09.03, 07:45
Suoraan sanottuna jos tältä foorumilta kysyt niin voin sanoa että kannattaa kysyä apua jostain muualta. Käy tilaisuuksissa ja kysele siellä, sillä täältä saat vain haukkuja VM-yrityksiltä.
Kai olet JPJ yv:llä yrittänyt rekrytä kysymyksen esittänyttä? ;)
Jos saan kysyä että miksi? En kuulu ACN-toimintaan edes mukaan. Kai sinä olet kokeillut hankki DNA-"tyrkyttäjä"jälleenmyyjäksi? Olethan sentään suuren mainekkaan yrityksen aluepäällikkö.
Killerwhale
24.09.03, 08:18
Jos saan kysyä että miksi? En kuulu ACN-toimintaan edes mukaan. Kai sinä olet kokeillut hankki DNA-"tyrkyttäjä"jälleenmyyjäksi? Olethan sentään suuren mainekkaan yrityksen aluepäällikkö.
Lukuisista kirjoituksista on tosiaan sen käsityksen saanut, että et ACN-toimintaan kuulu, eikä idea se ollutkaan. Kyse olikin siitä, että eikös VM:stä yleisesti kiinnostuneita kannattaisi rekrytä, ovathan he potentiaalisia työntekijöitä/jälleenmyyjiä? Riippumatta siitä mille firmalle tekee töitä.
Sen verran korjausta käsitykseesi: Pari jälleenmyyjäketjua on tuollaista tyrkytystä harrastanut, myös esim. Radiolinjaa edustava liike. Näitä löytyy. GSM Line Finlandin linja ei ole todellakaan tyrkyttää. Yrityksemme edustajat eivät tee ns. perinteistä kuluttajamyyntiä kuin nimeksi, olemme keskittyneet yhteisömyyntiin. Lisäksi minulla ei ole intressiä rekrytä lisää edustajia.
Noiden tilaisuuksien tarkoitus onkin värvätä. Kannattaa ottaa järki käteen ja hakea tietoa, sekä laskeskella vaikka itse exelillä. Ja pitää huomioida se väh 80% verkon myyjien ja asiakkaiden vaihtuvuus (jollei nämä tee uutta ennätystä!). Päätös on sitten itsellä. Pelkästään myyntitilaisuuksista ei kannata tietoa hakea, koska on juuri yksipuolista.
gsm line...
Koskas avaatte liikkeen Tampereelle???
=)
Killerwhale
24.09.03, 09:07
gsm line...
Koskas avaatte liikkeen Tampereelle???
=)
Et kai sekota meitä tuohon? =)
http://www.gsmline.biz/
Noup...
www.gsmlinefinland.fi
Koska =)
Moiks!
Kävin tossa männäviikolla VM yhtiö ACN:n tilaisuudessa ja firma vaikutti aikas hyvältä, kuitenkin on kyseessä VM yritys joten kannattaako siihen nyt sitten liittyä??
Jos et itse pysty päättämään, niin sanotaan vaikka niin, että tietysti kannattaa liittyä! *Rahan* tulon maksimoimiseksi kannattaa liittyä myös Terraflexiin sekä Seveniin.
Näillä VM-systeemeillä on täälläkin esitettyjen mielestäni suhteellisten realististen laskelmien perusteella melko mahdoton saada kovin suurta tiliä aikaiseksi. Kokopäiväisenä(kään) hommana tuolla ei todennäköisesti elantoaan tienaa ellei satu olemaan verkoston yläpäässä (erittäin harvinaista ellet satu olemaan yksi perustajista).
Mikäli taas haluat vähän ekstraa esimerkiksi opiskelun tms. lomassa, niin voithan leikkimielellä mukaan lähteä, kunhan muistat ettet sijoita toimintaan lainarahalla, pidät tarkkaa kirjaa kuluista (etteivät yllätä) ja arvostat jokaista kulujen kattamisen jälkeen kotiin päin tullutta euroa.
