View Full Version : R380e:stä P800:aan
Ajattelin ostaa vanhan ja uskollisesti toimivan Ericsson R380e:n tilalle Sony Ericsson P800:n. Olettaisin, että P800:ssa on vähintään kaikki samat ominaisuudet, mitä R380e:ssäkin. Vai onko? Jäitkö kaipaamaan jotain R380:n fiitsöriä, kun itse siirryit uudempaan malliin?
Entä onko osoitetiedot, pikamuistiot, tekstiviestit ja kalenterimerkinnät mahdollista jollakin tapaa kopioida uuteen puhelimeen vanhasta?
Ajattelin ostaa vanhan ja uskollisesti toimivan Ericsson R380e:n tilalle Sony Ericsson P800:n. Olettaisin, että P800:ssa on vähintään kaikki samat ominaisuudet, mitä R380e:ssäkin. Vai onko? Jäitkö kaipaamaan jotain R380:n fiitsöriä, kun itse siirryit uudempaan malliin?
Entä onko osoitetiedot, pikamuistiot, tekstiviestit ja kalenterimerkinnät mahdollista jollakin tapaa kopioida uuteen puhelimeen vanhasta?
Kyllä taitaa ominaisuuksia olla ihan riittävästi :). Osoite-ym. tiedot kannattanee synkata esim. Outlookkiin ja sitä kautta sitten synkata P800:aan.
Jäitkö kaipaamaan jotain R380:n fiitsöriä, kun itse siirryit uudempaan malliin?
En todellakaan jäänyt, kyllä kaikki P800:an asettamani toiveet ovat täyttyneet. Ei se R380 mikään huono puhelin ollut sekään ja hyvin palveli, mutta onhan tämä P800 nyt ihan eri maasta (ja taivaasta).
vBulletin v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Käännös G-man.