Killerwhale
24.09.03, 10:57
Noup...
www.gsmlinefinland.fi
Koska =)
Tällä tietoa ei ole tarvetta avata Tampereelle liikettä, koska myynti keskittyy juurikin yhteisöihin ja Tampereen osalta myös dna Opintotuki-projektiin, joka hoidetaan oppilaitoksilla.
Eli vastaus kysymykseesi, en tiedä. =)
Tää on nyt menny aikas reippaasti OT..
Sen takia kysyn ku en oo täällä lukenu hirveesti p**kaa ACN:stä (toisin kuin PGmikäliestä mikä on ilmiselvää kusetusta). Sitäpaitsi ACN on kuitenkin vähän vanhempi ja maailmanlaajuisempi ja isompi lafka ku muut alan VM yrityksen.
Heh.. mitäköhän luulet niiden sanovan.. Sama jos menisit kysymään Lada liikkeestä että kannattaako Lada ostaa?? =D
Joten asiallisia palautetta kiitos.. en ole mikään VM hihhuli..
Lyhyesti typistettynä, sen tarkemmin yritykseen perehtymättä; verkostomarkkinointi on verkostomarkkinointia. Jos ystävyyssuhteiden kaupallistaminen ja mahdollisesti "hieman erikoisen" maineen saavuttaminen ei kiinnosta, niin tämä ala ei välttämättä ole Sinua varten. Kuten erään suuryrityksen johtavassa asemassa oleva henkilö on todennut; "jos verkostomarkkinointi olisi varma tapa rikastua niin suomalaisista jokainen olisi jo miljonääri".
Noiden tilaisuuksien tarkoitus onkin värvätä. Kannattaa ottaa järki käteen ja hakea tietoa, sekä laskeskella vaikka itse exelillä. Ja pitää huomioida se väh 80% verkon myyjien ja asiakkaiden vaihtuvuus (jollei nämä tee uutta ennätystä!). Päätös on sitten itsellä. Pelkästään myyntitilaisuuksista ei kannata tietoa hakea, koska on juuri yksipuolista.
Oisko sulla jotain faktaaa tähän? En ole kertaakaan itse nähnyt että joku olisi lopettanut vuoden aikana. 80% vaihtuvuus 10-vuodessa? Esitäppä vuorostaan sinä nyt faktat.
Olen itse seurannut läheltä useampia saippuakaupassa mukana olleita (joista nyt osa on siirtynyt/siirtymässä kännykkäliittymäpuolelle), joten nämä ovat suurimmaksi osaksi kokemuksia nimenomaan saippuakaupan puolelta.
Vm:n lähteminen on todellakin aika riskialtista. Itse pidän suurimapana ja epämiellyttävimmät seuraukset aiheuttavana riskinä kaveripiirin kaikkoamista. Kun lähdet myymään tavaraa kavereillesi saat miltei väistämättä vihamiehiä ja huonon maineen. Tosin olen nähnyt, että tuotakin pystyy kohtuullisen hyvin välttämään siten, että jättää ihan lähipiirin aika rauhaan ja keskittyy puolituttuihin tai sitten alalinjalaisten kaveripiireihin.
Mitä tienaamiseen tulee, niin olet kaiketikin jo ymmärtänyt, että vm ei tosiaan mikään loistava tulonlähde ole. Kuten veppis totesi, voit tuolla kerätä vähän ylimääräistä, mutta tuohon "vähään ylimääräiseen" pitää kyllä tehdä aikalailla työtä siihenkin. Moni saa todellakin olla tyytyväinen kun saa sijoittamansa panostukset yleensäkään takaisin saatikka että saisi niille vähän "korkoakin".
Olen myös huomannut, että suuri osa "puoliteholla" mukana olevista (eli ne jotka eivät ala kokopäiväisiksi verkostolaisiksi) uupuu tai kyllästyy puolen vuoden jälkeen. Tämä todennäköisesti juuri siksi, että pienetkin tienestit vaativat loppujen lopuksi aika lailla ajankäyttöä. Vm:ntiin sijoitettu aikahan ei yleensä ole vain tuotteiden myymistä, vaan loputonta kontaktien hankkimista, lyhytesitelmien tms. pitoa, liiketoimintaesittelyihin osallistumista (sinun on käytännössä pakko olla paikalla, jos olet jonkun houkutellut kuuntelemaan) ja sitten on vielä isommat eventit.
Vm:llä tienaaminen ei ole mahdotonta, mutta äärimmäisen työlästä. Jos et pelkää työmäärää (lähinnä ajallisesti, muutenhan työ ei kovin raskasta ole muuten kuin ehkä henkisesti), etkä ole huolestunut siitä, että saattaisit menettää osan kaveripiiristäsi, niin mikä ettei tuota voi kokeillakin.
Täytyy kuitenkin ottaa huomioon myös tuo aika korkea alkupanostus ja se fakta, että toistaiseksi ei ole takeita siitä, että PGÖne-liittymät jossakin vaiheessa oikeasti tulevat markkinoille.
Vm:ssä täytyy myös aina muistaa pitää järki kädessä siinä mitä lähtee hehkuttelemaan markkinoidessa systeemiä/tuotteita. Kannattaa pitää huoli siitä, ettei itse ainakaan lähde saarnaamaan mistään sellaisesta mikä saattaisi jossakin vaiheessa aiheuttaa ongelmia esim. virkavallan kanssa (näitäkin tapauksia on).
Faktaa voin heittää, kun näen kaverini seuravaksi. Sillä on kokemusta tuosta bisneksestä.
Pienellä haulla löytyi tämmöiset. En allekirjoita ja kaikki linkit ei edes enää toimineet:
http://koti.mbnet.fi/mantynen/pyramarkisto.htm
Ja ajattelemisen aihetta´hurahtaneille ja täällä esitetyille kommenteille:
http://koti.mbnet.fi/mantynen/kultit.htm
Paljon olette heitelleet noita juttuja miksi on vaikea tienata mutta järjettömin on tuo vaihtelevuus.
Jos jollekin on riskialtista niin älä lähde. Kaikki on tässä maailmassa riskialtista.
http://koti.mbnet.fi/mantynen/ukk.htm
Ja niillä yläpuolen nuolilla voi selailla artikkeleita, jos ette huomanneet. Löysin äsken. aika hausk alukea, kun on lukenut tuon PG one ketjun...
Mäntysen pyramidisivut ovat tosiaan ehdoton must luettava jokaiselle joka harkitsee vm:in mukaan lähtemistä. Asialliseen tapaan esitettyä vm faktaa ja kritiikkiä.
Mäntysen pyramidisivut ovat tosiaan ehdoton must luettava jokaiselle joka harkitsee vm:in mukaan lähtemistä. Asialliseen tapaan esitettyä vm faktaa ja kritiikkiä.
Asialliseen? Kyllä jos ei missään nimessä aio ryhtyä mukaan. Nuo ovat tehty puolueelliselta pohjalta, sitä et voi kiistää?
Asialliseen? Kyllä jos ei missään nimessä aio ryhtyä mukaan. Nuo ovat tehty puolueelliselta pohjalta, sitä et voi kiistää?
Vaikka tieto ei mairittelekaan verkostomarkkinointia, on se silti aika objektiivista ja hyvin perusteltua joten asiallista. Eri asia olisi esittää perustelemattomia / perättömiä väitteitä yksi toisensa perään; tuo olisi täysin asiatonta. Jos puhutaan aiheesta josta ei meinaa kaivamallakaan löytää niitä hyviä puolia, niin pitääkö niitä sitten alkaa väkisin keksimään omasta päästä? Kai tuokin jo kertoo, että verkostomarkkinointi haisee.
No olihan siellä sivuilla jutuissa mukana esim USA:n suurin ja menestynein VM ketju, jossa vaihtuvuus oli hurja ja myytiin kaukopuheluja. + Muita hyviä esimerkkejä.
Missäs on JPJ sinun väittämäsi? Parit puheluhinnat olet läsikäissyt ja lopu t on ollut "minulla on varmaa tietoa" jne... Muttei mitään konkreettista.
Puheluhinnatkin esim häviävät Radiolinjan yritysliittymälle, pitää puhua todella paljon jos haluaa säästää.
Kyllä VM hommalla pystyy itsensä elättämään, ja kohtuullisesti tienaamaan, jos sitä tekee työkseen. Tosin paremmat edut ja liksan saa jos toimii myyntiadustajana jollain maahantuojalla tai tukulla tms, työ itsessään on jotakuinkin samanlaista, sillä erolla että myyntiedustajia kohtaan ei tunneta niin suurta ennakkoluuloa (siis kun ei nyt puhuta mistään ovelta ovelle kiertävistä pölynimurikauppiaista - jotka nekin tosin pääsevät aika hyviin tuloihin, jos hommansa taitavat).
Olen itse seurannut läheltä useampia saippuakaupassa mukana olleita (joista nyt osa on siirtynyt/siirtymässä kännykkäliittymäpuolelle), joten nämä ovat suurimmaksi osaksi kokemuksia nimenomaan saippuakaupan puolelta.
Vm:n lähteminen on todellakin aika riskialtista. Itse pidän suurimapana ja epämiellyttävimmät seuraukset aiheuttavana riskinä kaveripiirin kaikkoamista. Kun lähdet myymään tavaraa kavereillesi saat miltei väistämättä vihamiehiä ja huonon maineen. Tosin olen nähnyt, että tuotakin pystyy kohtuullisen hyvin välttämään siten, että jättää ihan lähipiirin aika rauhaan ja keskittyy puolituttuihin tai sitten alalinjalaisten kaveripiireihin.
Mitä tienaamiseen tulee, niin olet kaiketikin jo ymmärtänyt, että vm ei tosiaan mikään loistava tulonlähde ole. Kuten veppis totesi, voit tuolla kerätä vähän ylimääräistä, mutta tuohon "vähään ylimääräiseen" pitää kyllä tehdä aikalailla työtä siihenkin. Moni saa todellakin olla tyytyväinen kun saa sijoittamansa panostukset yleensäkään takaisin saatikka että saisi niille vähän "korkoakin".
Olen myös huomannut, että suuri osa "puoliteholla" mukana olevista (eli ne jotka eivät ala kokopäiväisiksi verkostolaisiksi) uupuu tai kyllästyy puolen vuoden jälkeen. Tämä todennäköisesti juuri siksi, että pienetkin tienestit vaativat loppujen lopuksi aika lailla ajankäyttöä. Vm:ntiin sijoitettu aikahan ei yleensä ole vain tuotteiden myymistä, vaan loputonta kontaktien hankkimista, lyhytesitelmien tms. pitoa, liiketoimintaesittelyihin osallistumista (sinun on käytännössä pakko olla paikalla, jos olet jonkun houkutellut kuuntelemaan) ja sitten on vielä isommat eventit.
Vm:llä tienaaminen ei ole mahdotonta, mutta äärimmäisen työlästä. Jos et pelkää työmäärää (lähinnä ajallisesti, muutenhan työ ei kovin raskasta ole muuten kuin ehkä henkisesti), etkä ole huolestunut siitä, että saattaisit menettää osan kaveripiiristäsi, niin mikä ettei tuota voi kokeillakin.
Täytyy kuitenkin ottaa huomioon myös tuo aika korkea alkupanostus ja se fakta, että toistaiseksi ei ole takeita siitä, että PGÖne-liittymät jossakin vaiheessa oikeasti tulevat markkinoille.
Vm:ssä täytyy myös aina muistaa pitää järki kädessä siinä mitä lähtee hehkuttelemaan markkinoidessa systeemiä/tuotteita. Kannattaa pitää huoli siitä, ettei itse ainakaan lähde saarnaamaan mistään sellaisesta mikä saattaisi jossakin vaiheessa aiheuttaa ongelmia esim. virkavallan kanssa (näitäkin tapauksia on).
Kiitos.. tämä oli perin perusteellinen vastaus ja juuri sitä mitä hain.. En heitä rahojani mukaan sellaiseen mistä voin saada omani takas ehkä hyvällä tuurilla JO parin vuoden päästä =)
Tosin liittymän voin ehkä ottaa jos se tulee sellaisena mitä lupailevat eli ACN->ACN ilmanen ja muuten Soneran hinnoin.. tosin sillon pitää kaikkien tuttujenki ottaa moinen liittymä..
Nyt voi tämän topicin sitte sulkea ettei tuu samanlaista päälle sadan sivun paskanjauhantaa kuten toi yks tapaus PGonesta..
edit: vieläku oppis kirjottaan oikein
No olihan siellä sivuilla jutuissa mukana esim USA:n suurin ja menestynein VM ketju, jossa vaihtuvuus oli hurja ja myytiin kaukopuheluja. + Muita hyviä esimerkkejä.
Missäs on JPJ sinun väittämäsi? Parit puheluhinnat olet läsikäissyt ja lopu t on ollut "minulla on varmaa tietoa" jne... Muttei mitään konkreettista.
Puheluhinnatkin esim häviävät Radiolinjan yritysliittymälle, pitää puhua todella paljon jos haluaa säästää.
Älä puhu paskaa. Olen kyllä melko moneen kysymykseenne vastannut.
En tiedä sanoitko vitsinä mutta jos USA:n menestyneimpään verkostoon tulee viikottain 14 000 uutta jäsentä niin sehän on selvä jos vaihtelevuus on suuri. Mutta jos puhutaan 700€ maksavasta bisneksestä on aivan eri alkaa väittämään että vaihtelevuus on 80%. En tiedä oletko kuullut tuon taas joltain tietämättä mitä se tarkoittaa...
E:Kaikki aineistot mitkä suorastaan haukkuvat VM:tia niin Jussi pitää sitä hyvänä. Äärettömän a)tyhmää b)lapsellista c)järjetöntä.
E: ASIAAN. En tiedä kannattaako liittyä, en ole käynyt esitelmissä enkä tiedä ko. jutusta mitään.
E:Kaikki aineistot mitkä suorastaan haukkuvat VM:tia niin Jussi pitää sitä hyvänä. Äärettömän a)tyhmää b)lapsellista c)järjetöntä.
Vika piilee siinä että verkostomarkkinointia kiittelevää asiapohjaista sivustoa ei ole vielä tullut vastaan. Pelkkää paskapuhetta. Syytönhän minä siihen olen.
Mutta jos puhutaan 700€ maksavasta bisneksestä on aivan eri alkaa väittämään että vaihtelevuus on 80%. En tiedä oletko kuullut tuon taas joltain tietämättä mitä se tarkoittaa...
Mistäs sen tiedät? Onko jotain faktoja näille väitteillesi, mitkä on tähänkin asti ollut 80% sitä itteään.
E:Jussille faktaa (http://infowgi.insider.com/verkostomarkkinointi), verkostomarkkinoijan silmin katsottuna, melkoisen köyhää juurikin niiden faktojen osalta =)
Pitäisköhän tää topic jo sulkea.. eiköhän nyt oo jo se olennainen tullu esille
Mutta jos puhutaan 700€ maksavasta bisneksestä on aivan eri alkaa väittämään että vaihtelevuus on 80%. En tiedä oletko kuullut tuon taas joltain tietämättä mitä se tarkoittaa...
Mistäs sen tiedät? Onko jotain faktoja näille väitteillesi, mitkä on tähänkin asti ollut 80% sitä itteään.
E:Jussille faktaa (http://infowgi.insider.com/verkostomarkkinointi), verkostomarkkinoijan silmin katsottuna, melkoisen köyhää juurikin niiden faktojen osalta =)
No anna sinä ensin faktaa tuosta 80% vaihtelevuudesta. Minulla on sentään omat kokemukseni faktana. Teillä jotkut kuulopuheet.
E:Jussi, en edes ymmärrä miksi sellaiset VM-sivustot pitäisi tehdä. Tuommonen on vaan tyhjää itsetunnon parantelua tuolta mäntyseltäkin.
Äh. MasBe hiljaa siellä. Tätä mitään suljeta.... ;)
Eihän JPJ tämä teidön PG one ole vielä edes toiminnassa, joten ei kai vaihtuvuutta vielä voi ollakkaan, kun kaikki odottaa, että koskas tämä pyörähtää käyntiin. Aika tyhmää olisi siojoittaa ja luopua kuukauden päästä... Vuoden päästä eri homma...
Äh. MasBe hiljaa siellä. Tätä mitään suljeta.... ;)
Eihän JPJ tämä teidön PG one ole vielä edes toiminnassa, joten ei kai vaihtuvuutta vielä voi ollakkaan, kun kaikki odottaa, että koskas tämä pyörähtää käyntiin. Aika tyhmää olisi siojoittaa ja luopua kuukauden päästä... Vuoden päästä eri homma...
Olet taas ihan pihalla asiasta. Sevenhän se yritys on ja se on toiminnassa. Miksi vaihat puheenaihetta? Olinhan mukana melko kauan NaturesOwnissa ja siihen lähinnä kokemukseni perustuukin.
Sevenhän se yritys on ja se on toiminnassa...
Keräilee nimilistaa asiakkaista olemattomia liittymiä varten? Jeejee.
E:Jussi, en edes ymmärrä miksi sellaiset VM-sivustot pitäisi tehdä. Tuommonen on vaan tyhjää itsetunnon parantelua tuolta mäntyseltäkin.
Itsetunnon parantelua? Mitenhän nuo sivut k.o. henkilön itsetuntoon vaikuttavat?
Vaikuttaa just sillain Jussi itsetuntoon että saimpahan korotettua itsetuntoa kun kusin itse VM:nti hommat koska en tehnyt mitään ja saampahan nyt kustua monelta muultakin.
Tätä sinun on vaikea hyväksyä että liittymä tulee, mutta joskus se on sinunkin hyväksyttävä.
Miten niin vaihdoin puheenaihetta?
No mikä on ollut Natures Ownin vaihtumisprosentti?
Eikös sevenin liittymäkauppa sitten vasta ole "toiminnallista" kun liittymät saadaan avattua, eli nIitä tienistejä voi jostakin muustakin tulla kun bisnepaketeista?
Vaikuttaa just sillain Jussi itsetuntoon että saimpahan korotettua itsetuntoa kun kusin itse VM:nti hommat koska en tehnyt mitään ja saampahan nyt kustua monelta muultakin.
Tätä sinun on vaikea hyväksyä että liittymä tulee, mutta joskus se on sinunkin hyväksyttävä.
Verkostolaisen tyypillinen vastaus kritiikkiin on syyttää kritisoijaa "kateelliseksi" tai flamettaa omien verkostointien katkeroittaneen. Herää jo siihen, että yksikään älykäs ihminen ei tuollaisiin huuhaa-viritelmiin lähden mukaan ja luule rikastuvansa.
Ei se haittaa mua jos tuommonen pgone-liittymä tulee, tällä hetkellä sellaista ei ole olemassakaan joten pidän aika turhana sellaisten kaupittelunkin.
Miten niin vaihdoin puheenaihetta?
No mikä on ollut Natures Ownin vaihtumisprosentti?
Eikös sevenin liittymäkauppa sitten vasta ole "toiminnallista" kun liittymät saadaan avattua, eli nIitä tienistejä voi jostakin muustakin tulla kun bisnepaketeista?
Seven ei ole pelkkää liittymäkauppaa. Pgfree on osa sitä.
Herää jo siihen, että yksikään älykäs ihminen ei tuollaisiin huuhaa-viritelmiin lähden mukaan ja luule rikastuvansa.
Olen mukana että tienaan tienestini. En että minusta tulee miljonääri. Luulet tietäväsi kaikesta kaikki näköjään kun tuut arvostelemaan MINUN töitäni. Alkaa suoraan sanottuna pikkuhiljaa vituttamaan tuo asenne että tämä on tyhmien hommaa jne. Yksinkertaisesti: Kun olet niin viisas niin pysy sitten Radiolinjan duunissa.
Olen mukana että tienaan tienestini. En että minusta tulee miljonääri. Luulet tietäväsi kaikesta kaikki näköjään kun tuut arvostelemaan MINUN töitäni. Alkaa suoraan sanottuna pikkuhiljaa vi********* tuo asenne että tämä on tyhmien hommaa jne. Yksinkertaisesti: Kun olet niin viisas niin pysy sitten Radiolinjan duunissa.
Heh heh, ei taida kukaan enää paukutella henkseleitä 36.500 e viikkotuloilla niin kuin aikaisemmin? Saksan autot ja muut, "tullaan valtaamaan suomi"? Nyt tyydytään peruspalkkaan ja luulen että puolen vuoden päästä ei ole enää asiasta juuri mitään sanottavaa.
Sinun "duuni" saattaa sujua hyvinkin, verkostomarkkinointi yleisesi ja Seven sen tämän hetken "kuumana perunana" taas ovat syvältä ja poikittain.
En tarkoittanut verkostomarkkinointi tyhmien hommaksi, vaan että älykkäät osaavat pysyä poissa. Verkostomarkkinointi perustuu kuitenkin ystävyyssuhteiden hyväksikäyttöön ja tuntemattomien ympäripuhumiseen, kai tuo jotain verkostolaisista kertoo...
Heh heh, ei taida kukaan enää paukutella henkseleitä 36.500 e viikkotuloilla niin kuin aikaisemmin? Saksan autot ja muut, "tullaan valtaamaan suomi"? Nyt tyydytään peruspalkkaan ja luulen että puolen vuoden päästä ei ole enää asiasta juuri mitään sanottavaa.
Ei kyllä kovinkaan moni ole hehkuttanut että tulee tienaamaan 36,5k€. Kyllä sinne Saksaan ja Italiaankin lähdetään. Jotkut tulevat saamaan tuon palkkakaton. Esim. Örjän Sel sanoi että "Taidan maximoida ekalla viikolla." heh. Toisessa jalassa TGE ja toisessa joku toinen tiimi.
Sinun "duuni" saattaa sujua hyvinkin, verkostomarkkinointi yleisesi ja Seven sen tämän hetken "kuumana perunana" taas ovat syvältä ja poikittain.
Kyllä sinun mielestäsi. Mutta kun et ole tässä mukana niin onneksi sillä ei ole mitään merkitystä.
En tarkoittanut verkostomarkkinointi tyhmien hommaksi, vaan että älykkäät osaavat pysyä poissa.
Sama asia? Eli 95% Suomalaisista on älykkäitä? Ei sinun logiikallasi kovin suuret vaatimukset älykkyyteen ole.
Verkostomarkkinointi perustuu kuitenkin ystävyyssuhteiden hyväksikäyttöön ja tuntemattomien ympäripuhumiseen, kai tuo jotain verkostolaisista kertoo...
Yksinkertainen ihminen joka noin ajattelee. Minulla ja kavereillani on erittäin hauskaa matkoilla ja muutenkin tehdään yhdessä töitä ja työajat saa itse valita. Ympäripuhemiseen ja ympäripuhumiseen, ei prkle. En edes sano mitä ajattelen nyt.
En tarkoittanut verkostomarkkinointi tyhmien hommaksi, vaan että älykkäät osaavat pysyä poissa.
Sama asia? Eli 95% Suomalaisista on älykkäitä? Ei sinun logiikallasi kovin suuret vaatimukset älykkyyteen ole.
Ainakin riittävän älykkäitä pysyäkseen erossa tuollaisista jämähommista.
Ainakin riittävän älykkäitä pysyäkseen erossa tuollaisista jämähommista.
Todella älykkäitä ihmisiä jotka noin sanoo. Mieti nyt itsekin. "Älykkäät osaavat pysyä pois näistä". Heh.
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.